Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Restaurant Les Moules

07. 01. 2009
4
8
1599
Autor
pivnik

Bylo to na Starém Městě, vzpomínáš? Chladno a hezky, lokty si každý razil tu svou. Tu svou cestičku životem...

Tři schody.
Prkenná podlaha.
Luxusní světla.
Ubrusy barvy slonoviny.
Jedno pivo za devadesát šest - to levnější.

"Tohle je život, tati?" ptala se Rozárka. Koukala do světel a třpytivého jasu, nablýskaných skleniček, orchidejí ve vázách a vyleštěných polobotek číšníků. Posadili se do měkkých lavic, polstrovaných damaškem a seděli jak svícny.

Přinesli jim obrovský stříbrný podnos. Ananasy, citrony, speciální odrůda kudrnatého salátu, pomeranče - vše na plátky, urovnat a nejíst. A vprostřed všech těch vitamínů si velebily tři ústřice.

Vzal nůž. Vypáčí lasturu. Sjel mu po ruce, přeřízl dlaň. Krev skápla na ananas a rozpila se do překrásného obrazce.

Znovu to zkusil. Bojoval s ní. Nechtěla povolit. Pak....

Po dlouhém zápasu povolila. Otevřel, odhodil lasturu. Dopadla vedle pomeranče, výsměch ovoci?

Vzal lasturu, přiložil k ústům, a srkl. Hnilobný puch a pachuť hnisu se mu rozlila dutinou ústní. Ve tvářích cítil odporně vlažný mokvající, beztvarý útvar, hnilobu a hnis, hlen s krví, hořkou žluč, sperma s poševním sekretem.

Vyplivl to. Celý ten chumel pomalu klouzal po listu kultivaru salátu jak bezpáteřníci životem.
Pomalu.
Tiše.
Neviditelně.
Nechutně.

"TOHLE je život, Rozárko."


8 názorů

pivnik
23. 01. 2009
Dát tip
dekuju:)

Adeee
22. 01. 2009
Dát tip
dobře se tomu věří. líbí a dávám tip

Pisces
18. 01. 2009
Dát tip
parádní! beze slov, jenom t.

pivnik
13. 01. 2009
Dát tip
lide se meni a my s nimi... moc dekuju za navstevu, vazim si ji!

hlen s krví, hořkou žluč, sperma s poševním sekretem... Taková slova bych od tebe nečekal, ale lidi se mení - to je život...

pivnik
11. 01. 2009
Dát tip
zda se, ze pusobi tak jak ma. To jsem rada. Dekuju za vizitu!

Horavin
11. 01. 2009
Dát tip
Sugestivně napsaný, alegoricky bizarní (incest?)příběh zanechává zdrcující a tristní pocit zmaru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru