Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uspávanka

14. 01. 2009
24
29
4041
Autor
Robinia

Když hvězdy do tmy vstanou, je rozestláno pro děti ještě pohladit polštář, položit pod něj sen. Holčička obejme tichounce plyšového psíka vší láskou drobných dlaní v očích ještě nedohrané hry... Tak proč neuvěřit všem dětským přáním nevinným, bez hříchu. Kdo ty ztratí, ztrácí směr své pouti a jen těžko najde cestu zpět unášen novým dnem a další uspěchanou hodinou. Postůj a dotkni se všech hraček, ponech jim místo ve svých myšlenkách, dopověz pohádku tiše zhasni nejhezčí sny se možná dneska budou zdát.

Zavři očka
přijde kočka
do pohádky
za tebou
 
pošimrá tě
pod nosánkem
podá tlapku
zavede tě
za nejhezčím snem
 
Je tam máma
je tam táta
sousedovic Anička
taky Alík
a Kulíšek
vejdou se ti
pod víčka.
 
Pěkně spinkej
můj malinkej
ráno půjdem ven
pak na chodník
namaluješ
pro každého sen.

29 názorů

sattaya
20. 11. 2009
Dát tip
úžasný prolog, nějak sem se zasnil a viděl toho svýho klackovitýho puberťáka,nojo...báječný a tip

A.H.
21. 08. 2009
Dát tip
*t*

Robinia
27. 01. 2009
Dát tip
:-) Na moje děti zabíraly jednoduché rýmovanky, které si rychle zapamatovaly a opakovaly, klišé neklišé... a myslím, že na jejich intelektu se to rozhodně nepodepsalo :-)

Milly
27. 01. 2009
Dát tip
Takže kdo tu neni dítě, neměl by ani hodnotit vlastně, napadá mě..

Milly
27. 01. 2009
Dát tip
Ale já taky.. Hm, ale možná mam jiný nároky na texty, než jsem měla jako dítě. Nevim- nedokážu posoudit.

Robinia
27. 01. 2009
Dát tip
Mily, je to pro děti a ty mají čičinky rády :-) (Vím z vlastních zkušeností :-))

Milly
27. 01. 2009
Dát tip
Hm, škoda, že tam trochu hapruje rytmus v druhý sloce, zdá se mi.. a očka/kočka se mi hned vybaví jako klišé. Jak můžeš chtít hlubší kritiku pro dílo, který je v kategorii Pro radost- tj nevážné??

Print
17. 01. 2009
Dát tip
...*!

Robinia
16. 01. 2009
Dát tip
Mnohokrát děkuji všem za zastavení se :-)

Bíša
15. 01. 2009
Dát tip
:o))

to je roztomilé***

Horavin
15. 01. 2009
Dát tip
Nádhernej prolog pro odrostlý: ...dotkni se všech hraček... Uspávanka je dokonalá :o) chtělo by se naslouchat dalším (a to jsem už dobrejch padesát let odrostlej).

Lotoska
14. 01. 2009
Dát tip
ale jo, i když bych to na uspání asi nepoužila :-)

Prolog velmi hezký,uspávanka mluví opravdu k dětem, TIP

vesuvanka
14. 01. 2009
Dát tip
nádherná uspávanka s kočičkou mě dostala - kočičky mám ráda, moc se mi líbí i prolog, TIP a díky pošimrá Tě pod nosánkem podá tlapku bílou zavede tě za nejhezčím snem (na vrchol Milešovky) - tu běločernou krasavici jsem si tam jednou hladila :-)))

Robinia
14. 01. 2009
Dát tip
Moc Vám všem děkuji, udělali jste mi radost. synáčku, vždyť to je právě o tomhle Kulíškovi :-)

Háber
14. 01. 2009
Dát tip
milé*

jistě
14. 01. 2009
Dát tip
Přetavený vztah do slov.A mile přetavený.

mi lá

avox
14. 01. 2009
Dát tip
miloučká... a prolog si zaslouží zvláštní ocenění */

Marcela.K.
14. 01. 2009
Dát tip
Dala bych ještě jeden za prolog, kdyby to šlo :-)

Marcela.K.
14. 01. 2009
Dát tip
Moc hezká a výstižná :-) S radostí dávám tip :-)

moc hezká :o)

moorgaan
14. 01. 2009
Dát tip
uplne citim ty tlapicky../*

Pri tejto by som určite zaspal aj ja.... naozaj krásna....

macecha
14. 01. 2009
Dát tip
nádhera..***

Diana
14. 01. 2009
Dát tip
Poslední sloka uspávanky je nejhezčí. Ale úplně úžasný je prolog!!!****

synáček
14. 01. 2009
Dát tip
Moc hezká... * P.S.: Taky znám jednoho Kulíška, je to andulka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru