Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídky v Jindřišské věži, Kamčatka

29. 11. 2008
0
4
2106
Autor
Zbornik
V pondělí 8. 12. od 19 hodin Vás zveme na další  čtení povídek do pražské Jindřišské věže.

Nuže, kdo máte povídku a budete ji chtít přečíst, vezměte si ji určitě s sebou!:-)

Ve druhé půlce večera proběhne poutavá beseda a promítání z expedice na sopečnou Kamčatku od cestovatele Radka Letka.

Těší se nejen

Petula a Martin:-)

4 názory

Zbornik
07. 12. 2008
Dát tip
Kastel: spojení s Kamčou mne nikdy nenapadlo..dik, uvidíme, co bude na těch fotkách na promítání za děvy:-)) Milly: se moc těším a díky, pan cestovatelský říkal, že bude na místě kutit i kamčatskou polívku:-) Narriel: Ty jo, to jsem koukám zas něco prošvihl, jestli tam budete zas někdy pošli určitě zprávku!

Narriel
04. 12. 2008
Dát tip
Jéé, my hrajeme tamtéž divadlo, jen o tři dny dřív :)... Ať se čtení podaří !!

Milly
01. 12. 2008
Dát tip
Dorazím, pozvánky rozešlu............ a tak. .-)

Kastel
30. 11. 2008
Dát tip
Jo, naše Kamča už s náma dávno nebydlí: Na Kamčatce žije Kamča s kamčatčanem - není svatá protože se mají rádi maj´ spolu tři kamčatčata...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru