Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Demokracie

16. 08. 2001
4
0
1427
Autor
Mirulka

Jsem tak rad,ze jsem svobodny,ze jsem si nemohl odpustit neco vypovidajiciho...

 

Mám jí rád

Tu kamarádku nás všech

Jmenuje se Demokracie

Krátí fronty na banány

Nechá nás říct

Co máme na srdci

A vyslechne většinou

S otevřenou náručí

Ale je tu ještě něco

Co bohužel je faktem

Nebýt naší kamarádky

Byl by písmák fikcí

Bez šance na realitu


Mea
24. 08. 2001
Dát tip
No, kdyby to tady zkončilo jako v Číně, tak nejspíš jo, ale jinak by sme si mohli mohli vesele netit, jako v některejch jinech komunistickejch (nebo diktátorskejch, řikejte tomu jak chcete, názvy nic nezmění) zeních :o) Možná se budeš/budete divit, ale slovo demokracie mi do poezie sedí jak želva do spoďarů ... prostě ne-e, nelíbí, nerad ...

Mirulka
23. 08. 2001
Dát tip
Atalo,tohle tema je tak na pet piv a cely vecer.Frontu jsem nestal,ale pamatuju si v regalu obchodu jednoho pacholika apod. A po vypraveni mysch rodicu mam obcas chut zvracet...

Krel
22. 08. 2001
Dát tip
dobré...

miklunka
22. 08. 2001
Dát tip
Ufff tak tady mlčim protože tomu nerozumim...

Atala
21. 08. 2001
Dát tip
Nechci se zastávat ani nadržovat žádnému režimu, ale neodpustím si malou otázečku, nebo spíš připomínku...tys někdy stál frontu na banány? Řekl bych že ne.

Mirulka
18. 08. 2001
Dát tip
Neda se nez souhlasit s Albim a Wopi,neni vetsi hnuj a hnus nez jsou prave pseudoodealni a extremisticke rezimy jako je komunismus a fasismus.Je videt,ze soale bud ani jeden z rezimu nezazil nebo nevi o cem mluvi.Vy byste radi zpet devizove prisliby,fronty na banany,kazdy neco a dohromady nic???!!!Je to odporny,plivu na to,co tu bylo.Kazdy extremismus je spatny a diky bohu,ze je to za nami...

Gastarbajtr
17. 08. 2001
Dát tip
děkuji, přátelé

soale
17. 08. 2001
Dát tip
kurva, co je na te demokracii tak skvelyho?????????????? je to jen o utlacovani mensin, demokracie nam taky prinesla tv nova, zplosteni kultury, narust extremismu, ale o tom nepises ....

soale
17. 08. 2001
Dát tip
jinak ... aniz bych jakkoli pletl to o cem to je ... tak si myslim ze o tomhle by se basne psat nemely .... ani ody, ani ostatni ci co to je ....

Albireo
17. 08. 2001
Dát tip
soale: no a co? Snad nikdo nebude naivně tvrdit, že všechno, co přinesla, je dobré. Ale hlavní je, že odnesla spoustu špatného. Nárůst extremismu? Znáš snad větší extremismus, než byl komunismus a fašismus???

Wopi
17. 08. 2001
Dát tip
A aspoň je CO zplošťovat. Za komunismu nebylo. To si, broučku, ani neumíš představit...

Gastarbajtr
16. 08. 2001
Dát tip
škoda, že jsem demokracii nikdy nezažil...beztak,...je to jen ten nejlepší z nejhorších systému s výdobytky městských koncentračních táborů ....*!

Pepo
16. 08. 2001
Dát tip
Gaso, tvoje postrehy ma naozaj udivujú (v tom dobrom slova zmysle). Mirulka, Tip.

nebraska
16. 08. 2001
Dát tip
dobry *

Wopi
16. 08. 2001
Dát tip
jo, fajn, žes to připomněl... já pamatuju jiné doby... opisování děl ručně....

:-))

Rising_Star
16. 08. 2001
Dát tip
Wopi: guttenberg rulez :)

dablik008
16. 08. 2001
Dát tip
Gaste, mas u me hvezdicku *! :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru