Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

novoroční úvaha

05. 01. 2009
12
22
4831
Autor
aleš-novák

po probuzení v poledne... vychází z přísloví Jak na nový rok, tak...

na jídlo nemám

chuť

ani náladu

asi budu

po celý rok

o hladu...


22 názorů

Hesiona
08. 01. 2009
Dát tip
Půst je zdravý, rybičko :o)

damaxy
07. 01. 2009
Dát tip
ja si myslím,že to druhé je anglicky :)))

never never (to první je anglicky...ale asi to bude na Slovensku obvyklá hříčka)

damaxy
07. 01. 2009
Dát tip
neverím :))

macecha
06. 01. 2009
Dát tip
aleši, ale když budeš o hladu, ztratíš svoji krásnou postavu!!?? To mi nemůžeš udělat :o)) *** dávám TIP hlavně za to, že bych si to měla vzít k srdci jako novoroční předsevzetí, tedy myslím tím, že budu o hladu. Naštěstí si žádná nedávám, asi bych to porušila.

ruprecht
06. 01. 2009
Dát tip
v tom případě bych já musel být celý rok ožralý... i když, kdo ví? :-) *

Ó
05. 01. 2009
Dát tip
....užíval jsem si s ním asi deset let...teď už jen vzpomínám.../i když...deset let není vlastně zas tak moc/...

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
A kde ho máš, ó ty veliké Ó ? :-)

Ó
05. 01. 2009
Dát tip
...na trabanta mi nasahejte...nebo se vzruším...

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
Mám dojem, že to viděli v příliš růžových brýlích.. On trabant vybudí pudy, ovšem nejvíc ty sebezáchovné. Spolužáci, kteří se mi po srazu hrdinně nasáčkovali do auta už po ujetí 200 m otvírali okénka a volali na kolemjdoucí o pomoc..:)))

snadno tam dojde ke kontaktu tělo na tělo :o)

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
:-))))) bezva tip, to je pravda.. už hodně mužů na mně loudilo svezení, prý to ještě nezažili... no fakt!

můžeš dělat pro západní turisty nostalgické vyjížďky trabantem :o)

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
A to víš, že to zkouším, ale pravda je, že mnohde mi ani neodpoví - když pošlu CV. Je bída na severu..

to ti nezávidím... ale zas to víš trochu dopředu, tak můžeš místo písmákování někde brouzdat a hledat...:o)

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
Že bys to měl z toho grilování? Já na Nový rok vstala, zkontrolovala odblešené kočky a s pocitem dobře vykonané práce jsem posnídala a vůbec celý den jsem měla moc pohodový a krásný.. A od února rozšířím řady nezaměstnaných. Prvně v životě na pracáku..tož nevím. :-)

avox
05. 01. 2009
Dát tip
myslím, že se mýlíš, že to tak není... nešel jsi snad spát až po půlnoci v alkoholovém opojení? takže z toho pití zas nevyjdeš celý rok... :-) */

Zkoušel jsem Destinovou nahradit Palackým i Komenským, ale ti jsou zarostlí a škrábou.

asi budeš výjimka, co potvrzuje pravidlo :o) zkus tu Destinovou nahradit a uložit, bude na doutníček a kaviárek :o)

Tohle přísloví nefunguje. Prvního ledna pokaždé - zásadně vstanu až po poledni - posnídám kaviár a šampaňské - zapálím si doutník Cohiba Esplendidos - na WC si zadek utřu Emou Destinovou ... a pocelý zbytek roku pak šetřím jako magor, abych si to příštího prvního ledna mohl vůbec dovolit.

moorgaan
05. 01. 2009
Dát tip
a bez nalady.../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru