Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení K.O.U.L.E. SPECIÁÁÁÁÁL

07. 12. 2008
0
32
3565
Autor
řádek

Vážení a milí,

je mi potěšením oznámit vítěze KOULE SPECIÁÁÁÁÁL.

O 1. místo se dělí s počtem 16 tipů beketka a mylenka.
A protože mám pravidla taková, jaká mám (nojo, no)
musím se přiklonit na nějakou stranu, přestože ode mě
dostaly po tipu obě dvě díla.

Nuže tedy po několikerém opakovaném přečtení:


S počtem 16 tipů těsně vítězí BEKETKA


Vítězce jménem celé KOULE gratuluji.

 

S ostatními se těším v úterý na obvyklou Kouli, téma zadává, doufám, oldjerry. 

    

 

ř - áde - k

 




32 názorů

řádek
09. 12. 2008
Dát tip
Vaud: to je, zdá se, vystihující )

Vaud
09. 12. 2008
Dát tip
Zdroj 2008-12-08 Delta del Ebro
trůn písmácké poezie!!!

Vaud
08. 12. 2008
Dát tip
beketka má koule! gratuluji

řádek
08. 12. 2008
Dát tip
a mimochodem, ne, že se smažeš! )

Ferry
07. 12. 2008
Dát tip
Na talent, děvenko, na talent - to koukám jen plaše klíčovou dírkou (!)

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
Ferry...není opravdu na co a proč :-)))

Ferry
07. 12. 2008
Dát tip
Beketko, mylenko, gratuluji a žárlím !!!!

řádek
07. 12. 2008
Dát tip
mylenka: jo ))

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
To je doufám na tu snídani :-))))

řádek
07. 12. 2008
Dát tip
když už, tak něco za odměnu a ne za trest )

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
,,Anděl se dívá klíčovou dírkou"...DR CČSH, Joštova 7, Brno...nebo na e-mail : pp.goldp @seznam.cz

moorgaan
07. 12. 2008
Dát tip
mylenko ja ale vim, ze ty nic rozchazet nemusis.. ja dodnes nerozchodil snidani s Johanou za vitezstvi, verim , ze ani nobelovka by me neudelala vetsi radost jako ta snidane... jeste ted mam upatlany pupik od marmelady.-)) beketko, zadej za vitezstvi snidani s řadkem.-))

řádek
07. 12. 2008
Dát tip
mylenka: vyplatilo nevyplatilo, řekni mi jak se to jmenuje a kde se to dá sehnat )

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
B... já se ani neodvážila to navrhnout opačně :-)))

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
Dá...ale asi by se ti to nevyplatilo. Myslím to poštovné. Ale jestli ji opravdu chceš, pošli mi ve zprávě ,,lidskou adresu". Ať z toho něco máš, když něco děláš pro lidi :-)

řádek
07. 12. 2008
Dát tip
cukřík dostaneš ) neni problém

řádek
07. 12. 2008
Dát tip
mylenka: a jaktože ji nemám? ) Resp. - dá se někde na netu koupit? beketka: kolik kytek mě to bude stát? )

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
beketko, jsem ráda, že tě nemusím držet na klíně :-) gratuluji...ono jde fakt o NIC :-) ale bavilo mě to.

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
Právě mi vyšla...sbírka :-) a fakt v ní není nic, co bych kdy napsala pro kouli :-)))

řádek
07. 12. 2008
Dát tip
mylenka: dávám ze zásady tipy věcem, které považuji za dobré ) Ještě podotýkám, nedávám tipy často ) beketka: já děkuji ) moorgaan: naštěstí de vo houby ) Chci tim říct, že "vítězství v kouli" nikomu sbírku, nobelovku a takový ty věci bohužel nezajistí )

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
morgane...vůbec mě neznáš. Nabízela jsem řádkovi, že vezmu beketku na klín. Nevím, proč bych to rozcházela, když mě bolí nohy z práce :-) Beketčina báseň se mi líbila...stačilo by mi, netipovat ji...pak bych se ale cítila teď hodně blbě... takhle je mi fajn...a Tvoje "starosti" bych fakt chtěla mít :-)

moorgaan
07. 12. 2008
Dát tip
máš to blbej úděl rozhodovat mezi dvěma ženskýma mylenka to nerozchodí a beketka je stejně nasraná, prožes vůbec váhal a musel to několikrát číst, ačkoliv to bylo přece jasný nééé?.-)) ...máš můj obdiv, že umíš rozhodnout!

Marcela.K.
07. 12. 2008
Dát tip
No, vidíš, co sis navařil... kdybys mi ho nedal, měl jsi to bez problému :-)

řádek
07. 12. 2008
Dát tip
doufám, že vás tim moc nerozzlobim, holky moje )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru