Milý Písmáku, co s tím budeme dělat ? | |||
datum / id | 13.01.2009 / 307872 | Vytisknout | | |
autor | Norsko | ||
kategorie | Diskuse | Další dílo autora | |
zobrazeno | 8708x | ||
počet tipů | 7 | ||
v oblíbených | 1x | ||
Milý Písmáku, co s tím budeme dělat ? | |||
|
Názory čtenářů (Zobrazit smazané) |
27.02.2009 15:03:36 | dát kritice tip | ✩✩ ponedělí |
go Norsko, go! /* | ||
30.01.2009 19:58:30 | dát kritice tip | Animae Mundi |
Tato dikusia diskusiou ani nikdy nebola. ...samozrejme aspon Norsko uz nepise..dalsi prosim.. | ||
30.01.2009 15:33:57 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ja ne | ||
30.01.2009 15:33:26 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
aaaach-ch... ano ano anoooo! ;-) | ||
30.01.2009 15:29:34 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
pracuji | ||
30.01.2009 15:27:16 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
aaaach-ch... ano ano anoooo! ;-) | ||
30.01.2009 15:02:31 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
aaaach-ch... ano ano anoooo! ;-) | ||
30.01.2009 15:01:31 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
tak tohle sem necetla, jdu juknut co to zac heh! a podle toho se rozhodnu :-) | ||
30.01.2009 09:30:58 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
snad nechceš, abych ti své poslední dílo "Camera obscura" věnoval ? | ||
30.01.2009 09:26:04 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
se mnou se radeji podel o neco jineho haha ;-) | ||
30.01.2009 09:17:46 | dát kritice tip | ✩✩✩ Petrusha |
čo ti nemôže utrieť uši? moje nervy ... | ||
30.01.2009 09:16:25 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Děkuji á dvojce, že mi nemůže upřít duši. To je tak geniální, že se o to hned se všemi musím podělit. Tak promiňte | ||
30.01.2009 09:09:51 | dát kritice tip | ✩✩✩ a2a2a |
D4N ano, diskuse zde, ve veliké většině stávají se nepřehlednými a místy pro osobní, někdy méně, někdy více vtipné, ale nejčastěji trapné exhibice. Norsko je živel, živel s duší, který svou živelnost zvládá s různým úspěchem, ale tu duši mu upřít nemohu, třebaže tato diskuse jako celek neposkytla možnost ji prezentovat | ||
30.01.2009 03:07:14 | dát kritice tip | D4N |
a2a2a: hm, hm, hm - ok ... teď jsem to myslel spíš technicky - jako diskuse - to skončilo, zaseklo se to ... diskutující umlkli - teď je pro potenciální nově vstupující "text pod tím" dost nepřehledný, nečitelný, odrazující ... -------- tak možná dát "to" někam o do vitríny, zarámovat - jako dílo - i s komenty ... -------- anebo se zbláznit a shrnout to ... vydělit dvě základní skupiny (změnit x nezměnit), do nich zařadit názory .... atd. atd. ... což ale zní stražně vážně a divně ... pracovně ... a myslím, že to nikdy nebylo cílem této diskuse (diskutovat s cílem najít řešení) ------ myslím, že pravým cílem je pobavení, resp. bavení se Norska psaním krátkých sarkastických (někdy vtipných, tj. fakt) reakcí na někdy vážné, rádoby vážné, někdy směšné .. :o) reakce k jeho provokativnímu textu ... tam nahoře ... hm ... ;o) | ||
29.01.2009 22:56:10 | dát kritice tip | ✩✩✩ a2a2a |
D4N Já jen osobní zkušenost. Třebaže vystupuji pod nickem, cítím se za své názory velmi odpovědný, úplně stejně jako bych uváděl občanské jméno. Je to mimo jiné dáno i tím, že se osobně znám s ai 15 zdejšími autory, navíc velmi kvalitními, a už kvůli nich bych si nedovolil psát zjevné pitomosti, třebaže to někdy i nevědomky dělám. A je dobře možné, že tak svou odpovědnost vnímají i mnozí další z kritiků, a na tom nemění nic i sadomasochistické sklony některých z nich. | ||
29.01.2009 01:11:35 | dát kritice tip | D4N |
už by se to mohlo možná sestřelit ... | ||
28.01.2009 19:53:35 | dát kritice tip | ✩✩✩ Kastel |
...a dál...:o) | ||
27.01.2009 18:31:58 | dát kritice tip | Animae Mundi |
:))) emotikon hovori za vsetko..vydareny song a2a2a | ||
27.01.2009 08:04:10 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko 1 |
hezké dvojko, takové geografické | ||
26.01.2009 23:16:49 | dát kritice tip | ✩✩✩ a2a2a |
NEPLAČTE VŠAK MOJI MILÍ ŽE NIKDE NENÍ BÁSNÍ PLOD V TUTO CHVÍLI HLAVNÍ JE ŽE ODTUD VEDE PLYNOVOD | ||
26.01.2009 23:08:59 | dát kritice tip | ✩✩✩ a2a2a |
MIZÍ NADŠENÍ Z NORSKA UMLKAJÍ DĚLA CHLADNE GOLFSKÝ PROUD TAM KDE KDYSI RYZÍ MÚZA PĚLA ZŮSTAL TEMNÝ TROUD | ||
26.01.2009 20:02:59 | dát kritice tip | ✩✩✩ sapro |
Toto není báseň, báseň se netvoří tím, že jakýkoli text, byť sebenalehavější, zarovná se do pofidernídch odstavců. Námět na doskusi možná, báseň nikoli! | ||
22.01.2009 23:19:53 | dát kritice tip | ✩✩ domin.go |
ó | ||
22.01.2009 23:07:39 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
spíš naopak, kamaráde | ||
22.01.2009 23:06:09 | dát kritice tip | ✩✩ domin.go |
lžeš, ty děti by tě umlátily | ||
22.01.2009 23:04:23 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
máš pravdu, reakce jak v mateřské | ||
22.01.2009 22:58:43 | dát kritice tip | ✩✩ domin.go |
reakce jak v mateřské školce, kde ty vyučuješ? | ||
22.01.2009 22:47:44 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
nenadávej jim | ||
22.01.2009 22:43:04 | dát kritice tip | ✩✩ domin.go |
Blbče. | ||
22.01.2009 08:55:34 | dát kritice tip | weer_my |
Toť jiný dům, pro triky a pověry. Neplést. | ||
22.01.2009 01:28:19 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
a elektrickhouse je co ? dům pro elektřinu, nebo pro elementární triky ? | ||
21.01.2009 22:56:58 | dát kritice tip | weer_my |
cvokhaus, jest haus pro cvoky, nový směr přicházející po elektrickhaus apd. | ||
21.01.2009 13:49:54 | dát kritice tip | Veselina |
pardon, toto není literární úhor, co je cvokhaus | ||
20.01.2009 23:53:54 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ano, bloknul jsem zde narvaha, načež on zplodil tu oslavnou ódu. Někteří lidé se prostě nenaučí přijímat důsledky svého chování | ||
20.01.2009 20:06:41 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ papouch admin |
jsi Narvaha bloknul? jsi zbabělec a nafouknutá sebestředná nula bacha na přetlak | ||
20.01.2009 00:46:44 | dát kritice tip | D4N |
Norsko: ??? ex-přítelkyně ??? | ||
19.01.2009 18:31:45 | dát kritice tip | ✩✩ smokrew_b8ie |
tak čti mě, přece! | ||
19.01.2009 17:16:31 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Akorát tady štípeš jak komár. Myslíš, že mám na starosti jenom tebe ? Prásk | ||
19.01.2009 17:15:02 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Na takové patolízaly a vlezdoprdelky nejsem zvědav. Končíš | ||
19.01.2009 17:13:11 | dát kritice tip | ✩✩✩ Narvah |
To přeci, milé Norsko, nehraje žádnou roli! Ty to máš přece rád, dlouho si vykládat. Nebo ne? Změnil ses? | ||
19.01.2009 17:10:16 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
V životě jsem tě neviděl | ||
19.01.2009 17:07:06 | dát kritice tip | ✩✩✩ Narvah |
Dobře jedeš! Přesně tak Tě znám, milé Norsko! | ||
19.01.2009 17:05:40 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Úplně jsi ztratil rozum | ||
19.01.2009 17:01:55 | dát kritice tip | ✩✩✩ Narvah |
Ty voe, fakt. Dostals mě! Seš jako lepší než sem si myslela, hehe | ||
19.01.2009 16:51:29 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Co to na mě zkoušíš ? Jsi v pasti | ||
19.01.2009 16:49:27 | dát kritice tip | ✩✩✩ Narvah |
To jsem rád, milé Norsko, že se na to vždycky chytneš! To mě pak těší si to jendou za čas dát! ;) | ||
19.01.2009 16:46:10 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
n:tvá blbost je donebevolající | ||
19.01.2009 16:38:34 | dát kritice tip | ✩✩✩ Narvah |
Kdo mluvil o vyhazování, milé Norsko? Já Ti jen nabízím cestu, jak z Tvého čtenářského deficitu ven. ;) | ||
19.01.2009 16:35:27 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
jo tak, ty mě chceš vyhazovat. Jakým právem ? | ||
19.01.2009 16:31:23 | dát kritice tip | ✩✩✩ Narvah |
jako tebe? | ||
19.01.2009 16:27:20 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
čím ho chceš nahradit ? | ||
19.01.2009 16:20:56 | dát kritice tip | ✩✩✩ Narvah |
NADEŠEL ČAS, ABYS ODEŠEL.. | ||
19.01.2009 15:47:56 | dát kritice tip | D4N |
dapler: na postulaci (ap.) | ||
19.01.2009 09:43:03 | dát kritice tip | ✩✩✩ neoOpica |
obesit sa jedine sa obesit :D | ||
19.01.2009 08:24:29 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
Na co nemám zapomenout? | ||
18.01.2009 23:57:43 | dát kritice tip | D4N |
daplere - nezapomeň na mě - viz výše | ||
18.01.2009 23:33:50 | dát kritice tip | D4N |
tjn. - chodit napůl je totiž dost blbý ... | ||
18.01.2009 20:52:34 | dát kritice tip | clarez |
........domnivam se, ze bohuzel jde Pismak do haje cely..............vcetne inteligence nekterych uzivatelu..................... | ||
18.01.2009 15:52:18 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
Já doufám,že to sranda je,jinak by mě Norsko opravdu zklamal.:) Možná i to je odpověď na jeho výše zmíněnou otázku,proč se ztrácí čtivost děl. Protože je všechno sranda...tedy i jeho námět k debatě. | ||
18.01.2009 07:27:31 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
dapler ovšem není dassler | ||
18.01.2009 05:20:41 | dát kritice tip | D4N |
dapler: neznám významy odborných slov kterých výše používáš (a asi nebudu sám), prosím vysvětli mi je, zde dík : postulace poté postulace na otákzu a filosofická postulace na otázku a dál spojení demokracie výběru | ||
18.01.2009 05:08:34 | dát kritice tip | D4N |
btw : jsem blázen anebo tam nahoře dapler píše to co opravdu píše a Norsko si s něj - zcela regulérně - dělá srandu? | ||
18.01.2009 04:49:10 | dát kritice tip | D4N |
Moorgaane - Čteš co píšeš? (podle míry překlepů asi ne) Víš, že si v každé druhé větě protiřečíš a používáš neférové, špatné a nekorektní argumenty? Tvojí řečí - abys tomu rozuměl - měl by ses vzpamatovat, přestat psát píčoviny, běžet do prdele a dát si při to přes držku. Víš, ale inteligentní, myslící člověk nepotřebuje používat vulgarismy a silácký řeči, aby druhýho třeba poslal do prdele ... A) "pokud tito lide zahaleni v anonymite budou urazet a povysovat se" - hehehe krásná věta - sranda je, že děláš přesně to, proti čemu brojíš - sám anonymní (neznám tě, nevím čí jsi alternick, jsi na tom stejně jako já, papouch a všichni ostatní) si stoupáš nad ostatní - jako JEDINÝ a POSLEDNÍ spravedlivý - jsi přece lepší než MY - tvými slovy ZBABĚLCI (mimch. říct někomu zbabělče je obecně vnímáno jako urážka - hned tvůj první příspěvek) - a začínáš je napadat - tedy ty co s tebou nesouhlasí (např. požívači alternicků) B) Nepoužíváš žádné logické argumenty. Prostě říkáš jak to je ... je to "zavadejici, neverohodne, neucinne", je to "nevychovavajici- pravdepodobne i nevychovane", je to špatný "a tak je to v Česku SE VŠÍM" - promiň ALE tydle hospodský slinty patří opravdu do jen hospody ... to přece ví každej, (třísk do stolu a škyt) ne-e? ;o) zakončil bych to tvým logickým argumentem no.1 - tak pravdepodobne by dostal pres drzku.. C) Další vtipná věc je, jak kritizuješ NÁS, že jsme vulgární a urážíme se ... kritizuješ kritiky - že nám to trpí, že nemají "zakladni slusnost vyjadrovani.." Čili všichni jsou špatní, strašně vulgární, Písmák nemá úroveň .... - jen pozor - TY odvážný nadčlověk - narozdíl od nás, zbabělců (všichni jsme pravděpodobně alternicy), nám svým vybraným jazykem ukazuješ jak se správně dělá. Př. (nevymachanych držek, BEŽTE DO PRDELE, ..se vzpamatuj, skryt za "picoviny", postizeni lide, kteri umeji vykrikovat z davu slova debil...) ----------------- Ano, přiznávám se - vykřikl jsem slovo debil, resp. že neroušek je debil - a ty jsi zřejmě si nepochopil, proč jsem můj hardcore "vulgarismus" vypíchl (jakoby vykřikl) před ostatní argumentační text a oddělil tlustou čarou --- hm, to stojí za zamyšlení - ale s ohledem na tebe to raději prozradím - to totiž není opravdu argument a do diskuse - stejně jako nekorektní agrumenty a napadání diskutujícího ... nepatří, -- tzn. že podobné věci nepoužíváme - narozdíl od tebe - jako základní argumenty našich tezí ... (nenapíšu "všichni neroušci jsou špatní, protože neroušek je debil") Další příklad nekorektního výroku by mohl být něco jako ... hm, Moorgane - nebyl jsi náhodou jeden z čestných členů hvězdné pěchoty ... hm, no jo, možná na tom fakt něco bylo - začínám litovat, že jsem se do toho chrousta navezl ... hm | ||
17.01.2009 19:04:03 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
tak som nevedela, ze je chlap...ale...uhmmm...to by sa dalo neco... totony... :-D | ||
17.01.2009 18:59:38 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
chlapa bych za manželku nechtěl | ||
17.01.2009 18:56:32 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
dost mozne, dufam, ze ona nie je tva mangelka :-) | ||
17.01.2009 18:07:47 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
mundi žárlí | ||
17.01.2009 18:05:40 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
mundi, jaka zoznamka? ja a norsko to robime uz dlshie haha | ||
17.01.2009 17:44:04 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
čus | ||
17.01.2009 17:43:28 | dát kritice tip | ✩ neznamaxy |
krize, konjunktura ... běžná věc nejen ve finančních kruzích | ||
17.01.2009 17:40:37 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
Dám ti taky jednu radu. Příště zkus téma své debaty: "Kdo je tu větší blbec než já". Budeš mít velkou naději na úspěch.:) Rád se pak zapojím se svým relativním konstatováním. ..ale tahle debata už je opravdu o ničem. Měj se moc hezky.:)) | ||
17.01.2009 17:12:11 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Pořád to ještě není ono. Nic není zadarmo, to si zapamatuj | ||
17.01.2009 17:10:49 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
Když mi to zaplatíš, rád pojedu.:) Ty jsi učitel?? Doufám, že svým studentům dáváš stejná práva jako sobě, co se týče relativní pravdy. Chtěl bych tě viděť při tom,když ti student řekne,že blábolíš proto,že on to právě konstatoval a že má tudíž relativně pravdu. FAkt jsi mě pobavil. Ještě,že egoisti jako ty nejsou všude...to by byl vývoj...pane.:)) | ||
17.01.2009 17:00:18 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Vyjeď si na třeba na Havaj a medituj. Hlavně o svých slovech. Za půl roku se vrať a dej vědět. Příjemný pobyt | ||
17.01.2009 16:56:09 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
To myslíš vážně, cos teď napsal?:)) Považoval jsem tě za seriozního člověka, který chce debatovat o tom, proč jsou díla zde čím dál méně čtivější,nebo méně kvalitní,protože stejnou otázku si kladu taky a snažím se na ní hledat odpověď. Teď ale opravdu nechápu o co ti jde. Jestli si vystačíš jen se svým názorem(a jak je vidět,naprosto neomylným,avšak tajným),pak tato debata pozbývá na významu.Zeptej se sám sebe a konstatuj si...a nemusíš to ani zveřejňovat:))) | ||
17.01.2009 16:43:44 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Mně stačí konstatovat. Konstatuji-li, je to pravda minimálně relativní. Nesouhlasíš-li, vysvětluj ty. | ||
17.01.2009 16:40:31 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
Myslím, že jsem se tě neptal,jaký je rozdíl mezi pitomostí a blábolem. Otázka zněla, proč si myslíš,že blábolím? Pochopil? | ||
17.01.2009 16:34:13 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Označil jsem to za blábol. Řeknu ti, jaký je rozdíl mezi pitomostí a blábolem. Blábol je pitomost, kterou zplodí chytrý člověk v domnění, že je chtřejší, než ten druhý. Pochopil ? | ||
17.01.2009 16:29:40 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
To co jsem napsal, je filozofická postulace na vyslovenou otázku.Pokud máš exaktní odpověď na to, proč tady ubývá kvalita, zveřejni ji...rád si jí přečtu. Máš-li dojem,že blábolím,napiš laskavě proč,jinak budeš vypadat jako hlupák,který všechno co nechápe, označí za pitomost.:) | ||
17.01.2009 16:11:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Ano, co jsi napsal, je blábol. Velký | ||
17.01.2009 16:07:59 | dát kritice tip | ✩✩ dapler |
Tomu se říká: evoluce průměrnosti a je to celospolečenský jev.Doba pokročila do stadia, kdy je jednodužší se prosadit čím dál větším "blábolem". Čím větší je domokracie výběru, tím horší jsou výsledky samostatných osobností. | ||
17.01.2009 09:08:46 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
vikivika:-)).. no jo, stalo se v navalu horlivosti:-))..to vis debil! ale obhajoba té "animalibity" by to neomluvila!.-)) | ||
16.01.2009 20:18:22 | dát kritice tip | Vikivika |
morgan: třeba obhajuje animitu téhle funkce.. :-) (no neodolala jsem) | ||
16.01.2009 19:10:37 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
StvN..prosimte, muzes me rict na koho jsem si otviral hubu?- ja tady na nekoho pokrikuju debile, bolseviku?..se vzpamatuj a osetri si jako jeden z tech co maji na uroven Pismaku vliv to, aby v prvni rade meli nekteri funcionari zakladni slusnost vyjadrovani.. navrhoval jsem hlavne, a tos mozna v obrane nevycvalanych, nepostrehl, ze dost velkym problemem je prave anonymita tech, kteri uz nejakou tu funkci maji, nikoliv tech, co se registruji jako uzivatele..pokud se uz nekdo pohybuje timto serverem s tim, ze mu byla propujcena nejaka funkce-kritik, admin a podobne, urcite by to mel byt citelny clovek -př. ja franta vopicka, muz, z opavy, 44 let jsem ten a ten, vykonavam kritika proto a proto a jsem naklonen tvorbe te a te- urcite by tim jeho autorita stoupla, donutilo by ho to se chovat slusne aby byl respektovan temi koho hodnoti a pokud by si treba pak na neho nekdo otevrel usta, tak je tady jednak ochrana primo z administrativy a nebo ta dulezitejsi- uzivatelu, kteri uznavaji jeho praci tady !..pokud tohle nebude, bude uroven hodnoceni v rovine-debil, fasoun, bolsevik, pryc s nim!.. a docela jsi me zklamal prave ty, ktereho povazuji za celkem slusneho a sikovneho kritika, ze obhajujes anonimitu prave teto funkce!.. | ||
16.01.2009 17:36:56 | dát kritice tip | ✩✩ chytrá_jak_radio |
s tím se nedá dělat nic tohle je prostě net otevři si nevirtuální klub, a pak si ho zase hned zavři a nikoho tam nepouštěj :)))) | ||
16.01.2009 16:18:11 | dát kritice tip | Vikivika |
Pročítala jsem si to tady už včera a pořád přemýšlím, nakolik je tahle diskuse "odborná", tedy určená jen pro zainteresované kritiky a autory webu, ale vysloveně to tady uvedeno není, tak snad můžu taky zareagovat. Souhlasím s těmi, kteří se na různá omezení dívají s rezervou, protože samotná omezení nic moc neřeší a především působí vždycky špatně. Chápu ovšem, že autoři webu mají jisté ambice týkající se úrovně publikovaných příspěvků..jenže..jenže vytřídit hned na vstupu veřejný amaterský web je požadavek dost nesmyslný. Nemyslím si (možná naivně), že je takovým problémem množství publikovaných děl od jednotlivých autorů (pokud není problém s kapacitou webu). Pro zkušeného kritika jistě není tak těžké "odchytit" talenty a věnovat jim větší pozornost a skutečně je vést, pokud o to oni sami stojí. Vždycky tady ale bude spousta těch, kteří se prostě potřebují projevit, pobavit, seznámit nebo zaprovokovat -prostě dát o sobě vědět - a jiné ambice ani nemají. Být kritikem (mít k tomu schopnosti)soustředila bych se - spíš než na sisyfovské probírání se jednotlivými díly - na adresnější práci s konkrétními "nadějnými" amatéry, kteří o to projeví zájem. Systém různých výběrů - i když subjektivních - je přece dobrou formou, jak vytřídit zrno od plev a zajímavou literaturu od diskusních fór. | ||
16.01.2009 14:40:05 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ StvN |
moorgaane, popravdě, ty se chováš taky dost neurvale. To jen tak na okraj. Jméno napsané v záhlaví nicku nic neřeší. Můžeš říct, že to je pseudonym a jsme zase tam, kde jsme byli. Otevíráš si hubu na tyhle lidi neprávem. | ||
16.01.2009 13:09:02 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Vůbec ses nezamyslel | ||
16.01.2009 12:54:32 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ JiKo |
budeme střílet nekvalitní autory.. ať se Gauss possere :-) | ||
16.01.2009 12:37:52 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
StvN..ty je mozna znas, to je v poradku, o tom rec nevedu.. me neznas, ale muzes si z registrace precist nejzakladnejsi informace, to u nekterych je problem... ale ty jsi kritik, a pokud tobe nevadi, ze si tady nekdo anonymne na druhe otvira hubu, tak to muze vadit druhym!.. asi ti je jasny, ze pokud nekomu reknu ,ze je debil, tak se to dobre rika v anoymite serveru, v realu by si to vetsinou ten dotycny nedovolil..a kdyz jo, tak pravdepodobne by dostal pres drzku... a pokud nekdo tady vyuziva vice nicku je nanejvys nepravdepodobne ze udava o sobe jasne informace a vlastne o sobe neudava nic, protoze se nevi ktera ta registracni karta o nem rika to nejzakladnejsi! je na tymu spravy Pismaka, pokud tyto urazky a vulgarity trpi,ja pouze davam do diskuse prispevek k tematu..Norsko se ptal predpokladam vsech ! a mozna chtel slyset nazory z plena-pokud se ptal jen nekoho, pak se omlouvam ze jsem rekl svuj nazor na nize diskutovane temata... | ||
16.01.2009 11:23:20 | dát kritice tip | itsx |
mě ty anonymy toho internetu tak nevadí a ruku na srdce, přátelé, ta knihovna, ta je vlastně taky takový ten anonym, že :) Jenom technická prosbička: v případě omezení posílaní počtu děl bych zachoval neomezené nahrávání do konceptů, s tím že editace koncept -> nějaký seznam by bylo považované za nahrání díla. voilà :) tím by mohlo mít člověk všechno pohromadě jako teď a nemusel mít texty třeba na emailu apod. webových službách. | ||
16.01.2009 10:20:44 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ StvN |
moorgaane - chrousta i papoucha osobně znám, nakonec znám i Norska. Znám však tebe? Dobře si rozmysli, o kom mluvíš jako o anonymovi. Mýlíš se překvapivě často. | ||
16.01.2009 09:59:41 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
diskuse sklouzla do hovadin a opetovnych kyselých slin od chrousta, papoucha a jim podobnym-mozna jedneho nicku, nevim- ! a tak je to v Česku SE VŠÍM, v anonymite se prezentuji pravdepodobne nejak postizeni lide, kteri umeji vykrikovat z davu slova - debil, bolsevici,omezenci a buhvi co jeste- dekuji za jasnou a demostrativni ukazku kolektivu, ktery ma pravdepodobne vliv na chod Pismaka!...pokud tito lide zahaleni v anonymite budou urazet a povysovat se nad ostani, budou takoveto diskuse pouze k provetrani jejich nevymachanych držek, prezentaci jejich spatne vychovy a ubohym dukazem toho, ze proste zadna cesta k naprave a kvalite , o ktere tady chtel Norsko diskutovat -nevede! BEŽTE DO PRDELE a nechte tvořit hvezdnou pěchotu, protoze tohle je opravdu diskuse hodná - " hvězdnému generálnímu štábu" !!! | ||
16.01.2009 09:09:02 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
prakticky jsem s ním nedošel do styku. Skrýval se v dílně | ||
16.01.2009 07:47:08 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
ty se ho bojíš ? neurazil jsi ho náhodou na česti a on ti slíbil pomstu ? | ||
16.01.2009 07:44:12 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
francůz | ||
16.01.2009 07:42:49 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
jaké slovo ? skrývat, chabal, norskej ? | ||
16.01.2009 07:34:38 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Nepoužívej vůbec to slovo. Tady nám jde o kvalitu a příjemné interaktivní prostředí | ||
16.01.2009 07:34:11 | dát kritice tip | ✩✩✩ Petrusha |
a píšem snáď niečo iné? | ||
16.01.2009 07:32:12 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
ale já se za něj neskrývám :-) jak jsi na to, prosím tě, přišel :-) | ||
16.01.2009 07:29:07 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Na Totemu to funguje. Proč by i zde nemohlo ? Ale změny v bázi programu budou zřejmě nutné. Mluvil jsem i osobním finančním přínosu. Jinak nebude Písmák takový, jaký bychom si ho všichni přáli | ||
16.01.2009 07:24:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Netahej jsem Chabala, neskrývej se za něj. Chabal je uzavřená kapitola | ||
16.01.2009 07:22:21 | dát kritice tip | ✩✩✩ Petrusha |
to obmedzenie diel na maximálne!!! jedno denne by nebol vôbec zlý nápad ... čo tak z tej celej debaty vyčítavam | ||
16.01.2009 07:15:39 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
Norskej, já jsem o nerouškovi nikdy neřekl, že je debil... ovšem mám pocit, že si neroušek z některých uživatelů dělá sedínku, neboli, jak řekl chabal, že se posměškuje | ||
16.01.2009 03:37:52 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
I kdyby byl, na mých slovech a slovech všech navrhovatelů se přece nic nemění. Nechte ho být, že píše kladné kritiky, není charakterová vada | ||
16.01.2009 02:59:43 | dát kritice tip | D4N |
:o) | ||
16.01.2009 02:39:14 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Proč pořád opakujete, že je neroušek debil ? Jak jste to poznali, že jste si tak stoprocentně jisti ? Co vám udělal ? Jakousi podivnou předpojatost cítím ve vašich slovech, směřovaných k nerouškovi, a je mi to líto. | ||
16.01.2009 02:14:34 | dát kritice tip | Octopus Syd |
neroušek nemyslí, neroušek je debil Kamil: prečo by si rušil kategóriu blbůstky, miniatury? | ||
15.01.2009 23:43:47 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
můj názor je jiný | ||
15.01.2009 23:32:08 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
není :-( | ||
15.01.2009 23:30:32 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
JAK NA CO. ZDE JE TO NA MÍSTÉ | ||
15.01.2009 23:28:23 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
Norsko, šest avi, není to přeci jenom trochu moc ? vlastně ono i jedno je moc :-( | ||
15.01.2009 21:19:43 | dát kritice tip | D4N |
neroušek je debil ------------- Norsko: ok ... tři věci - D4N zn. dan (;o) jméno), faktická oprava někdy prudí - jde o to, že půlka kampusu má tu - v tvém pojetí zmíněnou - ip adresu stejnou ... třetí je pro chrousta Chroust: svoje fil. sračky o dialektice jsem nepoužil jako argument -- to byl čistě jen oddělený osobní pohled ... konstatování "jak mi to přijde". Názory většiny diskutujících jsem rozdělil jakoby do dvou táborů --- jen tak --- Neříkám že to tak je, nepropaguju fašismus ani bolševismus a osobně v dial. mater. nevěřím. Je fakt že se s tím nepářeš, možná kdyby jsi myšlenku "hvězdný pěchoty" napřed prodiskutoval, nemusela skončit jednoznačným fiaskem - jak říká papouch - spíš si tím prosazení myšlenky "na nápravu písmáka" ublížil ... | ||
15.01.2009 20:37:47 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
jsi jeden z mnoha | ||
15.01.2009 20:33:22 | dát kritice tip | ✩✩ Tragicus |
To by mne zajímalo, proč jsi mi poslal avíza od těchto dvou zpráv: "15.01.2009 19:53:52 Norsko sekerník by to byl. Hele, chrouste, ty nejsi ? 15.01.2009 19:55:22 Norsko Á, winter. Venku je zima, co ?" | ||
15.01.2009 20:28:38 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
keď mi nebudeš písať, neodpoviem | ||
15.01.2009 20:25:22 | dát kritice tip | Animae Mundi |
nieco inteligente..ako zvyknes hovorievat.. | ||
15.01.2009 20:15:57 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
pošlem ti, čo len budem chcieť, áno ? | ||
15.01.2009 20:13:56 | dát kritice tip | Animae Mundi |
Norsko. co chces tym vecnym avi dokazat?...ako vidim debata sa zvrtla na zoznamku a chat...tak uz mi nic neposilej.. | ||
15.01.2009 20:09:05 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
zabudol si- dalsi haha lenze tady nevyresime ani to co ja delala s tym gelikom | ||
15.01.2009 20:07:04 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Problémy spojené se střídáním ročních období zde nevyřešíme. Prosil bych k věci, pánové a dámy, k věci | ||
15.01.2009 20:01:37 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
moje obdobie je tez leto- obdobie nekonecnych moznostiiiiiii | ||
15.01.2009 20:01:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ papouch admin |
> ..za komunismu nebo fašismu by se chroustjazz (a jemu podobní) dobře uplatnil jako zdatný sekerník na kulturní frontě Vyjadřuji se tak velice nerad, ale musím souhlasit s chroustem. (Myslím ten výrok o extra debilovi směřovaný nerouškovi.) | ||
15.01.2009 19:59:00 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
To máš blbý. Já, jmenovat se léto, tak by nic jinýho nebylo | ||
15.01.2009 19:58:08 | dát kritice tip | ✩✩ neroušek |
Wintře,prosím ,neposouvej význam,to je o omezenosti a netoleranci a ne o politickém názoru či přesvědčení.******************* PS. fašistickou estetiku zastávala i církev či Platón.********* | ||
15.01.2009 19:56:20 | dát kritice tip | ✩✩ Winter |
Jo, já zimu nikdy neměl rád. | ||
15.01.2009 19:55:22 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Á, winter. Venku je zima, co ? | ||
15.01.2009 19:53:52 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
sekerník by to byl. Hele, chrouste, ty nejsi ? | ||
15.01.2009 19:51:32 | dát kritice tip | ✩✩ Winter |
A už si nadávají do komunistů! Já to věděl! | ||
15.01.2009 19:49:34 | dát kritice tip | ✩✩ neroušek |
Překlad chroutjazze:1)nejprve osobní útok na autora názoru o fašistické estetice:ty píšeš mizerné básně a je to pravda,protože to říká chroustjazz:"neroušek patří k hvězdné pěchotě a za svým seznamem si stojím..škoda, že mi ho smazali"Tedy nepolemizuje s názorem, chroustjazz pouze osobně napadá. 2)zde chroustjazz opět nepolemizuje s názorem,ale pavlovovsky sliní nad tabuizovaným slovem:"fašistická estetika..no ty jsi extra debil, neroušku" Závěr:Nebezpečnost lidí typu chroustjazze je v jejich obrovské omezenosti a arogantní netoleranci.Neroušek myslí,že za komunismu nebo fašismu by se chroustjazz (a jemu podobní) dobře uplatnil jako zdatný sekerník na kulturní frontě. | ||
15.01.2009 19:45:42 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
snad xicht mas a das... a ja mam | ||
15.01.2009 19:41:39 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
také němám | ||
15.01.2009 19:37:39 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ty norsko, podme uz vazne na tie fotky jak si cel haha | ||
15.01.2009 19:36:18 | dát kritice tip | chroustjazz |
neroušek patří k hvězdné pěchotě a za svým seznamem si stojím..škoda, že mi ho smazali fašistická estetika..no ty jsi extra debil, neroušku.. | ||
15.01.2009 19:36:17 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
a čo si robila s tým gélom | ||
15.01.2009 19:34:25 | dát kritice tip | ✩✩ neroušek |
Ne,jsem proti jakémukoliv omezování,i když pro všechny.********************* | ||
15.01.2009 19:33:59 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
isteze som tam bola naha, to vies, do vane chodim len naha, skor som cakala otazku- a to tam budes uplne sama? haha ale hej, aj sama som tam ted bola... len ja a muzsky sprchovaci gel (nahrada ako taka) | ||
15.01.2009 19:32:16 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
neroušku, vzpamatuj se umíš číst ? a byly by pro všechny stejné | ||
15.01.2009 19:28:48 | dát kritice tip | ✩✩ neroušek |
Milý Norsko,to co navrhuješ spolu s broukem ( zrušení tipů,alternicků,omezení počtu děl na den ) je katastrofa.Toužíš snad po diktatuře? Mají nám ostatním určovat pravidla takový slaboduší jedinci jako chroustjazz? Ještě rozmysli prosím následky.Fašistických estetik, tedy estetik jediných správných,už si lidstvo zažilo dost.Svoboda,otevřenost pro vše je smysluplná odpověď nejen pro umění,ale i pro život.***** | ||
15.01.2009 19:14:32 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
a tam budeš úplně nahá ? | ||
15.01.2009 19:13:07 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ale si mi poslal 3x avi... no nic, jdu do vany | ||
15.01.2009 18:49:45 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
to bylo chroustovi | ||
15.01.2009 18:47:43 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
sem debil, co si mi chtel rict? jeste jednou diky | ||
15.01.2009 18:43:58 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Ne, ty na to srát nebudeš. To ti přikazuju Jinak se na to můžeme vysrat všichni | ||
15.01.2009 18:41:20 | dát kritice tip | chroustjazz |
ještě tu fungovalo něco jako když si dostal zlatý výběr, tak si mohl publikovat snad o dvě díla měsíčně více derovi nemá cenu nic navrhovat..nemá čas, musí obhajovat ty, o kterých si myslí, že nemají vlastní názor a dassler se ti na to vykašle..tomu jde jen o to, že písmák běží..někdy pomalu, ale běží..např. na mé dotazy nereflektuje příjde mi to podobně, jako když v osmačtyřicátém převzali moc bolševici..neuděláš nic, dementi tě budou utápět ve svých sračkách v podobě filosofických úvah řinoucích se z jejich úst já na to seru, norske.. | ||
15.01.2009 18:33:35 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Pouze shrnuji, pouze shrnuji, milé dé čtyři en Co děláš ty ? prudíš | ||
15.01.2009 18:24:02 | dát kritice tip | D4N |
s dojmy | ||
15.01.2009 18:23:12 | dát kritice tip | D4N |
Norsko : "... Omezit počet nicků, vycházejících z jedné IP adresy" Stále mi fascinuje, když nějaký absolutní ignorant navrhuje technická řešení, nejlépe v oblasti, o které ví jen to, že existuje. Myslím, že si pleteš pojmy z dojmy ... a) zákaz používat více než jeden účet totiž neznamená totéž co b) zákaz více účtů přihlaujících se z jedné IP adresy - i kdyby to bylo technicky proveditelné - jakože není | ||
15.01.2009 18:22:11 | dát kritice tip | ✩✩ vlad03 |
keby vsetci ludia chodili nahi by sa vsetko hned vyriesilo | ||
15.01.2009 18:18:39 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
škoda, že ti už neslouží paměť | ||
15.01.2009 18:17:06 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
jakej totem? co je s ním? Vella? její rozhodnutí | ||
15.01.2009 18:16:02 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
vzpomeň si na totem a na vellu. A jak to dopadlo ? ! Co budeme chtít, to bude ! Nevěříš ? | ||
15.01.2009 18:14:14 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
nevěděla jsem že se tady někdo ptá... on se ptal? majitel tohle je jen plácání do větru, myslím | ||
15.01.2009 18:10:45 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ale deroušek umí. Jen se musíme rozhodnout, co vlastně chceme | ||
15.01.2009 18:07:41 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
a deroušek o tomhle rozhoduje? myslela jsem že výsostně majitel | ||
15.01.2009 18:07:41 | dát kritice tip | ✩✩ kapitan |
Všem...daddy..když nic jiného aspon bude větší přehled. | ||
15.01.2009 18:05:49 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
dobrý ? ... derovi, derouškovi, derýnkovi a že mu klidně finančně pomožem | ||
15.01.2009 18:04:11 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
a komu to navrhuješ? :) hoho | ||
15.01.2009 18:01:46 | dát kritice tip | ✩✩ kapitan |
....omezení děl..dobrý nápad... | ||
15.01.2009 18:00:15 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Shrnul bych současný stav této diskuse do těchto slov : Omezit počet nicků, vycházejících z jedné IP adresy, se jeví jako velmi důležitý. Omezit, nejlépe na jeden. Pak by se jevilo (snad) jako průchodné řešení, jedno dílo denně. Na jednom seznamu, pochopitelně | ||
15.01.2009 17:50:40 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
pět děl, to ovšem myslíš absolutně. I to by mohlo být řešení | ||
15.01.2009 17:48:28 | dát kritice tip | chroustjazz |
poslední můj pokus omezit počet děl..podobně, jako tomu bylo dříve..na pět měsíčně zrušit tipy neaktivní kritiky stále nahrazovat novými a ty vybírat podle nějakých pravidel jinak to definitivně vzdávám.. | ||
15.01.2009 16:49:53 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
jak vtipné | ||
15.01.2009 16:38:56 | dát kritice tip | ✩ nyma |
já jen že pokud ano, tak se nedivím, že ubývá děl kterými jsi nadšen... někomu podstata, někomu prostata;) | ||
15.01.2009 16:29:34 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
uniká ti podstata | ||
15.01.2009 16:28:15 | dát kritice tip | ✩ nyma |
báseň? takže jakýkoliv můj názor, který nasekám do více řádků je báseň? | ||
15.01.2009 13:37:11 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
nezní zle, kamile. Jako na totemu | ||
15.01.2009 13:05:50 | dát kritice tip | ✩ Kamil Sikora |
1. Max. jedno dílo denně! 2. Omezit alternicky, tj. jedna adresa-jeden nick! 3. Zrušit kategorie typu Blbůstky, Miniatury a pod. | ||
15.01.2009 09:56:53 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
jsi jen jeden z mnoha | ||
15.01.2009 09:53:41 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Honzyk |
...nechápu, proč mě sem Norsko pořád svými chytrými avizy taháš..: chceš se "tady zbavit blbců""? ...tak si vychytej jen svý pindy tady: třeba ti to napoví-... | ||
15.01.2009 08:47:40 | dát kritice tip | ✩✩✩ Notreal |
Ma ucast v redakci byla chvilkova, skoncil jsem prave proto, ze jsem na poradne kritizovani nemel cas. Vyberu jsem udelil vice :) | ||
15.01.2009 08:21:45 | dát kritice tip | Ing_Kareš |
notreal - kdyžs byl v redakci, měls možnost něco s tim dělat, ale srals na to... dodnes si pamatuju, že jediný dílo, kterýmu si kdy udělil výběr bylo vellino oznámení o mazání nepřizpůsobivejch nicků...má cenu něco dalšího dodávat? | ||
15.01.2009 03:56:46 | dát kritice tip | ✩✩✩ Notreal |
co me stve osobne nejvic neni kvalita del, ta bude vzdy vselijaka ... ale spis mnozstvi kritiky kleslo pod obvykle minimum a je to spise vzacnost. | ||
14.01.2009 21:31:44 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
ano souhlas- pro dobre autory muze pomoci, pro ty kteri chteji byt dobri a nesnizi se k tomu, ze pod rouskou alternicku napisou neco, co by jinak jako znamy nick nenapsali.. ano tam si mozna trochu protirecim, ale davam vahu na tu anonymitu pro ty, co se chteji skryt za "picoviny" | ||
14.01.2009 21:28:12 | dát kritice tip | D4N |
už je tady docela dost příspěvků, což ... trochu nepřehledné ... | ||
14.01.2009 21:27:26 | dát kritice tip | D4N |
moorgan - hm, tady bych opět viděl klasický dialektický boj protikladů - anonymita dava prostor pro nekvalitu!- jak pro autory tak pro ty, kteri ji sami pod anonymitou kritizuji... - myslím že anonymita na jedné straně dáva rozhodně větší - jak píšeš - prostor pro nekvalitu, ale ruku v ruce s ním dává na straně druhé neodmyslitelně i větší prostor pro kvalitu ... | ||
14.01.2009 21:15:51 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
OK | ||
14.01.2009 21:14:34 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
neberu ti tvuj nazor - prevlikani kabatu se me nelibi! | ||
14.01.2009 21:08:35 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
nepochopils asi jak to myslím, vůbec mi nejde prvotně o anonymitu, na aut. str. jsem to vždy přiznávala...ale to se musí prostě někdo podívat a aby se podíval musí mít důvod..předpokládám, že se podívá kvůli textu, nikoliv kvůli kecům pod...:) je dobré si zkusit jiný kabátky, zcela regulérně | ||
14.01.2009 21:02:20 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
to daddy - ja si to nepotrebuju zkouset, proste mam na to takovyto nazor, pokud nekdo citi, ze potrebuje zkouset druhe, misto toho, aby je znal, tak at se pevlika.. pro me je to zbabelost !..navic se za to spousta schovava a prave , ze muzou se schovat, tak si pak dovoli spoustu veci-urazek,hlouposti,svindlu,-ktere by jako nick, co uz je v podvedomi a vytvoril si renome - nedovolil!.. o tom je anonymita zde na Pismaku , na netu obecne, v davu na stadionu a podobne! | ||
14.01.2009 20:54:14 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
vůbec nemusí jít o zbabělost, anonymitu... je to jiná možnost, zkusit si znova, vyzkoušet jak kdo je bystrý, jak kdo čte, třebas jen ty známý a nikoliv nový... navíc, udržet si víc nicků v obecným zájmu není jednoduchý, zkus si daddy dadik dadíková :) | ||
14.01.2009 20:54:03 | dát kritice tip | D4N |
jako v mém předchozím příspěvku myslím - ach jo | ||
14.01.2009 20:53:17 | dát kritice tip | D4N |
gramatika | ||
14.01.2009 20:52:28 | dát kritice tip | D4N |
asi tam má být "...nejsou dobrá díla," místo dobé ... | ||
14.01.2009 20:39:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ moorgaan |
mile Norsko-tvoje diskuse ma dve roviny: 1/rovina TVEHO videni.. pises ,ze ubyva zde del, kterymi jsi nadsen - atd, to ale neznamena, ze to je spatne, pokud porad nejaka existuji - takze tvuj pohled je takovy a takovy ale zdelujses nam, ze mas pocit, jakoby se snizovala kvalita ne autoru, ale děl! .. 2/rovina - a to se ti podarilo, zatahnout do diskuse dost tech, kteri maji zajem na tom, aby se zvysila kvalita- vim, ze to spoustu tady trapi, protoze maji uplne jinou predstavu o urovni Pismaku...jakobys chtel sam navodit polemiku, ze ne jen tobe se zda, ze uroven Pismaka je mizerna ! ...a kdo ji ma posoudit, aby to bylo posouzeni objektivni? ...jedine autority, ti kteri neco umeji, neschovavaji se za desitky nicku, jsou transparentni, umi se vyjadrovat, umeji udelat kritiku a stoji si za ni,pracuji v tymu, ktery vi co chce, ma nejakou vizi a tim padem dava pres tyto kritiky, adminy, signaly pro ty, kteri se zde chteji prezentovat..pokud se chce kvalita- musi ji urcovat KVALITNÍ - ryba smrdi od hlavy a schody se zametaji z vrchu !... psat pod pseudonymem je bezne, historicke a absolutne legitimni - tady ten nick nicemu nebrani , chyba je, ze zde muze mit kazdy nicku kolik chce ! - jde o zbabelost byt jednim, jasnym, citelnym.. ovsem kritizovat pod pseudonymem, hodnotit dila, vybirat je do zebricku, urcovat jejich kvalitu je zavadejici, neverohodne, neucinne a nevychovavajici- pravdepodobne i nevychovane !.. anonymita dava prostor pro nekvalitu!- jak pro autory tak pro ty, kteri ji sami pod anonymitou kritizuji... zacal bych registraci!!!!..tam je zacatek klubka | ||
14.01.2009 20:34:11 | dát kritice tip | D4N |
teď mi to přijde - když si odmyslím nesmyslnost, absurdnost a krempčono bondage návrhy, tak trochu jako dialektický materialismus versus idealismus - norsko a papouch (aj.) mají ideu kvalitního fašounskýho cenzurovanýho serveru a ostatní pokazují na neslučitelnost s logikou, např. v tom že rozpor je hybnou silou vývoje /*, že bez zla neni dobro a bez špatných děl nejsou dobré ... /* - jako vývoj zde myslím výše zmiňovaný "růst" začínajících autorů. Mno, je to vcelku zajímavé, obecně se přikláním k tomu, že kvalitativní rozpory mezi autory na písmáku, velká návštěvnost a svoboda publikování jsou přínosem, že písmák jen jako "kvalitní" server s kvalitními díly otevřený jen pro vybrané kvalitní autory, by byl sice "na pohled" hezčí, byla by to věc, na kterou by se člověk chodil dívat jako na obraz do galerie ... tj. pravda ... na druhou stranu si ale myslím, že písmák takto jak je rozhodně pomáhá více vývoji a šíření poezie u nás, pomáhá začínajícím autorům, pomáhá i profíkům - kteří jsou pak více čteni ... nevím, myslím že obě dvě myšlenky mají svá pro a proti, ale osobně bych radši viděl tu druhu variantu. Proč? protože mám rád poezii, literaturu, kulturu. myslím, že písmák je tak jak je pro kulturu, literaturu, pro poezii - aktuálně v dnešních Čechách a dnešní společnosti - jednoznačně přínosnější. //avi už neposílám | ||
14.01.2009 18:53:03 | dát kritice tip | Animae Mundi |
itsx ma dobry napad...nieco podobne funguje na inom portali...a funguje to dobre, ludia su vdacni za takuto kritiku...jasne,ked tam vlozia svoj prispevok, nic ine im nezostava... ...ked sa nejakemu kritikovi nechce kritizovat potom nema mat pravo sa tak oznacovat....je spustu ludi ktori by dokazali napisat konstruktivnu kritiku k veci..aj novacikom,teda hlavne im...vysvetlit im polopate ako sa veci maju a usmernovat ich vyvoj.. | ||
14.01.2009 18:12:45 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
stracam sa v tych kritikych, teda diskusii... daj na icq ci skype :-D :-P | ||
14.01.2009 18:10:33 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
sú tam, nahoře | ||
14.01.2009 18:07:42 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ubývá zde blbců, a to je dobře | ||
14.01.2009 18:07:40 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
tak daj nejaky :-) | ||
14.01.2009 18:04:49 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
teď jsem myslel na své návrhy | ||
14.01.2009 18:03:47 | dát kritice tip | Onsoff |
ubývá zde úbytku... | ||
14.01.2009 18:02:26 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
jo...prave - by bylo...uhmmm...(ale dalej uz len sukromne :-) | ||
14.01.2009 17:58:31 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
a že by to bylo krásné, krempi | ||
14.01.2009 17:57:13 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
a si muuuuuuj pche! | ||
14.01.2009 17:52:23 | dát kritice tip | D4N |
ještě jsem zapomněl dát tip //** ps: Krempi - nesmíš mačkat klávesu F5 nebo klikat myší na tlačítko "aktualizovat" v tvém prohlížeči ---- (tj. k tomu zdvojování a ztrojování tvých příspěvků). ---- | ||
14.01.2009 17:50:24 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ups! pardon, uz mlcim :-X | ||
14.01.2009 17:38:40 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
(Kurva, kdo to tady zavřel) | ||
14.01.2009 17:36:42 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ups! pardon, uz mlcim :-X | ||
14.01.2009 17:35:50 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
dobre, tak ma zviaz ku posteli a rob si so mnou co sa tebe raci-paci :-) | ||
14.01.2009 17:31:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
tíško. Otvorené okno ... nehaj | ||
14.01.2009 17:30:12 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
dobre, tak ma zviaz ku posteli a rob si so mnou co sa tebe raci-paci :-) | ||
14.01.2009 17:29:20 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
je to jednoduche: co ja poviem to plati :-D | ||
14.01.2009 17:17:37 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
čo poviem ja to platí tiež | ||
14.01.2009 17:15:03 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
je to jednoduche: co ja poviem to plati :-D | ||
14.01.2009 17:14:07 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ahaaa...tak tady muze sefovat ona, ale kdyz budem spolu ty a ja...sefujeme na striedacku...ok? | ||
14.01.2009 17:05:50 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
to nevim, ale budu se snažit to pochopit | ||
14.01.2009 17:04:04 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ahaaa...tak tady muze sefovat ona, ale kdyz budem spolu ty a ja...sefujeme na striedacku...ok? | ||
14.01.2009 16:59:27 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Dneska tomu tady šéfuje např. beketka a co řekne např. beketka je tudíž svaté | ||
14.01.2009 16:58:34 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Dneska tomu tady šéfuje např. beketka a co řekne např. beketka je tudíž svaté | ||
14.01.2009 16:56:45 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
usla mi nit bo ma avi a nevim mno kdo kde s kym | ||
14.01.2009 16:46:14 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
odkud myslíš že to mám, co myslíš | ||
14.01.2009 16:45:06 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
milý wintře, i ve čtyřech řádcích může být popsána celá a krutá historie šumavských lesů | ||
14.01.2009 16:42:16 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
dej kvalitu dej kvalitu, řvi na sebe ne? | ||
14.01.2009 16:41:22 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
no to zaškrtávání tady moc neberu vážně, ani si ho nevšímám...v rámci toho že se minimálně vyjadřuju v kritice...:) slov se bojím, mimo pole tvorby.. ehm dejme to do úvozovek..."tvorby" :) | ||
14.01.2009 16:40:05 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
to jsi řekl hezky ale já řvu dejte mi kvalitu dejte mi kvalitu | ||
14.01.2009 16:39:03 | dát kritice tip | ✩✩ Winter |
Daddy, já taky ne, ale od toho je, že autor nestojí o hlubší kritiku přeci. Ale na druhou stranu kolikrát pěním, když nějaký autor xy napíše čtyři řádky a zaškrtne: "Autor stojí o hlubší kritiku" - což je bohužel něco, co já nemám šanci ovlivnit. Kecání je fajn, hodně lidí si totiž myslí, že umí mluvit, ale jakmile maj otevřít ústa, ticho. Částečně jsem ten případ .) | ||
14.01.2009 16:35:25 | dát kritice tip | ✩✩ Winter |
Já tě chápu Norsko, jen jsem chtěl říci, že dokud tady bude běhat chroust a vykřikovat: chci kvalitu, chci kvalitu, všechno sračky, já kvalitu, bude lidem pro smích nejen chroust sám, ale bohužel i ta kvalita .( Alespoň myslím teda. | ||
14.01.2009 16:34:38 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
kdyby mi chtěl někdo kecat do básničkování, no tak nevím...jedině soukromě... nejsem přítelm žvanění a podobně, rozebírání a teoretizování, zvlášť když se to týká mě...ani to moc neumím přijmout, tolerovat docela jo, ale ne přijmout vnitřně, byť by vůle byla, prostě...jedině od autority, které si vážím mám na to nárok, doufám..:) | ||
14.01.2009 16:29:16 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Stejně jako všichni, kterým není po chuti "současný stav Písmáka". Winter (první do citátů) | ||
14.01.2009 16:27:16 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Jde to od srdce, přesně bych ti mohl vysvětlit význam veškerých značek | ||
14.01.2009 16:16:22 | dát kritice tip | ✩✩ Winter |
Prostě piš kritiky na úrovni. Ne jen výkřiky. Stejně jako všichni, kterým není po chuti "současný stav Písmáka". To je všechno. | ||
14.01.2009 16:10:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
vysvětli mi, prosím, poslední větu. Jako by v ní něco chybělo | ||
14.01.2009 16:06:55 | dát kritice tip | ✩✩ Winter |
Norsko, sám se tady oháníš masou lidí, kteří "nejeví nejmenší zájem", ale zároveň bys tu masu rád vychovával, tys čirý teutonský rozervanec! Nebo páně prof. Nejedlý .) StvN má pravdu, jestliže tvrdí, že první se musí změnit přístup k psaní i ke čtení - ale to je podmíněno tolika, tolika faktory, z nichž se ani ne 1% váže k Písmákovi. Bojím se, že tato situace je neřešitelná, pokud bys chtěl Písmáka uchovat jako veřejný prostor (což je zřejmě nutné, protože jakákoliv transformace by znamenala jeho zánik). Jistě, je tu možnost Písmák "zelitizovat", ale to by se rovnalo jeho konci. Písmák byl vždy veřejný prostor, proto se nesmíš čertit, když v něm "poznáš ulici" - asoučasná česká ulice je, jaká je. Tvé řešení je tedy stejně (ne)účinné jako Zlatý výběr. A bojím se, že D4N má v podstatě pravdu, i když celou situaci vidí značně zjednodušeně. Nemysli si, já už výběr nedal, nepamatuji kdy - jen nevím, jestli to je tím, že klesá úroveň nebo rostou mé požadavky - ale hádám obojí. Taky sleduji pokles autorů, kteří, když už sesmolím nějakou tu kritiku, by si o svém díle chtěli se mnou "pokecat". V prvé řadě by se mělo mluvit přímo pod díly, nehledě na jejich kvalitu a - jakkkoliv se to jistám zdějším entitám může zdát kruté - i autora. | ||
14.01.2009 15:40:57 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Úplně to vidím stývne, jak by to tu žilo. Básen na tapetě jako vzor, v poli citáty by bylo vidět, jak kdo pracuje, jaký má vkus, jak se vyvíjí že ? Bylo by to trochu školní, ale co dyť se učíme celý život | ||
14.01.2009 15:35:35 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ StvN |
itsx: Když tu 99% autorů nesnese ani lehce opravující kritiku, tak si nedokáži představit, kdo by unesl kritiku zdrcující. Jasně, díla by jistě nominoval každej Pepík, ale pak by se s kritiky do krve hádal o každé slovní spojení. Norsko: Jak jsem vyrozuměl, tak současná podoba kódu neumožňuje žádné velké grafické čarování. Takže maximálně můžeme pět odkazů ZV vyměnit nebo doplnit o pět řádků nějakého jiného výběru, nicméně mám za to, že dokud se nezmění atmosféra přístupu ke psaní a především dokud se čtenáři spokojí s kdejakou beketkou a čučenkou a podobně, dokud žebříčku oblíbenosti budou vévodit extravaganti, tak nevidím velkou šanci na nějaké zlepšení. Radši lobbuj za Povídku měsíce. Tam se určitá šance nabízí. | ||
14.01.2009 15:19:11 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ty mohou | ||
14.01.2009 15:17:48 | dát kritice tip | beketka |
mlčí. | ||
14.01.2009 15:17:05 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
co na to střepy | ||
14.01.2009 15:16:00 | dát kritice tip | beketka |
a vypadlo. | ||
14.01.2009 15:15:49 | dát kritice tip | beketka |
Tvůj nápad se nedokážu předsatvit. Mám okno. | ||
14.01.2009 15:15:17 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
kdo to řek, papouchu, ukaž mi ho ! | ||
14.01.2009 15:13:59 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
a můj né ? | ||
14.01.2009 15:13:57 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ papouch admin |
...a jako vždy se vše pohybuje na úrovni "..ono by se mělo" | ||
14.01.2009 15:11:47 | dát kritice tip | beketka |
né že by na tom záleželo ale nápad itsx, se mi líbí:) | ||
14.01.2009 15:10:40 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
problém je v tom, že nikoho nemůžeš k ničemu nutit. Dělají to prý dobrovolně. Tak proč za to chtějí ještě peníze ! myšlenka je to hezká | ||
14.01.2009 15:07:42 | dát kritice tip | itsx |
mě napadla následující věc: zavést možnost "zdrcující kritiky" "upálení zaživa".Autor by měl možnost dílo(jednou za čas) poslat do tohoto pomyslného kotle a tím si přímo vynutit kritiku od seznamu kritiků.samozřejmě je otázkou kdo by v seznamu kritiků figuroval, jak by byl seznam velký, jestli by se kritici střídali atd.Každopádně jinou cestu, než podpora sebereflexe, skrz kvalitní! (ne nutně dlouhou) kritiku si nedokažu představit. | ||
14.01.2009 14:55:27 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
proto jsem se ptal | ||
14.01.2009 14:52:56 | dát kritice tip | ✩ Občan_Rýša |
žádnej nemám, jenom to dobře znělo | ||
14.01.2009 14:51:58 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
důvod ? | ||
14.01.2009 14:50:49 | dát kritice tip | ✩ Občan_Rýša |
takový změny by uvítal leda tak tvůj fotr, vole! | ||
14.01.2009 14:49:33 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
mám momentálně dva nápady, jak tento prostor aspoň zlidštit. Za prvé, místo poloviny plochy určené Zlatému výběru by mohla existovat okna, určená např. pro báseň týdne (měsíce) či její úryvek, z jiných zdrojů, a pro tzv. citát dne, kde by kdokoli mohl zveřejnit část díla, které si zde přečetl a které se mu líbilo | ||
14.01.2009 14:35:26 | dát kritice tip | Animae Mundi |
jeden obcan nic nespravi..ani desat obcanov:) | ||
14.01.2009 14:35:24 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Tomu říkám přístup. Tak ven s tím, chlapče | ||
14.01.2009 14:33:04 | dát kritice tip | ✩ Občan_Rýša |
pravda, už jsem dlouho nic nepublikoval, ale to se dá ještě napravit! | ||
14.01.2009 14:25:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
a co asi tak momentálně děláš | ||
14.01.2009 14:23:34 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
norsko já myslím že o přestávce sem skočí třebas z mobilu ne? děti....:) určitě sedumdesáti procentům lidí je to tu putýnka..ale pokud bude písmák dávat tyhle možnosti snadné, k publikaci, tak toho sem bude tolik naflákáno, no... | ||
14.01.2009 14:22:42 | dát kritice tip | D4N |
diskuse? | ||
14.01.2009 14:22:40 | dát kritice tip | Animae Mundi |
hmm..tak problem je v tom ze tenhleten server je asi moc veliky...potom navrhujem to co tu uz bolo spominane zmazat vsetko a zacat odznovu:) | ||
14.01.2009 14:20:04 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
D4, ptal jsi to do této diskuse ? Ano ? | ||
14.01.2009 14:19:44 | dát kritice tip | D4N |
ferry: jj dík, jak už jsem psal alešovi, jsem disdebil ... (ten název je delší).. | ||
14.01.2009 14:18:11 | dát kritice tip | D4N |
:o) | ||
14.01.2009 14:17:09 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ aleš-novák |
týýjo, zrušil jsem si aviza od téhle diskuse a stejně mi chodí... | ||
14.01.2009 14:17:02 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
snažím se, né že né. Ale z těch novejch snad nikoho nezajímá, co na to druzí. Natož aby je donutili si jich všimnout. To je ta bolest, nízká kvalita a nulové ambice. Proč tu jsou, nač čekají ? čekej panenko v koutě, a dál to znáš. Neschopnost, nechuť, zášť ... a hlavně, nikdy ti nezapomeneme, čím jsme se na tobě provinili. | ||
14.01.2009 14:16:43 | dát kritice tip | D4N |
Norsko: nikdo se tě na nic nepatl, ani ti na nic NEODPOVÍDAL - nepřeceňuj se tolik | ||
14.01.2009 14:16:24 | dát kritice tip | NJN |
AM ...to chce urcite v prvom rade viac dbat na kritizovani novacikov..posuvat ich niekam.. A stojí nováčkové o nějaké posouvání? Řekla bych, že ne. | ||
14.01.2009 14:15:38 | dát kritice tip | D4N |
Pethrusa: nevím | ||
14.01.2009 14:14:56 | dát kritice tip | D4N |
aleš - ale prý to nesouvisí s intelektem ... | ||
14.01.2009 14:14:36 | dát kritice tip | D4N |
aleš - jsem disdebil (uvádim na obranu) :o) | ||
14.01.2009 14:14:00 | dát kritice tip | D4N |
aleš - hm, njn | ||
14.01.2009 14:10:58 | dát kritice tip | Animae Mundi |
D4N ma pravdu...tento server,ako aj ine, je pre vsetkych...a lepsi system nez zlaty vyber,ci vyber kritikov nejestvuje...ak by bol, potom by to uz nebolo o demokracii,ale o "odstranovani" neziaducich... ...neviem co Ti vadi Norsko, zrejme tento server na ktorom okrem ineho vytvaras taketo nezmyselne diskusie... .a ja som uz povedal, ak je niekde chyba, tak potom v komentovani kritickych konstruktivnych kritikov... ..neuvedomujes si ze na tento server denne pribudaju novi autori, ktori sem hadzu svoj zaciatocnicky "plevel"..ak ich nikto neusmerni,nepomoze..plevel bude rast.. ..ak ich dokonca bude povzbudzovat niekto a la jarmila mossova...tak ten ich uz nic nepresvedci ze ta ich tvorba je jedina a originalna.. ..to chce urcite v prvom rade viac dbat na kritizovani novacikov..posuvat ich niekam.. | ||
14.01.2009 14:10:40 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ Ferry |
D4N - "králi" jsi měl dobře, uniformy objednávat ve své "pýše". Zde si na pravopis nehrajme však, příspěvek máš fajn, já bych navázala ještě na ty, kteří doporučují větší pomoc místních nadlidí, i lidských kritiků,nám chcípákům. Ne aby psali jednotlivým autorům, ale třeba pele mele na titulní stránce, když k tomu jednotlivec nějak vyprovokuje. Například Miroslawek si dal včera zevrubnou práci vysvětlit, co je rytmus. Hurá. Na to já čekám od jara. Atp. | ||
14.01.2009 14:10:20 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
vlastně jde..oprosti se od předsudků a čti nový lidi...s láskou ale :) | ||
14.01.2009 14:09:18 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
ty jsi tele norsko....:) to nejde, starouši....hehe | ||
14.01.2009 14:07:48 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Tak chci zpátky své oči, daddy | ||
14.01.2009 14:06:18 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
mně nemusíš radit, co mám dělat. Kdybych chtěl, zeptal bych se | ||
14.01.2009 14:05:50 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ aleš-novák |
králi bylo správně :o) | ||
14.01.2009 14:02:41 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
"úroveň" písmáka je pořád stejná, myslím...je to jen optický klam "staroušků" tady, no....když byli "mladí", bylo všecko lepší, známá to věc ne? :) pro D4N neboli viděli písmáka jinýma očima, řekněme před pár lety | ||
14.01.2009 14:01:26 | dát kritice tip | ✩✩✩ Petrusha |
prečo to avízo? | ||
14.01.2009 13:58:10 | dát kritice tip | D4N |
stanou se krály ... (stydlivý smajl) | ||
14.01.2009 13:55:46 | dát kritice tip | D4N |
Čti si zlatý výběr, nebo díla zařazená kritiky do výberu, nebo ta, která mají hodně tipů. Dál si můžeš vytvořit skupinu oblíbených autorů, na jejichž nová díla ti písmák automaticky pošle avízo. Ten zbytek je fašismus, snaha o očistu nemá reálné opodstatnění, místa je na písmáku dost pro všechny, i ty špatné. Naopak, osobně nechápu logiku výroku, že "odstraněním" špatných autorů, smazání špatných děl ... vytvářením hvězdných pěchot -- že tímto přibude automaticky na písmáku spousta nových kvalitiních děl. Přijde mi spíš, že se snažíte říct, že vám ta špatná díla, ti špatní autoři ubírají "nějaký" prostor, nějaký životní prostor, Lebensraum ... že přímo BRÁNÍ vzniku nových děl ... a tedy že po jejich odstranění bude písmák vzkvétat ... Podle mého mínění, písmák není německo, písmák je virtuální prostor s de facto nekonečnou kapacitou. Já bych problém nespatřoval v oněch "špatných autorech" ale ve vás, v kriticích a ve vašem systému. V sítu, v třídícím systému - pokud tedy je pravda, co Norsko, papouch a podobní tvrdí - že "dobrých děl" obecně na písmáku ubývá // přitom do Zlatého výběru, a do výběrů obecně je přidávano mnohem, mnohem, MNOHEM více děl, než např. v r. 2002 atd. (nechť se každý přesvědčí sám)// čili z tvrzení že za a) DOBRÝCH děl je JEDNOZNAČNĚ méně, než bylo DŘÍVE a za b) z faktu že DĚL označených kritiky za DOBRÁ jednozančně přibývá > logicky vyplývá co ??? co??? no, pokud má Norsko pravdu (že dobrých děl ubývá), vyplývá z toho, obrovské selhání kritiků, a jejich systému výběrů, výtěrů atp. -> ne debilů alá Jarmila Moosová. Čili selhání systému se opět hazí na Židy, na cikáy ... na hvězdnou pěchotu ... a co udělá dav > upálí je .. a papouch a podobní se stanou králi ... budou si ve své píše objednávat uniformy, přidávat za nicky hvězdičky a hodnosti, aby se jasně odlišili od póvlu ... od nás | ||
14.01.2009 13:52:46 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
já myslím, že pro začátek by se měly přestat produkovat tyhle prtní diskuze | ||
14.01.2009 12:03:35 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Spása by to nebyla určitě, ale i to by možná část jedinců odradilo od psích kusů | ||
14.01.2009 12:00:52 | dát kritice tip | NJN |
Představovala, když už. U některých (možná, že u všech, nevím, nemám nastudováno)serverů prostě musíš napsat alespoň skutečný e-mail, bo ti posílají oznámení o registraci s heslem.(Tady si tam můžeš nacvakat jakoukoliv píčovinu.) Netvrdím, že změna registrace je spásou Písmoně. Ale rozhodně bych tím já osobně začala. | ||
14.01.2009 11:53:24 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
A jak bysis tu novou registraci představoval ? (konečně návrh!) | ||
14.01.2009 11:50:54 | dát kritice tip | NJN |
Písmák je samej plevel. Ale to byl vždycky. A to jsem tu šest(sedm?)let. Takže to není záležitost poslední doby. Chybou je (mimo jiné) snadná registrace. Jen si nacvakáš e-mail(jakejkoliv, to nikdo nekontroluje - proč taky) a dvakrát heslo. A TO UMÍ I TROTL. | ||
14.01.2009 11:36:17 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
proč by dělali ? ... neplýtvej zde časem, je-li zbytečná | ||
14.01.2009 11:34:13 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ StvN |
Norsko 1 a Norsko 2. | ||
14.01.2009 11:30:17 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
kdo je založí ? | ||
14.01.2009 11:29:00 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ StvN |
Ještě dvě pitomé diskuse a povídka zmizí. | ||
14.01.2009 11:25:32 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
povídku neodsouvám, naopak, byl jsem první, kdo ti napsal a jmenoval jsem Měrku | ||
14.01.2009 11:24:36 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Tady máme přece jenom více možností. Návrh ?! | ||
14.01.2009 11:08:28 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ aleš-novák |
Norsko: za Zemi jsou pořád nějaké války, bída, hlad. Co s tím uděláme? To je prostě obvyklá součást dění, když se do akce zapojí mnoho jedinců najednou... | ||
14.01.2009 11:01:51 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ StvN |
Tohle ti vadí a přitom odsouváš Povíkdu měsíce? | ||
14.01.2009 10:19:00 | dát kritice tip | Tangens_Omega36 |
akredit - jasně, začít sám, ale jeden člověk je málo, musí se přidat další... | ||
14.01.2009 09:02:03 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
já se starám o sobe a stydím se maximálně za sebe... pár perel jsem tu našla a nikdo mi tu nevadí,,,,a když vadí, tak si řeknu dobře ti tak vole :) | ||
14.01.2009 08:58:27 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
stydím se za všechny blbce, kteří se na tomto serveru pohybují | ||
14.01.2009 08:56:52 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
na většinu se vyprdni, ta je vždycy blbá přece.... a vůbec... venku je krásně inverzně lednově ledově tak vyraž na procházku po vyučování :) | ||
14.01.2009 08:55:25 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
nejspíš o obojí, ale obávám se, že většině je to jedno a nejde jim o nic | ||
14.01.2009 08:53:32 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
jde ti o net? nebo o literaturu? | ||
14.01.2009 08:49:56 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
neznám chytřejší. Tím to asi bude | ||
14.01.2009 08:44:04 | dát kritice tip | ✩✩✩ daddy |
nechceš toho po blbým internetovým serveru moc? | ||
14.01.2009 08:20:09 | dát kritice tip | ✩✩✩ Delahaye |
chroustovi soukromý Tip za "broučky zalézající do nosních dírek" a za "stáj plnou voňavých koní a jiného lidského utrpení" líbí, TIP ! :-)))))) | ||
14.01.2009 08:16:37 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
žiadny nebol | ||
14.01.2009 08:12:34 | dát kritice tip | ✩✩✩ Petrusha |
čo s tebou, keď sa ti žiaden návrh nepáči? | ||
14.01.2009 08:05:01 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
moc radikální. Další | ||
14.01.2009 08:02:00 | dát kritice tip | ✩✩✩ Petrusha |
zrušme to tu ... a je, nebude nikomu nič vadiť, niekoho nič štvať ... a je | ||
14.01.2009 00:29:21 | dát kritice tip | ✩✩ obluda |
no, ja to robim tak, ze mam v oblubenych autoroch ludi, o ktorych viem, ze pravdepodobne napisu nieco, co by mohlo stat zato a ostatnymi dielami sa zaoberam len vtedy, ked mam zbytocny cas... sice neverim, ze si k takemuto rieseniu zatial nedospel sam, ale i tak sa on s tebou podelim | ||
14.01.2009 00:08:06 | dát kritice tip | Ze |
ty vole Norsko, ty seš jezdec.. se fakt musim tlemit, jak každyho napadaš.. fakt vtipny.. | ||
13.01.2009 23:38:57 | dát kritice tip | ceder_john |
tělocvična je zavřená. skoč z okna. | ||
13.01.2009 23:28:23 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ papouch admin |
..než radikální není jiné. Si mysim. Smazat a začít znovu a líp. Ale to už tady mysim někdo říkal, ne? | ||
13.01.2009 23:21:22 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Oldjerry korektor |
Kdybych si byl jist,že se ty mé srajdy dají číst, tak bych horlil s tebou. Takhle raději držím ústa... a klávesnici. | ||
13.01.2009 23:14:26 | dát kritice tip | Fantasie |
Nebrblat a dělat!:-D))))) | ||
13.01.2009 22:33:52 | dát kritice tip | ✩✩✩ Pišta_Hufnágl |
Škoda, že neubývá i Norska. | ||
13.01.2009 22:02:04 | dát kritice tip | ✩✩✩ Anetté |
nic | ||
13.01.2009 21:11:22 | dát kritice tip | chroustjazz |
jsi moc náročný..neumíš se radovat z hrstiček plných připitomělých oblázků..z těhotných andílků v podělaných nočních košilích..z lučního kvítí a broučků zalézajících do nosních dírek..rytířů lochtajících krásné panny v tunelech smrti, na jejichž koncích není světlo, ale stáj plná voňavých koní a jiného lidského utrpení..ty verše opěvující lásku a pach sovětských šeříků..citáty plné citu a haiku plná prázdných slam a bot..co bot, to slam, co slam, to čouh.. je tu příliš silná komunita udržující tento stav - že by schválně? - a tou komunitou nemyslím ty autory, kteří toto publikují je to jako s bolševikem..čekám už dlouho, až vymře..ale naopak, stále sílí! tedy chyba není v těch, kteří píší to, co ty nemůžeš dočíst, ale v těch ostatních řešení? než radikální není žádné.. | ||
13.01.2009 21:00:16 | dát kritice tip | ✩✩✩ oleandr |
třeba příjdou lepší časy, nepropadej panice... | ||
13.01.2009 20:39:03 | dát kritice tip | ✩ Ruppert von Trautenberg |
Krakonoše na vás! Za trest sem něco napíšu. | ||
13.01.2009 20:23:08 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ papouch admin |
ono.. ostatně .. otázku "Co dělat" (orig.: Что cделать) vyslovil již Lenin ..a jak to dopadlo, že | ||
13.01.2009 20:10:04 | dát kritice tip | itsx |
Milí Norsko Situace je nepřehledná.stop Jedno víme jistě.stop Potřebujeme více času na hlubší analýzu.stop A více peněz.stop S pozdravem.stop itsx.stop | ||
13.01.2009 20:04:40 | dát kritice tip | ✩✩✩✩ Ferry |
Shora uvedený text určitě není básní. Navzdory norské domněnce, že na tento můžeme (sic) inteligentně reagovat, tvrdím, že, a bude to v souladu i s ústavním pořádkem, můžeme reagovat i neinteligentně. Proto si dovoluji se autora zeptat,koho oslovil řečnickou otázkou CO S TÍM BUDEME DĚLAT. I nás nenadané, avšak hravé a proto si Písmák užívající? Děkuji. | ||
13.01.2009 19:25:39 | dát kritice tip | Muessa3 |
Zní to smutně,ale zas je zde cítit určitá naděje,nelhostejnost k danému problému.. Takže jde jistě o to,že se asi chce něco s tím dělat.. Alespoň tak to na mně působí. Co takhle začít s tím něco dělat? :o) Jdi nám příkladem. :o) | ||
13.01.2009 18:48:00 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Další | ||
13.01.2009 18:46:47 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ papouch admin |
všecko smažem a začneme znovu a líp... já vím,.. málo. Další.. | ||
13.01.2009 18:46:09 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
kvalita písmáka klesá od té doby, co se vymazal francois :-) až se smaže moosová, půjde dolů i kvantita :-) a až se smaže chroustal, tak to můžeme zabalit | ||
13.01.2009 18:22:34 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
brúka, viem | ||
13.01.2009 18:19:49 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
sa opijeme a budeme zvracat a podopierat sa az domov...lenze zaspime bo tak nam bude spatne a na druhy den sa uvidi... co prinesie nove rano... idem vsak ted jest a spinkat a tak vies...zeby viacej palceky lepili....bru | ||
13.01.2009 18:17:43 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
totony, to budou jistě kartony slovenského vína, které spolu vypijeme | ||
13.01.2009 18:14:44 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
je sice pravda, ze sa mi po nich neco totony...a ked sucham o seba sa zmolkaju haha | ||
13.01.2009 18:13:08 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
a nie mas tie prsty nejaké přilepené | ||
13.01.2009 18:11:03 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
a ja nechapem preco sa to 2x zobrazuje... ale ver, ja len tak do vetra ee :-D | ||
13.01.2009 18:09:54 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P | ||
13.01.2009 17:59:29 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
Objevit Ameriku, bylo umění. Musel jsem přesvědčit všecky blbce, aby mi věřili | ||
13.01.2009 17:56:31 | dát kritice tip | ✩ Ruppert von Trautenberg |
A pak že Ameriku objevil Kolumbus...... Hovno ňáký. Nor to byl. | ||
13.01.2009 17:56:16 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ale jsi tu, blbče :-) | ||
13.01.2009 17:54:43 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Honzyk |
....na domovnický schůze nechodim... | ||
13.01.2009 17:52:06 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
neverím, že to myslíš vážně | ||
13.01.2009 17:51:56 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P | ||
13.01.2009 17:50:29 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P | ||
13.01.2009 17:49:50 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P | ||
13.01.2009 17:49:00 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ale to je tajemství | ||
13.01.2009 17:47:22 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
se tulit? urcite ale i bez pif.... | ||
13.01.2009 17:46:42 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
tak se budeme tulit tutuli-mutuli...ajaj... | ||
13.01.2009 17:43:31 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ty to taky umíš ? | ||
13.01.2009 17:41:38 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
tak se budeme tulit tutuli-mutuli...ajaj... | ||
13.01.2009 17:41:03 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
purista nie, snad puritan? :-D | ||
13.01.2009 17:40:18 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
já jsem po pivku moc přítulný | ||
13.01.2009 17:39:59 | dát kritice tip | Animae Mundi |
kto Ta upozornoval? hadam nie nejaky jazykovy purista, ci?:) | ||
13.01.2009 17:38:37 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
mundi, ma upozornovali ze pomlcky na zdoraznenie ci spomalenie slova sa nepouzivaju haha | ||
13.01.2009 17:38:27 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
len prid norsko...prid...pifko to isti | ||
13.01.2009 17:29:06 | dát kritice tip | Animae Mundi |
mila krempi..ne-i-ri-tuj-...ma:) | ||
13.01.2009 17:28:41 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
dobře, přijedu já | ||
13.01.2009 17:26:20 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
...dalsi prosim... :-DDD | ||
13.01.2009 17:25:35 | dát kritice tip | Animae Mundi |
..co s tym ma co delat jestli si mi neco napsal nebo ne... ..ja se neztezuji.to ty.. ..btw..ked uz..mily mundi...mily:) | ||
13.01.2009 17:25:15 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
přijeď, pokecáme | ||
13.01.2009 17:23:29 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
milá mundi, nenapsal som ti ani riadok. Omlouvám se | ||
13.01.2009 17:22:52 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
...dalsi prosim... :-DDD | ||
13.01.2009 17:22:05 | dát kritice tip | beketka |
Vypneme písmáka a půjdeme běhat:) | ||
13.01.2009 17:22:00 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
co ty vis o muzoch | ||
13.01.2009 17:20:44 | dát kritice tip | Animae Mundi |
to Tvoje dalsi prosim ma zacina iritovat:)... ..ale co chces vlastne Ty?..chces navrhy,zlepsenia,napady?....pretoze diskusia na tejto urovni je celkom nezmyslena..nikam nevedie... | ||
13.01.2009 17:18:59 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
hej, to si myslia seci muzi :-D | ||
13.01.2009 17:18:04 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
nevím, co s tým má moje žena. ta ma lúbi. další prosím | ||
13.01.2009 17:15:41 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
norsko, je to jak- co budes robit, ked ta zena uz nemiluje? ta nic, lebo sa neda nutit... atp | ||
13.01.2009 17:11:38 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
málo. Další | ||
13.01.2009 17:11:30 | dát kritice tip | Animae Mundi |
co s tym delat?..ked nepomahaju konstruktivne kritiky kritikov...neni o cem zrejme... | ||
13.01.2009 17:10:26 | dát kritice tip | ✩✩✩ krempi |
ale toto je uplne bezna vec.... delat? nic, nechat to bejt :-D | ||
13.01.2009 17:05:57 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
moc složité. Další | ||
13.01.2009 17:02:47 | dát kritice tip | Wiski |
Já trvám na nové hierarchii děl, která by fungovala na principu - líbíš se plénu? pokračuješ dál...projdeš i v další fázi? postupuješ dál...nevím, kolik by mělo být třeba stupňů, myšlenka je ve fázi vzniku a jen čekám, až se toho chytne někdo vlivnější, než jsem já...a někdo, kdo má elán to zrealizovat. To je moje odpověd, ačkoli očekávám, že prosby nebudou vyslyšeny. Hezký den přeju | ||
13.01.2009 16:50:52 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
děkuji, neroušku. Jsi takový vnímavý | ||
13.01.2009 16:48:01 | dát kritice tip | ✩✩ neroušek |
Neroušek nesouhlasí.**************** | ||
13.01.2009 16:47:34 | dát kritice tip | ✩✩ Tragicus |
Jak by ne, jsem originál. | ||
13.01.2009 16:44:04 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
To jsi řekl ty, ale nikdo jiný | ||
13.01.2009 16:42:40 | dát kritice tip | ✩✩ Tragicus |
Ano, ja také. Svým způsobem. | ||
13.01.2009 16:42:05 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
zjevně nesouhlasíš. Jsi vůl | ||
13.01.2009 16:40:39 | dát kritice tip | saša_gr |
lásko, mě ubývá sil | ||
13.01.2009 16:38:02 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
říkal jsem něco o inteligentním způsobu, ne o inteligentním způsobu blbců | ||
13.01.2009 16:35:52 | dát kritice tip | ✩✩ Tragicus |
Jestli je to báseň, která má být příkladem nynější kvality textů, pak se ti povedla. :] | ||
13.01.2009 16:33:50 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
né já, my. Milá salomesr | ||
13.01.2009 16:33:50 | dát kritice tip | ✩✩ Tragicus |
Ale musí ubývat sakra rychle, že si Armin stihl za svůj ~ půlroční pobyt zde všimnout sestupné tendence. :] | ||
13.01.2009 16:32:35 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
a nedělám snad, milý akredite | ||
13.01.2009 16:31:47 | dát kritice tip | salomesr |
kup si knihu | ||
13.01.2009 16:31:30 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
není to kritika, je to báseň na kterou můžeš inteligentním způsobem reagovat :-) | ||
13.01.2009 16:29:40 | dát kritice tip | ✩✩ akredit |
netřeba s tím nic dělat, všichni mají svých starostí dost; a tobě to musí právě vyhovovat, protože tvoje skvělá díla tím více vynikají; jinak nezištně pomáhej ostatním a nevolej jiné, ať něco dělají, začni sám .) | ||
13.01.2009 16:29:10 | dát kritice tip | ✩✩ Tragicus |
Když to myslíš vážně, proč to znevažuješ tím zalamováním, že to vypadá stupidně jako kritiky uživatele/ky baronka? | ||
13.01.2009 16:28:32 | dát kritice tip | TheEvilOne |
snad nemyslíš moje díla milý Norsko:) ale s tím nic neuděláš, prostě to nečti:) | ||
13.01.2009 16:20:55 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
CO S TÍM BUDEME DĚLAT | ||
13.01.2009 16:19:12 | dát kritice tip | ✩ Armin Tamzarrian |
no, ubývá... také mě to netěší :-( | ||
13.01.2009 15:30:42 | dát kritice tip | ✩✩✩✩✩ Norsko |
ubývá zde dokonce i lovkyní, ale tato je myšlena vážně | ||
13.01.2009 15:29:13 | dát kritice tip | cerna_lovkyne |
ubývá zde seriózních diskusí | ||
13.01.2009 15:15:07 | dát kritice tip | ✩✩✩ jH |
zkracovat, zkracovat, zkracovat | ||
13.01.2009 15:02:44 | dát kritice tip | Tangens_Omega36 |
Hm, ubývá zde všeho možného. Co dělat? Protestovat. |
Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.