Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Role v divadle "ŽIVOT"

15. 08. 2001
9
0
1815
Autor
Mirulka

existuji urcite lide,kteri timhle zpusobem uvazuji a jednaji. Asi by se dala tahle basen shrnout do dvou slov OSUSTIT,OPUSTIT

 

Doufám že dostanu

Roli v tvém životě

Ukaž mi scénář

Vím že ho máš

Rychle ho přečtu

vžiji se do role

zahradníka tvé jasnosti

zaliji krásu

zasadím sémě

a okopu city

pak náhodou přeseknu

kořen tvé síly

začneš vadnout

chátrat a usychat

ty hlupáčku

tys nečetla pořádně

věděla bys totiž

že zahradník někdy

bývá vrahem……..


Mea
24. 08. 2001
Dát tip
:oDDD zasadím sémě, bude to sémě z milosti tvé neposkvrněné jasnosti, jéjé, zasadím sémě a vykopu hrob tvej snům, jéjé, tenhle den a tahle noc už nikdy nebude hvězdičková :o) sorry, asi mi hrabe :o) vážně sorry, ale ... ale ... ale ... já musel ... sem hajzl, prostě sem, tak se za to aspoň omlouvám ...

Mirulka
23. 08. 2001
Dát tip
Tak Atalo,konecne vim,kdo jsi...Uz chapu,jak muzes vedet vic,ale nevim,nevim,asi to necitis jako ja!Protoze ja jsem furt zabouchlej a uz me to s......

Atala
21. 08. 2001
Dát tip
No fuj, že se nestydíš...ale pěkná básnička to je. Možná kdybych nevěděl víc, řekl bych si že ona musí být pěkná svině. Takhle ale mohu jen říci že pláčeš sice hezky, ale přece jenom zbytečně...

Atala
21. 08. 2001
Dát tip
A sakra...já si nepřečetl prolog...omluva...tadadýdádádádáda...to je konec.

Mirulka
21. 08. 2001
Dát tip
Atala: Precti si par predeslych veci a pochopis...

Atala
21. 08. 2001
Dát tip
Víš, já to chápu a ani nevíš jak dobře...

Kovi
19. 08. 2001
Dát tip
*

Gastarbajtr
15. 08. 2001
Dát tip
a dobrý herec se umí plazit prosím, dej mi ten scénář *!

nebraska
15. 08. 2001
Dát tip
libi se mi to *

Janka
15. 08. 2001
Dát tip
Pěkná báseň. Dávám TIP:-))

Rylwen
15. 08. 2001
Dát tip
...někdy i láska zabíjí jediným špatným tahem. Moc pěkné dílko. Tip!

Wopi
15. 08. 2001
Dát tip
* :-)

fortune
15. 08. 2001
Dát tip
Trpké a dosud zřejmě neosvobozené od hořkého prožitku, který básni předcházel. Fortune jede po jiné koleji, ale zaujalo ho to.


šelly
15. 08. 2001
Dát tip
:-)))

Mirulka
15. 08. 2001
Dát tip
Tak lidicky,musim vam vsem rict,ze tahle basen stejne jako ostatni ma jistou opodstatnenou myslenku.kdo si precte vic veci zpatky(hrozny shity),zjistí,jakou vlastne. Gaste,nekdy posedime treba na namesti na pivku a rozeberem to.Jsem si jistej,ze nejaky scenar bychom dali dohromady i my dva........:-)

Mirulka
15. 08. 2001
Dát tip
Diky moc vsem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru