Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na štyroch stranách

Výběr: Print
02. 01. 2009
8
10
1808

Tak ako živote potrebujeme veľa prostriedkov k navigácii, aby sme niekam trafili, tak jednú cestu možno zvládnuť bez ničoho. Tou cestou je cesta ku smrti.

Na štyroch stranách magnetickej buzoly veľkými písmenami poznačené - aby sme trafili. Od lásky domov - od domu ku láske a možno.... ešte za kopec za priehradu snov a tak ďalej kam vietor, bude nás - pochabých srdcom hnať. Na štyroch stranách poznámkového notesu čísla a adresy v zašifrovaných značkách. Dievčat, ktoré sme mohli..... a predsa ..... nič nebolo. Na štyroch stranách z cintorínskej samoty, strom, kríž a Ja a Ona dokonca bez notesu bez buzoly a predsa - dneska pôjdeme spolu a trafíme - do cieľa.

10 názorů

niet čo závidieť

Print
06. 01. 2009
Dát tip
nemůžu tě obejít a musel bych říkat stále stejná slova - ostatně ti je závidím...

Ferry
03. 01. 2009
Dát tip
Nelaškuj se smrtí !! A co hřbitova se týká, ten umí být i parkem radosti, když jsi tam s někým šťavnatým od kosti. t*

no tvoj odkaz som nepochopil

Ďakujem všetkým ktorí prišli, postáli, prečítali si a napísali pár riadkov, ale aj tým čo nepísali nič... ďakujem všetkým čo boli, ale aj tým čo prídu...

Toscana
02. 01. 2009
Dát tip
Jsem pochabá co jsem na světě a jak to tak vidím, lepší už to nebude :o))) Moc pěkně jsi to napsal! *t

Nazdar Neroušku... aká bola Silvestrovská noc?

neroušek
02. 01. 2009
Dát tip
Ahoj Johann v Novém roce.***********

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru