Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

reklamní úvaha (7)

05. 12. 2008
8
12
4041
Autor
aleš-novák

asi tu reklamu znáte i z naší televize, ale tuhle verzi dávali v Afganistánu...(omlouvám se citlivějším povahám za velmi černý humor)

užij si

svých

pět

min...


12 názorů

5 min slávy)


Edvin1
08. 12. 2008
Dát tip
A to se říká, že simultánní tlumočení je nesmírně vyčerpávající... děd Ed :-)

Diana
05. 12. 2008
Dát tip
Aha! Svých pět min se totiž užít nedá - jen ta první snad...

no, bez znalosti té české verze je tahle hříčka asi nesrozumitelná...takže pro netelevizní diváky: na mezinárodní konferenci je rušno, někdo hovoří za pultem, do záběru se dostane český delegát se sluchátky, ve kterých slyší "...včera jsem si koupila fantastickou podprsenku..." ohlédne se na kabiny tlumočníků, tam vidí dvě mladé překladatelky, jak si cvrlikají o prádelku, k tomu chroupají sušenky...konec reklamy: UŽIJ SI SVÝCH PĚT MIŇ (...onek)

jejdavilda
05. 12. 2008
Dát tip
Tlumočnice kupuje? budu se muset občas na tu TV podívat ať si taky užiju svých 5 min.*

a navíc to volně navazuje na muslimskou úvahu...

no, inspirovala mě jejdavildova Minutá minuta a pak ta reklama , kde si tlumočnice kupuje podprsenku, aby si užila...:o)

avox
05. 12. 2008
Dát tip
to máš ze své hlavy? pro pět minut slávy... máš-li všech pět můžeš si pět třeba bez not víc než pět hod... :-))

no, někdo si může užívat i při kladení...někdo při následném létání...

macecha
05. 12. 2008
Dát tip
to víš, že jo! A vyletím do povětří :o))

moorgaan
05. 12. 2008
Dát tip
tohle neunesu, jsem desne citlivej..je to mych poslednich pet min,./**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru