Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odbalený kúsok čiernej čokolády

05. 12. 2008
12
17
2807
Odbalený kúsok čiernej čokolády uprosted ticha, v prázdnej - mojej izbe. Oproti prázdna z tetrapacku flaška. Zámockej sviečky, vína, čo pijú leda bezdomovci. Preťaté žily! Sedím........ , mdliem....... , a ty v diaľke, niekde tancuješ svoje blues - s niekým iným. Z posledných síl, ešte raz..., posledný - úplne posledný zodvihnem pohár, pozriem sa do starodávnej vitríny snov, ktorú nám tvoja matka dala, keď bola si v bielom a ja som šťastný bol, na tvoju tvár a s úsmevom - dokonám.

17 názorů

ďakujem za tvoje zastavenie pri mojej básni!

macecha
08. 12. 2008
Dát tip
veľmi živo opísané, chápem, ale nechcela bysom sa toho dočkať, aj keď slabá chvíľa príde ......

dik za tvoj názor....

hmm to mi je ľúto, ale napriek tomu ďakujem

HenryP
05. 12. 2008
Dát tip
trafil si sa do mojej dnesnej nalady:-)

ďakujem za návštevu - za tvoj názor a dokonca aj za tvoj tip... tak ako ďakujem každému.... čiže úprimne a od srdca.

Deepness
05. 12. 2008
Dát tip
Tie verše mi znejú po formálnej stránke archaicky... no napriek tomu sú veľmi silné *

no neviem neviem či na tým nepouvažujem.....nad tým tvojím navrhom....., ale nie, ber to s humorom. Ďakujem za odbornú spoluprácu, a za tvoje zastavenie a tvoj tip....

Toscana
05. 12. 2008
Dát tip
Ty mě už asi zabiješ, protože: vitrína je s i... ale jinak moc smutné, ale moc dobře napsané - *t

ďakujem Norsko1 - a predsa vyšiel nový deň.....(to na margo mojej básne Polonahý)

Norsko 1
05. 12. 2008
Dát tip
pekne držíš rytmus :-)***

ďakujem za tvoje zastavení, za tvoj tip... a za tvé slova.

St.runy
05. 12. 2008
Dát tip
Dobrý výborný. Možná je to ze života a jesli jo tak Vím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru