Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak to u nás na vesnici bude vipadat za sto let

29. 11. 2008
4
17
2169
Já si myslím, že za sto let to bude hodně vispělé i na vesnici a i u nás v Pickovicích. Bude tu mnohem víc domů než jak je to teď a všude bude čisto. Taky si bude moct skoro každý dovolit automobil a úplně skoro v každém domě bude telefon. Televize budou většinou barevné a budou mít čtyři programi a takové televize se budou dávat nejen do hospod ale i do domů. Na nákup do velkého obchodu s vozíčkami se nebude muset jezdit do města, takový obchod bude stát jak má teď Kulhavej s knírem dům. To oni mu zboří a postaví tam ten obchod. V budoucnosti se totiž bude víc bořit než teď a taky bude třetí světová válka a jak jsou teď nad strání ty stromy, tak to bude pokácené, už teď je tam kůrovec. To se bude muset pokácet velmi brzo. Na budoucnost se velice těším jak to bude zábavné a pivo bude hrozně levné. U bohatých lidí poteče doma z kohoutku jako voda!  A mi s láďou budeme chodit na ryby a nebudeme mít strach že nemáme rybářský lístek, ten nebude v budoucnosti potřeba. Bude nám mnoho let jak už budeme staří, ale to nevadí, lidé v budoucnosti se budou dožívat asi sta let. Budeme úplně stejní jako teď akorát Láďa bude mít na nohách namontovaná kolečka aby byl rychlejší, on už mi teď nestačí, když utíkáme před porybným. Kolem pasu bude mít přivázaný provaz a já ho budu všude tahat jako káru se dřevem. A takových vynálezů bude víc. Třeba budou existovat bačkory co sami chodí, košile, co se sama zapne nebo brýle jak se sami najdou, když se ztratí!
Ahoj!

17 názorů

sabi
01. 12. 2008
Dát tip
a taky bude kafe, co se samo udělá a vypije a přitom mně aj hrnek cigaretu zapálí. pěkné to bude.

tristes
30. 11. 2008
Dát tip
už aby to bylo! .))

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
vím

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
vím

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
to jsem potřeboval vědět, milé Norsko

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
vím i spoustu jiných věcí, milý katugiro

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
před otazníkem se nepíše mezera, ale to u vás na škole jistě víte, není-liž pravda

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
ty si myslíš, že neplýtváš, že se nerozmělňuješ že ?

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
kde vidíš plýtvání, milý Norsko?

Norsko 1
30. 11. 2008
Dát tip
proč zde plýtváš svou vzácnou energií, milý katugiro

katugiro
30. 11. 2008
Dát tip
:)

wilson
30. 11. 2008
Dát tip
Perfektni. Presne takto je to autenticke. Vcetne gramatickych chyb, hloubky nazoru a urovne rozhledu.. Ten, kdo kritizuje gramatiku, neni kritik, nebot pravidla pravopisu jsou pouze normou: Meni se podle mluvy... Krasne a hluboce napsane..

Ay´Le
29. 11. 2008
Dát tip
ja porad doufam ze tenhle nick je nejakej vtip protoze ty hrubky prece proboha! existuje tady jeste klub korektoru vubec??? a o slohovy strance radsi ani nemluvim..chjo

Zbora
29. 11. 2008
Dát tip
:o))) Bavil jsem se.

domin.go
29. 11. 2008
Dát tip
Ha ha.

Vaud
29. 11. 2008
Dát tip
Vipada to vispele jako Tve musstvi! (a jeste jsi vystrasil kolegyni postrelem)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru