Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Môj pes Tim

08. 08. 2001
6
0
2126
Autor
Sýkorka

Je čas na veselú báseň pre môjho úžasného psa Timka, ktorý má traumu. Pokúsal ho Pittbull, škaredo, ale prežil to. Teraz sa z toho dostáva, ale nie ľahko... :o(...

Môj pes Tim

má rád granule

Rád sa po večeroch

zgranuluje do nemoty

zatiaľ čo môj brat

zleňošený ochmelko

tuší výzvu v pive...

 

*

 

Môj pes Tim

je klasik

Klasicky vsádza

na pudlíkovské (fi)f(l)eny

kým môj brat

je geronimo bez mašličiek

kučierky zväčša nemusí...

 

* *

 

Môj pes Tim

oddane sleduje brata

a vôbec nič si

o ňom nemyslí

Ani keď zlíže penu z piva

ani keď si nerozumne

púšťa k ústam priateľku. :o)


Sýkorka
21. 08. 2001
Dát tip
Mythus: Ochmelko je od slova chmel, bola som inšpirovaná výrobou piva, ktorú môj brat aktívne sleduje :o)))). Vieš, keď ja nemám rada slovo pijan... Ani opilec, ochmelko je lepšie. Timko je už skoro zdravý, má ale škaredé jazvy, aspoň sa môže ostatným psom chváliť ako vojnový veterán :o))))))

Jemný
15. 08. 2001
Dát tip
Je to milé ..

Bix
14. 08. 2001
Dát tip
:o)), to je mi ale analógia ! :o)) Daj Timinkovi pusinku za ušká a fuj, fuj pitbully nech ho zďaleka obchádzajú - také milé, malé pesuliatko ako Timík !!!

Mahoney
09. 08. 2001
Dát tip
jůůůůůůůůůůů :-))) ~~~ **~~~ *~~*~~~~ ~~

Mythus
09. 08. 2001
Dát tip
Ochmelko! Čo to, čo to? Nepočuté nikdy predtým, vysvetli, prosím! Tvoj pes, Timko, neznámy Adonis? Pravda? :)

Gastarbajtr
08. 08. 2001
Dát tip
taky jsem se musel pousmát, je to roztomilý *!

Pepo
08. 08. 2001
Dát tip
Je to neuveriteľne nežné - zrazu sa mi zdá všetko také krásne. Skutočne. Škoda, že Timko nevie čítať.

Pepo
08. 08. 2001
Dát tip
Je to neuveriteľne nežné - zrazu sa mi zdá všetko také krásne. Skutočne. Škoda, že Timko nevie čítať.

Verita
08. 08. 2001
Dát tip
moc hezké.....přeji Timkovi brzké uzdravení :))))

nebraska
08. 08. 2001
Dát tip
:))

Roger
08. 08. 2001
Dát tip
hehe... nápadité

Pája
08. 08. 2001
Dát tip
;-)))))))))*

Mámalibor
08. 08. 2001
Dát tip
šmik křidýlka :-)*

Mythus
06. 08. 2001
Dát tip
nedokázal som sa neusmiať!!!!!!! Sýkorka moja!! Nech sa ti to Timuliatko rýchlo uzdraví!!! (aj keď som vyhlásil tipom truc, aj naďalej ich budem dávať, len nie príjmať...ehm...)* Denis P(e).S.: Pozdravuj brata.... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru