Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Nemáte účet? Založte si!
Zapomenuté heslo

Novinky (1. 8. 2019)

+10 neviditelných
Novej Písmák je děsně děsnej!! :-)
datum / id29.11.2008 / 303704Vytisknout |
autorpapouch
kategorieOstatní nezařaditelné
zobrazeno8781x
počet tipů10
v oblíbených1x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Novej Písmák je děsně děsnej!! :-)
Sem můžete vkládat své výkřiky, stížnosti a štěky.<br>
Nebude na ně brán zřetel.<br>
a po nějaké úkrátké) době bude tato diskuse adminem smazána jako nepatřičná.
Sdílejte dílo:



Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

14.12.2008 00:43:02dát kritice tipMarcela.K.
mňau...
04.12.2008 21:46:11dát kritice tipT_O_M_
No protože diskuze už je víc než nepřehledná, tak to nebudu zbytečně zahušťovat...
Vzhled se mi stále nelíbí, ale co zbývá jiného, než si zvyknout, nebo odejít...no ano je to možnost výběru vzhledu (skin) - jestli to Dero myslíš vážně, tak to je skvělý a těším se už teď...
Jinak koukal jsem nebyl jsem jediný kdo měl problémy se zobrazováním ve Firefoxu...opraveno - dobrá práce.
Zvýraznění nepřečtených avíz - prosím vrať to jak to bylo - tj. do žluté barvy...
Jinak rychlost načítání - nic moc...

Jo a dobrý názor dle mého napsala Bibi Violet...
02.12.2008 22:01:56dát kritice tipLaura Eleonora
Je to hezký, ale pořád takový hranatý. mám ráda dynamičtější designy :) Co se funkčnosti týče, ještě jsem toho moc nezkoušela, ale příjemě, a to hodně, mě překvapilo zrychlení písmoně.
02.12.2008 20:37:01dát kritice tipmarie!
škoda, osobně jsem si to často sjížděla, občas se v tom moři nesmyslů vyskytl slušný koncept, i když v poměru tak jedna ku dvaceti
no jó, nebudu tady pro to zbytečně hudrovat, jsem v mrzké menšině..nakonec, můžou mi za to sami
02.12.2008 18:13:34dát kritice tipDero
admin, korektor
marie!

Protože šlo o minimálně využívaný přehled. Při rozhodování, zda s nimi pryč, sehrála roli i jistá devalvace pojmu "sbírka", kdy ji většina Písmáků chápala spíše jako "kolekci děl bez ladu a skladu".

Chybou samozřejmě je, že kolekci a sbírku nelze od sebe současnými prostředky písmáka odlišit, ale to se bohužel vinou nepřehledného kódu jen tak nezmění - bylo by to příliš mnoho práce.
02.12.2008 18:00:12dát kritice tipAlat
taky se mi nelíbí :(
02.12.2008 17:20:08dát kritice tipmarie!
Čau, proč zmizely z hlavní strany nové a nejlepší sbírky? avi Dero
02.12.2008 16:26:39dát kritice tipBarbar
Vono je to ňáký jiný??????Já su Barbar, málem bych si nefšim. :-)
02.12.2008 14:17:27dát kritice tipJanDeprivaceTuha
Dál díky užšímu provedení nepřehlédnu všechna díla a autoři on line. Tí je provedení méně přehledné nebo ne?
02.12.2008 09:28:14dát kritice tipchytrá_jak_radio
nebo dvě :)
02.12.2008 09:28:03dát kritice tipchytrá_jak_radio
já ci taky zelenou
02.12.2008 08:07:16dát kritice tipMuamarek
Mně se tohle taky líbí - ale jak už někdo napsal - taková zelená - nebrčálová - by se mi líbila ještě o vlas víc :-))

Marek
02.12.2008 03:52:49dát kritice tipD4N
novej písmák je skvělej ... /**
01.12.2008 23:50:29dát kritice tipkouzelná_květinka
enem nevím, jestli změna vzhledu udělá něco se změnou úrovně obsahu....
Asi ne, takže je to vlastně putna, no ne?
01.12.2008 22:54:29dát kritice tipRenas
mne sa to paci.. ale ta modra je tu strasne dlho..neslo by sem smrncnut zelena?
01.12.2008 20:47:12dát kritice tipPetrusha
no ta zúžená šírka je na mojom počítači doma ookáá, v práci som to mala krásne šírokééé, teraz je to zdrclina so vzorčekom v pozadí ...
ale inak si trvám na predchádzajúcom názore ...
ak bude čo čítať, znesiem aj fialovú
a to je veru riadny hnus ...
len ... ak ...
01.12.2008 20:06:26dát kritice tipj_i_r_i_k
Tak dobře, abych zachoval správné pořadí:

a) UÁÁÁÁ, APOKALYPSA SE BLÍŽÍ, ROZDEJTE SVÉ HMOTNÉ STATKY, AŤ PŘED BOŽÍ SOUD PŘEDEJDETE ČISTÍ.
b) Tak já bych si teda rád postěžoval, dobíhal jsem dneska bus asi padesát metrů a stejně mi zavřel před nosem a odjel... A to mě určitě musel vidět. Jo a taky nám nějak padá koruna, to se mi lyžovačka za hranicema prodraží...
c) haf haf, vrrrrrrrr haf.

No, nový vzhled se mi nelíbí už jen z toho principu, že to není ten starý (ano, jsem hrozná konzerva a všechny změny jsou mnou považovány za špatné, dokud neprokážou, že takové nejsou), na druhou stranu, kdyby mě to hodně trápilo, tak si napíšu vlastní styl...

Takže jsem spokojený, protože čertit se kvůli něčemu, co můžu napravit, to přece nedává smysl. Horší je fakt ta klesající koruna.
01.12.2008 19:22:17dát kritice tipDuchové
old: jistě. podle vzoru: není podstatné jak vypadáš, ale jaký jsi uvnitř...známe...ach jo...

ňuf
01.12.2008 19:14:54dát kritice tipGarth
Nový písmák je pěkný. Vzhledem se mi líbí mnohem víc než ten starý.
01.12.2008 19:01:56dát kritice tippapouch
admin
mi se to též líbí a ty kytičky na pozadí nejvíc
01.12.2008 18:39:41dát kritice tipA.H.
korektor
mě se to líbí
01.12.2008 18:11:19dát kritice tipOldjerry
korektor
Milé duchové - to snad jo - není to náhodou možnost volby, která dělá demokracii demokracií ? Ostatně - tohle není ani bouře, to je lehýnké šplouchání ve zpola zaplněné sklenici čehosi, nikoli však vody. Například : tapeta ? komu vadí, je nejspíš mírně povrchní. Modrá chybí ? kdo to řek (napsal) ? to je asi barvoslepý.
Podstata je stejně úroveň tvorby ve vší pestrosti a tématické bohatosti. To je to hlavní a to ostatní je nanejvýš pohlavní.
Takže - milé duchové - nikoho nokam neposílám - jen skicuji možné řešení. Dík za tu mírně provokativní připomínku, pomohla ten můj vstup logicky dokončit.
01.12.2008 16:30:13dát kritice tipaleš-novák
mě například chybí žlutý podklad pod avizy a kritikami. Skoro se nedá poznat, které jsou čerstvé...
01.12.2008 16:18:32dát kritice tipJanDeprivaceTuha
Asi budu v menšině, možná sám, avšak když jsem zvonil klíči za tu demokracii.
Když jsem srovnával Písmák s Literrou, vždy jsem oceňoval na písmáku především šířku vyhrazený pro text. Ocenění zmizelo.
01.12.2008 16:17:09dát kritice tipegil
redaktor poezie
hle, novej vohoz!*
rozhodně slušivější - a snad i přiléhavější - než ten předchozí..


01.12.2008 16:07:32dát kritice tipFloridor
Modř byla lepší. Nejhorší na novém Písmákovi je ten celoplošný rastr-vzor, připomínající nejlevnější tapetu z roku raz dva...
01.12.2008 15:23:58dát kritice tipDuchové
no tedy názory typu: grafika je nepodstatná...(vítr)
a ...jestli se vám to nelíbí, tak jděte jinam...(oldjerry)

to snad nééé todleto...pánové...
01.12.2008 14:38:58dát kritice tipjarouch
Přijde mi, že je design písmáku čím dál chladnější, stačí právě srovnání starých písmáků.... na druhou stranu je ale dost přehlednější.
A proč nezrušit tu tmavě modrou? za nějakou... veselejší ? :)
01.12.2008 09:29:16dát kritice tipOctopus Syd
mne sa nový výzor líbí moc*, ale neviem prečo mi to nepíše že nemám nové správy a neviem kde by mi to napísalo, keby som nejaké mal, z čoho som v prdeli...
01.12.2008 09:19:49dát kritice tipOldjerry
korektor
Můj názor asi v tom moři připomínek zapadne, ale cítím se být příliš Písmákem, než abych se nevyjádřil. Nový ksicht Písmáka není horší, pro mne je lepší, aniž bych specifikoval v čem. Je jiný... Pokud někomu připadá horší - nedejte na první dojem a zkuste se s ním sžít. Za měsíc, snad dřív zůstane k připomínkování jen to podstatné. No - a pokud se někdo nesžije, má vždy možnost ten "hnus" opustit a přestěhovat se do Totemu, Literry, Epiky a dalších serverů s literární tématikou. Už to udělalo hodně lidí (i já to zkusil) a po krátké době zjistili, to co já : že je nejlepší se potichoučku vrátit...
Všem vám přeji, aby se vám dařilo tak, jako současnému webmasterovi a provozovateli. Nazdar !
01.12.2008 08:39:37dát kritice tipvitrz hor
grafika je nepodstatná (i když asi záleží na prohlížeči...), ale chybí mi jedna funkce:
v horní liště byla ve sloupci Písmák ještě kolonka úvod, která umožnila nahlédnout do seznamu aktuálně
zveřejněných děl. Je jinde?
01.12.2008 07:10:05dát kritice tipPetrusha
pravdupovediac, nie je to nič svetoborné, ani inovatívne, v porovnaní s poslednou verziou možno menej modré, viacej sivé ... ale ono je to úplne v podstate fuk, pestrý by mal byť v prvom rade obsah

což je väčší problém

ale keďže to neovplyvním
neriešim
30.11.2008 21:58:24dát kritice tipKastel
Jsem tu už 7 let, nyní už pouze jako impotentní autor, a pár změn už jsem tu pochytal. Neříkám, že poslední varianta je nejlepší, ale je rozhodně příjemnější než ta přechozí - pozadí působí neagresivně,což považuji při čtení textů za důležité a jsem spokojen s tím, že už nemusím nahánět řádky v horní liště. Jen prostředí avíz na mě působí trochu nedomrle a neuměle, což považuji za nepodstatné ve vztahu ke dvěma pro mě důležitým popsaným faktům.
30.11.2008 21:49:36dát kritice tipdomin.go
Promiň. Lepší?
30.11.2008 21:21:55dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
O tvé dobré vůli jsem neměl a nemám pochyb, a ty grafické drobnosti mi samozřejmě jako laikovi utíkají. Děkuju.
30.11.2008 21:18:35dát kritice tipBibi Violet
a2a2a2 - nic k tomu, co ty říkáš jsem v podstatě neřekla... mé názory byly grafické postřehy k jakési jednotě vzhledu a nemá to nic společného s jednoduchostí nebo rozložením. Má kritika se vztahovala spíše ke grafickým drobnostem, které mi tu bijí do očí jako někomu, kdo s touhle problematikou denně bojuje (a vím, jak je těžké něco navrhnout). Stejně tak si myslím, že jako u vlastního textu je člověk chyboslepý, tak je to i s návrhy, ať už tady Dera, mými nebo kohokoli jiného. Můj názor měl býti přínosný ne stírající. Jsem toho názoru, že písmák má být v jistém směru "jednoduchý", neviděla bych tu ráda přehnané množství detailů ani blikajícíh... no rozumíš mi doufám. Také jsem tady 4 roky a na něco zvyklá... když vše bude mít přibližně stejné místo jako dřív, budu jen ráda :-)
30.11.2008 20:26:40dát kritice tipArmin Tamzarrian
a kdo udělal tebe ?
30.11.2008 20:01:27dát kritice tipLyrae
bože bože bože bože.kdo to udělal?!!!!je to hrůzné.
30.11.2008 19:55:26dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Bibi Violet

Přečetl jsem si tvůj pohled a těžko polemizovat, neboť nejsem žádný odborník na počítačovou grafiku. Působím zde už více než 4 roky a domnívám se, že ti, co zde pobývají často, jedno zda jako čtenáři či autoři, tuto změnu musí uvítat právě kvůli střídmosti barev, které neodvádí, neunavují. Také jednoduché rozložení funkcí do lišt je přehledné a je dobře, že v podstatě kopírují starý písmák, poněvadž jsme na to rozložení zvyklí.I ta barevná kontunoita má něco do sebe. Skoro bych se vsadil, že kdyby se zde objevila výrazně nová barevnost či grafika, byla by odmítnuta asi důrazněji. Soudím tak ze své zdejší zkušenosti i známé pravdy, že zvyk je železná košile, tento víceméně tradiční kabát je už zakotven a to jaksi domácky v podvědomí valné části Písmáků. A poněvadž jde především a skoro jen o to čtení či psaní, pak, myslím, tato úprava dobře naplňuje ony již zmíněné aspekty - neunavovat, neodvádět. Jinak samozřejmě nemám nic proti tvému názoru, tím spíše, že jsem neviděl tvou představu.
30.11.2008 19:35:03dát kritice tipkatugiro
Omluva se přijímá, a už se tím netrap.
30.11.2008 19:23:03dát kritice tipBibi Violet
Smozřejmě máš opět pravdu, katugiro, já dycky zapomínám na svou nesoudnost trapného dospěláka v modelové ukázce destruktivního přístupu k diskusi. Omluv tedy mou natvrdlost, díky níž nerozumím tvému zcela jasnému výkladu myšlenky. Ještě bych mohla doplnit, že se vyznám: :-))
30.11.2008 19:07:11dát kritice tipNorsko 1
proč nemám avi, milý domin.go ?
30.11.2008 19:05:39dát kritice tipNorsko 1
a furt pije mlíko. To se fakt nedá vydržet :-)
30.11.2008 19:05:28dát kritice tipdomin.go
A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci.
30.11.2008 19:04:21dát kritice tipArmin Tamzarrian
:'-( Budu až do smrti sám. No nic, půl roku... ale vždyť to znáte :-D
30.11.2008 19:01:47dát kritice tip(tajemný reinkarnům)
přiznávám, můžu za to já
měl jsem ho varovat

ale neudělal jsem to
páč dítěte by pro něj byla škoda :)
30.11.2008 18:52:24dát kritice tipPišta_Hufnágl
Mám zlou ženu, za to já nemohu.
30.11.2008 18:49:24dát kritice tipdítě_na_skleníku
ano, dítě to ví, tak raději samo netuší. hufnágl je děsná hysterka.
30.11.2008 18:45:12dát kritice tipArmin Tamzarrian
jj, nikdo se to nedozví, budu mlčet, neb hanba padla by na mojí hlavu a dítě by zabilo mě za opovážlivost.
30.11.2008 18:42:20dát kritice tipPišta_Hufnágl
Netuším. Dítě totiž ví, že kdyby někoho mělo, a já se to dozvěděl, tak toho někoho zabiju do hlavy, protože chci mít dítě jen a jen pro sebe. Což se pochopitelně nesmí dozvědět moje žena, čili budeme mlčet jako rovy.
30.11.2008 18:40:54dát kritice tipNorsko 1
přesně tak, beckett
30.11.2008 18:39:35dát kritice tipArmin Tamzarrian
já taky nechci být žádný hrdina... ačkoliv je domin.go fešák, dítě je děsně hezký, mnohem hezčí, než domingo.

P.S.: Netušíš, jestli někoho má ???? Myslím dítě :-)
30.11.2008 18:39:22dát kritice tipNorsko 1
dítě na skleníku je úplně normální a obyčejná holka, tak nešil
30.11.2008 18:39:01dát kritice tipbeketka
tu máš Norsko!
30.11.2008 18:38:22dát kritice tipbeketka
ironic Pictures, Images and Photos
30.11.2008 18:36:40dát kritice tipPišta_Hufnágl
Dítě na skleníku se líbí všem, to není žádný hrdinství.
30.11.2008 18:35:43dát kritice tipArmin Tamzarrian
takhle veřejně ? to néééééééééé


Mě se líbí dítě_na_skleníku :-) To přiznám veřejně :-)
30.11.2008 18:32:41dát kritice tipPišta_Hufnágl
Armine, nebuď stydlivka a přiznej, že se ti taky líbí.
30.11.2008 18:30:35dát kritice tipNorsko 1
hezký obrázek. Milý domin.go, hned tě mám o trochu radši, a avi
ať se lidé mohou rozčilovat. Strašně je to baví
například havrana a armina
30.11.2008 18:28:39dát kritice tipArmin Tamzarrian
pišta za mě nemluví
30.11.2008 18:26:07dát kritice tipPišta_Hufnágl
Domingo je koloušek.
30.11.2008 17:58:17dát kritice tipArmin Tamzarrian
Domin.go mluví i za mě :-)
30.11.2008 17:57:03dát kritice tipdadíková
mimo ten ubrus mi změna ani nevadí...:)

ale jo je to lepší, zdá se..
ať žije Dero
30.11.2008 17:47:32dát kritice tipdomin.go
4932C3693335D7A3C4560000.jpg#48511455
30.11.2008 17:13:30dát kritice tippozorovatel
tak jo
30.11.2008 16:52:12dát kritice tipMilly
No..., nerada to říkám... .-) Nicméně taky začínám mít pocit, že se mi líp čte. Akorát ty ne/přečtený avi obtížně rozlišuju..
30.11.2008 16:50:08dát kritice tipAy´Le
norsko usetri me tvych avi ktery me absolutne nezajimaj
30.11.2008 16:49:12dát kritice tipkatugiro
pozorovatel: to už je zas nakousnutí úplně jinýho tématu. sbírky by se musely zase rozdělit na opravdové sbírky a všechny ostatní kolekce... zkrátka jinej koncept.
30.11.2008 16:47:02dát kritice tipdanka.
m_já nadávala na to svoje zobrazení, kde byla ještě ta starý verze a úplně spřeházená. teď je to docela fajn.
(já jenom abys mě neměla za toho, kdo si stěžuje :) )
30.11.2008 16:37:27dát kritice tippozorovatel
jen bych přivítal větší zvýraznění nových, nejtipovanějších a nejvýběrovanějších sbírek
30.11.2008 16:30:54dát kritice tipArmin Tamzarrian
a ta modrá barva je dobrá, nebolí z ní oči a vůbec líp vypadá :-) Ale to jsem říkal hned, jak jsem to viděl. Těší mě, že a2a2a a pozorovatel jsou stejného názoru :-)
30.11.2008 16:28:36dát kritice tipArmin Tamzarrian
Neptejme se, co může písmák udělat pro nás. Ptejme se, co můžeme udělat my pro písmák.

P.S.: Miluju dítě na skleníku :-)

bez avi :-)
30.11.2008 16:28:27dát kritice tippozorovatel
změna k lepšímu
líp se mi čte
30.11.2008 16:21:27dát kritice tipNarvah
muessa: možná bys mohla oddělit svobodné vyjádření názoru od nekonstruktivní kritiky.. ono totiž v demokratické společnosti se tyto dvě věci neslučují
30.11.2008 16:18:34dát kritice tipdítě_na_skleníku
muessa, děkuji. bez této infomace bych jen stěží obešlo.
30.11.2008 16:18:18dát kritice tipjH
ehm, já nic nekritizoval :) novej skin písmáka se mi náhodou docela zamlouvá...
30.11.2008 16:17:53dát kritice tipjH
ehm, já nic nekritizoval :) novej skin písmáka se mi náhodou docela zamlouvá...
30.11.2008 16:15:33dát kritice tipMuessa3
Novej písmák je fajn a vy jenom nadáváte a jste hotový z toho,že se děje něco novýho..jo,starej dobrej písmák..atd.Ale že byste taky něčím přispěli ke zlepšení nebo ohodnotili nějakou snahu - to ne.
Tady se prostě furt musí něco kritizovat.
Fakt tenhle postoj nechápu.
Podle mně tady nejde o to,jaký kdo má nebo nemá vkus,ale o to,aby se mohlo zase něco shodit.
Tak si to užijte a jen doufám,že to Derovi nevezme chuť dál něco podnikat.
Sorry za avi - ale já musela.
30.11.2008 15:29:07dát kritice tipKastel
Novej Písmák je těsnej, nechtěl´s napsat? :o)
30.11.2008 15:16:16dát kritice tipkatugiro
Bivi Biolet: nemáš zač, když si to přečteš ještě pětkrát, možná pochopíš. Bohužel se mezitím asi ještě čtyřikrát dozvíme, jak se vyznáš...
30.11.2008 15:03:27dát kritice tipBibi Violet
Díky Dero za odpověď, ano myslela jsem, že si výmluvu najdeš a jsem ráda, že jsem se mýlila. S tím stylopisem (dá-li mi bůh čas) zkusím taktéž něco vymyslet. Myslím si, že by měla úplně grafika starého písmáka vymizet. Tím myslím třeba tyhle úzké diskuse... když máme už pevnou šířku stránky. To by ale asi už souviselo s větším zásahem jako vyhazováním tabulek atp., když už dneska máme jiné způsoby. Působí to na mě klecovitě, nemůžu si pomoct, radši bych tyhle názory viděla v nějaké vzdušnější verzi diskuse... věřím, že víš, co tím myslím.

katurigo: neboj, četla jsem to, proto jsem konkrétně psala, co se mi nelíbí, jsem webdesignérem dost dlouho na to, abych poznala, co se mi nebude líbit ani za pár dní a co je jen síla zvyku, dělám to totiž každý den... dík za zbytečnou reakci
30.11.2008 14:20:37dát kritice tipNarvah
N: doufám, že se poučíš, a příště mě se svými debilními názory prostřednictvím avíz již seznamovat nebudeš
30.11.2008 14:18:09dát kritice tipdanka.
k_javascript je povolen. achjo.
30.11.2008 14:08:54dát kritice tipDero
admin, korektor
nedativní konotace: konotace, již nelze datovat (slovníková definice, s věnováním nerouškovi. mávám****!)
30.11.2008 14:07:13dát kritice tipDero
admin, korektor
Bibi: Stejně si myslím, že hodnota mého názoru bude shozena čímkoli jiným, ať to bude platem za hodinu nebo počtem publikovaných knih (Slavoj Písek sem asi nenapíše).

Tady něco není v pořádku. Skutečně si myslíš, že bych si nacházel nějaké obskurní výmluvy, abych mohl tvůj poměrně obsáhlý a konkrétní názor odmítnout?

Navíc jsem si dobře vědom toho, kdo jsi. Dokonce znám i tvoji práci, už jsme se na nějakou střetli v opačných rolích, kdy já jsem posuzoval (kritizoval by tady mělo nedativní konotaci) tvoje návrhy.

Já vidím propastný rozdíl mezi výkřikem "Je to hnus!!!" a zprávou začínající "Mně jako uživateli se nelíbí...". A když mi takový negativní názor dá člověk od fochu, tak to beru. Netěší mě, ale beru to.

Tím spíš, že s tebou v lecčem souhlasím. Tapeta je třeba věcí vkusu a stará modrá tu není (to je optický klam), ale co se týče různých barev odkazů a např. přechodů v nadpisech v levém sloupci, tak se trefuješ do černého.

Do dvou týdnů připravím pár alternativních skinů, kde si snad každý uživatel vybere (i jen "nejmenší zlo"). Pokud máš chuť, tak si stáhni stylopis a zkus také něco vymyslet - s dostatkem času by se dal písmák změnit ještě výrazněji.

Díky za postřehy.
30.11.2008 14:03:10dát kritice tipkatugiro
danka: verze prohlížece a povolení javascriptu

Bibi, škoda že jsi nečetla pořádně, protože už na první stránce ses mohla dočíst Derův vzkaz znění pár dní to používejte a pak mi zprávou pošlete konkrétní seznam věcí, které se vám i po té době používání stále nelíbí
30.11.2008 13:53:57dát kritice tipdanka.
k_ no... konfigurace? jako pixely? já tomu nerozumím... :D
b_naprostý souhlas.
30.11.2008 13:48:17dát kritice tipTragicus
beketka: No a proto jsem napsal, co jsem napsal. ;]
30.11.2008 13:47:43dát kritice tipBibi Violet
Zdravím všechny diskutující,
rozhodla jsem přidat svůj názor a doufám, že jednou za život tím nerozpoutám divnou tahanici, ve které budu mít pocit po pár příspěvcích, že se bavíme o úplně něčem jiném a argumenty (ať už jakékoli) jsou důležitější než téma.

Než řeknu, co si o novém vzhledu myslím, tak bych měla říci (to kvůli Dera), že jsem v oboru tvorby stránek několik let (při počítání už bych nejspíš vytáhla i druhou ruku) a to i v oboru webDESIGNU. Snad je to dobrá propustka k hodnotnému názoru pro zdejšího autora. Stejně si myslím, že hodnota mého názoru bude shozena čímkoli jiným, ať to bude platem za hodinu nebo počtem publikovaných knih (Slavoj Písek sem asi nenapíše).

Uff, tolik zbytečných slov pro toto: Starý design byl jaký byl, změnu potřeboval určitě. Současný vzhled se mi nelíbí. Jako uživatel z něj nemám dobrý pocit (což je asi jediné, co uživatel může říct). Jako člověku z oboru mi vadí nejrůznější odstíny modré v divných kombinacích se "starou" modrou. To dáno tím, že tu zůstávají staré prvky a dohromady to moc neladí. Četla jsem tu názor, že pozadí vypadá jako ubrus - vypadá. V tom tanci různomodrých jednobarevných obdélníčků je pod menu dán přeliv, což divně razí, mohl být použit třeba i v hlavičkách "novinky" "online". V patičce už sedí. Zvýraznění žlutou pod modrou je známá kombinace co svět světem stojí a je dobrá, ale co dělá ta divná hnědá v hlavním menu, to nechápu stejně jako barva odkazů jako "nechci dostávat avíza", mi to k sobě nepasuje. To byl detailní pohled na věc, někomu může přijít malicherné, ale Dero chtěl konkrétnost.

Celkový pohled na písmák je nudný, připomíná mi práce kurzistů na mých hodinách. Možná to byl účel, dyť Derovo heslo je "jednoduchost přitahuje". Mě tenhle vzhled příliš nepřitahuje.

Omlouvám se, že jsem to psala obyčejným jazykem, nepoužívala cizí slova, termíny a vysvětlivky v závorkách za větami. Neočekávám, že můj názor něčemu přispěje, ale po tom, co jsem už nedokázala číst déle jak po 10 stránku této diskuse jsem se rozhodla přispět.
30.11.2008 13:46:07dát kritice tipkatugiro
danko, napiš sem konfiguraci svého prohlížeče, už na tenhle problém někdo upozorňoval
30.11.2008 13:43:29dát kritice tipbeketka
koho, hohó:)
30.11.2008 13:43:08dát kritice tipbeketka
Vidíš sám. Jak pro hoho;o)
30.11.2008 13:41:36dát kritice tipTragicus
beketka: Jistě, ale to snad není problém, ne?
30.11.2008 13:33:47dát kritice tipdanka.
opět ze sebe děláte vtipné dědy vševědy.
ale mě to zobrazení opravdu rozčiluje.
zobrazuje se to blbě jenom mě?
http://img.enter4u.eu/?id=Beznazvuwiiv.JPG
30.11.2008 13:33:16dát kritice tipArmin Tamzarrian
strč si ta avíza do prdele ledního medvěda
30.11.2008 13:31:08dát kritice tipbeketka
Odpadá tím exhibice, ovšem...
30.11.2008 13:30:23dát kritice tipNorsko 1
milý katugiro, buď vděčen za každé avízo, které ti posílám. Všeho do času
30.11.2008 13:26:06dát kritice tipbeketka
Katugiro je fajn:)
30.11.2008 13:25:51dát kritice tipTragicus
domin.go: Ne že bych se FBC chtěl nějak zastávat, ale indispozicí přece nezabraňuješ kritikám jako takovým, zabraňuješ jen jejich zobrazování ostatním, což je sice ubohé a zbabělé v tomto případě, ale není to asi důvod, proč to omezovat.
30.11.2008 13:25:13dát kritice tipkatugiro
Norsko, strč si ta avíza do fjordu.
30.11.2008 13:22:59dát kritice tipNorsko 1
gúglit je fajn. Poznáš
30.11.2008 13:21:22dát kritice tipbeketka
To ještě nevím, ptám se zkušenějších:)

..gúglím poprvé.
30.11.2008 13:18:57dát kritice tipNorsko 1
ty si klidně nech, pokud ti to vyhovuje
30.11.2008 13:17:18dát kritice tipbeketka
Je lepší gúglit v palčákách?
30.11.2008 13:14:45dát kritice tipNorsko 1
sou mi šumafuk, když se gúglí
30.11.2008 13:13:08dát kritice tipbeketka
ze sněhu pochopitelně. A co říkáš na ty modrý krajnice?
30.11.2008 13:12:28dát kritice tipbeketka
To de se sněhu? Jako koulovat se, tak něco?
30.11.2008 13:11:28dát kritice tipNorsko 1
gúglí se
30.11.2008 13:10:15dát kritice tipbeketka
Jak se to dělá?
30.11.2008 13:09:53dát kritice tipNorsko 1
najdi si to v googlu
30.11.2008 13:08:06dát kritice tipbeketka
co je spam?
30.11.2008 13:04:44dát kritice tipNorsko 1
ať žije spam
30.11.2008 13:02:30dát kritice tipbeketka
Norsko milé, znamenají snad Tvé avíza, že vysvětluješ něco mě? Pakliže ano, je to zbytečné, páč mám dlouhý vedení a stejnak to nepochopím:)
30.11.2008 12:53:52dát kritice tipNorsko 1
milý havrane. Připadá ti užitečné pokračovat v načatém rozhovoru ?
30.11.2008 12:53:00dát kritice tipPišta_Hufnágl
Kam zmizelo tlačítko pro refresh avíz, zpráv a kritik?
30.11.2008 12:50:40dát kritice tipArmin Tamzarrian
francouch vymyslel spoustu slov :-) Kromě poklounkují mě napadá ještě "byl jsem podstěn jeho návštěvou"
30.11.2008 12:50:00dát kritice tipNarvah
n: přesně.. ti co mají debilní názory.. až ti do dojde, mohl by ses třeba smazat.. na to jako pozor, hehe
30.11.2008 12:46:21dát kritice tipPišta_Hufnágl
P.S. Sice to sem nepatří, ale je to půvabné - Francuch vymyslel nové slovo. "poklounkují" .)
30.11.2008 12:43:00dát kritice tipPišta_Hufnágl
Pruhy po stranách moc tmavý, jinak budiž. A bylo by fajn moci si na hlavní stránku nadefinovat zobrazení vlastních položek (kupříkladu ty kluby kritický). Což ovšem, chápu, není záležitost designu. Muf.
30.11.2008 12:40:52dát kritice tipNorsko 1
zbyteční jsou pouze někteří lidé, bohužel
30.11.2008 12:38:05dát kritice tipNarvah
n: jsem klidný.. jen mě překvapuje, že názor podmiňuješ participací na tom, čeho se týká, hehe
30.11.2008 12:28:40dát kritice tipDuchové
Norsko: tvá zažlucená poznámka je fakt ale úplně zbytečná. Je to snad přirozené, no ne? Představ si, že by se to všem líbilo... Jistě by si dero řekl: ha! něco není v pořádku!
:)
30.11.2008 12:14:11dát kritice tipNorsko 1
tebe si nevysvětluju, buď naprosto klidný.
30.11.2008 12:11:45dát kritice tipNarvah
n: jako vysvětluješ si mě sám sobě.. tedy i nutnost to může být, hehe
30.11.2008 11:49:23dát kritice tipdanka.
naprosto mě rozčiluje ten OBROVSKEJ sloupec místa. když se chci na něco dole podívat, musím jako kretén rolovat pořád dolů.
thumbs down. snad to 'admini' dají zpět.
30.11.2008 10:57:02dát kritice tipNorsko 1
nedá, je to nutnost
30.11.2008 10:55:41dát kritice tipNarvah
n: i tak se to dá jistě brát
30.11.2008 10:28:53dát kritice tipNorsko 1
Jsi vůl, havrane. Víš to ?
30.11.2008 09:21:14dát kritice tipgrafo
mo ta modra vzorka ci vzor ci co to je na pozadi... no strasne.. daj tam radsej bielu farbu
30.11.2008 09:19:59dát kritice tipMuessa3
*
30.11.2008 09:17:05dát kritice tipMuessa3
Páni - Dero!
Tohle je fakt milý a hezký překvapení!
Když jsem se přihlásila - lekla jsem se,že jsem někdem jinde:o)
Nechápu,proč se ostatní tak rozčilujou,asi maj rádi stereotyp.
Líbí se mi to tak jak to je.
Děkujem :o)Muess
30.11.2008 09:09:24dát kritice tipNarvah
Někteří lidé budou věčně spokojeni. Nebyl to přece jejich nápad, jejich vkus a jejich práce
30.11.2008 08:32:30dát kritice tipNorsko 1
Někteří lidé budou věčně nespokojeni. Nebyl to přece jejich nápad, jejich vkus a jejich práce
30.11.2008 05:06:12dát kritice tipch_34
Co ten opileckej hemz na úvodní stránce o tom, jak někdo někde chlastal s přítelkyní?
30.11.2008 04:27:09dát kritice tipjH
jo, už to mám, je to v dílně....sorry
30.11.2008 03:26:11dát kritice tipjH
Sem vzhůru kvůli jednomu pitomýmu snu a zjistil sem, že ste překopali písmáka, ehm, a co kolonka: NOVÁ DÍLA? nějak to nemůžu najít, vždycky sem si pročítal novinky a pak rejdil po známejch i neznámejch dílech, je tu ta kolonka, bo co?
30.11.2008 02:45:32dát kritice tipdítě_na_skleníku
už si to užívám*
30.11.2008 00:38:18dát kritice tipjejdavilda
Jediné co mi vadí, že to furt automaticky negumuje vulgarismy. Taky navrhuji, aby každý strávil tolik času na veřejnoprospěšných pracech kolik ho věnoval psaní do této debaty. Za 5 minut jsem zpět.
29.11.2008 23:52:11dát kritice tipjaza
nebyl náhodou i ten předchozí?
29.11.2008 23:14:53dát kritice tipJinovata
tleskám
29.11.2008 22:55:55dát kritice tipsaša_gr
Myslím, že prostředí je teď příjemnější a přehlednější, alespoň ve FF, jak ho vidím já.

Já bych dera pochválil, páč tuším, že to byla dřina a ještě dost nevděčná, jak už to bývá..

29.11.2008 22:54:44dát kritice tipdassler
- Nejde o změnu vzhledu, jen jeho úpravu, barva je posunuta od ostré k pastelovější, kvůli očím.

- "Slovo má xxx" na první straně bude buď po sedmi nebo čtrnácti dnech měněno, vystřídá se na něm několik autorů, na libovolné téma, bez zadání, bez omezení.

- Podmenu jsou nyní po rozbalení stabilní a nerolují se samovolně zpátky.

- Snaha byla udělat celkově vizuálních změn málo. Nejsou samoúčelné. Jak tu někdo zmínil leštění auta, blinkry a výfuk ... tohle je jen příprava místa pro namontování nových dílů, nejde o leštění laku.

-d-
29.11.2008 22:07:09dát kritice tipA_Looney
je to hezký, už sem se stihl udělat na obražofku
29.11.2008 22:03:08dát kritice tipJerry_Shit
Dero: Firefox, verze 3.0.4; jak se zapíná JavaScript?
(Promiň, jsem pouhým laikem, který se tu jen pár let snaží psát a najednou tohle!) :O
Co s tim?
29.11.2008 21:59:11dát kritice tipAy´Le
aha tak koukam ze se opakuju tak pardon:)
29.11.2008 21:58:22dát kritice tipAy´Le
me se treba nelibi uz ted ze kdyz mi prijde nova kritika napr. a mam pod tim uz nejakou starou tak ze nejsou od sebe rozliseny jak u ty stary verze ze ta nova byla zluta..to mi prijde neprehledny
29.11.2008 20:00:02dát kritice tipDero
admin, korektor
Jerry, napiš prohlížeč, jeho verzi a jestli máš zapnutý JavaScript.
29.11.2008 19:54:46dát kritice tipJerry_Shit
Tohle mi místo jednořádkové hlavičky nepřijde jako vylepšení:

* Písmák
o O serveru
o Pravidla
o Písmáčtí kritici
o Administrace
o Nápověda
o Kontakt
* Díla
o Nové dílo
o Kategorie
o Hledat dílo
o
o Aréna
o Zlatý výběr
o Výběr kritiků
o Dílna
o
o Sbírky
o Hledat sbírku
o Nová sbírka
* Autoři
o Seznam autorů
o Hledat autora
o
o Kluby
o Hledat klub
o Nový klub
* Moje
o Autorská stránka
o Díla
o Sbírky
o Kluby
o
o Kritiky
o Avíza
o
o K přečtení
o
o Oblíbená díla
o Oblíbené sbírky
o Oblíbení autoři
o Oblíbené kluby
o
o Neoblíbené kluby
o Neoblíbení autoři
o
o Osobní údaje
o Nastavení
o Změna hesla
* Pošta
o Nová zpráva
o
o Doručené
o Archiv
o Koncepty
o Odeslané
o Koš
* Akce
o Auditoria
o Srazy
o Události
o Oznámení

Kdybych neměl na myši kolečko, tak bych se z toho za chvilku posral. Přece nemusej mít všechny stránky kilometrovej ocas. ;P
29.11.2008 19:41:39dát kritice tipMilly
Praktická připomínka: nepřečtená avíza nejsou moc k rozeznání od přečtených. Barevnej rozdíl mezi nimi je málo výrazný.
29.11.2008 19:33:02dát kritice tipbeketka
Uvodník mě bere:)
29.11.2008 19:31:36dát kritice tipbeketka
...stejný problém jako piha a pupin, mít i já:)

29.11.2008 19:29:23dát kritice tipDero
admin, korektor
katugiro: Škoda, že už skončila. Igor Indruch mi svého času dal oxeroxovanou knihu o teorii superstrun a determinismu. Už, už bych citoval!

A ano, s poznámkami skutečně počkejme. Teď by stejně zapadly, nebudu mít tak týden čas.
29.11.2008 19:23:51dát kritice tipkatugiro
tohle je snad nejzábavnější diskuse za poslední rok :)

nejen z tradice, ale především pro zajištění vyváženosti názorů, musím lehce nesouhlasit s a2a2a v bodu Moje x Vlastní (vlastní - čí - no moje přece... Moje si mě zkrátka získalo od prvního pohledu) a ohledně úvodníku, ten se mi taky líbí

ad Diana: s tím úplně souhlasím, že je to hezčí, jen se musím držet zuby nehty, abych si zatím schovával poznámky, jak by to mělo být ještě hezčí
29.11.2008 19:14:36dát kritice tipneroušek
1)Dero říkáš demagogie a trváš na tom,neroušek si není vědom,tedy šup,dej sem ty dva výroky,které neroušek překroutil a navíc APRIORI tvrdíš záměrně,prý nedovedš si představit,to máš tedy velmi chudou fantazii,tedy dokaž,co neroušek překroutil a neroušek se omluví
4) zase jdeš na to špatně,ne kdo,ale co říkají ti umělci a jako argument tvrdíš,že nelze posuzovat míru vkusu,tedy vlastně popíráš možnost jakékoliv kritiky názorů
5)ne,legraci ne,to vážně ne....
6)tady už jsem vyčerpal,co jsem mohl
7)a tady mi to přijde,no vážně bez urážky,že jsi si vzal nějaké prášky

otřesený neroušek*******
29.11.2008 19:13:56dát kritice tippiha
dozatimní negativa: měla jsem rpzsvíceno oznámení nových krizik - ale v kritikách samotných nebyly žlutě odlišené nepřečtené od přečtených
29.11.2008 19:13:44dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Ještě k tomu Alojsovu úvodnímu slovu, jednak by mělo být významně stručnější a tím i čtivější bez toho osobního aranžmá a spíše by zde měla být podepsán majitel serveru nebo třeba sekce kritiků, administrátoři, apod.
29.11.2008 19:11:58dát kritice tipDero
admin, korektor
a2a2a: Díky za postřehy.

Nadpis "moje" vznikl revizí menu, kterou dělal dassler. Pro mě jsou lehce stravitelné obě varianty, takže pokud bys měl dojem, že druhá alternativa je výrazně rozumnější, tak apeluj přímo na něj.

"Poslední dobou se nám líbilo" není Zlatý výběr, v tom je to kouzlo. Nikdo, kromě pár zasvěcených, neví, podle jakého klíče se ta díla řadí. Schválně, jak dlouho bude trvat, než na to někdo přijde. :o)

A ta Alojsova prupovídka je úvodník. Úvodníky se budou pravidelně střídat a přijdou ještě mnohem, mnohem kontroverznější.
29.11.2008 19:09:01dát kritice tippupin
svítí mi žlutě tři kritiky,který se nikde nezobrazují
29.11.2008 19:07:32dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Dero,

graficky a barevně je to pro mne uděláno dobře, přijde mi to čistší a pro oči příjemnější. Osobně bych snad z prvních dojmů změnil v horní liště titulek MOJE za původní VLASTNÍ či AUTORSKÁ STRÁNKA, to ...moje... je jaksi moc familiérní. A také při otevírání titulek _Poslední dobou se nám líbilo- ponechal původní Zlatý výběr, když stejně o nic jiného nejde. A také se mi nezdá ona prupovídka Alojse, ač ho mám jinak velmi rád, ale tento prostor by měl být neutrální.
29.11.2008 19:03:06dát kritice tipDero
admin, korektor
Mně se líbí názor Diany. To byl totiž účel. :o)
29.11.2008 19:01:15dát kritice tipDiana
mně se to zatím zdá skoro stejný, jen snad trochu hezčí :-)
29.11.2008 18:51:18dát kritice tipNorsko 1
mně se to líbí.
29.11.2008 18:50:54dát kritice tipDero
admin, korektor
nero: Tohle je docela zábava, mydlit se termíny, přičemž ani jeden nevzdechne po špetce hermeneutiky. :o)

ad 1) Přesně proto jsem původně použil slovo demagogie, protože si nedovedu představit, proč jinak by ses uchyloval k překroucení původního výroku, když ne proto, aby sis zachoval tvář před zdejším osazenstvem. Prostě politika.

Ani terminologie ale nic nemění na faktu, že jsi překroutil fakt a použil jej jako argument. Což bylo racio původní výtky k jedničce.

ad 2) Nepodstatné.

ad 3) Sémantické neporozumění z obou stran.

ad 4) A myslím, že útočím dobře. Někdo musel stanovit fakt, že ti umělci (kteří konkrétně?) mají vypatlané názory. Stejně jako já neposuzuju absolutní míru tvého vkusu, tak ty těžko můžeš posuzovat míru toho jejich.

ad 5) I pokud použiješ slovníkovou definici, tak je závěr mého výroku platný. (pro zamyšlení: Ať už použiješ jakoukoliv definici, tak bude platný.)

ad 6) Metafyzika byla definována prapůvodně tak, jak jsem ji použil. Tedy jako věda o věcech přírodními vědami nepostižitelných. Až postupně vykrystalizovala do ustálené (opět: slovníkové) podoby. Stále ji považuji za přesnější termín v dotyčné argumentaci.

ad 7) Jak dobře na tom jsi s teoretickou fyzikou? Ne, jen žertuju, hodně se zajímám o determinismus z fyzikální i filosofické stránky - a to, že realita je deterministická, je prostě moje přesvědčení. Tady se nemusíme přít, to by hraničilo se svatou válkou. ;o)
29.11.2008 18:49:51dát kritice tipFouckault
Jo, vypadá to na dobrou práci. Líbí se mi tento kabát, na první pohled více profi.*****
29.11.2008 18:40:52dát kritice tipSmíšek:-)
:)
29.11.2008 18:31:11dát kritice tipneroušek
Milý Dero,problémem bude hlavně to,že nepoužíváš pojmy přesně,ale nadhodile.
1)demagogie-používání zkreslených argumentů,působících hlavně na city a předsudky ZA ÚČELEM OVLIVŇOVÁNÍ JEDNOTLIVCŮ ČI SKUPIN...viz slovník cizích slov, prostě jsi milý Dero ujel,páč neroušek se do té definice nevejde
2)a vzdyť to já tvrdím taky,že odborník není ekvivalent řemeslník,ach Dero,Dero,najdi místo ,kde to neroušek tvrdil,to jsi jen špatně pochopil nerouška
3)tady se shodujeme,Derovi uniklo,že používám dva pojmy: umělec -řemeslník a řemeslník,jsi jen zbrklý,neumíš číst pořádně,Tvá definice řemeslníka je ok
4)tady uhýbáš,nepopíráš argument vypatlanosti velké většiny soudů kvalitních umělců,ale útočíš na relativnost pozice nositele argumentu
5)ne,zkušenost je poznání zprostředkované smysly-to je filozofická definice a běžně používaná,čili nevím,jakou Ty používáš definici
6)ne,to zase neznáš pojem metafyzický...to meta-za je pouze etymologický rozklad slova,metafyzický názor znamená,že jsou neměnné podstaty-například idee či bůh,nesouvisí s dvojicí materiální versus duchovní
7)můj argument je tento,jestliže je krása produktem duše a duše nemateriální,tudíž z toho nutně vyplývá,že i krása je nemateriální a nemůže být chemií,tedy aby jsi nerouška zde zdolal,musíš vypotit argument pro to,že duše je materiální povahy*

Ano,Dero je zdatný soupeř,neroušek uznale kývá,neboť se mu orosily brýle.*****
29.11.2008 18:31:11dát kritice tipMilly
Ale.. kecy..... Možná jsem měla líp promyslet a ty prvotní výkřiky nepsat.. Ale napsat až pak něco- shrnutý.. a bez emocí. (takovejch)
29.11.2008 18:29:34dát kritice tipDero
admin, korektor
Duši: ;o))
29.11.2008 18:28:40dát kritice tipDuchové
Milly: aha, takže když jsi zjistila, že papouchovi se to líbí, tak se všem omlouváš... už se ti to začíná líbit dokonce, viď?
29.11.2008 18:20:55dát kritice tipMilly
Omlouvam se, jestli jsem někoho urazila.., ale v první chvíli jsem tu papouchovu ironii vůbec neviděla.
29.11.2008 18:18:58dát kritice tipSmíšek:-)
taky jsem byl v šoku :)
29.11.2008 18:18:36dát kritice tipMilly
Nemam ráda hranatost- a vzhled Písmáka je čim dál tim hranatější, jak řikam.. Samej obdélník.
29.11.2008 18:17:36dát kritice tipMilly
Smíšek: když jsem v šoku, tak se nevyjadřuju inteligentně.. (a v prologu stojí, že je to tu aj pro výkřiky) To můžu až pak.

Už se klidnim. Ale je to strašný, ty jo.. O žádný plánovaný změně jsem nevěděla, pak pustim Písmák..- a ukáže se tohle...
29.11.2008 18:17:02dát kritice tipSmíšek:-)
přeze všechno, co se mi líbilo, musím uznat, že je tento nový vzhled vskutku výborný
29.11.2008 18:15:33dát kritice tipMilly
A nešel by udělat původní vzhled- co byl u prvního Písmáka? Nelíbí se mi to zúžení a ta tabulka, ve který je seznam přihlášených.

Přijde mi, že vzhled je čím dál tím horší. Sotva si zvyknu na jednu změnu, je tu zas nová. (a všechny podle mě vzhledově hodně, hodně moc k horšímu)
29.11.2008 18:15:23dát kritice tipDuchové
zaplať taky pánbů, že ne funkční, ináč by se to tu hemžilo samými michaly davidy a různými kočky a podobnou havětí... :)

jinak, pomněte! všechno souvisí se vším! :))))
29.11.2008 18:13:00dát kritice tipSmíšek:-)
Milly, nejde o to křičet, ale inteligentně se vyjádřit, to druhé ti chybí.
29.11.2008 18:10:16dát kritice tipMilly
Úděsně hranatý, samý obdélníčky... Naprosto příšerný. Ať to jde pryč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(((

(hah, je fajn mít kam křičet..)
29.11.2008 18:09:33dát kritice tipDero
admin, korektor
Duši: Nejde to směšovat.

např. politika má funkční dopad, kdežto estetika jen psychický.

Pokud tedy estetické dílo působí negativně na většinu recipientů a je žádoucí, aby většina recipientů byla spokojená /což zde je/, tak nedostálo svému účelu, ergo špatná práce.

O tom, co by se dalo nazvat "objektivní kvalita díla", to ale ani tak nevypovídá.
29.11.2008 18:08:04dát kritice tipMilly
Co se to, proboha, stalo!!!!! To vypadá strašně... Vzhled Písmáka se dál horší?????? :-((
29.11.2008 18:06:33dát kritice tipkatugiro
kolumbus
29.11.2008 18:05:01dát kritice tipSmíšek:-)
duchové: pozor!

1) je rozdíl mezi estetikou a politikou
2) tedy estetické vnímání je jiné než politické
3) nevím, jak souvisí design pismaku s levici a pravici
4) politické soudy jsou také jiné než estetické či filozofické, marketingové atd...
5) nelze slučovat věci, které spolu nesouvisí
29.11.2008 18:02:35dát kritice tipDuchové
no nic... deme radši vyšumět, tenhle měsíc už jsme toho řekli nad plán...
29.11.2008 18:01:13dát kritice tipDuchové
proto považujeme třeba referendum za nebezpečnou věc...
29.11.2008 18:00:46dát kritice tippapouch
admin
Fajň.
Diskuse splnila účel.
Ukázalo se kdo JE idiot (a všechny své příspěvky žlutí) a kdo není.
29.11.2008 17:59:21dát kritice tipDuchové
my bychom se na názor většiny tedy nespoléhali...
29.11.2008 17:57:51dát kritice tipDuchové
my s tím nesouhlasíme, co říká smíšek. Znamená to snad, že když si většina národa zvolila levici, že je tedy levice výborná?
29.11.2008 17:54:54dát kritice tipDero
admin, korektor
Zkušenosti, ani odborné znalosti nejsou zárukou spokojenosti uživatele. Pokud se bude většině uživatelům písmák líbit, tak je podoba písmáku výborná, pokud ne, tak výborná není. Tady nejde o to, co se líbí odborníkovi (ať jakkoli zkušenému), ale o to, co se bude líbit uživatelům.

Smíšku, s tím souhlasím. Já jenom říkám, že pokud se mi ozve člověk, který má zkušenosti s tvorbou webu, tak je pro mě jeho názor hodnotnější, protože se můžu spolehnout, že i on na základě svých zkušeností ví, co na uživatele "funguje".

Neříkám nic víc a už vůbec nikomu nevyvracím jeho názor! Pokud většina uživatelů po týdnu řekne, že se jim to nelíbí, tak jsem odvedl špatnou práci.
29.11.2008 17:52:23dát kritice tipneroušek
Duchové:jo,jo-barvy jsou vyblité.***
29.11.2008 17:52:19dát kritice tipDero
admin, korektor
Pár slov nerouškovi, protože je evidentně přemýšlivý.

1)neroušek se musí ohradit proti pojmu demagogie,demagogie je o manipulaci a neroušek maximálně tak by říkal nesprávný názor

Nikoli, pokud vezmeš jako premisu ke své argumentaci názor, který tvůj oponent v diskusi nepřednesl, tak jde o demagogii. Nebo - chceš-li to přesně - pseudoargumentaci.

2)čili Dero tvrdí zcela nesmyslně,že odborník není řemeslník....ale neroušek tuší,kam Dero míří,chce říci,že odborníkem je nejen řemeslník,že?

Ne, já tvrdím, že ty pojmy si nejsou ekvivalentní, což je pravda.

Snad se shodneme, že existuje mnoho řemeslníků, kteří nejsou odborníky. A dále, že existuje mnoho odborníků, kteří nejsou řemeslníky.

Pokud vyvrátím implikaci z obou stran, pak potvrdím platnost negace ekvivalence.

3) nejde o to,jestli tvoří z ničeho či ne,milý Dero,ale JAK,buď jen čistě talentem,pak je to umělec-neřemeslník nebo pomocí řemesla a pak může,ale nemusí to být umělec-řemeslník,nebo je možná kombinace.

Tady se neshodneme. Pro mě je umělec člověk, který rekombinuje stávající kvality ve vyšší kvalitu, a řemeslník ten, který spojuje stávající kvality do celku, jehož kvalita nepřesahuje sumu kvalit dílčích částí.

Laicky řečeno, řemeslníkem je ten, kdo nevnáší do řešení problému žádnou invenci.

4)ano,takzvaný odborník má vyšší vkus než úplný laik, ale to z něj pořád nečiní odborníka na estetické soudy-řeknu to úplně polopatě:neroušek zná spoustu kvalitních umělců,kteří mají zcela vypatlané estetické soudy a přitom vlastní dílo kvalitní

Vypatlané estetické soudy podle tebe?

5)zkušenost bez teoretických znalostí je na prd,páč tu zkušenost nebudeš umět správně interpretovat

Pokud definuješ zkušenost jako přibližování se skutečnému stavu věcí, tak je problém interpretace jen překážkou sdělitelnosti, nikoli vnímání díla.

6)o kráse-milý Dero,neroušek nepoužil slovo metafyzický a jako tedy odborník by si měl vědět,že pojem duchovní není totéž co metafyzický

O pár řádků níže tvrdíš, že duše je nemateriální, s čímž sice nesouhlasím, ale udivuje mě, že dokážeš argumentovat jednou věcí a o tři věty nato jejím přesným opakem.

Pokud je duše nemateriální a tudíž přírodními vědami (fyzikou v původním slova smyslu) nepostižitelná, potom je přeci metafyzická (meta = nad).

7)pleteš si pojem slast s pojmem krása,ano hlazení je slast,ale krása je produkt duše a duše je nemateriální,čili krása není produktem chemických reakcí,ne,ne,milý Dero

Nepletu. Pocit z estetického zážitku funguje na stejném principu jako při fyzické stimulaci. Prostě jsou na základě nějaké akce (počitku) vypuzeny určité hormony jakožto reakce (pocit). Že je něco extrémně složité, neznamená, že to nedává smysl rozebráno na prvočinitele.

To jen lidem se špatně žije s vědomím absence svobodné vůle.
29.11.2008 17:51:20dát kritice tipSmíšek:-)
samozřejmě "původní" z roku 2007:

příklad:

http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/

na obrázku jsi tam taky "online" katugiro, vlevo ve sloupci.

jinak s tebou nesouhlasím

nejvíce se mi líbil tento vzhled písmáku:

http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/

29.11.2008 17:49:47dát kritice tipSmíšek:-)
samozřejmě "původní" z roku 2007:

příklad:

http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/

na obrázku jsi tam taky "online" katugiro, vlevo ve sloupci.

jinak s tebou nesouhlasím

nejvíce se mi líbil tento vzhled písmáku:

http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/

29.11.2008 17:49:47dát kritice tipneroušek
Pro Narvah od Nerouška:********
29.11.2008 17:47:05dát kritice tipDuchové
Hehe, dero rozumbrada... :-)

pokud je to rychlejší a přehlednější, tak fajn...
Kombinace barev ovšem nevkusná. Připomíná mi to bóžíhodovou kravatu v nádražácké uniformě... :)
29.11.2008 17:42:58dát kritice tipkatugiro
(nejen) Smíšek: abychom si ujasnili terminologii... původní písmák je toto
http://www.vihar.wz.cz/pismak1/OlduvPismak.jpg (Viharův obrázek; menu více vlevo patří k designu, který je dosud nepřekonaný)

Vella pak nastolila onu tmavomodrou obludnost, z které se právě vylízáváme.
29.11.2008 17:41:24dát kritice tipNarvah
dero mluví o materiálním pojetí krásy, odpůrce změn nazývá demagogy.. dobrý vědět.. trochu to upravuje předchozí pojetí dera, které bylo velice pozitivní..
29.11.2008 17:38:16dát kritice tipneroušek
Neroušek ví,proč je Smíšek jeho oblíbenec: hezky se směje,je chytrý a ještě souhlasí s nerouškem a má ho rád a to je nejdůležitější.Neroušek zdraví svého milého oblíbence Smíška.PS. Pochopitelně Smíšek promluvil velmi moudře.********
29.11.2008 17:23:35dát kritice tipSmíšek:-)
:)
29.11.2008 17:20:25dát kritice tipSmíšek:-)
Nejvíce se mi líbil, a to už jsem několikrát psal, původní vzhled Písmáku ještě když tady byla Vella (2007).

Po změně loga písmáku (již za nového majitele serveru), se mi vzhled písmáku s novým logem nelíbil.

Ale časem jsem si celkem zvykl, samozřejmě nebylo na výběr :) a navíc jsem si řekl, že nejdůležitější je účel písmáku, nikoli jeho vzhled.

Po dnešní změně jsem byl dost v šoku. Myslím, že podoba se mi celkem zamlouvá. Není špatná a vůbec ne hnusná. Přesto se mi líbil vzhled 2006-2007 atd..když jsem přišel na písmák poprvé.

Jinak souhlasím s některými argumenty nerouška.

Zkušenosti, ani odborné znalosti nejsou zárukou spokojenosti uživatele. Pokud se bude většině uživatelům písmák líbit, tak je podoba písmáku výborná, pokud ne, tak výborná není. Tady nejde o to, co se líbí odborníkovi (ať jakkoli zkušenému), ale o to, co se bude líbit uživatelům.

A na to, když někdo řekne, že se mu to nelíbí, neexistuje žádný objektivní protiargument, protože hodnocení je a bude vždy subjektivní a subjektivní bude i kdyby měl třeba 150 let zkušeností, v tom konečném výsledku záleží na uživateli, nikoliv na tvůrci. Nikdo nemůže nikomu vnucovat "svou subjektivní pravdu". :)
29.11.2008 17:15:05dát kritice tipneroušek
Milý Dero:
1)neroušek se musí ohradit proti pojmu demagogie,demagogie je o manipulaci a neroušek maximálně tak by říkal nesprávný názor
2)čili Dero tvrdí zcela nesmyslně,že odborník není řemeslník....ale neroušek tuší,kam Dero míří,chce říci,že odborníkem je nejen řemeslník,že?
3)nejde o to,jestli tvoří z ničeho či ne,milý Dero,ale JAK,buď jen čistě talentem,pak je to umělec-neřemeslník nebo pomocí řemesla a pak může,ale nemusí to být umělec-řemeslník,nebo je možná kombinace.
4)ano,takzvaný odborník má vyšší vkus než úplný laik, ale to z něj pořád nečiní odborníka na estetické soudy-řeknu to úplně polopatě:neroušek zná spoustu kvalitních umělců,kteří mají zcela vypatlané estetické soudy a přitom vlastní dílo kvalitní
5)zkušenost bez teoretických znalostí je na prd,páč tu zkušenost nebudeš umět správně interpretovat
6)o kráse-milý Dero,neroušek nepoužil slovo metafyzický a jako tedy odborník by si měl vědět,že pojem duchovní není totéž co metafyzický
7)pleteš si pojem slast s pojmem krása,ano hlazení je slast,ale krása je produkt duše a duše je nemateriální,čili krása není produktem chemických reakcí,ne,ne,milý Dero

neroušek Dera vlídně zdraví a mává mu.********
29.11.2008 17:02:45dát kritice tipT_O_M_
Teda z tohoto vzhledu nejsem nadšený ani omylem - když jsem tu začínal v roce 2003, tak bych řekl že Písmák byl opravdu přehledný a fungující...od té doby se toho dost změnilo a k lepšímu teda neeé...k tomu by jste se měli vrátit!!!

Já osobně jsem úplně plachý z té světle modré nabídky, kterou mám přes celou obrazovku a k tomu abych se propracoval na seznam děl nebo cokoliv jiného se musím vždy posunou o celou obrazovku dolů!!! To je neskutečnej opruz...je fakt, že mám na dnešní dobu jen 17 monitor ale jestli to nepůjde upravit v nastavení, tak tady asi končím.... :-((

A neřekl bych, že je to nějak přehlednější ani rychlejší...
29.11.2008 16:39:12dát kritice tipDelahaye


toho zbytečnýho místa na krajích .. to sem si nemusel kupovat 22-cítku a mohl sem zůstat u 14-ky

jinak fejsliftujte, co libo, jen nevím, jak je to s "přihlédnutím" k názorům, když já už rok slušně žádám o drobnou úpravu zjevné chyby + vylepšení a jsem stále zapomenut :-(

jsem laik, ale auto bych leštil, až bude mít výfuk a budou mu blikat blinkry ...

Díky.

29.11.2008 15:32:11dát kritice tipLakrov
redaktor prózy
Tahle to vypadá docela dobře:
Zúžil se sloupec pro zobrazování textu, což je -- obzvláště pro prózu -- celkem přinosem, protože předchozí dlouhé řadky snižovaly čitelnost.
Navigace je size v drobnostech odlišná od té předchozí, ale ne neproniknutelná.
Takže jestli zas nedošlo k nějakému hloupému omezení (jako minuel max. délka html textu 64 kB) tak to asi bude použitelné.
Drobné chyby ukáže nejbližší budoucnost.
Zdar a sílu programátorům i všem podobně postiženým :-)
29.11.2008 15:30:30dát kritice tipgrafo
no vzhlad je dost na nic. osekanie menu sa mi paci...
29.11.2008 15:25:56dát kritice tipDero
admin, korektor
ale problémem je,jestliže řemeslníci a tedy odborníci v technických oblastech si nárokují právo zasahovat do oblastí,která jim nepřísluší a ve které jsou pouhými laiky.

Demagogie. Automaticky předpokládáš, že odborník je řemeslník, což není pravda. Pokud člověk tvoří něco z ničeho, tak to není řemeslník, ale umělec. Odborník v tvůrčí oblasti si denně tříbí estetické vnímání a posouvá se tak na vyšší úroveň než laik, který se podobnými myšlenkami nezaobírá.

Jako ve všem i v estetice platí zákon zkušenosti. Bolestivou pravdou je, pokud se laikovi nějaká práce nelíbí a odborníkovi ano, tak je to jen proto, že nemá dost zkušeností s tím kterým uměním a nechápe jeho účel, jeho poslání.

Odborník bude vědět, proč se laikovi obraz nelíbí, protože byl kdysi na jeho místě, ale laik nebude vědět, proč se odborníkovi líbí, protože si jeho stanovisko nemůže představit.

Na kráse není nic metafyzického, je to jen biochemická reakce na vnější podnět daná strukturou mozku; stejná jako třeba když někoho pohladíš po zátylku - někomu to bude vrchovatě nepříjemné, druhý slastně zavrní.
29.11.2008 15:07:12dát kritice tipdomin.go
:)
29.11.2008 15:04:47dát kritice tipDero
admin, korektor
Wintere, kritické kluby používalo asi pět lidí, na hlavní stránce proto nemohly přežít. :o)

Jinak v tom horním proužku mají tlačítka jinou barvu záměrně. Nevím, jak máš nastavený monitor, ale mně to přijde vkusné. Samozřejmě zde se můžeme lišit, to nevyřešíme.
29.11.2008 15:03:04dát kritice tipbeketka
Domino: Tvůj problém, pokoušela jsem se o konzervaci.
29.11.2008 15:01:40dát kritice tipWinter
A double posty nezmizely .)
29.11.2008 15:01:08dát kritice tipWinter
Asi mi budou chybět "kritické kluby" - teď budu muset udělat dva kliky více, když se budu chtít mrknout do sekce .)

Mimochodem bych si pohlídal barevné sladění - obzvláště u toho podélného menu nahoře, kdy jsou tlačítka světlejší modrou než zbytek proužku - působí to docela "diletantsky".

Jinak ty povídky se asi budou louskat líp - i když teď i krátké texty budou působit dlouze, takže je nebude číst nikdo .) Uvidíme, jak se to zaběhá. Jinak mi to přijde jako standartní Písmák bez nějaké výraznější změny. Uvidíme, uvidíme...
29.11.2008 15:00:36dát kritice tipWinter
Asi mi budou chybět "kritické kluby" - teď budu muset udělat dva kliky více, když se budu chtít mrknout do sekce .)

Mimochodem bych si pohlídal barevné sladění - obzvláště u toho podélného menu nahoře, kdy jsou tlačítka světlejší modrou než zbytek proužku - působí to docela "diletantsky".

Jinak ty povídky se asi budou louskat líp - i když teď i krátké texty budou působit dlouze, takže je nebude číst nikdo .) Uvidíme, jak se to zaběhá. Jinak mi to přijde jako standartní Písmák bez nějaké výraznější změny. Uvidíme, uvidíme...
29.11.2008 15:00:36dát kritice tipdomin.go
já jsem nepochopil to avízo
29.11.2008 14:58:05dát kritice tipbeketka
Domino:co, co?
29.11.2008 14:56:42dát kritice tipdomin.go
beketka: co?
29.11.2008 14:56:40dát kritice tipdadíková
jo pardon, ono to najíždí dýl..OK
promiň
29.11.2008 14:54:48dát kritice tipdadíková
Dero proč zmizel celkový seznam autorů přihlášených dnes?

naopak proč se zobrazuje tentýž seznam viditelně přihlášených, když kliknu na seznam autorů..?
29.11.2008 14:54:01dát kritice tipneroušek
Milý Dero,špatně jsi to pochopil,nebyl to žádný útok na Tebe.To že z hlediska řemesla počítačů jsi odborník,o tom žádná,ale problémem je,jestliže řemeslníci a tedy odborníci v technických oblastech si nárokují právo zasahovat do oblastí,která jim nepřísluší a ve které jsou pouhými laiky.A to je duchovní oblast a pojem krásy.Dále zde nepovažuji za relevantní žádný z Tvých vyjmenovaných oborů (fotograf,zpěvák,malíř-tedy umělec,ten je v hodnotících soudech opět jen laikem ),zde každý názor je absolutní a relevantní.A podle nerouškova duchovního a estetického názoru je už obecně skepse ke každým změnám,v drtivé většině jsou k horšímu a v umění to je pravidlem a konkrétně považuje změnu Písmáku k horšímu a ne k lepšímu,páč starý Písmák byl dokonalý a z hlediska estetického soudu za měně krásný a tedy hnusný.Neroušek si Dera váží,respektuje jeho jiný názor,jen upozornil na nebezpečnou tendenci odborníků a zdraví Dera a klaní se mu.* Neroušek*
29.11.2008 14:50:56dát kritice tipFragaria
Dero.... ? Mne sa to celkom lubi :)
29.11.2008 14:48:25dát kritice tipbeketka
Já to po sobě nepřečtu, papír a pero nebrat:)

Posledně mi banka vrátila trvalej příkaz z Prahy že můj podpis není můj!

Ale vážně, jeden nemá, kam se vyjádřit, že jo Domino?:)



29.11.2008 14:46:36dát kritice tipResurgam
Ano, to je pravda. Ale tohle se mi fakt nelíbí.
29.11.2008 14:41:36dát kritice tipdomin.go
Jinak se přimlouvám k návrhu na omezení indispozic, alespoň žánrové. Mám za to, že pokud je někdo nevyléčitelný grafoman, který plive (záměrně neříkám vytváří) tři díla denně a netouží po tom, aby se k nim ostatní vyjadřovali, má pro tyto účely doma šuplíček, papír a pero.
29.11.2008 14:40:21dát kritice tipDero
admin, korektor
domin.go: Je to skutečně jen facelift, na program se nesahalo. Opticky by měla úvodní a hlavní stránka působit přehledněji.
29.11.2008 14:38:46dát kritice tipdomin.go
Neroušek je arogantní a štve mě.

Dále jsem očekával, že do 15:00 tu bude podobná diskuse. A ejhle:))

Pokud je záměrem zjednodušit orientaci v serveru, pak nevím, v čem se ho podařilo naplnit. Pokud jde pouze o grafický upgrade, pak to chápu jako standardní krok "dopředu", koneckonců Fabia má taky každé dva roky nový čumák a každému to přijde normální.
29.11.2008 14:38:07dát kritice tipCornelie
A to mám se změnama obecně problém, ale tahle je určitě k lepšímu :-)
29.11.2008 14:38:05dát kritice tipCornelie
A to mám se změnama obecně problém, ale tahle je určitě k lepšímu :-)
29.11.2008 14:36:34dát kritice tipCornelie
mi se to líbí:-)
29.11.2008 14:35:03dát kritice tipDero
admin, korektor
Resurgam: To je prostě jen narušení habituace.

Jako když tvůj počítač začne vydávat jinej zvuk - ne tišší, ne hlučnější, jen jinej - taky ho zase pár dní uslyšíš a bude tě iritovat. To stejné se vzhledem webu.

Někteří lidé se prostě více zakoření do svého zvyku a mají potom problém se změnou. Ať je jakákoli.
29.11.2008 14:31:11dát kritice tipDero
admin, korektor
Neroušku, pověz, proč dáváš odborníky do závorek? Svědčí to o jisté aroganci.

Každý člověk samozřejmě privileguje svůj vkus a své názory na neměřitelné skutečnosti a připadá mu nemyslitelné, že ostatní nevidí věci jeho očima, ale...

Pokud se někdo úspěšně živí návrhy webů, fotografováním, malířstvím, psaním nebo zpěvem, tak to znamená, že jeho názor je v té které oblasti neporovnatelně erudovanější než názor laika.

Takže ano, beru, že se ti nový písmák nelíbí. Ale neberu tvrzení, že je hnusný. Tobě chybí rozhled a zkušenost s webovou grafikou a návrhy webů, takže bych očekával spíše důvěru a případné otázky, proč konkrétní prvky na stránce jsou takové, jaké jsou. Na takové otázky totiž můžu uspokojivě odpovídat.
29.11.2008 14:30:39dát kritice tipPomerančová
redaktor poezie
nerousku ja ti j iny nazor neberu - nech ty mne ten muj :-)

a jest ejsme zapomnela na to co zminil tragicus - dekujeme dero :-)
29.11.2008 14:29:30dát kritice tipPomerančová
redaktor poezie
pardon za opakovani - omylem jsem dala refresh stranky :-(

29.11.2008 14:29:15dát kritice tipResurgam
Ale ještě dodávám, že za tu práci bych mohl najít i klady, takže zatím mlčím.
29.11.2008 14:29:06dát kritice tipneroušek
Vzkaz pro Papoucha od nerouška:až jednou Papouch dospěje v dospělého ptáka s nadhledem a neroušek by si to přál,pochopí,že ironii a legraci jde používat jen ve vhodných případech a ne samoúčelně.Také se naučí více tolerovat rozdílné názory,postoje,hodnoty a úhly.********
29.11.2008 14:27:59dát kritice tipFerry
Dero, díky za vysvětlení tvého svérázného přístupu k mému podnětu. Že nejsem výjimkou prozrazuje např. poznámka řádka ke zdržení dnešní mimořádné k.o.u.l.e.
Teď žádám o tuto laskavost: Sdělil bys mi, prosím, jak mám upravit svůj již publikovaný literární příspěvek? Stará kolonka "Úprava děl" nebyla ničím nahrazena. Lze ji najít pod ikonou "Dílo", pod ikonou "Nové dílo", není však funkční. Děkuji. F.
29.11.2008 14:27:13dát kritice tipPomerančová
redaktor poezie
nerousku: mysli. je z oboru a tohle hodnoti kladne. jak pise miwa - prehlednejsi, citelnejsi a ja dodavam - ne tak agresivni k ocim... jako to predchozi...



29.11.2008 14:25:59dát kritice tipTragicus
Ferry: Už z pouhé zdvořilosti byste tady měli jásat: "Jé, ten nový písmák je skvělý!!! Děkujeme Dero!"

Jo, líbí se mi, sice nesnáším modrou, ale lepší tmavá než světlá. Děkujeme Dero! :]
29.11.2008 14:25:17dát kritice tipResurgam
Strašný!
Připomíná mi to novej desing lidí.cz. Tedy ne vizáží, ale jenom se to zhoršilo a mimo jiné jsem i kvůli tomu z nich odešel. Lepší neměnit. Zrovna nedávno jsem si říkal, jak je skvělý, že je Písmák takovej normální, vcelku stálej web, na kterej fakt rád chodím.
Prosím, vratťe to!
29.11.2008 14:23:28dát kritice tipArmin Tamzarrian
* dne
29.11.2008 14:23:03dát kritice tipneroušek
Pro básnířku Pomerančovou: neroušek dává přednost vlastnímu názoru před "odborníky" a dle nerouška a jen nerouška je nový Písmák podstatně horší.Modrá barva je barva nebe a snů- tu agresivní neroušek neshledává.Nerouškovi je líto,ale básnířka má holt jiný názor.*
29.11.2008 14:22:55dát kritice tipArmin Tamzarrian
Vážení,

nový písmák funguje několik hodin. Jediné, co se dá soudit, je jeho vzhled. Mě se líbí.
Druhá věc je několik změn a s tím jsou spojené i problémy a zmatenost.

Nechme tomu čas a nekritizujme hned to, co jsme neměli možnost si vyzkoušet.

Můj osobní pohled na věc je ten, že starým uživatelům může vývoj písmáka činit určité potíže, ale pro nové uživatele je jistě přehlednější.

Dero, do týdne a do sne ti pošlu ve zprávě několik věcí, které se mi nelíbí, jak jsi po nás chtěl.

P.S.: Jednu věc bych měl už teď... Nešlo by omezit používání kategorie Indispozice na jedno dílo z dvaceti ? Někteří toho totiž sobecky zneužívají :-( A komentáře pod jistými díly patřily vždy k tomu nejlepšímu, co na písmáku bylo
29.11.2008 14:21:14dát kritice tipbeketka
Takovej ubrus dekor, jako:)))

29.11.2008 14:10:03dát kritice tipDero
admin, korektor
Ferry, u každého hrnce někoho zaplatí, aby ten manuál sepsal. Pošli mi na účet pětistovku, přiklepnu ti status VIP člena a potom si budeš moci nárokovat všechno, cos zmínil.

Do té doby máš právo na konstatování, že se ti takový přístup nelíbí, že nemáš čas objevovat, co se změnilo, a že sem nebudeš chodit.
29.11.2008 14:04:54dát kritice tipPomerančová
redaktor poezie
nerousku: mysli. je z oboru a tohle hodnoti kladne. jak pise miwa - prehlednejsi, citelnejsi a ja dodavam - ne tak agresivni k ocim... jako to predchozi...



29.11.2008 14:03:56dát kritice tipFerry
Pro Dera - chybí vyčíslení a vysvětlení změn s odůvodněním, čím mají být lepší ve srovnání se systémem, jenž už máme pod kůží. Toto mělo být ovšem publikováno před zavedením změny už z pouhé zdvořilosti k nám těžkopádnějším frekventantům. Přesto však nikdy není pozdě, vážený novátore, vpravování se do novot cestou pokusu a omylu je zbytečné a naštve. Každý pitomý hrnec se prodává s návodem na použití...
29.11.2008 14:03:53dát kritice tipFerry
Pro Dera - chybí vyčíslení a vysvětlení změn s odůvodněním, čím mají být lepší ve srovnání se systémem, jenž už máme pod kůží. Toto mělo být ovšem publikováno před zavedením změny už z pouhé zdvořilosti k nám těžkopádnějším frekventantům. Přesto však nikdy není pozdě, vážený novátore, vpravování se do novot cestou pokusu a omylu je zbytečné a naštve. Každý pitomý hrnec se prodává s návodem na použití...
29.11.2008 14:01:31dát kritice tipMichael.Alexa
Mně trošku vadí, že je nadpis "Písmák" oproti zvětšenému menu výrazně nevýrazný.
29.11.2008 13:58:44dát kritice tipvindal drámo
skvělej dekor Dero*
sice mi to rozbilo nějaký dlouhý texty, ale šlo to vrátit, jinak jediná věc která mě štve je to, že pokud dostanu tipec bez kritiky, nelze to dohledat.. hmmm drobnost.. celkově good job*
29.11.2008 13:56:53dát kritice tipneroušek
Pro Dera: Neroušek by si přál starý Písmák.*
29.11.2008 13:54:38dát kritice tipneroušek
Pro Dera: Neroušek by si přál starý Písmák.*
29.11.2008 13:51:26dát kritice tippapouch
admin
nerroušek je pablb a nepochopil irronii
29.11.2008 13:50:04dát kritice tipDero
admin, korektor
Je to hnus!

Ale teď vážně, pár dní to používejte a pak mi zprávou pošlete konkrétní seznam věcí, které se vám i po té době používání stále nelíbí.

Když se sejde víc stejných připomínek nezávisle na sobě, tak to nezůstane bez odezvy.
29.11.2008 13:49:51dát kritice tipMiroslawek
podle mé krátké zkušenosti by některé věci asi chtěly vizuálně dotáhnout a sladit, ale každopádně je to rychlejší, funkčnější a čitelnější, než ten předělávaný Vellin passKvil
29.11.2008 13:49:45dát kritice tipneroušek
Pokud to myslí básnířka z Pomeranče vážně,nechť si dá obklad na hlavu,to jí radí neroušek.*
29.11.2008 13:49:17dát kritice tipFerry
Proti zaběhnutému systému neshledávám jedinou výhodu či zjednodušení pro postupy či přehlednost v Písmáku.
Kdyby byl aspoň DĚSNĚ PROSTEJ, je ale
PROSTĚ DĚSNEJ !

*
29.11.2008 13:46:15dát kritice tipkatugiro
Na stížnosti je trochu brzy. Věřím, že se to odpaskvilí.
29.11.2008 13:46:09dát kritice tipPomerančová
redaktor poezie
nerousek je tulkulum. novy pismak je skvely! :-)
29.11.2008 13:43:08dát kritice tipneroušek
Jo,neroušek tentokráte musí s Papouchem souhlasit.Je to hnus!!!!!!!!!!*


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.