Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kniha

19. 12. 2008
13
17
1139
Otvírám tě po listu list pod dlaní hřbet chystám se číst v zšeřelém známém pokoji hledám se tam je tolik míst kde sama sebe mohu číst však jméno mé tu nestojí chci den co den se znovu ptát písmen a slov co máš je rád (pochodem v chod a vpravo hleď) kam spějí sny co zdát se smí a učit se tvou odpověď...

17 názorů

Delfín
16. 01. 2009
Dát tip
moorgan: Bachor, čepec, kniha...Zpět! Už se kdosi zdvíhá hned, kdo polaskal něžný květ, zdrhne zas co nevidět! Bachor, čepec, kniha, růže, kdopak za to asi může, že se všechno ošoupá, item Láska veliká?

Delfín
25. 12. 2008
Dát tip
Jar Moo, 4U:*******;oX

Jani, Ty žiješ? to mám radost :)))))

Janina6
22. 12. 2008
Dát tip
Pohlazení slovy :-)

Delfín
22. 12. 2008
Dát tip
No, úlety tomu říkám já! Ale třeba to někdy není tak hrozné...A nikdy neříkej nikdy!;o)

nene, úlety jsou to poslední, co by mě mohlo v současné době inspirovat....

Delfín
20. 12. 2008
Dát tip
Doufám, Jarmilko, že Tě můj úlet zase inspiruje k nějakému tomu literárnímu skvostu. Je krásné takhle provokovat někoho tak chytlavého a vnímavého...;o)))

Příjemné čtení i zamyšlení.

moorgaan
20. 12. 2008
Dát tip
kniha, bachor,čepec, slez:-)) tak slez !... ...na knizkach jsme vyrustali,neoddiskutovatelna autorita!.../**

jejdavilda
20. 12. 2008
Dát tip
Chlapi, bděte. Obírají nás*

díky, Anno!!! :)))

macecha
19. 12. 2008
Dát tip
Pro Delfína i pro Jarmilku ********

***** pro tebe

ovšem nádherná... klenot

Delfín
19. 12. 2008
Dát tip
Nejspíš v knize budoucnosti, do která jsi nahlédla! Já jsem jen jeden z Tvých hostí, slova z duše vybředla...

si děláš legraci? už jsem to četla... kde?

Delfín
19. 12. 2008
Dát tip
Kniho, příteli nejvěrnější, zas s úctou Tebe otvírám, Ty nejlépe znáš život zdejší, já pravdu v Tobě vyhledám! Ač sebe v Tobě nenalézám, já v sobě nacházím Tvůj klid, dík Tobě hory v sobě slézám a údolí znám vyplnit! Ty jsi mi věčnou inspirací, pomůckou k sebepoznání, když člověk sám v sobě se ztrácí a rada není k dostání! Po Tobě sahám, když zle je mi, a smutek proudí z očních bran, jediný přítel v celé zemi, když duch se cítí rozerván... Navěky věků chránit chci Tě jak život v lůně matčině, k obraně Tvé vždy hotov hbitě, ochráním moudré listy Tvé!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru