Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce

11. 01. 2009
1
35
7780
Autor
StvN
Jak Povídka měsíce probíhá:

1. Každý (autor nebo čtenář) může nominovat jakýkoliv prozaický text uveřejněný v aktuálním měsíci (nyní je leden), samozřejmě zde, na Písmáku.
2. Nominace posílejte mně buď avízem přímo od díla nebo soukromě do zprávy.
3. Nominované povídky zařadím do klubu Povídka měsíce do kategorie Nominace - Leden 09.
4. V období mezi 1. a 7. dnem v následujícím měsíci (v tomto případě únor) zveřejním všechny nominované povídky za minulý měsíc (leden).
5. V období mezi 8. a 15. dnem měsíce (únor) mi může každý, kdo přečetl a okomentoval alespoň 3 povídky ze seznamu nominovaných zaslat pořadí těchto tří povídek. První je nejlepší.
6. V období mezi 16. a 23. dnem v měsíci zveřejním výsledky.



FAQ:

a) StvN je zprostředkovatel. Úroveň soutěže závisí na všech zúčastněných.
b) Hlubší komentáře vysvětlující pořadí tří nejlepších povídek jsou vítány a budou zveřejněny spolu s povídkami.
c) Životnost Povídky měsíce je závislá na nominacích a na hlasování. Čím více Písmáků se na tom bude podílet, tím vyšší úroveň bude Povídka měsíce mít.
d) Autor může nominovat i sám sebe.
e) Každý může nominovat neomezené množství textů.
f) Nominace se mohou posílat kdykoliv a budou zařazeny do příslušného kola - viz bod 1.
g) Komentáře k textům jsou nezbytné při hlasování. Nemusí být součástí nominace. Je to proto, aby bylo vidět, že hlasující ty povídky četl.
h) Bodování textů: 1. místo = 3 body; 2. místo = 2 body; 3. místo = 1 bod; Součet bodů dává celkové pořadí.


35 názorů

mildass
31. 05. 2009
Dát tip
KONEČNĚ MAM JAJNO .....

Narvah
17. 01. 2009
Dát tip
fajn!

Rabb
17. 01. 2009
Dát tip
oživuješ mrtvoly? :-)

Vaud
16. 01. 2009
Dát tip
Mým soutežním koněm pro tento měsíc budiž Pohádkářka z pomerančových květů: Puzzle (zároveň jí vyzývám, ať s zkrátí nick :-), jestli chce dostávat avíza)

jH
12. 01. 2009
Dát tip
super nápad, rád si počtu

pozorovatel
12. 01. 2009
Dát tip
super

moorgaan
12. 01. 2009
Dát tip
O.K. dik

StvN
12. 01. 2009
Dát tip
moorgaan: Doplněno. Odpovědi jsou ve FAQ.

já se sice podobných soutěží nerad účastním, ale pokud mě něco napadne, tak to pošlu :-)

řádek
11. 01. 2009
Dát tip
vyzkoušíme - uvidíme - případně zrušíme

papouch
11. 01. 2009
Dát tip
záslužný počin, ď.

řádek
11. 01. 2009
Dát tip
Octopus: kromě toho - mám ten dojem, že je tak nějak lepší, když tě nominuje víc autorů najednou, což se v podstatě vítězstvím v kouli stane :)

moorgaan
11. 01. 2009
Dát tip
1/ kolik muze kazdy nominovat? 2/ od kdy se muze zacit posilat? 3/ je mozne posilat jeste mezi 1.-7. dnem v nasledujicim mesici, nez vyhlasis nominaci , posilat? 4/ ty komentare jsou potreba uz pri moninaci a nebo az pro urcovani poradi? 5/ vyhlaseni bude zaviset na nejake bodove hodnote jednotlivych poradi a nebo pouze na tvem subjektivnim ohodnoceni a prostem poctu prvnich mist?

řádek
11. 01. 2009
Dát tip
já vim, ale ono bejvá vždycky lepší, když ho nominuje někdo jinej, ne? :) To je jen přidaná hodnota, není to hlavní smysl celý koule.. :)

řádek
11. 01. 2009
Dát tip
Zas aby to mělo smysl v rámci koule taky. Pokud budou stát za to všechny, tak je i tak může nominovat kdokoli, ale takhle to budou mít první tři "bez práce"; kromě toho, že se stane vítěz vítězem koule speciál, bude ještě nominovanej automaticky do povídky měsíce, ať je nějaká motivace. Mno ale kde já vyhrabu témata, to nevim teda :) Ale snad jednou měsíčně to nějak vyřešim. Tak jo, jsme dohodnuti.

StvN
11. 01. 2009
Dát tip
Nominovaný můžou bejt všechny, když budou stát za to. Když mi posleš avízo, pomůže mi to.

řádek
11. 01. 2009
Dát tip
StvN: v zásadě si myslím, že by to neměl být problém. Asi by to bylo formou koulí speciálů, a řekněme první tři... (není to moc? :) místa by byly "automaticky nominovaný" - resp. pošlu Ti na ně avízo...?

No výborně. Přiložím pazour k hodnotitelskému dílu.

StvN
11. 01. 2009
Dát tip
Platí.

ceder_john
11. 01. 2009
Dát tip
A pokud si ty povídky přečtu, ale neokomentuju je a jen ti zašlu pořadí s hlubším komentářem, tak to neplatí?

StvN
11. 01. 2009
Dát tip
řádku, ty bys tomu pomohl, kdybys třeba jedno kolo měsíčně tý KOULE vyhlásil jako čistě prozaickou záležitost, ať máme nějaký materiál. Wintere, možná bude stačit, když tě to "nalomí".

Winter
11. 01. 2009
Dát tip
Hm, dobře, pokud narazím na něco, co by mě tak říkajíc "rozsekalo", dám vědět .)

řádek
11. 01. 2009
Dát tip
Chápu princip, ale bez hybatele čtenáři obnoví prt :)

StvN
11. 01. 2009
Dát tip
Obnovit to musí zejména čtenáři. Bez nominací nebude ani soutěž:)

řádek
11. 01. 2009
Dát tip
Výborně. Je dobře, že jsi to obnovil :)

StvN
11. 01. 2009
Dát tip
Jsem zapomněl. Doplním. Nominace buď avízem od díla nebo mně do zprávy. Díky.

Markéta
11. 01. 2009
Dát tip
A kam ony případné nominace mám posílat? Tobě?

LaMouette
11. 01. 2009
Dát tip
vyborne StyvNe.. tesim se zasejc na secki povidky..:-)

Tragicus
11. 01. 2009
Dát tip
Myslím si, že by měl čtenář přečíst všechny nominované povídky. Takto by měl třeba nějakého favorita, náhodně vybral další dvě povídky a už je nějak rozřadil. Což souvisí s mým nesouhlasem s c) ve FAQ, resp. s druhou větou.

Norsko 1
11. 01. 2009
Dát tip
Měrka: Posranecká sněmovna. Jednoznačně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru