Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okřídlenky (23)

10. 01. 2009
17
12
3482
Vyjmout své oči utnout uši vnímat jen rady v mozku dlící je marné nikdy nepřehluší člověk své srdce zpívající...

12 názorů

jejdavilda
12. 01. 2009
Dát tip
žeee každý den, začína tmou končí sluncem...*

Edvin1
12. 01. 2009
Dát tip
...plačící a řvoucí a kňučící a smějící se a a a . Co to srdce vše dovede. JJ, přehlušit se nedá. Leda na chvíli frťanem. Hezky napsané. Ed :)

Delfín
11. 01. 2009
Dát tip
Každé vyznání je jistým způsobem úlet! Člověk zapomíná naopatrnosz a odhaluje své ledví...;o) Takže ber to jak chceš...

neroušek
11. 01. 2009
Dát tip
**********************************

to není vyznání??? :)))))))

Delfín
10. 01. 2009
Dát tip
Svatá pravda! Já se snažím zas porozumět matice a nějak se mi to pere s mými básnickými sklony. No, a pak vznikne třeba tohle: Mé srdce, prázdná množina, se touhou plnit počíná... Mé srdce, prázdná množina, Tvé prvky v sobě má! Od - až k + nekonečnu se táhne širý srdce lán, na něm si pěstuji svou slečnu, co v nekonečné lásce mám... Jsi elementem všech mých přání, krásným snem, co mé srdce sní, a od svítání do svítání i štěstí prvek jediný! To je úlet, co?

macecha
10. 01. 2009
Dát tip
řekla jsi to správně a krásně ..***

elfka_Sea
10. 01. 2009
Dát tip
Velká pravda, krásně podaná, obdivuhodné, tipu hodné *:)...

moorgaan
10. 01. 2009
Dát tip
nevidet, neslyset.. presto vnimat...pres vuni tlukotu srdce!/**

Jarmilka nielen to spievajúce............

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru