Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prostoduchá

10. 01. 2009
6
11
2113
Autor
elfka_Sea

Nebude/Pobude chápu Vás, ale ani život není dokonalý, natož pak prostinké dílo...

Od truhly krásných vzpomínek máš klíč,
ty časy jsou už minulé - jsou pryč.
Hrajem si s touhou a fantazií v nás,
v přítomný proměňme zažloutlý čas!
Společně pečujme o další chvíle,
vztah tvoří především obou stran píle.
Té truhly pak určitě potřeba nebude
a tak si schovaná na půdě pobude...

11 názorů

elfka_Sea
18. 01. 2009
Dát tip
Ježková: Řečeno je všechno, nic není pod stolem, za rohem, či ponechané fantazii čtenáře :o). Může toho být tedy řečeno až moc - souhlasím s tebou. Ale věř nebo ne, tohle dílko bylo sepsáno za chvilinku a leželo mi týdny v šuplíku a k vážnější změně nedošlo, protože jaksi nebyl důvod, takže se tu možná paradoxně rým s obsahem sešel, byť to může znít přiškrceně, což také má, pro ten pocit naléhavosti, nerozhodnosti, paradoxnosti... Cením si Tvého názoru a děkuji za něj... ještě o tom popřemýšlím.

Ježková
18. 01. 2009
Dát tip
cením otevřenost a zvukomalebnost ale na muj vkus je toho řečeno až moc a občas mi přijde, že rýmy jsou poskládaný na úkor obsahu

Robinia
17. 01. 2009
Dát tip
Někdy to nezáleží jen na Tobě, jaké jednou budeš mít vzpomínky, přesto ale by člověk měl dělat vše pro to, aby byly hezké (nejen ty jeho...) Myšlenka nikoli prostinká, ale hluboká!

elfka_Sea
13. 01. 2009
Dát tip
Děkuji za milá slůvka a písmenka... synáček: netřeba držet palečky, i když děkuji... bylo to jen zamyšlení, jako když si představíš, co všechno by se mohlo skrývat za zamlženým oknem, přestože víš ,co tam je... Já sama jsem někde jinde, s někým jiným a truhla vzpomínek si na půdě pobude sice na dlouho, ale z jiného důvodu.... P.S. Ráda jsem Tě opět viděla :) Tvé návštěvy Písmáka jsou zvácné...

synáček
12. 01. 2009
Dát tip
Hezká myšlenka, ale v životě téměř nesplnitelný úkol... Nicméně držím palečky... T :o)

Pokusák
11. 01. 2009
Dát tip
:-) *T

elfka_Sea
11. 01. 2009
Dát tip
qqqqqq: Stačilo mě trochu "nakopnout", díky.

elfka_Sea
11. 01. 2009
Dát tip
Díky Vám za písmenka i zastavení. qqqqqq: Máš pravdu, pro mě je to také malá rušička,ale zatím jsem to nevymyslela lépe...sand časem. Díky za upzornění

Bíša
10. 01. 2009
Dát tip
t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru