Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

lesní úvaha

27. 11. 2008
9
50
4972
Autor
aleš-novák

hejkal zvuky

vyluzuje

že to lesní

vílu

zuje...


50 názorů

děkuju ti Muti :o)

Ornella
28. 11. 2008
Dát tip
Skvělý rým, to se mi líbí !

jejdavilda
27. 11. 2008
Dát tip
Diana že jsem tak smělý, jak jsme dopadli?

Diana
27. 11. 2008
Dát tip
jejda! ale to je vod ní vošklivý :-( Tak zase roztrubuj o ní, že je maximalistka! Aleš: No proč - hejkal za to všechno může, co se stalo vildovi - jen se podívej, jak dopad ;-))) A to není všechno: jen se podívej, jak jsme dopadli my všichni tady - Sodoma Gomora!

macecha
27. 11. 2008
Dát tip
jejdavilda- to je mi líto, už mlčím,mlčím a těším se na další blbůstky :o))

jejdavilda
27. 11. 2008
Dát tip
macecha ty se vůbec neozývej, vyhnala jsi Marušku do té zimy. A mi můžeš věřit, já už jednou tento týden venku byl malajka hlista nikdá nedřista

macecha
27. 11. 2008
Dát tip
že mu vždycky všichni naletíte, včetně mne ....:o)) **

malajka
27. 11. 2008
Dát tip
Minimalista je maximalista, co enem dřista?

moorgaan
27. 11. 2008
Dát tip
hejkal jenom hejka snedl zkazenyho hejka a vila co-by samaritanka chova se jak martikanka:-))/**

jejdavilda
27. 11. 2008
Dát tip
já bych se i chlubil kdyby pak po lese neroztrubovala, že mou doménou je minimalismus

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
Ó: ...Víla vyla na Edvina... tak jí vletěl do komína chtěl jen zjistit jestli mívá v kuchyni něco k snědku, třeba barmborové placky a tak. hehe :-)

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
Aleš: Já se z toho docela neslušně po....! Už dva příspěvky (pracné, moudré .-) ) mi to nepřijalo. Tak tedy: Politicky korektní jsou termíny: Germanist, Afroamericanist, Caucasianist, atd. děd Ed :-)

Diano, proč je hejkal nesympatický? Málokdy vychází z anonymity temného lesa,aby se ho obyčejní smrtelníci nelekli...

Diana
27. 11. 2008
Dát tip
Fery - dík! Na libretisty se nevděčné zapomíná, že? Tak dávno to Jaroslav Kvapil napsal a pořád je to aktuální! Teprve teď například vychází najevo nesympatická role hejkala v příběhu :-) chá, to je jejdovildovi podobný. tak jo, já to rozkecám!

Diana: stěžoval si na policii, tady se chlubí :o)

Diana
27. 11. 2008
Dát tip
jejdovildo - to si stěžuješ nebo se chlubíš?

Ferry
27. 11. 2008
Dát tip
Dianko, to byl Jaroslav Kvapil. Edvine1, víly jsou přísně drženy, jako důkaz stačí přísnost trestu za zamilování se do člověka. Ta zmatená se ptala, zda se má svléci do trenýrek, když na nich nemá kanýrek.

jejda: pěkný výpis z policejního protokolu :o)

jejdavilda
27. 11. 2008
Dát tip
Vilná víla navštívila horské sídlo Kvildu cestou zpátky znásilnila nebohého jejduvildu

edvine, politicky korektní termín pro negermanistu je afroameričan-manista ?

Ó
27. 11. 2008
Dát tip
...Víla vyla na Edvina...tak jí vletěl do komína...

jo,jo...co dokáže jedna nepatrná zmínka o Hotentotu :o)

nevidím na tom nic krásného, ale jako vtípek do hospody se to občas použít dá :o)

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
aleš: Já bych to mohl ještě prodloužit: IMPOTENTER POTENTIELLER HotentotenPOTENTATENtanteatentatentäter... ale už bez spojení.

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
aleš: Na němčině je krásné to, že tohle spojování slov do nekonečných řetězců má své opodstatnění. Ono se to tak skutečně používá, i když je jasné, že ne v hovorové řeči a délka jak výše je spíš kuriozitou.

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
"...a kdo viděl lesní žínky bez košilky bez sukýnky..." stal se slavným básníkem, na Písmáku kritikem/adminem/autorem... (prostě mu to padlo na rozum, no)

ten atentátník je vlastně ještě delší: HotentotenPOTENTATENtanteatentatentäter... pachatel atentátu na tetu hotentotského potentáta

a ještě si pamatuji , když se probírala nová německá pravidla, flussschifffahrt (ty trojice skutečně nejsou překlepy...) česky jízda lodí na řece.

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
ZA pár tejdnů a pár DNI, vydám se na dovču v NICE s mojí krásnou Alici.

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
aleš: Hotentotentanteatentatentäter? Krása! Neznám!!! Ale teď už jo. Díky moc. :-) (Pro negermanisty: Atentátník tety Hotentotové, nebo tak nějak)

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
jejdavilda: Pokud na té polednici vidíš jenom zadnici, postačí pak jenom to, co jsi nechal - sladké "po" (Německy je zadek "der Po")

avox
27. 11. 2008
Dát tip
nebo že by jenom "nice"? - to je dno, od něhož se lze odrazit a zas něco přidat - třeba zad-nice, tedy, taky holá... :-)

Marcela.K.
27. 11. 2008
Dát tip
Ano táta Hejkal naučil mámu hejkat a tudíž nemusel shánět šatičky ani botičky...vtipný, mužský přístup...jako vždy :-)

jejdavilda
27. 11. 2008
Dát tip
se mýlíte oba, zbylo Nice a to si vzali frantíci

já bych řekl, že zbyde holá -dnice. Pole někdo zprivatizuje...

avox
27. 11. 2008
Dát tip
sláva vítězi, čest poraženým... a nejvíc se plete jejdavilda... z polednice zbude lednice, ovšem bez elektřtiny a tudíž bez ledu... :-)

Edvine, jistě jako učitel jazyků znáš oblíbené slovo Hotentotentanteatentatentäter

vítězkou tohoto kola je mylenka :o) možná že hejkal je i tatínek? :o)

jejdavilda
27. 11. 2008
Dát tip
ano, to je satirický šleh. Autor kritizuje, že už ani lesní bytosti nemaj na boty. Za chvíli zůstane z polednice jenom po. Ed do čeho to?

Diana
27. 11. 2008
Dát tip
A my teď konečně víme, proč autor libreta Rusalky napsal: "...a kdo viděl lesní žínky bez košilky bez sukýnky..."

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
aleš: Why not? To by doved' i Hotentot!

avox
27. 11. 2008
Dát tip
... víla stojí zmatená - co to asi znamená? je to jasné, aha už měla být nahá... :-))

Marcela.K.
27. 11. 2008
Dát tip
Pak je tedy jisté, že hejkala slyšely všechny hned když se narodily...asi u toho máma víla hejkala ;-)

Edvine, že moji čtenáři nasazují v komentáří laťku mnohem výš než se samotný opus, to je už téměř norma. Ale tvou rukavici se zvednout neodvažuji :o)

Diana
27. 11. 2008
Dát tip
...a zřejmě jsou už od té doby i "bez košilky bez sukýnky" - viz Edvin1***

mylenka: samozřejmě jsem očekával takovouto věcnou kritiku, připravil jsem si stejně věcnou odpověď: Jistě, víly, které slyšely někdy hejkala, už botky nenosí...

Edvin1
27. 11. 2008
Dát tip
A když hejkal pokračuje na svém rohu koncert duje víla stojí zmatená: Mám se svléci do ....? (No, dopište to.) Váš děd Ed :-)

avox
27. 11. 2008
Dát tip
perfektní (návrat do minula, tedy pro mne)... ono se už zase říká - "a mám se zout?!" Měla jsem pocit, že teď je obvyklejší odpověď "to neřeš!" :-)) */

Marcela.K.
27. 11. 2008
Dát tip
Alešku, myslím, že víla botky nenosí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru