Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku napsané v dubnu 1982

05. 01. 2009
10
14
2058
Autor
Houmeles

 

ranní buzerplac –

na zadupaném trsu

svítí medailka

 


14 názorů

StvN
06. 01. 2009
Dát tip
Fotka, ne haiku.

Houmeles
06. 01. 2009
Dát tip
Nebuďte v rozpacích. Zvrhlík jistě zažil vojnu také :-).

Norsko 1
06. 01. 2009
Dát tip
fakt

...haiku ako take ma zvycajne nebere a priznam sa ze nerozumiem mu...takze hlbsiu rozhodne necakaj....ale toto ma bavi...mozno pretoze sa to zaobislo bez kvetov cerensi a hladiny...

moorgaan
06. 01. 2009
Dát tip
no..abyhc pravdu rekl, tak jsem v rozpacich,urcite to ma neco do sebe a jako haiku se to tvari dost dobre..ta fotka s presahem a kontrast me tam celkem sedi, takze urcite za tip i kdyz si myslim, ze Zvrhlik to uvidi jinak...

Houmeles
06. 01. 2009
Dát tip
Však já tam byl taky jen jako ve snu. A objevoval jsem, jak nádherně a svobodně zní ptačí zpěv nad pitomci, kteří si vyžadovali řevem poslušnosti.

baronka
05. 01. 2009
Dát tip
Nerozumím hraní na vojáčky na války to Životu se klaním

Paulart
05. 01. 2009
Dát tip
Mariánská medailka Rytířstva Neposkvrněné?

Houmeles
05. 01. 2009
Dát tip
Já o ní vím mnohé. Přišel jsem skoro o život.

Oldjerry
05. 01. 2009
Dát tip
O vojně nechť mluví ti, kteří o ní něco vědí a to nikoli z literatury, nebo doslechu. Jinak se vydávají nebezpečí zesměšnění.... Vojna stála za ...ale byla to speciální a specifická škola života. To haiku mne ovšem nijak zvlášť nebere....chápu ho jen jako miniaturu.

takže vzorný vojak, resp. strelec prvej,alebo druhej triedy... to je dobré..nie je nad metály

Petrusha
05. 01. 2009
Dát tip
také "myšlienkovo otesané krásno" to je ... hm ... chjo

papouch
05. 01. 2009
Dát tip
škoda, že vojnu zrušili, právě na takový magory jako je tangens je to to pravé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru