Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V

23. 12. 2008
5
11
1242
Autor
jH

23.12.2008 Panu dr. Karbanovi,který mi slíbil, že když jako starej chytnu příušnice, skoro jistě kvůli tomu nebudu impotentní

 

 

V prázdné výloze

zkrachovalého obchodu

dvě zaprášené čínky

 

k těm činkám -  byly to ty kulatý, dvoukilový, srandovní, co dost lidem (nevim proč) asociují cirkus. Nějaký takový - http://www.body-piercing.cz/new/fotky/cinky/xbg-12-1V.jpg ; jenomže starý, dvoukilový, zaprášený a nebyl to piercing :)

 


11 názorů

to není haiku /přeřaď to třeba do miniatur/, interpunkce je v prvním řádku zbytečná

jH
24. 12. 2008
Dát tip
třeba velký okno od ještě většího baráku? tělocvična? prosklená policejní stanice? atd. ? :)

jH
24. 12. 2008
Dát tip
:) jojo, u nás na severu v Žitenicích sou takový mírumilovný lidi...

sssyčák
23. 12. 2008
Dát tip
asi ty cíííííííínky:) byly tezky(kdo by si kupoval tezky...) se spis divim ze je nekdo nelohl, kdyz byl ten kram zkrachovanej...bylo to v cechach?

Paulart
23. 12. 2008
Dát tip
To "zkrachovalého" je tam navíc. "Zaprášené čínky" v "prázdné výloze", co jiného to může být, nez zkrachovalý obchod...

jH
23. 12. 2008
Dát tip
ee, právě že u nás na vesnici, kam sem odjel k rodičům na svátky, nic takovýho neni, mám dojem, že to byly potraviny (nic jinýho tady ani neni)

jH
23. 12. 2008
Dát tip
Pro Kris a ostatní rejpaly: Ano, vím, že se činky píšou s krátkym i, ale nějak mi to tam nesedělo..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru