Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fontána pro.../za časů cholery/666

28. 12. 2008
4
8
2850
Autor
Pecy
Umíráš a já
pronáším satanský verše
za časů cholery,
běsnícího zla.


A pak ...
           ...uzavření ve tmě
v průchodu
              paneláku.


Mě začínáš
ostýchavě líbat.
Lepíš na mě
své sladké rty,
opile se ptáš:
Jsme ale kamarádi, ne?

8 názorů

Pecy
05. 01. 2009
Dát tip
hehe...díky

HenryP
05. 01. 2009
Dát tip
tak tato ano:-)...hoci mi tam prekazaju tie sladke pery...

Pecy
03. 01. 2009
Dát tip
jj...díky..taky mě to bouchlo do očí:D ..hold ale až teď..

a2a2a
03. 01. 2009
Dát tip
Nejde jen o barvu,ale odlišení ve velikosti. Snad bych ještě namísto ...tvé...sladké napsal své...sladké, asi proto, ale je to nejspíše subjektivní, že slůvko ...své... v daném kontextu lépe vyjadřuje zamyšlený odstup.

a2a2a
03. 01. 2009
Dát tip
To vůbec není špatné. A čkoliv začátek na okamžik budí dojem přehnaného zveličení, následujícím verši jsi to naopak dal dobře do souladu a ten úmyslný kontrast působí naopak dobře, vtipně. Za nedostatek považuji aprosto zbytečné barevné odlištění částí textů, není vůbec nutné, naopak vzbuzuje pocit, jako ys nedůvěřoval srozumitelnosti básně.

buki99
28. 12. 2008
Dát tip
"kua"...:-D ta se mi líbí a samozřejmě vím o kom je:-) ještě aby ne...samozřejmě ti dám za ni tip, bo je velmi vydařená :-) a nemůžu přijít na žádnou kritiku...Ps. ona je fakt potvora :-) ale pěkná...

Pecy
28. 12. 2008
Dát tip
Dík...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru