Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvojice

07. 01. 2009
8
11
3718
V milostnom objatí zahviezdičkovaných nerestí, sťa soľné stĺpy úplne - bez pohybu, akoby nestihli - ešte rozmrznúť uprostred mačacích hláv, svetla z pouličných lámp a tých ostatných pobehujúcich v splašenom tempe. Jeden výhradne pre druhého, akoby zajtra - už nikdy nebolo, akoby len dneska a nikdy viac ! Dvojice v celofánových pláštenkách s dáždnikom pod vodopádom saponátových kvapiek triskajúcich z údržbárskych aut. S nesmelým pohľadom priamo jeden druhému do zamatových oči, ako panic a panna oddávajú sa prvým bozkom z prítmia - jesenného rána.

11 názorů

Johann ďakuje Rampoušekovi

Rampoušek
08. 01. 2009
Dát tip
*páčí sa ma* /****

Čučenka moc krát ďakujem

čučenka
07. 01. 2009
Dát tip
No jo, Paris Hilton, ale s kým? Ta snad ani nemá utvořenou dvojici, je přelétavá jako chmýří z pampelišek, ta do dějin se svou velkou lásku asi díru neudělá :-) A na soutěži nesejde, básnička se ti povedla a myslím, že i řádek s mořským koníkem už zadání změnili...*

čučenka máš absolútne pravdu... beriem, táto chyba vznikla pre moju nepozornosť, ale veď pod tou pláštenkou mohla byť kľudne aj Paris Hilton, ja som sa nedíval..., ale beriem

čučenka
07. 01. 2009
Dát tip
No jo, máš to moc pěkné, ale v zadání bylo, že se musí jednat o všem známou dvojici. Tak kdybys na to Staroměstské pod pláštěnku vrazil Karla Gotta s jeho ženou, nebo někoho podobného :-)), tak to jooo.

Toscana
07. 01. 2009
Dát tip
Prostě mi to taky vrátilo jednu vzpomínku, i když tam nebylo kropicí auto....

ďakujem moc krát - to sú len spomienky na Staromeské námestie, na Prahu a na dvojicu, ktorá sa túlila vo vlnách kvapiek z auta, čo umývalo námestie...ďakujem za zastavenie, za tip...za tvoje slová.

Toscana
07. 01. 2009
Dát tip
Tak to je nádherné. Jedna z tvých skvělých. *t

som rád že sa ti páčila.... ďakujem za tip a za tvoje slová....som rád, že si prišiel a odpočinul si si u mňa - príď kedy koľvek stále je otvorené.

moorgaan
07. 01. 2009
Dát tip
celofanova plastenka je nejlepsi:-))/** hezky!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru