Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rasťovi II.

07. 01. 2009
10
16
2835

.

rozťal si ma
na dve, tri
spod hladiny vnímam
že sa to nepatrí
možný trest desí ma
 
rozťal si ma
napoly
každým kusom iná
iného zabolí(m)
snáď iba tretina
 
rozťal si ma
...sa scelím
tretinka aj polo vina
tak ako vraveli
 
za neveru prosím nestínať
lebo už
rozťal si ma...

.


16 názorů

kecko :o)

Ostrich
26. 02. 2010
Dát tip
Dobrú, ej dárna zdárna dajko paradajko :) Usínej v rudé šťavnatosti (když já jdu složit do bezesna jen uklimbané staré kosti)

zrpvna sem došla paradajku uložit ke spaní - chodívá sem míň než holky a dřív usíná :o) tak dobrú noc :o)

Ostrich
26. 02. 2010
Dát tip
Jo, co jsi našla, bylo taky správně. Zajtra pokračujem. Dobrodružná plavba trojitým slovopádom. Ej keby teho nebolo, čo nutí nás žiť málo. (Jednou to jistě bude jinak. Z nás do té doby přežijí jen slova.)

tak to du něco najít - o těch hranicích hořících - esi se mi povede teda :o) a chemie mě zcela minula ale náhodou chápu :o)

Ostrich
25. 02. 2010
Dát tip
To byla básnická licence za nevěry se na konci ohřejem protože tolikrát jsme lidmi kolikrát jsme někoho milovali někdo je uhlík někdo vodík někdo osmium každý lidský atom má jiný maximální počet vazeb v chemii protismrti amoria a mortia tady u nás víc na severu než by bylo zdrávo hřejem se někdy aspoň hranicemi:-)

no bývalo to tak - a někde eště aj je... nebo třeba kamenování... brrr! eště že sme v civilizovaný společnosti - a mne na sever ani heverem! :o)

Ostrich
25. 02. 2010
Dát tip
Na hranici za nevěru? Jsem rád v teple na severu :)

ne, todle není začátek naší trojice... to sou jiný díly a počty :o)

illusion
17. 01. 2009
Dát tip
vieme ...

Honzyk
08. 01. 2009
Dát tip
...aby mu z toho, guy /i/, nenarostly štětičky na uších:)))

Marys
08. 01. 2009
Dát tip
dobre je to :)

guy
07. 01. 2009
Dát tip
mám syna Rostislava, příležitostně mu to přeložím a přečtu .. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru