Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nicota II

10. 01. 2009
12
8
1583
Autor
Houmeles

 

kaple je prázdná –

kolem bederní roušky

se tísní stíny

 


8 názorů

per_zay
21. 01. 2009
Dát tip
hmmmmm ..... dobré ..... T

Houmeles
16. 01. 2009
Dát tip
Ještě jsem to pozměnil, Zvrhlíku. První verš je nový.

baronka
11. 01. 2009
Dát tip
Je v něm poezie Jsi malíř T

Houmeles
11. 01. 2009
Dát tip
Zvrhlíku, kdybych byl naladěný na free-form, napsal bych jenom: kolem bederní roušky se tísní stíny Teď nevím, možná je tam dost velká dávka personalizace.

StvN
11. 01. 2009
Dát tip
To je už skoro poesie.

Zvrhlík
11. 01. 2009
Dát tip
v kapli nic (není je celkem nadbytečné) stíny se tísní? no nevim... (zvukově velmi vydařené, ale sémanticky? tím bych si tak jist nebyl - vyvolává to ve mě pocit, jako by ty stíny byly (tak trochu) živé) - i slovo tísní by se dalo sémanticky postrádat, i když by zase došlo k akustickému ochuzení (ani jedna verze "stíny" nebo "se tísní stíny" tak ze vzájemně protikladných důvodů nevyzní úplně nejlíp) přesto je zajímavý protiklad Kristus (komu jinému by asi patřila rouška, že) a stín v kapli nic kolem bederní roušky stíny tvá verze je IMHO příliš mnohoslovná (mnohomuvná) má zas akusticky a rytmicky chudá...

Norsko
11. 01. 2009
Dát tip
ale to se mi líbí

moorgaan
10. 01. 2009
Dát tip
od zapalene svicky../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru