Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milý Písmáku, co s tím budeme dělat ?

13. 01. 2009
7
384
10304
Autor
Norsko

 

 

 

Milý Písmáku, co s tím budeme dělat ?
 
Ubývá zde děl, kterými jsem nadšen
Ubývá zde děl, která
dočtu do konce
Ubývá
zde děl, která
se
dají číst

384 názorů

ponedělí
27. 02. 2009
Dát tip
go Norsko, go! /*

krempi
30. 01. 2009
Dát tip
ja ne

krempi
30. 01. 2009
Dát tip
aaaach-ch... ano ano anoooo! ;-)

Norsko
30. 01. 2009
Dát tip
pracuji

krempi
30. 01. 2009
Dát tip
aaaach-ch... ano ano anoooo! ;-)

krempi
30. 01. 2009
Dát tip
aaaach-ch... ano ano anoooo! ;-)

krempi
30. 01. 2009
Dát tip
tak tohle sem necetla, jdu juknut co to zac heh! a podle toho se rozhodnu :-)

Norsko
30. 01. 2009
Dát tip
snad nechceš, abych ti své poslední dílo "Camera obscura" věnoval ?

krempi
30. 01. 2009
Dát tip
se mnou se radeji podel o neco jineho haha ;-)

Petrusha
30. 01. 2009
Dát tip
čo ti nemôže utrieť uši? moje nervy ...

Norsko
30. 01. 2009
Dát tip
Děkuji á dvojce, že mi nemůže upřít duši. To je tak geniální, že se o to hned se všemi musím podělit. Tak promiňte

a2a2a
30. 01. 2009
Dát tip
D4N ano, diskuse zde, ve veliké většině stávají se nepřehlednými a místy pro osobní, někdy méně, někdy více vtipné, ale nejčastěji trapné exhibice. Norsko je živel, živel s duší, který svou živelnost zvládá s různým úspěchem, ale tu duši mu upřít nemohu, třebaže tato diskuse jako celek neposkytla možnost ji prezentovat

a2a2a
29. 01. 2009
Dát tip
D4N Já jen osobní zkušenost. Třebaže vystupuji pod nickem, cítím se za své názory velmi odpovědný, úplně stejně jako bych uváděl občanské jméno. Je to mimo jiné dáno i tím, že se osobně znám s ai 15 zdejšími autory, navíc velmi kvalitními, a už kvůli nich bych si nedovolil psát zjevné pitomosti, třebaže to někdy i nevědomky dělám. A je dobře možné, že tak svou odpovědnost vnímají i mnozí další z kritiků, a na tom nemění nic i sadomasochistické sklony některých z nich.

Kastel
28. 01. 2009
Dát tip
...a dál...:o)

Norsko 1
27. 01. 2009
Dát tip
hezké dvojko, takové geografické

a2a2a
26. 01. 2009
Dát tip
NEPLAČTE VŠAK MOJI MILÍ ŽE NIKDE NENÍ BÁSNÍ PLOD V TUTO CHVÍLI HLAVNÍ JE ŽE ODTUD VEDE PLYNOVOD

a2a2a
26. 01. 2009
Dát tip
MIZÍ NADŠENÍ Z NORSKA UMLKAJÍ DĚLA CHLADNE GOLFSKÝ PROUD TAM KDE KDYSI RYZÍ MÚZA PĚLA ZŮSTAL TEMNÝ TROUD

domin.go
22. 01. 2009
Dát tip
ó

Norsko
22. 01. 2009
Dát tip
spíš naopak, kamaráde

domin.go
22. 01. 2009
Dát tip
lžeš, ty děti by tě umlátily

Norsko
22. 01. 2009
Dát tip
máš pravdu, reakce jak v mateřské

domin.go
22. 01. 2009
Dát tip
reakce jak v mateřské školce, kde ty vyučuješ?

Norsko
22. 01. 2009
Dát tip
nenadávej jim

domin.go
22. 01. 2009
Dát tip
Blbče.

a elektrickhouse je co ? dům pro elektřinu, nebo pro elementární triky ?

Veselina
21. 01. 2009
Dát tip
pardon, toto není literární úhor, co je cvokhaus

Norsko
20. 01. 2009
Dát tip
ano, bloknul jsem zde narvaha, načež on zplodil tu oslavnou ódu. Někteří lidé se prostě nenaučí přijímat důsledky svého chování

papouch
20. 01. 2009
Dát tip
jsi Narvaha bloknul? jsi zbabělec a nafouknutá sebestředná nula bacha na přetlak

tak čti mě, přece!

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
Akorát tady štípeš jak komár. Myslíš, že mám na starosti jenom tebe ? Prásk

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
Na takové patolízaly a vlezdoprdelky nejsem zvědav. Končíš

Narvah
19. 01. 2009
Dát tip
To přeci, milé Norsko, nehraje žádnou roli! Ty to máš přece rád, dlouho si vykládat. Nebo ne? Změnil ses?

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
V životě jsem tě neviděl

Narvah
19. 01. 2009
Dát tip
Dobře jedeš! Přesně tak Tě znám, milé Norsko!

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
Úplně jsi ztratil rozum

Narvah
19. 01. 2009
Dát tip
Ty voe, fakt. Dostals mě! Seš jako lepší než sem si myslela, hehe

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
Co to na mě zkoušíš ? Jsi v pasti

Narvah
19. 01. 2009
Dát tip
To jsem rád, milé Norsko, že se na to vždycky chytneš! To mě pak těší si to jendou za čas dát! ;)

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
n:tvá blbost je donebevolající

Narvah
19. 01. 2009
Dát tip
Kdo mluvil o vyhazování, milé Norsko? Já Ti jen nabízím cestu, jak z Tvého čtenářského deficitu ven. ;)

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
jo tak, ty mě chceš vyhazovat. Jakým právem ?

Narvah
19. 01. 2009
Dát tip
jako tebe?

Norsko
19. 01. 2009
Dát tip
čím ho chceš nahradit ?

Narvah
19. 01. 2009
Dát tip
NADEŠEL ČAS, ABYS ODEŠEL..

dapler
19. 01. 2009
Dát tip
Na co nemám zapomenout?

dapler
18. 01. 2009
Dát tip
Já doufám,že to sranda je,jinak by mě Norsko opravdu zklamal.:) Možná i to je odpověď na jeho výše zmíněnou otázku,proč se ztrácí čtivost děl. Protože je všechno sranda...tedy i jeho námět k debatě.

Norsko
18. 01. 2009
Dát tip
dapler ovšem není dassler

krempi
17. 01. 2009
Dát tip
tak som nevedela, ze je chlap...ale...uhmmm...to by sa dalo neco... totony... :-D

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
chlapa bych za manželku nechtěl

krempi
17. 01. 2009
Dát tip
dost mozne, dufam, ze ona nie je tva mangelka :-)

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
mundi žárlí

krempi
17. 01. 2009
Dát tip
mundi, jaka zoznamka? ja a norsko to robime uz dlshie haha

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
čus

neznamaxy
17. 01. 2009
Dát tip
krize, konjunktura ... běžná věc nejen ve finančních kruzích

dapler
17. 01. 2009
Dát tip
Dám ti taky jednu radu. Příště zkus téma své debaty: "Kdo je tu větší blbec než já". Budeš mít velkou naději na úspěch.:) Rád se pak zapojím se svým relativním konstatováním. ..ale tahle debata už je opravdu o ničem. Měj se moc hezky.:))

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
Pořád to ještě není ono. Nic není zadarmo, to si zapamatuj

dapler
17. 01. 2009
Dát tip
Když mi to zaplatíš, rád pojedu.:) Ty jsi učitel?? Doufám, že svým studentům dáváš stejná práva jako sobě, co se týče relativní pravdy. Chtěl bych tě viděť při tom,když ti student řekne,že blábolíš proto,že on to právě konstatoval a že má tudíž relativně pravdu. FAkt jsi mě pobavil. Ještě,že egoisti jako ty nejsou všude...to by byl vývoj...pane.:))

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
Vyjeď si na třeba na Havaj a medituj. Hlavně o svých slovech. Za půl roku se vrať a dej vědět. Příjemný pobyt

dapler
17. 01. 2009
Dát tip
To myslíš vážně, cos teď napsal?:)) Považoval jsem tě za seriozního člověka, který chce debatovat o tom, proč jsou díla zde čím dál méně čtivější,nebo méně kvalitní,protože stejnou otázku si kladu taky a snažím se na ní hledat odpověď. Teď ale opravdu nechápu o co ti jde. Jestli si vystačíš jen se svým názorem(a jak je vidět,naprosto neomylným,avšak tajným),pak tato debata pozbývá na významu.Zeptej se sám sebe a konstatuj si...a nemusíš to ani zveřejňovat:)))

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
Mně stačí konstatovat. Konstatuji-li, je to pravda minimálně relativní. Nesouhlasíš-li, vysvětluj ty.

dapler
17. 01. 2009
Dát tip
Myslím, že jsem se tě neptal,jaký je rozdíl mezi pitomostí a blábolem. Otázka zněla, proč si myslíš,že blábolím? Pochopil?

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
Označil jsem to za blábol. Řeknu ti, jaký je rozdíl mezi pitomostí a blábolem. Blábol je pitomost, kterou zplodí chytrý člověk v domnění, že je chtřejší, než ten druhý. Pochopil ?

dapler
17. 01. 2009
Dát tip
To co jsem napsal, je filozofická postulace na vyslovenou otázku.Pokud máš exaktní odpověď na to, proč tady ubývá kvalita, zveřejni ji...rád si jí přečtu. Máš-li dojem,že blábolím,napiš laskavě proč,jinak budeš vypadat jako hlupák,který všechno co nechápe, označí za pitomost.:)

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
Ano, co jsi napsal, je blábol. Velký

dapler
17. 01. 2009
Dát tip
Tomu se říká: evoluce průměrnosti a je to celospolečenský jev.Doba pokročila do stadia, kdy je jednodužší se prosadit čím dál větším "blábolem". Čím větší je domokracie výběru, tím horší jsou výsledky samostatných osobností.

moorgaan
17. 01. 2009
Dát tip
vikivika:-)).. no jo, stalo se v navalu horlivosti:-))..to vis debil! ale obhajoba té "animalibity" by to neomluvila!.-))

moorgaan
16. 01. 2009
Dát tip
StvN..prosimte, muzes me rict na koho jsem si otviral hubu?- ja tady na nekoho pokrikuju debile, bolseviku?..se vzpamatuj a osetri si jako jeden z tech co maji na uroven Pismaku vliv to, aby v prvni rade meli nekteri funcionari zakladni slusnost vyjadrovani.. navrhoval jsem hlavne, a tos mozna v obrane nevycvalanych, nepostrehl, ze dost velkym problemem je prave anonymita tech, kteri uz nejakou tu funkci maji, nikoliv tech, co se registruji jako uzivatele..pokud se uz nekdo pohybuje timto serverem s tim, ze mu byla propujcena nejaka funkce-kritik, admin a podobne, urcite by to mel byt citelny clovek -př. ja franta vopicka, muz, z opavy, 44 let jsem ten a ten, vykonavam kritika proto a proto a jsem naklonen tvorbe te a te- urcite by tim jeho autorita stoupla, donutilo by ho to se chovat slusne aby byl respektovan temi koho hodnoti a pokud by si treba pak na neho nekdo otevrel usta, tak je tady jednak ochrana primo z administrativy a nebo ta dulezitejsi- uzivatelu, kteri uznavaji jeho praci tady !..pokud tohle nebude, bude uroven hodnoceni v rovine-debil, fasoun, bolsevik, pryc s nim!.. a docela jsi me zklamal prave ty, ktereho povazuji za celkem slusneho a sikovneho kritika, ze obhajujes anonimitu prave teto funkce!..

s tím se nedá dělat nic tohle je prostě net otevři si nevirtuální klub, a pak si ho zase hned zavři a nikoho tam nepouštěj :))))

StvN
16. 01. 2009
Dát tip
moorgaane, popravdě, ty se chováš taky dost neurvale. To jen tak na okraj. Jméno napsané v záhlaví nicku nic neřeší. Můžeš říct, že to je pseudonym a jsme zase tam, kde jsme byli. Otevíráš si hubu na tyhle lidi neprávem.

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
Vůbec ses nezamyslel

JiKo
16. 01. 2009
Dát tip
budeme střílet nekvalitní autory.. ať se Gauss possere :-)

moorgaan
16. 01. 2009
Dát tip
StvN..ty je mozna znas, to je v poradku, o tom rec nevedu.. me neznas, ale muzes si z registrace precist nejzakladnejsi informace, to u nekterych je problem... ale ty jsi kritik, a pokud tobe nevadi, ze si tady nekdo anonymne na druhe otvira hubu, tak to muze vadit druhym!.. asi ti je jasny, ze pokud nekomu reknu ,ze je debil, tak se to dobre rika v anoymite serveru, v realu by si to vetsinou ten dotycny nedovolil..a kdyz jo, tak pravdepodobne by dostal pres drzku... a pokud nekdo tady vyuziva vice nicku je nanejvys nepravdepodobne ze udava o sobe jasne informace a vlastne o sobe neudava nic, protoze se nevi ktera ta registracni karta o nem rika to nejzakladnejsi! je na tymu spravy Pismaka, pokud tyto urazky a vulgarity trpi,ja pouze davam do diskuse prispevek k tematu..Norsko se ptal predpokladam vsech ! a mozna chtel slyset nazory z plena-pokud se ptal jen nekoho, pak se omlouvam ze jsem rekl svuj nazor na nize diskutovane temata...

itsx
16. 01. 2009
Dát tip
mě ty anonymy toho internetu tak nevadí a ruku na srdce, přátelé, ta knihovna, ta je vlastně taky takový ten anonym, že :) Jenom technická prosbička: v případě omezení posílaní počtu děl bych zachoval neomezené nahrávání do konceptů, s tím že editace koncept -> nějaký seznam by bylo považované za nahrání díla. voilà :) tím by mohlo mít člověk všechno pohromadě jako teď a nemusel mít texty třeba na emailu apod. webových službách.

StvN
16. 01. 2009
Dát tip
moorgaane - chrousta i papoucha osobně znám, nakonec znám i Norska. Znám však tebe? Dobře si rozmysli, o kom mluvíš jako o anonymovi. Mýlíš se překvapivě často.

moorgaan
16. 01. 2009
Dát tip
diskuse sklouzla do hovadin a opetovnych kyselých slin od chrousta, papoucha a jim podobnym-mozna jedneho nicku, nevim- ! a tak je to v Česku SE VŠÍM, v anonymite se prezentuji pravdepodobne nejak postizeni lide, kteri umeji vykrikovat z davu slova - debil, bolsevici,omezenci a buhvi co jeste- dekuji za jasnou a demostrativni ukazku kolektivu, ktery ma pravdepodobne vliv na chod Pismaka!...pokud tito lide zahaleni v anonymite budou urazet a povysovat se nad ostani, budou takoveto diskuse pouze k provetrani jejich nevymachanych držek, prezentaci jejich spatne vychovy a ubohym dukazem toho, ze proste zadna cesta k naprave a kvalite , o ktere tady chtel Norsko diskutovat -nevede! BEŽTE DO PRDELE a nechte tvořit hvezdnou pěchotu, protoze tohle je opravdu diskuse hodná - " hvězdnému generálnímu štábu" !!!

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
prakticky jsem s ním nedošel do styku. Skrýval se v dílně

ty se ho bojíš ? neurazil jsi ho náhodou na česti a on ti slíbil pomstu ?

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
francůz

jaké slovo ? skrývat, chabal, norskej ?

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
Nepoužívej vůbec to slovo. Tady nám jde o kvalitu a příjemné interaktivní prostředí

Petrusha
16. 01. 2009
Dát tip
a píšem snáď niečo iné?

ale já se za něj neskrývám :-) jak jsi na to, prosím tě, přišel :-)

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
Na Totemu to funguje. Proč by i zde nemohlo ? Ale změny v bázi programu budou zřejmě nutné. Mluvil jsem i osobním finančním přínosu. Jinak nebude Písmák takový, jaký bychom si ho všichni přáli

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
Netahej jsem Chabala, neskrývej se za něj. Chabal je uzavřená kapitola

Petrusha
16. 01. 2009
Dát tip
to obmedzenie diel na maximálne!!! jedno denne by nebol vôbec zlý nápad ... čo tak z tej celej debaty vyčítavam

Norskej, já jsem o nerouškovi nikdy neřekl, že je debil... ovšem mám pocit, že si neroušek z některých uživatelů dělá sedínku, neboli, jak řekl chabal, že se posměškuje

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
I kdyby byl, na mých slovech a slovech všech navrhovatelů se přece nic nemění. Nechte ho být, že píše kladné kritiky, není charakterová vada

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
Proč pořád opakujete, že je neroušek debil ? Jak jste to poznali, že jste si tak stoprocentně jisti ? Co vám udělal ? Jakousi podivnou předpojatost cítím ve vašich slovech, směřovaných k nerouškovi, a je mi to líto.

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
můj názor je jiný

není :-(

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
JAK NA CO. ZDE JE TO NA MÍSTÉ

Norsko, šest avi, není to přeci jenom trochu moc ? vlastně ono i jedno je moc :-(

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
jsi jeden z mnoha

Tragicus
15. 01. 2009
Dát tip
To by mne zajímalo, proč jsi mi poslal avíza od těchto dvou zpráv: "15.01.2009 19:53:52 Norsko sekerník by to byl. Hele, chrouste, ty nejsi ? 15.01.2009 19:55:22 Norsko Á, winter. Venku je zima, co ?"

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
keď mi nebudeš písať, neodpoviem

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
pošlem ti, čo len budem chcieť, áno ?

krempi
15. 01. 2009
Dát tip
zabudol si- dalsi haha lenze tady nevyresime ani to co ja delala s tym gelikom

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
Problémy spojené se střídáním ročních období zde nevyřešíme. Prosil bych k věci, pánové a dámy, k věci

krempi
15. 01. 2009
Dát tip
moje obdobie je tez leto- obdobie nekonecnych moznostiiiiiii

papouch
15. 01. 2009
Dát tip
> ..za komunismu nebo fašismu by se chroustjazz (a jemu podobní) dobře uplatnil jako zdatný sekerník na kulturní frontě Vyjadřuji se tak velice nerad, ale musím souhlasit s chroustem. (Myslím ten výrok o extra debilovi směřovaný nerouškovi.)

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
To máš blbý. Já, jmenovat se léto, tak by nic jinýho nebylo

neroušek
15. 01. 2009
Dát tip
Wintře,prosím ,neposouvej význam,to je o omezenosti a netoleranci a ne o politickém názoru či přesvědčení.******************* PS. fašistickou estetiku zastávala i církev či Platón.*********

Winter
15. 01. 2009
Dát tip
Jo, já zimu nikdy neměl rád.

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
Á, winter. Venku je zima, co ?

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
sekerník by to byl. Hele, chrouste, ty nejsi ?

Winter
15. 01. 2009
Dát tip
A už si nadávají do komunistů! Já to věděl!

neroušek
15. 01. 2009
Dát tip
Překlad chroutjazze:1)nejprve osobní útok na autora názoru o fašistické estetice:ty píšeš mizerné básně a je to pravda,protože to říká chroustjazz:"neroušek patří k hvězdné pěchotě a za svým seznamem si stojím..škoda, že mi ho smazali"Tedy nepolemizuje s názorem, chroustjazz pouze osobně napadá. 2)zde chroustjazz opět nepolemizuje s názorem,ale pavlovovsky sliní nad tabuizovaným slovem:"fašistická estetika..no ty jsi extra debil, neroušku" Závěr:Nebezpečnost lidí typu chroustjazze je v jejich obrovské omezenosti a arogantní netoleranci.Neroušek myslí,že za komunismu nebo fašismu by se chroustjazz (a jemu podobní) dobře uplatnil jako zdatný sekerník na kulturní frontě.

krempi
15. 01. 2009
Dát tip
snad xicht mas a das... a ja mam

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
také němám

krempi
15. 01. 2009
Dát tip
ty norsko, podme uz vazne na tie fotky jak si cel haha

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
a čo si robila s tým gélom

neroušek
15. 01. 2009
Dát tip
Ne,jsem proti jakémukoliv omezování,i když pro všechny.*********************

krempi
15. 01. 2009
Dát tip
isteze som tam bola naha, to vies, do vane chodim len naha, skor som cakala otazku- a to tam budes uplne sama? haha ale hej, aj sama som tam ted bola... len ja a muzsky sprchovaci gel (nahrada ako taka)

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
neroušku, vzpamatuj se umíš číst ? a byly by pro všechny stejné

neroušek
15. 01. 2009
Dát tip
Milý Norsko,to co navrhuješ spolu s broukem ( zrušení tipů,alternicků,omezení počtu děl na den ) je katastrofa.Toužíš snad po diktatuře? Mají nám ostatním určovat pravidla takový slaboduší jedinci jako chroustjazz? Ještě rozmysli prosím následky.Fašistických estetik, tedy estetik jediných správných,už si lidstvo zažilo dost.Svoboda,otevřenost pro vše je smysluplná odpověď nejen pro umění,ale i pro život.*****

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
a tam budeš úplně nahá ?

krempi
15. 01. 2009
Dát tip
ale si mi poslal 3x avi... no nic, jdu do vany

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
to bylo chroustovi

krempi
15. 01. 2009
Dát tip
sem debil, co si mi chtel rict? jeste jednou diky

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
Ne, ty na to srát nebudeš. To ti přikazuju Jinak se na to můžeme vysrat všichni

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
Pouze shrnuji, pouze shrnuji, milé dé čtyři en Co děláš ty ? prudíš

vlad03
15. 01. 2009
Dát tip
keby vsetci ludia chodili nahi by sa vsetko hned vyriesilo

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
škoda, že ti už neslouží paměť

daddy
15. 01. 2009
Dát tip
jakej totem? co je s ním? Vella? její rozhodnutí

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
vzpomeň si na totem a na vellu. A jak to dopadlo ? ! Co budeme chtít, to bude ! Nevěříš ?

daddy
15. 01. 2009
Dát tip
nevěděla jsem že se tady někdo ptá... on se ptal? majitel tohle je jen plácání do větru, myslím

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
ale deroušek umí. Jen se musíme rozhodnout, co vlastně chceme

daddy
15. 01. 2009
Dát tip
a deroušek o tomhle rozhoduje? myslela jsem že výsostně majitel

kapitan
15. 01. 2009
Dát tip
Všem...daddy..když nic jiného aspon bude větší přehled.

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
dobrý ? ... derovi, derouškovi, derýnkovi a že mu klidně finančně pomožem

daddy
15. 01. 2009
Dát tip
a komu to navrhuješ? :) hoho

kapitan
15. 01. 2009
Dát tip
....omezení děl..dobrý nápad...

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
Shrnul bych současný stav této diskuse do těchto slov : Omezit počet nicků, vycházejících z jedné IP adresy, se jeví jako velmi důležitý. Omezit, nejlépe na jeden. Pak by se jevilo (snad) jako průchodné řešení, jedno dílo denně. Na jednom seznamu, pochopitelně

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
pět děl, to ovšem myslíš absolutně. I to by mohlo být řešení

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
jak vtipné

nyma
15. 01. 2009
Dát tip
já jen že pokud ano, tak se nedivím, že ubývá děl kterými jsi nadšen... někomu podstata, někomu prostata;)

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
uniká ti podstata

nyma
15. 01. 2009
Dát tip
báseň? takže jakýkoliv můj názor, který nasekám do více řádků je báseň?

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
nezní zle, kamile. Jako na totemu

1. Max. jedno dílo denně! 2. Omezit alternicky, tj. jedna adresa-jeden nick! 3. Zrušit kategorie typu Blbůstky, Miniatury a pod.

Norsko
15. 01. 2009
Dát tip
jsi jen jeden z mnoha

Honzyk
15. 01. 2009
Dát tip
...nechápu, proč mě sem Norsko pořád svými chytrými avizy taháš..: chceš se "tady zbavit blbců""? ...tak si vychytej jen svý pindy tady: třeba ti to napoví-...

Notreal
15. 01. 2009
Dát tip
Ma ucast v redakci byla chvilkova, skoncil jsem prave proto, ze jsem na poradne kritizovani nemel cas. Vyberu jsem udelil vice :)

Notreal
15. 01. 2009
Dát tip
co me stve osobne nejvic neni kvalita del, ta bude vzdy vselijaka ... ale spis mnozstvi kritiky kleslo pod obvykle minimum a je to spise vzacnost.

moorgaan
14. 01. 2009
Dát tip
ano souhlas- pro dobre autory muze pomoci, pro ty kteri chteji byt dobri a nesnizi se k tomu, ze pod rouskou alternicku napisou neco, co by jinak jako znamy nick nenapsali.. ano tam si mozna trochu protirecim, ale davam vahu na tu anonymitu pro ty, co se chteji skryt za "picoviny"

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
OK

moorgaan
14. 01. 2009
Dát tip
neberu ti tvuj nazor - prevlikani kabatu se me nelibi!

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
nepochopils asi jak to myslím, vůbec mi nejde prvotně o anonymitu, na aut. str. jsem to vždy přiznávala...ale to se musí prostě někdo podívat a aby se podíval musí mít důvod..předpokládám, že se podívá kvůli textu, nikoliv kvůli kecům pod...:) je dobré si zkusit jiný kabátky, zcela regulérně

moorgaan
14. 01. 2009
Dát tip
to daddy - ja si to nepotrebuju zkouset, proste mam na to takovyto nazor, pokud nekdo citi, ze potrebuje zkouset druhe, misto toho, aby je znal, tak at se pevlika.. pro me je to zbabelost !..navic se za to spousta schovava a prave , ze muzou se schovat, tak si pak dovoli spoustu veci-urazek,hlouposti,svindlu,-ktere by jako nick, co uz je v podvedomi a vytvoril si renome - nedovolil!.. o tom je anonymita zde na Pismaku , na netu obecne, v davu na stadionu a podobne!

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
vůbec nemusí jít o zbabělost, anonymitu... je to jiná možnost, zkusit si znova, vyzkoušet jak kdo je bystrý, jak kdo čte, třebas jen ty známý a nikoliv nový... navíc, udržet si víc nicků v obecným zájmu není jednoduchý, zkus si daddy dadik dadíková :)

moorgaan
14. 01. 2009
Dát tip
mile Norsko-tvoje diskuse ma dve roviny: 1/rovina TVEHO videni.. pises ,ze ubyva zde del, kterymi jsi nadsen - atd, to ale neznamena, ze to je spatne, pokud porad nejaka existuji - takze tvuj pohled je takovy a takovy ale zdelujses nam, ze mas pocit, jakoby se snizovala kvalita ne autoru, ale děl! .. 2/rovina - a to se ti podarilo, zatahnout do diskuse dost tech, kteri maji zajem na tom, aby se zvysila kvalita- vim, ze to spoustu tady trapi, protoze maji uplne jinou predstavu o urovni Pismaku...jakobys chtel sam navodit polemiku, ze ne jen tobe se zda, ze uroven Pismaka je mizerna ! ...a kdo ji ma posoudit, aby to bylo posouzeni objektivni? ...jedine autority, ti kteri neco umeji, neschovavaji se za desitky nicku, jsou transparentni, umi se vyjadrovat, umeji udelat kritiku a stoji si za ni,pracuji v tymu, ktery vi co chce, ma nejakou vizi a tim padem dava pres tyto kritiky, adminy, signaly pro ty, kteri se zde chteji prezentovat..pokud se chce kvalita- musi ji urcovat KVALITNÍ - ryba smrdi od hlavy a schody se zametaji z vrchu !... psat pod pseudonymem je bezne, historicke a absolutne legitimni - tady ten nick nicemu nebrani , chyba je, ze zde muze mit kazdy nicku kolik chce ! - jde o zbabelost byt jednim, jasnym, citelnym.. ovsem kritizovat pod pseudonymem, hodnotit dila, vybirat je do zebricku, urcovat jejich kvalitu je zavadejici, neverohodne, neucinne a nevychovavajici- pravdepodobne i nevychovane !.. anonymita dava prostor pro nekvalitu!- jak pro autory tak pro ty, kteri ji sami pod anonymitou kritizuji... zacal bych registraci!!!!..tam je zacatek klubka

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
stracam sa v tych kritikych, teda diskusii... daj na icq ci skype :-D :-P

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
sú tam, nahoře

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
ubývá zde blbců, a to je dobře

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
tak daj nejaky :-)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
teď jsem myslel na své návrhy

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
jo...prave - by bylo...uhmmm...(ale dalej uz len sukromne :-)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
a že by to bylo krásné, krempi

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
a si muuuuuuj pche!

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
ups! pardon, uz mlcim :-X

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
(Kurva, kdo to tady zavřel)

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
ups! pardon, uz mlcim :-X

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
dobre, tak ma zviaz ku posteli a rob si so mnou co sa tebe raci-paci :-)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
tíško. Otvorené okno ... nehaj

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
dobre, tak ma zviaz ku posteli a rob si so mnou co sa tebe raci-paci :-)

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
je to jednoduche: co ja poviem to plati :-D

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
čo poviem ja to platí tiež

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
je to jednoduche: co ja poviem to plati :-D

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
ahaaa...tak tady muze sefovat ona, ale kdyz budem spolu ty a ja...sefujeme na striedacku...ok?

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
to nevim, ale budu se snažit to pochopit

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
ahaaa...tak tady muze sefovat ona, ale kdyz budem spolu ty a ja...sefujeme na striedacku...ok?

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Dneska tomu tady šéfuje např. beketka a co řekne např. beketka je tudíž svaté

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Dneska tomu tady šéfuje např. beketka a co řekne např. beketka je tudíž svaté

krempi
14. 01. 2009
Dát tip
usla mi nit bo ma avi a nevim mno kdo kde s kym

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
odkud myslíš že to mám, co myslíš

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
milý wintře, i ve čtyřech řádcích může být popsána celá a krutá historie šumavských lesů

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
dej kvalitu dej kvalitu, řvi na sebe ne?

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
no to zaškrtávání tady moc neberu vážně, ani si ho nevšímám...v rámci toho že se minimálně vyjadřuju v kritice...:) slov se bojím, mimo pole tvorby.. ehm dejme to do úvozovek..."tvorby" :)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
to jsi řekl hezky ale já řvu dejte mi kvalitu dejte mi kvalitu

Winter
14. 01. 2009
Dát tip
Daddy, já taky ne, ale od toho je, že autor nestojí o hlubší kritiku přeci. Ale na druhou stranu kolikrát pěním, když nějaký autor xy napíše čtyři řádky a zaškrtne: "Autor stojí o hlubší kritiku" - což je bohužel něco, co já nemám šanci ovlivnit. Kecání je fajn, hodně lidí si totiž myslí, že umí mluvit, ale jakmile maj otevřít ústa, ticho. Částečně jsem ten případ .)

Winter
14. 01. 2009
Dát tip
Já tě chápu Norsko, jen jsem chtěl říci, že dokud tady bude běhat chroust a vykřikovat: chci kvalitu, chci kvalitu, všechno sračky, já kvalitu, bude lidem pro smích nejen chroust sám, ale bohužel i ta kvalita .( Alespoň myslím teda.

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
kdyby mi chtěl někdo kecat do básničkování, no tak nevím...jedině soukromě... nejsem přítelm žvanění a podobně, rozebírání a teoretizování, zvlášť když se to týká mě...ani to moc neumím přijmout, tolerovat docela jo, ale ne přijmout vnitřně, byť by vůle byla, prostě...jedině od autority, které si vážím mám na to nárok, doufám..:)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Stejně jako všichni, kterým není po chuti "současný stav Písmáka". Winter (první do citátů)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Jde to od srdce, přesně bych ti mohl vysvětlit význam veškerých značek

Winter
14. 01. 2009
Dát tip
Prostě piš kritiky na úrovni. Ne jen výkřiky. Stejně jako všichni, kterým není po chuti "současný stav Písmáka". To je všechno.

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
vysvětli mi, prosím, poslední větu. Jako by v ní něco chybělo

Winter
14. 01. 2009
Dát tip
Norsko, sám se tady oháníš masou lidí, kteří "nejeví nejmenší zájem", ale zároveň bys tu masu rád vychovával, tys čirý teutonský rozervanec! Nebo páně prof. Nejedlý .) StvN má pravdu, jestliže tvrdí, že první se musí změnit přístup k psaní i ke čtení - ale to je podmíněno tolika, tolika faktory, z nichž se ani ne 1% váže k Písmákovi. Bojím se, že tato situace je neřešitelná, pokud bys chtěl Písmáka uchovat jako veřejný prostor (což je zřejmě nutné, protože jakákoliv transformace by znamenala jeho zánik). Jistě, je tu možnost Písmák "zelitizovat", ale to by se rovnalo jeho konci. Písmák byl vždy veřejný prostor, proto se nesmíš čertit, když v něm "poznáš ulici" - asoučasná česká ulice je, jaká je. Tvé řešení je tedy stejně (ne)účinné jako Zlatý výběr. A bojím se, že D4N má v podstatě pravdu, i když celou situaci vidí značně zjednodušeně. Nemysli si, já už výběr nedal, nepamatuji kdy - jen nevím, jestli to je tím, že klesá úroveň nebo rostou mé požadavky - ale hádám obojí. Taky sleduji pokles autorů, kteří, když už sesmolím nějakou tu kritiku, by si o svém díle chtěli se mnou "pokecat". V prvé řadě by se mělo mluvit přímo pod díly, nehledě na jejich kvalitu a - jakkkoliv se to jistám zdějším entitám může zdát kruté - i autora.

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Úplně to vidím stývne, jak by to tu žilo. Básen na tapetě jako vzor, v poli citáty by bylo vidět, jak kdo pracuje, jaký má vkus, jak se vyvíjí že ? Bylo by to trochu školní, ale co dyť se učíme celý život

StvN
14. 01. 2009
Dát tip
itsx: Když tu 99% autorů nesnese ani lehce opravující kritiku, tak si nedokáži představit, kdo by unesl kritiku zdrcující. Jasně, díla by jistě nominoval každej Pepík, ale pak by se s kritiky do krve hádal o každé slovní spojení. Norsko: Jak jsem vyrozuměl, tak současná podoba kódu neumožňuje žádné velké grafické čarování. Takže maximálně můžeme pět odkazů ZV vyměnit nebo doplnit o pět řádků nějakého jiného výběru, nicméně mám za to, že dokud se nezmění atmosféra přístupu ke psaní a především dokud se čtenáři spokojí s kdejakou beketkou a čučenkou a podobně, dokud žebříčku oblíbenosti budou vévodit extravaganti, tak nevidím velkou šanci na nějaké zlepšení. Radši lobbuj za Povídku měsíce. Tam se určitá šance nabízí.

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
ty mohou

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
co na to střepy

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
kdo to řek, papouchu, ukaž mi ho !

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
a můj né ?

papouch
14. 01. 2009
Dát tip
...a jako vždy se vše pohybuje na úrovni "..ono by se mělo"

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
problém je v tom, že nikoho nemůžeš k ničemu nutit. Dělají to prý dobrovolně. Tak proč za to chtějí ještě peníze ! myšlenka je to hezká

itsx
14. 01. 2009
Dát tip
mě napadla následující věc: zavést možnost "zdrcující kritiky" "upálení zaživa".Autor by měl možnost dílo(jednou za čas) poslat do tohoto pomyslného kotle a tím si přímo vynutit kritiku od seznamu kritiků.samozřejmě je otázkou kdo by v seznamu kritiků figuroval, jak by byl seznam velký, jestli by se kritici střídali atd.Každopádně jinou cestu, než podpora sebereflexe, skrz kvalitní! (ne nutně dlouhou) kritiku si nedokažu představit.

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
proto jsem se ptal

žádnej nemám, jenom to dobře znělo

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
důvod ?

takový změny by uvítal leda tak tvůj fotr, vole!

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
mám momentálně dva nápady, jak tento prostor aspoň zlidštit. Za prvé, místo poloviny plochy určené Zlatému výběru by mohla existovat okna, určená např. pro báseň týdne (měsíce) či její úryvek, z jiných zdrojů, a pro tzv. citát dne, kde by kdokoli mohl zveřejnit část díla, které si zde přečetl a které se mu líbilo

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Tomu říkám přístup. Tak ven s tím, chlapče

pravda, už jsem dlouho nic nepublikoval, ale to se dá ještě napravit!

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
a co asi tak momentálně děláš

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
norsko já myslím že o přestávce sem skočí třebas z mobilu ne? děti....:) určitě sedumdesáti procentům lidí je to tu putýnka..ale pokud bude písmák dávat tyhle možnosti snadné, k publikaci, tak toho sem bude tolik naflákáno, no...

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
D4, ptal jsi to do této diskuse ? Ano ?

týýjo, zrušil jsem si aviza od téhle diskuse a stejně mi chodí...

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
snažím se, né že né. Ale z těch novejch snad nikoho nezajímá, co na to druzí. Natož aby je donutili si jich všimnout. To je ta bolest, nízká kvalita a nulové ambice. Proč tu jsou, nač čekají ? čekej panenko v koutě, a dál to znáš. Neschopnost, nechuť, zášť ... a hlavně, nikdy ti nezapomeneme, čím jsme se na tobě provinili.

Ferry
14. 01. 2009
Dát tip
D4N - "králi" jsi měl dobře, uniformy objednávat ve své "pýše". Zde si na pravopis nehrajme však, příspěvek máš fajn, já bych navázala ještě na ty, kteří doporučují větší pomoc místních nadlidí, i lidských kritiků,nám chcípákům. Ne aby psali jednotlivým autorům, ale třeba pele mele na titulní stránce, když k tomu jednotlivec nějak vyprovokuje. Například Miroslawek si dal včera zevrubnou práci vysvětlit, co je rytmus. Hurá. Na to já čekám od jara. Atp.

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
vlastně jde..oprosti se od předsudků a čti nový lidi...s láskou ale :)

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
ty jsi tele norsko....:) to nejde, starouši....hehe

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Tak chci zpátky své oči, daddy

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
mně nemusíš radit, co mám dělat. Kdybych chtěl, zeptal bych se

králi bylo správně :o)

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
"úroveň" písmáka je pořád stejná, myslím...je to jen optický klam "staroušků" tady, no....když byli "mladí", bylo všecko lepší, známá to věc ne? :) pro D4N neboli viděli písmáka jinýma očima, řekněme před pár lety

Petrusha
14. 01. 2009
Dát tip
prečo to avízo?

já myslím, že pro začátek by se měly přestat produkovat tyhle prtní diskuze

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Spása by to nebyla určitě, ale i to by možná část jedinců odradilo od psích kusů

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
A jak bysis tu novou registraci představoval ? (konečně návrh!)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
proč by dělali ? ... neplýtvej zde časem, je-li zbytečná

StvN
14. 01. 2009
Dát tip
Norsko 1 a Norsko 2.

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
kdo je založí ?

StvN
14. 01. 2009
Dát tip
Ještě dvě pitomé diskuse a povídka zmizí.

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
povídku neodsouvám, naopak, byl jsem první, kdo ti napsal a jmenoval jsem Měrku

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
Tady máme přece jenom více možností. Návrh ?!

Norsko: za Zemi jsou pořád nějaké války, bída, hlad. Co s tím uděláme? To je prostě obvyklá součást dění, když se do akce zapojí mnoho jedinců najednou...

StvN
14. 01. 2009
Dát tip
Tohle ti vadí a přitom odsouváš Povíkdu měsíce?

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
já se starám o sobe a stydím se maximálně za sebe... pár perel jsem tu našla a nikdo mi tu nevadí,,,,a když vadí, tak si řeknu dobře ti tak vole :)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
stydím se za všechny blbce, kteří se na tomto serveru pohybují

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
na většinu se vyprdni, ta je vždycy blbá přece.... a vůbec... venku je krásně inverzně lednově ledově tak vyraž na procházku po vyučování :)

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
nejspíš o obojí, ale obávám se, že většině je to jedno a nejde jim o nic

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
jde ti o net? nebo o literaturu?

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
neznám chytřejší. Tím to asi bude

daddy
14. 01. 2009
Dát tip
nechceš toho po blbým internetovým serveru moc?

Delahaye
14. 01. 2009
Dát tip
chroustovi soukromý Tip za "broučky zalézající do nosních dírek" a za "stáj plnou voňavých koní a jiného lidského utrpení" líbí, TIP ! :-))))))

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
žiadny nebol

Petrusha
14. 01. 2009
Dát tip
čo s tebou, keď sa ti žiaden návrh nepáči?

Norsko
14. 01. 2009
Dát tip
moc radikální. Další

Petrusha
14. 01. 2009
Dát tip
zrušme to tu ... a je, nebude nikomu nič vadiť, niekoho nič štvať ... a je

obluda
14. 01. 2009
Dát tip
no, ja to robim tak, ze mam v oblubenych autoroch ludi, o ktorych viem, ze pravdepodobne napisu nieco, co by mohlo stat zato a ostatnymi dielami sa zaoberam len vtedy, ked mam zbytocny cas... sice neverim, ze si k takemuto rieseniu zatial nedospel sam, ale i tak sa on s tebou podelim

ceder_john
13. 01. 2009
Dát tip
tělocvična je zavřená. skoč z okna.

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
..než radikální není jiné. Si mysim. Smazat a začít znovu a líp. Ale to už tady mysim někdo říkal, ne?

Oldjerry
13. 01. 2009
Dát tip
Kdybych si byl jist,že se ty mé srajdy dají číst, tak bych horlil s tebou. Takhle raději držím ústa... a klávesnici.

Fantasie
13. 01. 2009
Dát tip
Nebrblat a dělat!:-D)))))

Škoda, že neubývá i Norska.

Anetté
13. 01. 2009
Dát tip
nic

oleandr
13. 01. 2009
Dát tip
třeba příjdou lepší časy, nepropadej panice...

Krakonoše na vás! Za trest sem něco napíšu.

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
ono.. ostatně .. otázku "Co dělat" (orig.: Что cделать) vyslovil již Lenin ..a jak to dopadlo, že

itsx
13. 01. 2009
Dát tip
Milí Norsko Situace je nepřehledná.stop Jedno víme jistě.stop Potřebujeme více času na hlubší analýzu.stop A více peněz.stop S pozdravem.stop itsx.stop

Ferry
13. 01. 2009
Dát tip
Shora uvedený text určitě není básní. Navzdory norské domněnce, že na tento můžeme (sic) inteligentně reagovat, tvrdím, že, a bude to v souladu i s ústavním pořádkem, můžeme reagovat i neinteligentně. Proto si dovoluji se autora zeptat,koho oslovil řečnickou otázkou CO S TÍM BUDEME DĚLAT. I nás nenadané, avšak hravé a proto si Písmák užívající? Děkuji.

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
Další

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
všecko smažem a začneme znovu a líp... já vím,.. málo. Další..

kvalita písmáka klesá od té doby, co se vymazal francois :-) až se smaže moosová, půjde dolů i kvantita :-) a až se smaže chroustal, tak to můžeme zabalit

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
brúka, viem

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
sa opijeme a budeme zvracat a podopierat sa az domov...lenze zaspime bo tak nam bude spatne a na druhy den sa uvidi... co prinesie nove rano... idem vsak ted jest a spinkat a tak vies...zeby viacej palceky lepili....bru

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
totony, to budou jistě kartony slovenského vína, které spolu vypijeme

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
je sice pravda, ze sa mi po nich neco totony...a ked sucham o seba sa zmolkaju haha

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
a nie mas tie prsty nejaké přilepené

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
a ja nechapem preco sa to 2x zobrazuje... ale ver, ja len tak do vetra ee :-D

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
Objevit Ameriku, bylo umění. Musel jsem přesvědčit všecky blbce, aby mi věřili

A pak že Ameriku objevil Kolumbus...... Hovno ňáký. Nor to byl.

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
ale jsi tu, blbče :-)

Honzyk
13. 01. 2009
Dát tip
....na domovnický schůze nechodim...

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
neverím, že to myslíš vážně

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
ze se budeme tulit? neboj tva zena se nic nedovi, alespon ne odemne :-P

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
ale to je tajemství

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
se tulit? urcite ale i bez pif....

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
tak se budeme tulit tutuli-mutuli...ajaj...

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
ty to taky umíš ?

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
tak se budeme tulit tutuli-mutuli...ajaj...

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
purista nie, snad puritan? :-D

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
já jsem po pivku moc přítulný

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
mundi, ma upozornovali ze pomlcky na zdoraznenie ci spomalenie slova sa nepouzivaju haha

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
len prid norsko...prid...pifko to isti

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
dobře, přijedu já

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
...dalsi prosim... :-DDD

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
přijeď, pokecáme

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
milá mundi, nenapsal som ti ani riadok. Omlouvám se

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
...dalsi prosim... :-DDD

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
co ty vis o muzoch

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
hej, to si myslia seci muzi :-D

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
nevím, co s tým má moje žena. ta ma lúbi. další prosím

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
norsko, je to jak- co budes robit, ked ta zena uz nemiluje? ta nic, lebo sa neda nutit... atp

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
málo. Další

krempi
13. 01. 2009
Dát tip
ale toto je uplne bezna vec.... delat? nic, nechat to bejt :-D

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
moc složité. Další

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
děkuji, neroušku. Jsi takový vnímavý

neroušek
13. 01. 2009
Dát tip
Neroušek nesouhlasí.****************

Tragicus
13. 01. 2009
Dát tip
Jak by ne, jsem originál.

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
To jsi řekl ty, ale nikdo jiný

Tragicus
13. 01. 2009
Dát tip
Ano, ja také. Svým způsobem.

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
zjevně nesouhlasíš. Jsi vůl

saša_gr
13. 01. 2009
Dát tip
lásko, mě ubývá sil

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
říkal jsem něco o inteligentním způsobu, ne o inteligentním způsobu blbců

Tragicus
13. 01. 2009
Dát tip
Jestli je to báseň, která má být příkladem nynější kvality textů, pak se ti povedla. :]

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
né já, my. Milá salomesr

Tragicus
13. 01. 2009
Dát tip
Ale musí ubývat sakra rychle, že si Armin stihl za svůj ~ půlroční pobyt zde všimnout sestupné tendence. :]

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
a nedělám snad, milý akredite

salomesr
13. 01. 2009
Dát tip
kup si knihu

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
není to kritika, je to báseň na kterou můžeš inteligentním způsobem reagovat :-)

akredit
13. 01. 2009
Dát tip
netřeba s tím nic dělat, všichni mají svých starostí dost; a tobě to musí právě vyhovovat, protože tvoje skvělá díla tím více vynikají; jinak nezištně pomáhej ostatním a nevolej jiné, ať něco dělají, začni sám .)

Tragicus
13. 01. 2009
Dát tip
Když to myslíš vážně, proč to znevažuješ tím zalamováním, že to vypadá stupidně jako kritiky uživatele/ky baronka?

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
CO S TÍM BUDEME DĚLAT

no, ubývá... také mě to netěší :-(

Norsko
13. 01. 2009
Dát tip
ubývá zde dokonce i lovkyní, ale tato je myšlena vážně

jH
13. 01. 2009
Dát tip
zkracovat, zkracovat, zkracovat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru