Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení K.O.U.L.E. SPECIÁÁÁÁÁL

26. 12. 2008
0
27
3323
Autor
řádek

Mám tu čest vyhlásit výsledky zatím nejslabšího kola koule. Nebudu alibisticky tvrdit, že to tak dopadlo kvůli těm svátkům :) Jo, téma tentokrát nesedlo. Jak moc může téma inspirovat, se většinou ukáže až během soutěže. Dopředu je těžký to odhadnout.

Nicméně, milí soutěžící autoři, nebojte se invence. Dílo v tomto případě nemuselo být o nevěře, ale mohlo být o jednom z aktérů, nebo o Billym, o filmu anebo konec konců i o autorovi scénáře. Vždycky je spousta možností, jak se s tématem vypořádat. Vždy oceňuju, když někdo pojme téma jinak, než se očekává. V tom je ten vtip - umět se poprat i s blbým tématem :) Jde přece o hru :)

Tedy, 1. místo v 2. KOULI SPECIÁL
vyhrává Hana Kupčíková s počtem 10 tipů.

Vítězce jménem celé KOULE gratuluji.

 

S ostatními se těším v úterý na obvyklou Kouli, téma zadává, jak doufám, guy. 

    

 

ř - áde - k

 

 

 


27 názorů

řádek
29. 12. 2008
Dát tip
Oldjerry: :) to, že ses zasmál, je pro mě jen slabá polehčující okolnost :) Ale zas mě těší, že ses aspoň rozveselil :)

jejdavilda
29. 12. 2008
Dát tip
Tam chodíme od narození všichni, někde jsem četl, že život je nevyléčitelná nemoc

Oldjerry
29. 12. 2008
Dát tip
řádku - zasmál jsem se... jestli jsi skaut, tak máš dnes o jeden dobrý skutek navíc.... jejdavildo - nemá cenu si něco namlouvat - už chodím koukat klíčovou dírkou do krematoria (:-D)

jejdavilda
28. 12. 2008
Dát tip
Pár měsíců? To spíš několik desítek let, nás se nezbavíš, my tě odsud nepustíme :-)

řádek
28. 12. 2008
Dát tip
promiň, sem blb - čtu kardiak, myslim kardiolog. Závěr - nemyslim )

Oldjerry
28. 12. 2008
Dát tip
Řádku - nevím, kdo je tu doktor (Vaud je ve Španělsku, Pišta je přes štěkátka a mňoukátka) jinak používat některé medicinské termity umím i já a věř - nejsem doktor. Já mám jen trifasciární hemiblok, to zase není tak velká tragédie, s tím tu mohu otravovat ještě pár měsíců...

řádek
28. 12. 2008
Dát tip
Oldjerry: ty seš taky kardiak??? Tady je to samej doktor...

Oldjerry
28. 12. 2008
Dát tip
Kdo Haničku bude moci kontaktovat ať jí vyřídí, že jí držím pěsti až mi bělají klouby. Jsem kardiak a tak pro to mám zvlášť pochopení.....

řádek
28. 12. 2008
Dát tip
Mno vzhledem k tomu, že soutěž byla těsně před vánoci, myslím, že na svátky jí do nemocnice nezvali :) Však se zase ozve...

řádek
28. 12. 2008
Dát tip
snad měla jít až po svátcích, ne?...

řádek
28. 12. 2008
Dát tip
jejdavilda: jo, tohle beru :)

jejdavilda
28. 12. 2008
Dát tip
To ne, ale ted to můžu dělat oficiálně ( a aspon o tom vím, že to delám, na rozdíl od mnohých) :-)

řádek
28. 12. 2008
Dát tip
jejdavilda: to říkáš, jak kdybys psal něco jinýho... ;)

jejdavilda
28. 12. 2008
Dát tip
Tak, nadešla má chvíle. Konečně mám posvěceno, že mohu psát nesmysly ( tedy nekonvenčně pojaté téma). Haně zdar a koulím zvlášť

řádek
27. 12. 2008
Dát tip
ramia: to nemusí. Vždyť to, že se nezdařilo jedno kolo, neznamená nic :)

ramia
27. 12. 2008
Dát tip
riadok...nemyslím,že to bola nezaujímavá téma.Možno bola tak trochu nepriamočiara...a to bolo zárukou,že autori využijú hlavne svoju hlavu..Čo sa teda ale nepodarilo.A je mi to ľúto...

Oldjerry
27. 12. 2008
Dát tip
Ř áde k : dobře jsi se z toho vykecal. To je taky kumšt (:-D) - ale dávám ti za pravdu - taky já si myslil, že se svým tématem dopadnu líp.

řádek
27. 12. 2008
Dát tip
6 :)

řádek
26. 12. 2008
Dát tip
Za prvý netušim co to je a za druhý téma zadává guy, takže pokud přesvědčíš jeho, ať je to klidně vorganěl )

řádek
26. 12. 2008
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru