Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rada

08. 12. 2008
5
23
2281
Autor
babik

tahle proste nemuze byt docenena. nuze coz. kdo nehral, nevi.

 

 


tuhle jsem potkal vydavatele
přečetl jsem mu nějaké svoje pindy
a ten chlap mi řekl: sežeňte si knihu Labyrint,
je to jedna z nejvzácnějších knih v republice,
a tam si najděte tu jedinou báseň,
která v ní je;
že naprosto změní vaši tvorbu.
Knihovnice se přidala: můžeme
vám ji sehnat
máme takový systém
já jsem si vzpomněl na hru Perverse Doom
ve které místo BFG 9000
střílíte s ženskou
co má krámy

 

 


23 názorů

..

babik
09. 12. 2008
Dát tip
tak mi neslo zas tak o nejakou udernost, o nejake sugestivni zachyceni okamziku... :) jenom takovy vykrik meho nazoru ztraceny v priboji...

ale nehrál jsem, to mě dost diskvalifikuje :o)

málo údernosti

performance*, včetně reakcí..

babik
09. 12. 2008
Dát tip
dilo zustane nepochopeno. mimochodem doufam ze si NIKDO Z VAS NEKRITIZOVAL TOTO DILO pokud nehral hru Perverse Doom.. pokud ne, nelze samozrejme pochopit...

babik
09. 12. 2008
Dát tip
huraa dik vsem :) ja sem te knihovnici o tu knizku nerekl.. osudova chyba ;)

Petrusha
09. 12. 2008
Dát tip
medzi nami, neobhajujúc akékoľvek lepšie či horšie pokusy o poéziu, tekto mrhať slovom by malo byť prinajmenšom pokutovateľné

jH
08. 12. 2008
Dát tip
myslíš malý labyrint literaturu? mam to doma a je to docela zajímavý počtení, o poesii tahle knížka říká toto: Poezie - Řecky poiésis = tvorba. Básnictví. V antice byla poezií veškerá umělecká tvořivost anebo alespoň veškerá umělecká tvořivost v jzyce, tedy emělecá literatura. Později se vyhraňuje pojetí poezie jako umění básnického, básnictví, tedy té části literatury, která je psána veršem, na rozdíl od prózy. atd. blá blá blá tudíž rozřeším váš spor. Ano, i tady se bohužel jedná o poezii, ale v takovýchto případech, kdy čtu podobné duševní vejšplechty říkám si, jestli bychom neměli změnit naše hodnocení poezie :) boha tohle si napsal za pět minut na záchodě, zatímco ti knihovnice tu knížku scháněla ne?

Kuchot
08. 12. 2008
Dát tip
tož dobrá báseň, počkat... je to báseň? ale tak jooo

babik
08. 12. 2008
Dát tip
a my mladi z literarniho serveru delame kulnicku na drivi.. to je trochu jako mit doma stolni pocitac jenom proto, abys na nem studoval literaturu, cetl a tvoril... i kdyz to je asi moc silny obraz. kazdopadne se nad nami zamyslime... dobrou noc, v dobrem odchazis neboj, jiny nazor je taky nazor. :)

jarouch
08. 12. 2008
Dát tip
Rozhodně lit. server nepovažuji za hospodu nebo chat. A omlouvám se za zbytečná slova, netušil jsem že pro některé lidi slova znamenají tak málo. Pěknou noc tedy, ať odcházím alespoň trochu v dobrém.

babik
08. 12. 2008
Dát tip
jj :D pozvat osobu X (na Y) znamena v tomto pripade koupit osobe X alkoholicky napoj Y (a nevyzadovat po osobe X zpetne penize za alkoholicky napoj Y).. co znamena pro tebe literarni server? :D je to pro tebe neco jako knihovna? (psssst ticho!) a jj cti a kritizuj pojd do me :)

jarouch
08. 12. 2008
Dát tip
Pozvou? Co znamenají taková slova na literárním serveru? (Kromě toho že tu nemají co dělat pokud je dobře chápu).

babik
08. 12. 2008
Dát tip
jarouch: jo mas pravdu, meli by omezit delku nadpisu. za chvilku tam lidi budou hazet cele basne.. lidi at na me treba zapomenou, hlavne kdyz me aspon jednou na neco pozvou.... ale na druhou stranu k tomuhle dilu ten nazev hodi (mno.. skoro) :D Evil: a uci se, jak oslavovat venkov slovama ktere nikdo nezna...

jarouch
08. 12. 2008
Dát tip
Pro touhu po popularitě číšící dlouhého názvu natruc nehodnotím a nečtu. Nesoudě podle existence mého čerstvého díla myslím že EXISTUJE solidarita a stejné podmínky pro všechny autory. Chceš aby si tě lidi zapamatovali? Takhle snad ne...

Bíša
08. 12. 2008
Dát tip
T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru