Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Novej Písmák je děsně děsnej!! :-)

29. 11. 2008
10
256
12983
Autor
papouch
Sem můžete vkládat své výkřiky, stížnosti a štěky.<br>
Nebude na ně brán zřetel.<br>
a po nějaké úkrátké) době bude tato diskuse adminem smazána jako nepatřičná.

256 názorů

Marcela.K.
14. 12. 2008
Dát tip
mňau...

T_O_M_
04. 12. 2008
Dát tip
No protože diskuze už je víc než nepřehledná, tak to nebudu zbytečně zahušťovat... Vzhled se mi stále nelíbí, ale co zbývá jiného, než si zvyknout, nebo odejít...no ano je to možnost výběru vzhledu (skin) - jestli to Dero myslíš vážně, tak to je skvělý a těším se už teď... Jinak koukal jsem nebyl jsem jediný kdo měl problémy se zobrazováním ve Firefoxu...opraveno - dobrá práce. Zvýraznění nepřečtených avíz - prosím vrať to jak to bylo - tj. do žluté barvy... Jinak rychlost načítání - nic moc... Jo a dobrý názor dle mého napsala Bibi Violet...

marie!
02. 12. 2008
Dát tip
škoda, osobně jsem si to často sjížděla, občas se v tom moři nesmyslů vyskytl slušný koncept, i když v poměru tak jedna ku dvaceti no jó, nebudu tady pro to zbytečně hudrovat, jsem v mrzké menšině..nakonec, můžou mi za to sami

Dero
02. 12. 2008
Dát tip
marie! Protože šlo o minimálně využívaný přehled. Při rozhodování, zda s nimi pryč, sehrála roli i jistá devalvace pojmu "sbírka", kdy ji většina Písmáků chápala spíše jako "kolekci děl bez ladu a skladu". Chybou samozřejmě je, že kolekci a sbírku nelze od sebe současnými prostředky písmáka odlišit, ale to se bohužel vinou nepřehledného kódu jen tak nezmění - bylo by to příliš mnoho práce.

Alat
02. 12. 2008
Dát tip
taky se mi nelíbí :(

marie!
02. 12. 2008
Dát tip
Čau, proč zmizely z hlavní strany nové a nejlepší sbírky? avi Dero

Barbar
02. 12. 2008
Dát tip
Vono je to ňáký jiný??????Já su Barbar, málem bych si nefšim. :-)

nebo dvě :)

já ci taky zelenou

Muamarek
02. 12. 2008
Dát tip
Mně se tohle taky líbí - ale jak už někdo napsal - taková zelená - nebrčálová - by se mi líbila ještě o vlas víc :-)) Marek

enem nevím, jestli změna vzhledu udělá něco se změnou úrovně obsahu.... Asi ne, takže je to vlastně putna, no ne?

Renas
01. 12. 2008
Dát tip
mne sa to paci.. ale ta modra je tu strasne dlho..neslo by sem smrncnut zelena?

Petrusha
01. 12. 2008
Dát tip
no ta zúžená šírka je na mojom počítači doma ookáá, v práci som to mala krásne šírokééé, teraz je to zdrclina so vzorčekom v pozadí ... ale inak si trvám na predchádzajúcom názore ... ak bude čo čítať, znesiem aj fialovú a to je veru riadny hnus ... len ... ak ...

j_i_r_i_k
01. 12. 2008
Dát tip
Tak dobře, abych zachoval správné pořadí: a) UÁÁÁÁ, APOKALYPSA SE BLÍŽÍ, ROZDEJTE SVÉ HMOTNÉ STATKY, AŤ PŘED BOŽÍ SOUD PŘEDEJDETE ČISTÍ. b) Tak já bych si teda rád postěžoval, dobíhal jsem dneska bus asi padesát metrů a stejně mi zavřel před nosem a odjel... A to mě určitě musel vidět. Jo a taky nám nějak padá koruna, to se mi lyžovačka za hranicema prodraží... c) haf haf, vrrrrrrrr haf. No, nový vzhled se mi nelíbí už jen z toho principu, že to není ten starý (ano, jsem hrozná konzerva a všechny změny jsou mnou považovány za špatné, dokud neprokážou, že takové nejsou), na druhou stranu, kdyby mě to hodně trápilo, tak si napíšu vlastní styl... Takže jsem spokojený, protože čertit se kvůli něčemu, co můžu napravit, to přece nedává smysl. Horší je fakt ta klesající koruna.

Duchové
01. 12. 2008
Dát tip
old: jistě. podle vzoru: není podstatné jak vypadáš, ale jaký jsi uvnitř...známe...ach jo... ňuf

Garth
01. 12. 2008
Dát tip
Nový písmák je pěkný. Vzhledem se mi líbí mnohem víc než ten starý.

papouch
01. 12. 2008
Dát tip
mi se to též líbí a ty kytičky na pozadí nejvíc

A.H.
01. 12. 2008
Dát tip
mě se to líbí

Oldjerry
01. 12. 2008
Dát tip
Milé duchové - to snad jo - není to náhodou možnost volby, která dělá demokracii demokracií ? Ostatně - tohle není ani bouře, to je lehýnké šplouchání ve zpola zaplněné sklenici čehosi, nikoli však vody. Například : tapeta ? komu vadí, je nejspíš mírně povrchní. Modrá chybí ? kdo to řek (napsal) ? to je asi barvoslepý. Podstata je stejně úroveň tvorby ve vší pestrosti a tématické bohatosti. To je to hlavní a to ostatní je nanejvýš pohlavní. Takže - milé duchové - nikoho nokam neposílám - jen skicuji možné řešení. Dík za tu mírně provokativní připomínku, pomohla ten můj vstup logicky dokončit.

mě například chybí žlutý podklad pod avizy a kritikami. Skoro se nedá poznat, které jsou čerstvé...

egil
01. 12. 2008
Dát tip
hle, novej vohoz!* rozhodně slušivější - a snad i přiléhavější - než ten předchozí..

Floridor
01. 12. 2008
Dát tip
Modř byla lepší. Nejhorší na novém Písmákovi je ten celoplošný rastr-vzor, připomínající nejlevnější tapetu z roku raz dva...

Duchové
01. 12. 2008
Dát tip
no tedy názory typu: grafika je nepodstatná...(vítr) a ...jestli se vám to nelíbí, tak jděte jinam...(oldjerry) to snad nééé todleto...pánové...

jarouch
01. 12. 2008
Dát tip
Přijde mi, že je design písmáku čím dál chladnější, stačí právě srovnání starých písmáků.... na druhou stranu je ale dost přehlednější. A proč nezrušit tu tmavě modrou? za nějakou... veselejší ? :)

Oldjerry
01. 12. 2008
Dát tip
Můj názor asi v tom moři připomínek zapadne, ale cítím se být příliš Písmákem, než abych se nevyjádřil. Nový ksicht Písmáka není horší, pro mne je lepší, aniž bych specifikoval v čem. Je jiný... Pokud někomu připadá horší - nedejte na první dojem a zkuste se s ním sžít. Za měsíc, snad dřív zůstane k připomínkování jen to podstatné. No - a pokud se někdo nesžije, má vždy možnost ten "hnus" opustit a přestěhovat se do Totemu, Literry, Epiky a dalších serverů s literární tématikou. Už to udělalo hodně lidí (i já to zkusil) a po krátké době zjistili, to co já : že je nejlepší se potichoučku vrátit... Všem vám přeji, aby se vám dařilo tak, jako současnému webmasterovi a provozovateli. Nazdar !

Petrusha
01. 12. 2008
Dát tip
pravdupovediac, nie je to nič svetoborné, ani inovatívne, v porovnaní s poslednou verziou možno menej modré, viacej sivé ... ale ono je to úplne v podstate fuk, pestrý by mal byť v prvom rade obsah což je väčší problém ale keďže to neovplyvním neriešim

Kastel
30. 11. 2008
Dát tip
Jsem tu už 7 let, nyní už pouze jako impotentní autor, a pár změn už jsem tu pochytal. Neříkám, že poslední varianta je nejlepší, ale je rozhodně příjemnější než ta přechozí - pozadí působí neagresivně,což považuji při čtení textů za důležité a jsem spokojen s tím, že už nemusím nahánět řádky v horní liště. Jen prostředí avíz na mě působí trochu nedomrle a neuměle, což považuji za nepodstatné ve vztahu ke dvěma pro mě důležitým popsaným faktům.

domin.go
30. 11. 2008
Dát tip
Promiň. Lepší?

a2a2a
30. 11. 2008
Dát tip
O tvé dobré vůli jsem neměl a nemám pochyb, a ty grafické drobnosti mi samozřejmě jako laikovi utíkají. Děkuju.

a kdo udělal tebe ?

Lyrae
30. 11. 2008
Dát tip
bože bože bože bože.kdo to udělal?!!!!je to hrůzné.

a2a2a
30. 11. 2008
Dát tip
Bibi Violet Přečetl jsem si tvůj pohled a těžko polemizovat, neboť nejsem žádný odborník na počítačovou grafiku. Působím zde už více než 4 roky a domnívám se, že ti, co zde pobývají často, jedno zda jako čtenáři či autoři, tuto změnu musí uvítat právě kvůli střídmosti barev, které neodvádí, neunavují. Také jednoduché rozložení funkcí do lišt je přehledné a je dobře, že v podstatě kopírují starý písmák, poněvadž jsme na to rozložení zvyklí.I ta barevná kontunoita má něco do sebe. Skoro bych se vsadil, že kdyby se zde objevila výrazně nová barevnost či grafika, byla by odmítnuta asi důrazněji. Soudím tak ze své zdejší zkušenosti i známé pravdy, že zvyk je železná košile, tento víceméně tradiční kabát je už zakotven a to jaksi domácky v podvědomí valné části Písmáků. A poněvadž jde především a skoro jen o to čtení či psaní, pak, myslím, tato úprava dobře naplňuje ony již zmíněné aspekty - neunavovat, neodvádět. Jinak samozřejmě nemám nic proti tvému názoru, tím spíše, že jsem neviděl tvou představu.

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
Omluva se přijímá, a už se tím netrap.

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
proč nemám avi, milý domin.go ?

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
a furt pije mlíko. To se fakt nedá vydržet :-)

domin.go
30. 11. 2008
Dát tip
A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci.

:'-( Budu až do smrti sám. No nic, půl roku... ale vždyť to znáte :-D

Mám zlou ženu, za to já nemohu.

ano, dítě to ví, tak raději samo netuší. hufnágl je děsná hysterka.

jj, nikdo se to nedozví, budu mlčet, neb hanba padla by na mojí hlavu a dítě by zabilo mě za opovážlivost.

Netuším. Dítě totiž ví, že kdyby někoho mělo, a já se to dozvěděl, tak toho někoho zabiju do hlavy, protože chci mít dítě jen a jen pro sebe. Což se pochopitelně nesmí dozvědět moje žena, čili budeme mlčet jako rovy.

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
přesně tak, beckett

já taky nechci být žádný hrdina... ačkoliv je domin.go fešák, dítě je děsně hezký, mnohem hezčí, než domingo. P.S.: Netušíš, jestli někoho má ???? Myslím dítě :-)

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
dítě na skleníku je úplně normální a obyčejná holka, tak nešil

Dítě na skleníku se líbí všem, to není žádný hrdinství.

takhle veřejně ? to néééééééééé Mě se líbí dítě_na_skleníku :-) To přiznám veřejně :-)

Armine, nebuď stydlivka a přiznej, že se ti taky líbí.

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
hezký obrázek. Milý domin.go, hned tě mám o trochu radši, a avi ať se lidé mohou rozčilovat. Strašně je to baví například havrana a armina

pišta za mě nemluví

Domingo je koloušek.

Domin.go mluví i za mě :-)

dadíková
30. 11. 2008
Dát tip
mimo ten ubrus mi změna ani nevadí...:) ale jo je to lepší, zdá se.. ať žije Dero

domin.go
30. 11. 2008
Dát tip

pozorovatel
30. 11. 2008
Dát tip
tak jo

Milly
30. 11. 2008
Dát tip
No..., nerada to říkám... .-) Nicméně taky začínám mít pocit, že se mi líp čte. Akorát ty ne/přečtený avi obtížně rozlišuju..

Ay´Le
30. 11. 2008
Dát tip
norsko usetri me tvych avi ktery me absolutne nezajimaj

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
pozorovatel: to už je zas nakousnutí úplně jinýho tématu. sbírky by se musely zase rozdělit na opravdové sbírky a všechny ostatní kolekce... zkrátka jinej koncept.

pozorovatel
30. 11. 2008
Dát tip
jen bych přivítal větší zvýraznění nových, nejtipovanějších a nejvýběrovanějších sbírek

a ta modrá barva je dobrá, nebolí z ní oči a vůbec líp vypadá :-) Ale to jsem říkal hned, jak jsem to viděl. Těší mě, že a2a2a a pozorovatel jsou stejného názoru :-)

Neptejme se, co může písmák udělat pro nás. Ptejme se, co můžeme udělat my pro písmák. P.S.: Miluju dítě na skleníku :-) bez avi :-)

pozorovatel
30. 11. 2008
Dát tip
změna k lepšímu líp se mi čte

Narvah
30. 11. 2008
Dát tip
muessa: možná bys mohla oddělit svobodné vyjádření názoru od nekonstruktivní kritiky.. ono totiž v demokratické společnosti se tyto dvě věci neslučují

muessa, děkuji. bez této infomace bych jen stěží obešlo.

jH
30. 11. 2008
Dát tip
ehm, já nic nekritizoval :) novej skin písmáka se mi náhodou docela zamlouvá...

jH
30. 11. 2008
Dát tip
ehm, já nic nekritizoval :) novej skin písmáka se mi náhodou docela zamlouvá...

Kastel
30. 11. 2008
Dát tip
Novej Písmák je těsnej, nechtěl´s napsat? :o)

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
Bivi Biolet: nemáš zač, když si to přečteš ještě pětkrát, možná pochopíš. Bohužel se mezitím asi ještě čtyřikrát dozvíme, jak se vyznáš...

Narvah
30. 11. 2008
Dát tip
N: doufám, že se poučíš, a příště mě se svými debilními názory prostřednictvím avíz již seznamovat nebudeš

Dero
30. 11. 2008
Dát tip
nedativní konotace: konotace, již nelze datovat (slovníková definice, s věnováním nerouškovi. mávám****!)

Dero
30. 11. 2008
Dát tip
Bibi: Stejně si myslím, že hodnota mého názoru bude shozena čímkoli jiným, ať to bude platem za hodinu nebo počtem publikovaných knih (Slavoj Písek sem asi nenapíše). Tady něco není v pořádku. Skutečně si myslíš, že bych si nacházel nějaké obskurní výmluvy, abych mohl tvůj poměrně obsáhlý a konkrétní názor odmítnout? Navíc jsem si dobře vědom toho, kdo jsi. Dokonce znám i tvoji práci, už jsme se na nějakou střetli v opačných rolích, kdy já jsem posuzoval (kritizoval by tady mělo nedativní konotaci) tvoje návrhy. Já vidím propastný rozdíl mezi výkřikem "Je to hnus!!!" a zprávou začínající "Mně jako uživateli se nelíbí...". A když mi takový negativní názor dá člověk od fochu, tak to beru. Netěší mě, ale beru to. Tím spíš, že s tebou v lecčem souhlasím. Tapeta je třeba věcí vkusu a stará modrá tu není (to je optický klam), ale co se týče různých barev odkazů a např. přechodů v nadpisech v levém sloupci, tak se trefuješ do černého. Do dvou týdnů připravím pár alternativních skinů, kde si snad každý uživatel vybere (i jen "nejmenší zlo"). Pokud máš chuť, tak si stáhni stylopis a zkus také něco vymyslet - s dostatkem času by se dal písmák změnit ještě výrazněji. Díky za postřehy.

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
danka: verze prohlížece a povolení javascriptu Bibi, škoda že jsi nečetla pořádně, protože už na první stránce ses mohla dočíst Derův vzkaz znění pár dní to používejte a pak mi zprávou pošlete konkrétní seznam věcí, které se vám i po té době používání stále nelíbí

Tragicus
30. 11. 2008
Dát tip
beketka: No a proto jsem napsal, co jsem napsal. ;]

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
danko, napiš sem konfiguraci svého prohlížeče, už na tenhle problém někdo upozorňoval

Tragicus
30. 11. 2008
Dát tip
beketka: Jistě, ale to snad není problém, ne?

strč si ta avíza do prdele ledního medvěda

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
milý katugiro, buď vděčen za každé avízo, které ti posílám. Všeho do času

Tragicus
30. 11. 2008
Dát tip
domin.go: Ne že bych se FBC chtěl nějak zastávat, ale indispozicí přece nezabraňuješ kritikám jako takovým, zabraňuješ jen jejich zobrazování ostatním, což je sice ubohé a zbabělé v tomto případě, ale není to asi důvod, proč to omezovat.

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
Norsko, strč si ta avíza do fjordu.

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
gúglit je fajn. Poznáš

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
ty si klidně nech, pokud ti to vyhovuje

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
sou mi šumafuk, když se gúglí

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
gúglí se

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
najdi si to v googlu

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
ať žije spam

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
milý havrane. Připadá ti užitečné pokračovat v načatém rozhovoru ?

Kam zmizelo tlačítko pro refresh avíz, zpráv a kritik?

francouch vymyslel spoustu slov :-) Kromě poklounkují mě napadá ještě "byl jsem podstěn jeho návštěvou"

Narvah
30. 11. 2008
Dát tip
n: přesně.. ti co mají debilní názory.. až ti do dojde, mohl by ses třeba smazat.. na to jako pozor, hehe

P.S. Sice to sem nepatří, ale je to půvabné - Francuch vymyslel nové slovo. "poklounkují" .)

Pruhy po stranách moc tmavý, jinak budiž. A bylo by fajn moci si na hlavní stránku nadefinovat zobrazení vlastních položek (kupříkladu ty kluby kritický). Což ovšem, chápu, není záležitost designu. Muf.

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
zbyteční jsou pouze někteří lidé, bohužel

Narvah
30. 11. 2008
Dát tip
n: jsem klidný.. jen mě překvapuje, že názor podmiňuješ participací na tom, čeho se týká, hehe

Duchové
30. 11. 2008
Dát tip
Norsko: tvá zažlucená poznámka je fakt ale úplně zbytečná. Je to snad přirozené, no ne? Představ si, že by se to všem líbilo... Jistě by si dero řekl: ha! něco není v pořádku! :)

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
tebe si nevysvětluju, buď naprosto klidný.

Narvah
30. 11. 2008
Dát tip
n: jako vysvětluješ si mě sám sobě.. tedy i nutnost to může být, hehe

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
nedá, je to nutnost

Narvah
30. 11. 2008
Dát tip
n: i tak se to dá jistě brát

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
Jsi vůl, havrane. Víš to ?

grafo
30. 11. 2008
Dát tip
mo ta modra vzorka ci vzor ci co to je na pozadi... no strasne.. daj tam radsej bielu farbu

Narvah
30. 11. 2008
Dát tip
Někteří lidé budou věčně spokojeni. Nebyl to přece jejich nápad, jejich vkus a jejich práce

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
Někteří lidé budou věčně nespokojeni. Nebyl to přece jejich nápad, jejich vkus a jejich práce

ch_34
30. 11. 2008
Dát tip
Co ten opileckej hemz na úvodní stránce o tom, jak někdo někde chlastal s přítelkyní?

jH
30. 11. 2008
Dát tip
jo, už to mám, je to v dílně....sorry

jH
30. 11. 2008
Dát tip
Sem vzhůru kvůli jednomu pitomýmu snu a zjistil sem, že ste překopali písmáka, ehm, a co kolonka: NOVÁ DÍLA? nějak to nemůžu najít, vždycky sem si pročítal novinky a pak rejdil po známejch i neznámejch dílech, je tu ta kolonka, bo co?

už si to užívám*

jejdavilda
30. 11. 2008
Dát tip
Jediné co mi vadí, že to furt automaticky negumuje vulgarismy. Taky navrhuji, aby každý strávil tolik času na veřejnoprospěšných pracech kolik ho věnoval psaní do této debaty. Za 5 minut jsem zpět.

jaza
29. 11. 2008
Dát tip
nebyl náhodou i ten předchozí?

Jinovata
29. 11. 2008
Dát tip
tleskám

saša_gr
29. 11. 2008
Dát tip
Myslím, že prostředí je teď příjemnější a přehlednější, alespoň ve FF, jak ho vidím já. Já bych dera pochválil, páč tuším, že to byla dřina a ještě dost nevděčná, jak už to bývá..

dassler
29. 11. 2008
Dát tip
- Nejde o změnu vzhledu, jen jeho úpravu, barva je posunuta od ostré k pastelovější, kvůli očím. - "Slovo má xxx" na první straně bude buď po sedmi nebo čtrnácti dnech měněno, vystřídá se na něm několik autorů, na libovolné téma, bez zadání, bez omezení. - Podmenu jsou nyní po rozbalení stabilní a nerolují se samovolně zpátky. - Snaha byla udělat celkově vizuálních změn málo. Nejsou samoúčelné. Jak tu někdo zmínil leštění auta, blinkry a výfuk ... tohle je jen příprava místa pro namontování nových dílů, nejde o leštění laku. -d-

Jerry_Shit
29. 11. 2008
Dát tip
Dero: Firefox, verze 3.0.4; jak se zapíná JavaScript? (Promiň, jsem pouhým laikem, který se tu jen pár let snaží psát a najednou tohle!) :O Co s tim?

Ay´Le
29. 11. 2008
Dát tip
aha tak koukam ze se opakuju tak pardon:)

Ay´Le
29. 11. 2008
Dát tip
me se treba nelibi uz ted ze kdyz mi prijde nova kritika napr. a mam pod tim uz nejakou starou tak ze nejsou od sebe rozliseny jak u ty stary verze ze ta nova byla zluta..to mi prijde neprehledny

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Jerry, napiš prohlížeč, jeho verzi a jestli máš zapnutý JavaScript.

Jerry_Shit
29. 11. 2008
Dát tip
Tohle mi místo jednořádkové hlavičky nepřijde jako vylepšení: * Písmák o O serveru o Pravidla o Písmáčtí kritici o Administrace o Nápověda o Kontakt * Díla o Nové dílo o Kategorie o Hledat dílo o o Aréna o Zlatý výběr o Výběr kritiků o Dílna o o Sbírky o Hledat sbírku o Nová sbírka * Autoři o Seznam autorů o Hledat autora o o Kluby o Hledat klub o Nový klub * Moje o Autorská stránka o Díla o Sbírky o Kluby o o Kritiky o Avíza o o K přečtení o o Oblíbená díla o Oblíbené sbírky o Oblíbení autoři o Oblíbené kluby o o Neoblíbené kluby o Neoblíbení autoři o o Osobní údaje o Nastavení o Změna hesla * Pošta o Nová zpráva o o Doručené o Archiv o Koncepty o Odeslané o Koš * Akce o Auditoria o Srazy o Události o Oznámení Kdybych neměl na myši kolečko, tak bych se z toho za chvilku posral. Přece nemusej mít všechny stránky kilometrovej ocas. ;P

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
Praktická připomínka: nepřečtená avíza nejsou moc k rozeznání od přečtených. Barevnej rozdíl mezi nimi je málo výrazný.

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
katugiro: Škoda, že už skončila. Igor Indruch mi svého času dal oxeroxovanou knihu o teorii superstrun a determinismu. Už, už bych citoval! A ano, s poznámkami skutečně počkejme. Teď by stejně zapadly, nebudu mít tak týden čas.

katugiro
29. 11. 2008
Dát tip
tohle je snad nejzábavnější diskuse za poslední rok :) nejen z tradice, ale především pro zajištění vyváženosti názorů, musím lehce nesouhlasit s a2a2a v bodu Moje x Vlastní (vlastní - čí - no moje přece... Moje si mě zkrátka získalo od prvního pohledu) a ohledně úvodníku, ten se mi taky líbí ad Diana: s tím úplně souhlasím, že je to hezčí, jen se musím držet zuby nehty, abych si zatím schovával poznámky, jak by to mělo být ještě hezčí

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
1)Dero říkáš demagogie a trváš na tom,neroušek si není vědom,tedy šup,dej sem ty dva výroky,které neroušek překroutil a navíc APRIORI tvrdíš záměrně,prý nedovedš si představit,to máš tedy velmi chudou fantazii,tedy dokaž,co neroušek překroutil a neroušek se omluví 4) zase jdeš na to špatně,ne kdo,ale co říkají ti umělci a jako argument tvrdíš,že nelze posuzovat míru vkusu,tedy vlastně popíráš možnost jakékoliv kritiky názorů 5)ne,legraci ne,to vážně ne.... 6)tady už jsem vyčerpal,co jsem mohl 7)a tady mi to přijde,no vážně bez urážky,že jsi si vzal nějaké prášky otřesený neroušek*******

piha
29. 11. 2008
Dát tip
dozatimní negativa: měla jsem rpzsvíceno oznámení nových krizik - ale v kritikách samotných nebyly žlutě odlišené nepřečtené od přečtených

a2a2a
29. 11. 2008
Dát tip
Ještě k tomu Alojsovu úvodnímu slovu, jednak by mělo být významně stručnější a tím i čtivější bez toho osobního aranžmá a spíše by zde měla být podepsán majitel serveru nebo třeba sekce kritiků, administrátoři, apod.

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
a2a2a: Díky za postřehy. Nadpis "moje" vznikl revizí menu, kterou dělal dassler. Pro mě jsou lehce stravitelné obě varianty, takže pokud bys měl dojem, že druhá alternativa je výrazně rozumnější, tak apeluj přímo na něj. "Poslední dobou se nám líbilo" není Zlatý výběr, v tom je to kouzlo. Nikdo, kromě pár zasvěcených, neví, podle jakého klíče se ta díla řadí. Schválně, jak dlouho bude trvat, než na to někdo přijde. :o) A ta Alojsova prupovídka je úvodník. Úvodníky se budou pravidelně střídat a přijdou ještě mnohem, mnohem kontroverznější.

pupin
29. 11. 2008
Dát tip
svítí mi žlutě tři kritiky,který se nikde nezobrazují

a2a2a
29. 11. 2008
Dát tip
Dero, graficky a barevně je to pro mne uděláno dobře, přijde mi to čistší a pro oči příjemnější. Osobně bych snad z prvních dojmů změnil v horní liště titulek MOJE za původní VLASTNÍ či AUTORSKÁ STRÁNKA, to ...moje... je jaksi moc familiérní. A také při otevírání titulek _Poslední dobou se nám líbilo- ponechal původní Zlatý výběr, když stejně o nic jiného nejde. A také se mi nezdá ona prupovídka Alojse, ač ho mám jinak velmi rád, ale tento prostor by měl být neutrální.

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Mně se líbí názor Diany. To byl totiž účel. :o)

Diana
29. 11. 2008
Dát tip
mně se to zatím zdá skoro stejný, jen snad trochu hezčí :-)

Norsko 1
29. 11. 2008
Dát tip
mně se to líbí.

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
nero: Tohle je docela zábava, mydlit se termíny, přičemž ani jeden nevzdechne po špetce hermeneutiky. :o) ad 1) Přesně proto jsem původně použil slovo demagogie, protože si nedovedu představit, proč jinak by ses uchyloval k překroucení původního výroku, když ne proto, aby sis zachoval tvář před zdejším osazenstvem. Prostě politika. Ani terminologie ale nic nemění na faktu, že jsi překroutil fakt a použil jej jako argument. Což bylo racio původní výtky k jedničce. ad 2) Nepodstatné. ad 3) Sémantické neporozumění z obou stran. ad 4) A myslím, že útočím dobře. Někdo musel stanovit fakt, že ti umělci (kteří konkrétně?) mají vypatlané názory. Stejně jako já neposuzuju absolutní míru tvého vkusu, tak ty těžko můžeš posuzovat míru toho jejich. ad 5) I pokud použiješ slovníkovou definici, tak je závěr mého výroku platný. (pro zamyšlení: Ať už použiješ jakoukoliv definici, tak bude platný.) ad 6) Metafyzika byla definována prapůvodně tak, jak jsem ji použil. Tedy jako věda o věcech přírodními vědami nepostižitelných. Až postupně vykrystalizovala do ustálené (opět: slovníkové) podoby. Stále ji považuji za přesnější termín v dotyčné argumentaci. ad 7) Jak dobře na tom jsi s teoretickou fyzikou? Ne, jen žertuju, hodně se zajímám o determinismus z fyzikální i filosofické stránky - a to, že realita je deterministická, je prostě moje přesvědčení. Tady se nemusíme přít, to by hraničilo se svatou válkou. ;o)

Fouckault
29. 11. 2008
Dát tip
Jo, vypadá to na dobrou práci. Líbí se mi tento kabát, na první pohled více profi.*****

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
:)

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Milý Dero,problémem bude hlavně to,že nepoužíváš pojmy přesně,ale nadhodile. 1)demagogie-používání zkreslených argumentů,působících hlavně na city a předsudky ZA ÚČELEM OVLIVŇOVÁNÍ JEDNOTLIVCŮ ČI SKUPIN...viz slovník cizích slov, prostě jsi milý Dero ujel,páč neroušek se do té definice nevejde 2)a vzdyť to já tvrdím taky,že odborník není ekvivalent řemeslník,ach Dero,Dero,najdi místo ,kde to neroušek tvrdil,to jsi jen špatně pochopil nerouška 3)tady se shodujeme,Derovi uniklo,že používám dva pojmy: umělec -řemeslník a řemeslník,jsi jen zbrklý,neumíš číst pořádně,Tvá definice řemeslníka je ok 4)tady uhýbáš,nepopíráš argument vypatlanosti velké většiny soudů kvalitních umělců,ale útočíš na relativnost pozice nositele argumentu 5)ne,zkušenost je poznání zprostředkované smysly-to je filozofická definice a běžně používaná,čili nevím,jakou Ty používáš definici 6)ne,to zase neznáš pojem metafyzický...to meta-za je pouze etymologický rozklad slova,metafyzický názor znamená,že jsou neměnné podstaty-například idee či bůh,nesouvisí s dvojicí materiální versus duchovní 7)můj argument je tento,jestliže je krása produktem duše a duše nemateriální,tudíž z toho nutně vyplývá,že i krása je nemateriální a nemůže být chemií,tedy aby jsi nerouška zde zdolal,musíš vypotit argument pro to,že duše je materiální povahy* Ano,Dero je zdatný soupeř,neroušek uznale kývá,neboť se mu orosily brýle.*****

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
Ale.. kecy..... Možná jsem měla líp promyslet a ty prvotní výkřiky nepsat.. Ale napsat až pak něco- shrnutý.. a bez emocí. (takovejch)

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Duši: ;o))

Duchové
29. 11. 2008
Dát tip
Milly: aha, takže když jsi zjistila, že papouchovi se to líbí, tak se všem omlouváš... už se ti to začíná líbit dokonce, viď?

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
Omlouvam se, jestli jsem někoho urazila.., ale v první chvíli jsem tu papouchovu ironii vůbec neviděla.

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
taky jsem byl v šoku :)

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
Nemam ráda hranatost- a vzhled Písmáka je čim dál tim hranatější, jak řikam.. Samej obdélník.

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
Smíšek: když jsem v šoku, tak se nevyjadřuju inteligentně.. (a v prologu stojí, že je to tu aj pro výkřiky) To můžu až pak. Už se klidnim. Ale je to strašný, ty jo.. O žádný plánovaný změně jsem nevěděla, pak pustim Písmák..- a ukáže se tohle...

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
přeze všechno, co se mi líbilo, musím uznat, že je tento nový vzhled vskutku výborný

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
A nešel by udělat původní vzhled- co byl u prvního Písmáka? Nelíbí se mi to zúžení a ta tabulka, ve který je seznam přihlášených. Přijde mi, že vzhled je čím dál tím horší. Sotva si zvyknu na jednu změnu, je tu zas nová. (a všechny podle mě vzhledově hodně, hodně moc k horšímu)

Duchové
29. 11. 2008
Dát tip
zaplať taky pánbů, že ne funkční, ináč by se to tu hemžilo samými michaly davidy a různými kočky a podobnou havětí... :) jinak, pomněte! všechno souvisí se vším! :))))

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
Milly, nejde o to křičet, ale inteligentně se vyjádřit, to druhé ti chybí.

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
Úděsně hranatý, samý obdélníčky... Naprosto příšerný. Ať to jde pryč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-((( (hah, je fajn mít kam křičet..)

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Duši: Nejde to směšovat. např. politika má funkční dopad, kdežto estetika jen psychický. Pokud tedy estetické dílo působí negativně na většinu recipientů a je žádoucí, aby většina recipientů byla spokojená /což zde je/, tak nedostálo svému účelu, ergo špatná práce. O tom, co by se dalo nazvat "objektivní kvalita díla", to ale ani tak nevypovídá.

Milly
29. 11. 2008
Dát tip
Co se to, proboha, stalo!!!!! To vypadá strašně... Vzhled Písmáka se dál horší?????? :-((

katugiro
29. 11. 2008
Dát tip
kolumbus

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
duchové: pozor! 1) je rozdíl mezi estetikou a politikou 2) tedy estetické vnímání je jiné než politické 3) nevím, jak souvisí design pismaku s levici a pravici 4) politické soudy jsou také jiné než estetické či filozofické, marketingové atd... 5) nelze slučovat věci, které spolu nesouvisí

Duchové
29. 11. 2008
Dát tip
no nic... deme radši vyšumět, tenhle měsíc už jsme toho řekli nad plán...

Duchové
29. 11. 2008
Dát tip
proto považujeme třeba referendum za nebezpečnou věc...

papouch
29. 11. 2008
Dát tip
Fajň. Diskuse splnila účel. Ukázalo se kdo JE idiot (a všechny své příspěvky žlutí) a kdo není.

Duchové
29. 11. 2008
Dát tip
my bychom se na názor většiny tedy nespoléhali...

Duchové
29. 11. 2008
Dát tip
my s tím nesouhlasíme, co říká smíšek. Znamená to snad, že když si většina národa zvolila levici, že je tedy levice výborná?

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Zkušenosti, ani odborné znalosti nejsou zárukou spokojenosti uživatele. Pokud se bude většině uživatelům písmák líbit, tak je podoba písmáku výborná, pokud ne, tak výborná není. Tady nejde o to, co se líbí odborníkovi (ať jakkoli zkušenému), ale o to, co se bude líbit uživatelům. Smíšku, s tím souhlasím. Já jenom říkám, že pokud se mi ozve člověk, který má zkušenosti s tvorbou webu, tak je pro mě jeho názor hodnotnější, protože se můžu spolehnout, že i on na základě svých zkušeností ví, co na uživatele "funguje". Neříkám nic víc a už vůbec nikomu nevyvracím jeho názor! Pokud většina uživatelů po týdnu řekne, že se jim to nelíbí, tak jsem odvedl špatnou práci.

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Duchové:jo,jo-barvy jsou vyblité.***

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Pár slov nerouškovi, protože je evidentně přemýšlivý. 1)neroušek se musí ohradit proti pojmu demagogie,demagogie je o manipulaci a neroušek maximálně tak by říkal nesprávný názor Nikoli, pokud vezmeš jako premisu ke své argumentaci názor, který tvůj oponent v diskusi nepřednesl, tak jde o demagogii. Nebo - chceš-li to přesně - pseudoargumentaci. 2)čili Dero tvrdí zcela nesmyslně,že odborník není řemeslník....ale neroušek tuší,kam Dero míří,chce říci,že odborníkem je nejen řemeslník,že? Ne, já tvrdím, že ty pojmy si nejsou ekvivalentní, což je pravda. Snad se shodneme, že existuje mnoho řemeslníků, kteří nejsou odborníky. A dále, že existuje mnoho odborníků, kteří nejsou řemeslníky. Pokud vyvrátím implikaci z obou stran, pak potvrdím platnost negace ekvivalence. 3) nejde o to,jestli tvoří z ničeho či ne,milý Dero,ale JAK,buď jen čistě talentem,pak je to umělec-neřemeslník nebo pomocí řemesla a pak může,ale nemusí to být umělec-řemeslník,nebo je možná kombinace. Tady se neshodneme. Pro mě je umělec člověk, který rekombinuje stávající kvality ve vyšší kvalitu, a řemeslník ten, který spojuje stávající kvality do celku, jehož kvalita nepřesahuje sumu kvalit dílčích částí. Laicky řečeno, řemeslníkem je ten, kdo nevnáší do řešení problému žádnou invenci. 4)ano,takzvaný odborník má vyšší vkus než úplný laik, ale to z něj pořád nečiní odborníka na estetické soudy-řeknu to úplně polopatě:neroušek zná spoustu kvalitních umělců,kteří mají zcela vypatlané estetické soudy a přitom vlastní dílo kvalitní Vypatlané estetické soudy podle tebe? 5)zkušenost bez teoretických znalostí je na prd,páč tu zkušenost nebudeš umět správně interpretovat Pokud definuješ zkušenost jako přibližování se skutečnému stavu věcí, tak je problém interpretace jen překážkou sdělitelnosti, nikoli vnímání díla. 6)o kráse-milý Dero,neroušek nepoužil slovo metafyzický a jako tedy odborník by si měl vědět,že pojem duchovní není totéž co metafyzický O pár řádků níže tvrdíš, že duše je nemateriální, s čímž sice nesouhlasím, ale udivuje mě, že dokážeš argumentovat jednou věcí a o tři věty nato jejím přesným opakem. Pokud je duše nemateriální a tudíž přírodními vědami (fyzikou v původním slova smyslu) nepostižitelná, potom je přeci metafyzická (meta = nad). 7)pleteš si pojem slast s pojmem krása,ano hlazení je slast,ale krása je produkt duše a duše je nemateriální,čili krása není produktem chemických reakcí,ne,ne,milý Dero Nepletu. Pocit z estetického zážitku funguje na stejném principu jako při fyzické stimulaci. Prostě jsou na základě nějaké akce (počitku) vypuzeny určité hormony jakožto reakce (pocit). Že je něco extrémně složité, neznamená, že to nedává smysl rozebráno na prvočinitele. To jen lidem se špatně žije s vědomím absence svobodné vůle.

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
samozřejmě "původní" z roku 2007: příklad: http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/ na obrázku jsi tam taky "online" katugiro, vlevo ve sloupci. jinak s tebou nesouhlasím nejvíce se mi líbil tento vzhled písmáku: http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
samozřejmě "původní" z roku 2007: příklad: http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/ na obrázku jsi tam taky "online" katugiro, vlevo ve sloupci. jinak s tebou nesouhlasím nejvíce se mi líbil tento vzhled písmáku: http://web.archive.org/web/20070119092025/http://www.pismak.cz/

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Pro Narvah od Nerouška:********

Duchové
29. 11. 2008
Dát tip
Hehe, dero rozumbrada... :-) pokud je to rychlejší a přehlednější, tak fajn... Kombinace barev ovšem nevkusná. Připomíná mi to bóžíhodovou kravatu v nádražácké uniformě... :)

katugiro
29. 11. 2008
Dát tip
(nejen) Smíšek: abychom si ujasnili terminologii... původní písmák je toto http://www.vihar.wz.cz/pismak1/OlduvPismak.jpg (Viharův obrázek; menu více vlevo patří k designu, který je dosud nepřekonaný) Vella pak nastolila onu tmavomodrou obludnost, z které se právě vylízáváme.

Narvah
29. 11. 2008
Dát tip
dero mluví o materiálním pojetí krásy, odpůrce změn nazývá demagogy.. dobrý vědět.. trochu to upravuje předchozí pojetí dera, které bylo velice pozitivní..

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Neroušek ví,proč je Smíšek jeho oblíbenec: hezky se směje,je chytrý a ještě souhlasí s nerouškem a má ho rád a to je nejdůležitější.Neroušek zdraví svého milého oblíbence Smíška.PS. Pochopitelně Smíšek promluvil velmi moudře.********

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
:)

Smíšek:-)
29. 11. 2008
Dát tip
Nejvíce se mi líbil, a to už jsem několikrát psal, původní vzhled Písmáku ještě když tady byla Vella (2007). Po změně loga písmáku (již za nového majitele serveru), se mi vzhled písmáku s novým logem nelíbil. Ale časem jsem si celkem zvykl, samozřejmě nebylo na výběr :) a navíc jsem si řekl, že nejdůležitější je účel písmáku, nikoli jeho vzhled. Po dnešní změně jsem byl dost v šoku. Myslím, že podoba se mi celkem zamlouvá. Není špatná a vůbec ne hnusná. Přesto se mi líbil vzhled 2006-2007 atd..když jsem přišel na písmák poprvé. Jinak souhlasím s některými argumenty nerouška. Zkušenosti, ani odborné znalosti nejsou zárukou spokojenosti uživatele. Pokud se bude většině uživatelům písmák líbit, tak je podoba písmáku výborná, pokud ne, tak výborná není. Tady nejde o to, co se líbí odborníkovi (ať jakkoli zkušenému), ale o to, co se bude líbit uživatelům. A na to, když někdo řekne, že se mu to nelíbí, neexistuje žádný objektivní protiargument, protože hodnocení je a bude vždy subjektivní a subjektivní bude i kdyby měl třeba 150 let zkušeností, v tom konečném výsledku záleží na uživateli, nikoliv na tvůrci. Nikdo nemůže nikomu vnucovat "svou subjektivní pravdu". :)

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Milý Dero: 1)neroušek se musí ohradit proti pojmu demagogie,demagogie je o manipulaci a neroušek maximálně tak by říkal nesprávný názor 2)čili Dero tvrdí zcela nesmyslně,že odborník není řemeslník....ale neroušek tuší,kam Dero míří,chce říci,že odborníkem je nejen řemeslník,že? 3)nejde o to,jestli tvoří z ničeho či ne,milý Dero,ale JAK,buď jen čistě talentem,pak je to umělec-neřemeslník nebo pomocí řemesla a pak může,ale nemusí to být umělec-řemeslník,nebo je možná kombinace. 4)ano,takzvaný odborník má vyšší vkus než úplný laik, ale to z něj pořád nečiní odborníka na estetické soudy-řeknu to úplně polopatě:neroušek zná spoustu kvalitních umělců,kteří mají zcela vypatlané estetické soudy a přitom vlastní dílo kvalitní 5)zkušenost bez teoretických znalostí je na prd,páč tu zkušenost nebudeš umět správně interpretovat 6)o kráse-milý Dero,neroušek nepoužil slovo metafyzický a jako tedy odborník by si měl vědět,že pojem duchovní není totéž co metafyzický 7)pleteš si pojem slast s pojmem krása,ano hlazení je slast,ale krása je produkt duše a duše je nemateriální,čili krása není produktem chemických reakcí,ne,ne,milý Dero neroušek Dera vlídně zdraví a mává mu.********

T_O_M_
29. 11. 2008
Dát tip
Teda z tohoto vzhledu nejsem nadšený ani omylem - když jsem tu začínal v roce 2003, tak bych řekl že Písmák byl opravdu přehledný a fungující...od té doby se toho dost změnilo a k lepšímu teda neeé...k tomu by jste se měli vrátit!!! Já osobně jsem úplně plachý z té světle modré nabídky, kterou mám přes celou obrazovku a k tomu abych se propracoval na seznam děl nebo cokoliv jiného se musím vždy posunou o celou obrazovku dolů!!! To je neskutečnej opruz...je fakt, že mám na dnešní dobu jen 17 monitor ale jestli to nepůjde upravit v nastavení, tak tady asi končím.... :-(( A neřekl bych, že je to nějak přehlednější ani rychlejší...

Delahaye
29. 11. 2008
Dát tip
toho zbytečnýho místa na krajích .. to sem si nemusel kupovat 22-cítku a mohl sem zůstat u 14-ky jinak fejsliftujte, co libo, jen nevím, jak je to s "přihlédnutím" k názorům, když já už rok slušně žádám o drobnou úpravu zjevné chyby + vylepšení a jsem stále zapomenut :-( jsem laik, ale auto bych leštil, až bude mít výfuk a budou mu blikat blinkry ... Díky.

Lakrov
29. 11. 2008
Dát tip
Tahle to vypadá docela dobře: Zúžil se sloupec pro zobrazování textu, což je -- obzvláště pro prózu -- celkem přinosem, protože předchozí dlouhé řadky snižovaly čitelnost. Navigace je size v drobnostech odlišná od té předchozí, ale ne neproniknutelná. Takže jestli zas nedošlo k nějakému hloupému omezení (jako minuel max. délka html textu 64 kB) tak to asi bude použitelné. Drobné chyby ukáže nejbližší budoucnost. Zdar a sílu programátorům i všem podobně postiženým :-)

grafo
29. 11. 2008
Dát tip
no vzhlad je dost na nic. osekanie menu sa mi paci...

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
ale problémem je,jestliže řemeslníci a tedy odborníci v technických oblastech si nárokují právo zasahovat do oblastí,která jim nepřísluší a ve které jsou pouhými laiky. Demagogie. Automaticky předpokládáš, že odborník je řemeslník, což není pravda. Pokud člověk tvoří něco z ničeho, tak to není řemeslník, ale umělec. Odborník v tvůrčí oblasti si denně tříbí estetické vnímání a posouvá se tak na vyšší úroveň než laik, který se podobnými myšlenkami nezaobírá. Jako ve všem i v estetice platí zákon zkušenosti. Bolestivou pravdou je, pokud se laikovi nějaká práce nelíbí a odborníkovi ano, tak je to jen proto, že nemá dost zkušeností s tím kterým uměním a nechápe jeho účel, jeho poslání. Odborník bude vědět, proč se laikovi obraz nelíbí, protože byl kdysi na jeho místě, ale laik nebude vědět, proč se odborníkovi líbí, protože si jeho stanovisko nemůže představit. Na kráse není nic metafyzického, je to jen biochemická reakce na vnější podnět daná strukturou mozku; stejná jako třeba když někoho pohladíš po zátylku - někomu to bude vrchovatě nepříjemné, druhý slastně zavrní.

domin.go
29. 11. 2008
Dát tip
:)

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Wintere, kritické kluby používalo asi pět lidí, na hlavní stránce proto nemohly přežít. :o) Jinak v tom horním proužku mají tlačítka jinou barvu záměrně. Nevím, jak máš nastavený monitor, ale mně to přijde vkusné. Samozřejmě zde se můžeme lišit, to nevyřešíme.

Winter
29. 11. 2008
Dát tip
A double posty nezmizely .)

Winter
29. 11. 2008
Dát tip
Asi mi budou chybět "kritické kluby" - teď budu muset udělat dva kliky více, když se budu chtít mrknout do sekce .) Mimochodem bych si pohlídal barevné sladění - obzvláště u toho podélného menu nahoře, kdy jsou tlačítka světlejší modrou než zbytek proužku - působí to docela "diletantsky". Jinak ty povídky se asi budou louskat líp - i když teď i krátké texty budou působit dlouze, takže je nebude číst nikdo .) Uvidíme, jak se to zaběhá. Jinak mi to přijde jako standartní Písmák bez nějaké výraznější změny. Uvidíme, uvidíme...

Winter
29. 11. 2008
Dát tip
Asi mi budou chybět "kritické kluby" - teď budu muset udělat dva kliky více, když se budu chtít mrknout do sekce .) Mimochodem bych si pohlídal barevné sladění - obzvláště u toho podélného menu nahoře, kdy jsou tlačítka světlejší modrou než zbytek proužku - působí to docela "diletantsky". Jinak ty povídky se asi budou louskat líp - i když teď i krátké texty budou působit dlouze, takže je nebude číst nikdo .) Uvidíme, jak se to zaběhá. Jinak mi to přijde jako standartní Písmák bez nějaké výraznější změny. Uvidíme, uvidíme...

domin.go
29. 11. 2008
Dát tip
já jsem nepochopil to avízo

domin.go
29. 11. 2008
Dát tip
beketka: co?

dadíková
29. 11. 2008
Dát tip
jo pardon, ono to najíždí dýl..OK promiň

dadíková
29. 11. 2008
Dát tip
Dero proč zmizel celkový seznam autorů přihlášených dnes? naopak proč se zobrazuje tentýž seznam viditelně přihlášených, když kliknu na seznam autorů..?

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Milý Dero,špatně jsi to pochopil,nebyl to žádný útok na Tebe.To že z hlediska řemesla počítačů jsi odborník,o tom žádná,ale problémem je,jestliže řemeslníci a tedy odborníci v technických oblastech si nárokují právo zasahovat do oblastí,která jim nepřísluší a ve které jsou pouhými laiky.A to je duchovní oblast a pojem krásy.Dále zde nepovažuji za relevantní žádný z Tvých vyjmenovaných oborů (fotograf,zpěvák,malíř-tedy umělec,ten je v hodnotících soudech opět jen laikem ),zde každý názor je absolutní a relevantní.A podle nerouškova duchovního a estetického názoru je už obecně skepse ke každým změnám,v drtivé většině jsou k horšímu a v umění to je pravidlem a konkrétně považuje změnu Písmáku k horšímu a ne k lepšímu,páč starý Písmák byl dokonalý a z hlediska estetického soudu za měně krásný a tedy hnusný.Neroušek si Dera váží,respektuje jeho jiný názor,jen upozornil na nebezpečnou tendenci odborníků a zdraví Dera a klaní se mu.* Neroušek*

domin.go
29. 11. 2008
Dát tip
Jinak se přimlouvám k návrhu na omezení indispozic, alespoň žánrové. Mám za to, že pokud je někdo nevyléčitelný grafoman, který plive (záměrně neříkám vytváří) tři díla denně a netouží po tom, aby se k nim ostatní vyjadřovali, má pro tyto účely doma šuplíček, papír a pero.

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
domin.go: Je to skutečně jen facelift, na program se nesahalo. Opticky by měla úvodní a hlavní stránka působit přehledněji.

domin.go
29. 11. 2008
Dát tip
Neroušek je arogantní a štve mě. Dále jsem očekával, že do 15:00 tu bude podobná diskuse. A ejhle:)) Pokud je záměrem zjednodušit orientaci v serveru, pak nevím, v čem se ho podařilo naplnit. Pokud jde pouze o grafický upgrade, pak to chápu jako standardní krok "dopředu", koneckonců Fabia má taky každé dva roky nový čumák a každému to přijde normální.

Cornelie
29. 11. 2008
Dát tip
A to mám se změnama obecně problém, ale tahle je určitě k lepšímu :-)

Cornelie
29. 11. 2008
Dát tip
A to mám se změnama obecně problém, ale tahle je určitě k lepšímu :-)

Cornelie
29. 11. 2008
Dát tip
mi se to líbí:-)

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Resurgam: To je prostě jen narušení habituace. Jako když tvůj počítač začne vydávat jinej zvuk - ne tišší, ne hlučnější, jen jinej - taky ho zase pár dní uslyšíš a bude tě iritovat. To stejné se vzhledem webu. Někteří lidé se prostě více zakoření do svého zvyku a mají potom problém se změnou. Ať je jakákoli.

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Neroušku, pověz, proč dáváš odborníky do závorek? Svědčí to o jisté aroganci. Každý člověk samozřejmě privileguje svůj vkus a své názory na neměřitelné skutečnosti a připadá mu nemyslitelné, že ostatní nevidí věci jeho očima, ale... Pokud se někdo úspěšně živí návrhy webů, fotografováním, malířstvím, psaním nebo zpěvem, tak to znamená, že jeho názor je v té které oblasti neporovnatelně erudovanější než názor laika. Takže ano, beru, že se ti nový písmák nelíbí. Ale neberu tvrzení, že je hnusný. Tobě chybí rozhled a zkušenost s webovou grafikou a návrhy webů, takže bych očekával spíše důvěru a případné otázky, proč konkrétní prvky na stránce jsou takové, jaké jsou. Na takové otázky totiž můžu uspokojivě odpovídat.

nerousku ja ti j iny nazor neberu - nech ty mne ten muj :-) a jest ejsme zapomnela na to co zminil tragicus - dekujeme dero :-)

pardon za opakovani - omylem jsem dala refresh stranky :-(

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Vzkaz pro Papoucha od nerouška:až jednou Papouch dospěje v dospělého ptáka s nadhledem a neroušek by si to přál,pochopí,že ironii a legraci jde používat jen ve vhodných případech a ne samoúčelně.Také se naučí více tolerovat rozdílné názory,postoje,hodnoty a úhly.********

Ferry
29. 11. 2008
Dát tip
Dero, díky za vysvětlení tvého svérázného přístupu k mému podnětu. Že nejsem výjimkou prozrazuje např. poznámka řádka ke zdržení dnešní mimořádné k.o.u.l.e. Teď žádám o tuto laskavost: Sdělil bys mi, prosím, jak mám upravit svůj již publikovaný literární příspěvek? Stará kolonka "Úprava děl" nebyla ničím nahrazena. Lze ji najít pod ikonou "Dílo", pod ikonou "Nové dílo", není však funkční. Děkuji. F.

nerousku: mysli. je z oboru a tohle hodnoti kladne. jak pise miwa - prehlednejsi, citelnejsi a ja dodavam - ne tak agresivni k ocim... jako to predchozi...

Tragicus
29. 11. 2008
Dát tip
Ferry: Už z pouhé zdvořilosti byste tady měli jásat: "Jé, ten nový písmák je skvělý!!! Děkujeme Dero!" Jo, líbí se mi, sice nesnáším modrou, ale lepší tmavá než světlá. Děkujeme Dero! :]

* dne

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Pro básnířku Pomerančovou: neroušek dává přednost vlastnímu názoru před "odborníky" a dle nerouška a jen nerouška je nový Písmák podstatně horší.Modrá barva je barva nebe a snů- tu agresivní neroušek neshledává.Nerouškovi je líto,ale básnířka má holt jiný názor.*

Vážení, nový písmák funguje několik hodin. Jediné, co se dá soudit, je jeho vzhled. Mě se líbí. Druhá věc je několik změn a s tím jsou spojené i problémy a zmatenost. Nechme tomu čas a nekritizujme hned to, co jsme neměli možnost si vyzkoušet. Můj osobní pohled na věc je ten, že starým uživatelům může vývoj písmáka činit určité potíže, ale pro nové uživatele je jistě přehlednější. Dero, do týdne a do sne ti pošlu ve zprávě několik věcí, které se mi nelíbí, jak jsi po nás chtěl. P.S.: Jednu věc bych měl už teď... Nešlo by omezit používání kategorie Indispozice na jedno dílo z dvaceti ? Někteří toho totiž sobecky zneužívají :-( A komentáře pod jistými díly patřily vždy k tomu nejlepšímu, co na písmáku bylo

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Ferry, u každého hrnce někoho zaplatí, aby ten manuál sepsal. Pošli mi na účet pětistovku, přiklepnu ti status VIP člena a potom si budeš moci nárokovat všechno, cos zmínil. Do té doby máš právo na konstatování, že se ti takový přístup nelíbí, že nemáš čas objevovat, co se změnilo, a že sem nebudeš chodit.

nerousku: mysli. je z oboru a tohle hodnoti kladne. jak pise miwa - prehlednejsi, citelnejsi a ja dodavam - ne tak agresivni k ocim... jako to predchozi...

Ferry
29. 11. 2008
Dát tip
Pro Dera - chybí vyčíslení a vysvětlení změn s odůvodněním, čím mají být lepší ve srovnání se systémem, jenž už máme pod kůží. Toto mělo být ovšem publikováno před zavedením změny už z pouhé zdvořilosti k nám těžkopádnějším frekventantům. Přesto však nikdy není pozdě, vážený novátore, vpravování se do novot cestou pokusu a omylu je zbytečné a naštve. Každý pitomý hrnec se prodává s návodem na použití...

Ferry
29. 11. 2008
Dát tip
Pro Dera - chybí vyčíslení a vysvětlení změn s odůvodněním, čím mají být lepší ve srovnání se systémem, jenž už máme pod kůží. Toto mělo být ovšem publikováno před zavedením změny už z pouhé zdvořilosti k nám těžkopádnějším frekventantům. Přesto však nikdy není pozdě, vážený novátore, vpravování se do novot cestou pokusu a omylu je zbytečné a naštve. Každý pitomý hrnec se prodává s návodem na použití...

skvělej dekor Dero* sice mi to rozbilo nějaký dlouhý texty, ale šlo to vrátit, jinak jediná věc která mě štve je to, že pokud dostanu tipec bez kritiky, nelze to dohledat.. hmmm drobnost.. celkově good job*

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Pro Dera: Neroušek by si přál starý Písmák.*

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Pro Dera: Neroušek by si přál starý Písmák.*

papouch
29. 11. 2008
Dát tip
nerroušek je pablb a nepochopil irronii

Dero
29. 11. 2008
Dát tip
Je to hnus! Ale teď vážně, pár dní to používejte a pak mi zprávou pošlete konkrétní seznam věcí, které se vám i po té době používání stále nelíbí. Když se sejde víc stejných připomínek nezávisle na sobě, tak to nezůstane bez odezvy.

Miroslawek
29. 11. 2008
Dát tip
podle mé krátké zkušenosti by některé věci asi chtěly vizuálně dotáhnout a sladit, ale každopádně je to rychlejší, funkčnější a čitelnější, než ten předělávaný Vellin passKvil

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Pokud to myslí básnířka z Pomeranče vážně,nechť si dá obklad na hlavu,to jí radí neroušek.*

Ferry
29. 11. 2008
Dát tip
Proti zaběhnutému systému neshledávám jedinou výhodu či zjednodušení pro postupy či přehlednost v Písmáku. Kdyby byl aspoň DĚSNĚ PROSTEJ, je ale PROSTĚ DĚSNEJ ! *

katugiro
29. 11. 2008
Dát tip
Na stížnosti je trochu brzy. Věřím, že se to odpaskvilí.

nerousek je tulkulum. novy pismak je skvely! :-)

neroušek
29. 11. 2008
Dát tip
Jo,neroušek tentokráte musí s Papouchem souhlasit.Je to hnus!!!!!!!!!!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru