Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postřehy

13. 08. 2001
6
0
1283
Autor
Costae

Toť dnešek - tedy vlastně včerejšek...

Postřehy

 

1. Spíš a já žárlím. Četla jsem verše, co byly pro ni. Co na tom, že to bylo Tehdy.

 

2. Každý v sobě máme kus bolesti a nesem si svůj kříž vstříc smrti. Paradox: i na hřbitově to žije.

 

3. Když si zacpeš uši ve sprše, změní se voda na déšť v ulicích. Nebo vodopád. Nebo katův bič.

 

4. It´s not possible to make a connection to the number you have dialed. Try again later, please...


wertex
02. 12. 2004
Dát tip
@1AM 4 - *

to MM: bod 5) náhody ...neexistují omyl! existují POUZE náhody ****

Yeziiinka
19. 08. 2001
Dát tip
I´ ll try again later... Ale ne že by to nebylo zajímavé!


MM
14. 08. 2001
Dát tip
Po(d)střehy 5) náhody ... neexistují. 6) každý rub má i svůj líc. i buchty se dají připálit. 7) dobrými úmysly je dlážděna cesta do pekel. (ale nadávat si člověk má, jen když mu už nic jinýho nezbývá. sám se tím ale neřídím, tak to dávám radši jen do závorky.) 8) prosím zvolte síť: Automaticky | Ručně domácí síť nenalezena.

Gastarbajtr
13. 08. 2001
Dát tip
tak to dopadá, když si lidi ruší hlasovou schránku :-)

Costae
13. 08. 2001
Dát tip
tim to fakt nebylo :)) Začalo to vlastně dvojkou...

Costae
13. 08. 2001
Dát tip
hmm, trochu bych nesouhlasila

Wopi
13. 08. 2001
Dát tip
Vadí mi dvojka - je příliš ohraná. 1, 3 a 4 jsou fajn *

Danny
13. 08. 2001
Dát tip
Good commmand or filename. tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru