Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1.

01. 01. 2009
12
26
2719
Autor
Paulart

venkovský kostel –

u jesliček stojí

kosmonaut a krokodýl

 


26 názorů

Wiki
09. 09. 2009
Dát tip
tak jsem si přišla přečíst to "pravé" haiku, hehe, dost mě pobavilo...

per_zay
21. 01. 2009
Dát tip
hmmmmm ..... T

Paulart
16. 01. 2009
Dát tip
Na ČT 2 to ukazovali :-) Z nějakého ústavu.

Yentl
14. 01. 2009
Dát tip
Jejda, tak to mi přijde nějaké až moc smontované, nebo že by ještě posilvestrovské alkoholové vidiny :o)?

StvN
09. 01. 2009
Dát tip
Ten venkovský kostel má nějaký zvláštní význam pro tohle haiku?

Zvrhlík
04. 01. 2009
Dát tip
Až tě sežere krokodýl, nestěžuj si, že sis ho popletla s figurkou... :) Kdyby to bylo totéž, tak jak to, že v jednom případě to samé jsoucno může sežrat člověka a ve druhém nikoliv? :) Paulart, figurka krokodýla NENÍ krokodýl, o tom jsem SKÁLOPEVNĚ přesvědčen. Samotné překvapení je na haiku trochu málo. Na poslední řádek lze napsat tisíce různých věcí, které budou v kontextu jesliček stejně překvapivé, ne-li víc...

Garth
04. 01. 2009
Dát tip
hehe*

Nie - nie to si neviem predstaviť, jedine, že by ste bývali v zoologickej záhrade a ten kozmonaut sa katapultoval a spadol rovno k vám... nie to je pre Mňa veriaceho človeka neprijateľná predstava má tam byť Ježíš, sťaby dieťa - Mária, matka a sv. Jozef a žiaden krokodíl a kozmonaut... to si tam mohol rovno bachnúť aj trojhlavú saň a Santa Clausa.

Paulart
04. 01. 2009
Dát tip
Zvrhlíku, figurka krokodýla je KROKODÝL, o tom jsem přesvědčena. Poznání, že jde o figurku, je výsledkem dedukce ve tvé mysli. Ale když se podíváš, prvním dojmem je - KROKODÝL. A překvapení: Co dělá u Betlému?

Zvrhlík
03. 01. 2009
Dát tip
Paulart: kostým nebo figurka krokodýla či kosmonauta ovšem není krokodýl a kosmonaut...

Paulart
03. 01. 2009
Dát tip
B.brr_r, k přemýšlení to moc není, ale k smíchu jistě :-).

Paulart
03. 01. 2009
Dát tip
Zvrhlíku, toto haiku je navýsost realistické, tam, kde jsou děti, dočkáš se ledasčeho. Skafo, po třech dnech pití může stát před jesličkami leckdo.

Zvrhlík
02. 01. 2009
Dát tip
Tvůj pokus o haiku udeří čtenáře přes oči, aniž bys mu nechala prostor pro vlastní rozumnou interpretaci... Haiku není kankán ani ohňostroj, ale spíš padající kapka... To by mě zajímalo, co jsi tím chtěla jako sdělit...

Zvrhlík
02. 01. 2009
Dát tip
protiklad mi přijde dost samoúčelný a spíše efektní (povrchní) místo aby byl efektivní (aby ve mě něco zásadnějšího vyvolal) navíc mi to nepřijde skoro vůbec realistické...

Skafararix
02. 01. 2009
Dát tip
Hmm...nemamo to pre mna stavu po troch dnoch pitia...neviem sa k tomu vlastne ani postavit. :)

Paulart
02. 01. 2009
Dát tip
Okamžitý postřeh. Nápad se rodí v hlavě.

moorgaan
02. 01. 2009
Dát tip
klasicke symboly betemu:-)))..primo haikovske!!/*

Paulart
02. 01. 2009
Dát tip
Jde o Ježíškovo překvapení.

makros
01. 01. 2009
Dát tip
*

Ježková
01. 01. 2009
Dát tip
kam se poděla ta romantika?

Houmeles
01. 01. 2009
Dát tip
A jaké dary?

Norsko 1
01. 01. 2009
Dát tip
ze star treku ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru