Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmácký camp - ztráty a nálezy...

13. 08. 2001
3
0
10562
Autor
papouch

Lidičky, kdo jste tam zapomněli modrý spacák v modrém futrále?

Jinak - slavnostně jsem odpřisáhl, že to bylo naposled,
co jsem vymejšlel nějaký písmácký srážení...
... a při tý příležitosti vám oznamuji, že chystám srázek někdy
koncem září / začátkem října v Brně...
:-))))
papouch
26. 12. 2005
Dát tip
AHREF=

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
a href=

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
a href = <"www.pismak.cz">

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
a href= tož

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
a href=www.pismak.cz tož

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
kurváááááááááááá jak se to dělá? a href="www.pismak.cz" tož

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
a href=<"www.pismak.cz"> tož

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
chjo

Bacil
18. 06. 2002
Dát tip
Tadeáško, my Tě taky.

Rivka
17. 06. 2002
Dát tip
No prosím, co se člověk nedozví, když náhodou zabloudí...

Tadeáška
18. 09. 2001
Dát tip
Málem sem se uklátila smíchem a celou dobu sem Skorpila děsně rušila od fotbalu, neb sem mu to musila všecko přečíst... Miluju Vás

Bacil
13. 09. 2001
Dát tip
Na Hrad možná ne, ale k Hádovi se dohrabem určitě... dřív nebo později... asi nemá cenu si z toho všeho dělat hlavu jinak by člověk zcvoknul v davu i když nás čeká řeka Styx proč nemyslet třeba na styk s... podzimním vánkem, zlatým listím? Proti smrti se nepojistím...

zolli
13. 09. 2001
Dát tip
Nák s mysleni na styks(xy) plavu... nedělám si s tím však hlavu.

Miroslawek
12. 09. 2001
Dát tip
Čortuj Hrád ... tam strašá ... bože jak tam strašá

Danny
10. 09. 2001
Dát tip
na břehu řeky Svratky zvrací opilci zvratky na břehu řeky Svitavy ty zvratky padají na hlavy blééééé

Miroslawek
10. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Styx na něm krucifix a na něm touha má třepotá nožkama

Bacil
10. 09. 2001
Dát tip
Kafčí, promiň, jestli se Tě dotklo co jsem psal já, byla to taková prvoplánová bezprostřední reakce a předchozí reakce, nebylo mým úmyslem dotknout se kohokoli, stalo-li se, omlouvám se.

zolli
10. 09. 2001
Dát tip
Divnej Cháron ouha! Jak klepá nohama. Krucifix, proč s náma ta bezbřehá touha tak mlátí!!! :o)))))))))))) Tak takhle, takhle se tedy do toho Hádu nedohrabem!!!

zolli
10. 09. 2001
Dát tip
Hádu né na HRAD!!! :o)

Yeziiinka
07. 09. 2001
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Na břehu řeky Váh František na mě sáh' Já jsem však holka od rány nesnáším tyhlety burany! Za týden Františka Bláhu vytáhli hasiči z Váhu... (- ale to asi odbočuju od otevřeného tématu "Schíza na Písmáku", ke kterému nemám co říct :)))

Bacil
07. 09. 2001
Dát tip
Po břehu říčky Mekkery Alžířan chodí kdekterý Arab tam zdraví Berbera nadávky do úst nebera (Nedaleko říčky Mekkery jsem strávil rok svého života - na vysvětlenou)

Vio
07. 09. 2001
Dát tip
Na břehu říčky Jičínky chroupal jsem slané tyčinky lezly mi pořád do zubů tak jsem je nadrobil holubům ;-)))

Bacil
07. 09. 2001
Dát tip
Na břehu říčky Fryšávky opilec chrlil nadávky Zanikly urážky veřej- né, neboť hučela peřej.

Albireo
07. 09. 2001
Dát tip
Teda je vidět, že jsme na Písmákovi. Těch básniček! - některé blbůstky, ale třeba první Yeziiinčina je moc dobrá!

Miroslawek
07. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Budišovky ztratil jsem včera peněženku. Měl jsem v ní čtyři tísícovky a ožralý se blonckal venku. Než jsem se pozvracel, byl jsem jak Durracell. Pak náhle mlha noha mi šklhá, bum-bác, ric-pic a už nemám v kapse nic. Kdo mě to okrad? Už vím - Tynic!!! Ty hajzleeeeeeee........

Wopi
07. 09. 2001
Dát tip
Albi: SPOUSTA je jich dobrejch. Často se sem vracim a stále se mi kroutěj fousy úsměvem :-))) Moc pěkné a zábavné místečko :-)))

zolli
07. 09. 2001
Dát tip
Na březích říčky Svitávky dnes slyšet jenom nadávky. Vylila se z břehů do domů Vyplavila byty kde komu. Na břehu řeky Úpy Písmák si žalem úpí. Upil se do němoty. Poztrácel snad i boty. A pro Via didaktická, neb je zvědavej, jak to chodí v Ústí: (Rivka promine) Na nábřeží u Labe Sedí děva a abbé. Šmelí si spolu céčka, neb na lásku dcérečka není ještě plnoletá, ale počkej, koncem léta. Než vyslovíš „á“ či „bé“ Bude líbat poprvé. Počkej si další dva, tři roky Pak zase u ústecké stoky. Onen abbé s vyspělou děvou. Pročtou se lásky abecedou.

zolli
07. 09. 2001
Dát tip
avi

Albireo
07. 09. 2001
Dát tip
zollinko! Tys to rozhrábla!

Miroslawek
07. 09. 2001
Dát tip
Na březích říčky Svitávky odkryla zolli bradavky. Udělala z břehů Sodomu Vyvalila oči kde komu. Na břehu řeky Úpy Mirda chodí tupý. Nazvracel si na boty. Upil se do němoty- -nic. Na nábřeží u Labe Sedí Vio a hrabe se ... no a dál je to moc sprostý ... Rivka nepromine...

Wopi
07. 09. 2001
Dát tip
Sakriš... u Svitávky jsem nebyl :(( :))))))))))))))))

Miroslawek
07. 09. 2001
Dát tip
Někdo nikdy nepochopí kde má být a kdy - že Wopi?

Wopi
07. 09. 2001
Dát tip
Marně mžourám... tvářím kyse- le - jinde už bradavky se tyčí hrdě do světa. Jsem to ale popleta!

papouch
07. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Oslavy uspořádali oslavy. Nedělejte za mě osla, vy ptáci! :-)

Miroslawek
07. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Oslavy papoušek prsa nastaví peříčka rozhrne to jsou to v tom Brně stateční ptáci co vzdorují práci

Bacil
07. 09. 2001
Dát tip
V Porýní, případně v Porúří tam Rivka nechodí, nezuří Chodí však v Česku, kde Písmáci nemaj' nic lepšího na práci nežli si odkrývat bradavky... ...od Rivky vyslechnou nadávky :-)))

kafka
07. 09. 2001
Dát tip
fakt milé..... Rivku bych, prosím, vynechala... nepřijde mi to ani vtipné a už vůbec ne důstojné... Děkuji.

zolli
07. 09. 2001
Dát tip
Mirku! Takovouhle impertinenci na mou osobu! TO UŽ SI VÁŽNĚ PŘEHNAL!!!!

zolli
07. 09. 2001
Dát tip
A teď vážně :o))))) Já se nasmála ;o))))))))) Jsi zlatíčko. A to vůbec netušíš, že Svitávka teče za naší chalupou a než můj ještěmanžel zřídil koupelnu, chodila jsem se tam mejt. Je to pstruhová voda, takže……no dost intimností. :o))) Když jsem se v Svitavě myla, samotinká jsem tam byla! OPRAVDU. Nehrozilo tak, že snad poškodím něčí zrak! Vážně nejsem sodomita to bych byla doma bita. Na březích chodívám nahá jen když noc rozkvete vlahá. I měsíc mrak zakryje studem. Jen ty říkáš:„My čumět budem!“ Kafčí, nic proti nikomu, já jsem se vcelku vážně omlouvala případné navštěvnici, za toho abbého. Nebylo to ve zlém, ale preventivně, nemohu za to že se mi tam tak hodil do rýmu.

papouch
07. 09. 2001
Dát tip
dycinky se nande někdo, kdo blbě zaprudí, ale že to bude zrovna kafka by mě nenapadlo... :-)))) Na mostě nad Jihlavkou častován jsem nadávkou že prý je to chlípné a vůbec né vtipné.

papouch
07. 09. 2001
Dát tip
chňá chňááá :-) (tohle jsem dal na písmáč už před rokem a půl) Ženštiny z Povislí maj' ňadra povislý. V jistém slova smyslu plavu rád. I Vislu.

Yeziiinka
07. 09. 2001
Dát tip
Berounka má taky břehy -dvěstě dřepů, sedy-lehy dnes tam cvičí sporťák Eda jogguje pak do oběda v kantýně jí luštěniny, salát z čerstvé zeleniny, jemné pyré s rybízem -chce se líbit na dýze! :))) vau! /A Albi - moc děkuju za zmínku, ale i tamto je blbůstka :)))/

Bacil
06. 09. 2001
Dát tip
Wopi: je vlastně skoro divné, že tu není MATTONI, když to tady tak žije :-))))

Wopi
06. 09. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (ale hlavně, že je dost kafe)

Yeziiinka
06. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Jizery kalné jsou někdy večery Kalné je víno, kalný zrak Já a ta loď jsme vrak a vrak... :)))))

Wopi
06. 09. 2001
Dát tip
Kurňa - tady už si to koleduje o to, abych si to dal no svých nej :-)))))))))

Bacil
06. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Jizery se máš proč báti mizery a ku domovu spěchat klusem když půlnočním tam jedeš busem :))))))))))))

Yeziiinka
06. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Lužnice ze stromu visí dlužnice :)))

Miroslawek
06. 09. 2001
Dát tip
... jen takový blábol, nehledejte v tom nic hlubšího ;o))) Na břehu řeky Moravy pobíhá Písmák dvouhlavý a řve z obou hrdel že to není prdel zahrávat si s nicky na pokecu s Wiki to jsou potom cviky že máš z toho tiky až se Wopi vzchopí a pošle Tě do pí- -smenek hledat slůvka zdravá hlava nehlava a která je ta pravá...

Wopi
06. 09. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Svratky kvete rozrazil tam vyvrhl Mirda své zvratky když bečku piva porazil

Bacil
05. 09. 2001
Dát tip
To já jsem už kdysi parodoval: Na břehu řeky zvratky. Hlavu rozrazil si opilec, když kolem řeky kráčel... :-)) Míwo, vidím, že nás napadají stejné ptákoviny a těší mě to :-))

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
Tamto mne napadlo už v šesté třídě ZŠ

papouch
05. 09. 2001
Dát tip
Hošihošihoši. ( Svratky / zvratky napadne snad každýho už od dob, kdy se Svratka jmenuje Svratka a od dob, kdy se po jejím nábřeží potácejí opilci. Níc origoš. To Bacilovo - přecejen jiskra nápadu... :-)

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
pa-pouš: však říkám ... šestá obecná

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
pokud to vezmu šinkanzením stylem, tak dnes by to vypadalo asi takhle: na břehu řeky Svratky na křídlech větru panPoušek sladký dokouřil Petru do prázdné krabičky hledí jak do ... líčky dělají se v celofánu já s ním taky planu když náladu mám tesknou a oči se mi lesknou poznáním - spolu s ním ...

Wopi
05. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Svratky můj krok je trochu vratký, na břehu řeky Temže lze mluviti o témže :-) asi jsem infantilní.... :-)

Kastel
05. 09. 2001
Dát tip
Na břehu Nisy plavčík dívku křísí - ne že by se topila jen toho víc vypila asi jsem infantilní.... :-)

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
Zpověď ostravského opilce Na břehu řeky Ostravice vrávorá Písmák umělecky, pod vlivem slivovice vyzvrací metafory všecky. Do křoví, do vody vbublají obraty, kvasí tam na ódy že jsme jen já a Ty ... Zvráceno inverzí hrdlo se vzpěčuje, ve stínu matné rzi hlas mostu veršuje. Duní to trolejbus či v hlavě alkohol? Mžitky jsou jako brus sjíždí můj světabol. Ty stará potvoro Miloši Sýkoro na tom Tvém mostě jsem na plech prostě ...

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Odry chytil jsem čtyři bobry pod Bikini měli doupě čuměl jsem tam zřejmě hloupě...

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
Blízko řeky Opavy v prudkém předklonu tiší moje obavy pohled na onu děvu krásnou, děvu lepou, co ji svážu izolepou. Odnesu ji k tomu toku nehybnou a vyděšenou v období počátkem roku udělám ji svojí ženou. Pak odpluj rychle Morano, buď sbohem samohano ...

Miroslawek
05. 09. 2001
Dát tip
asi jsem kokot :-))

Vio
05. 09. 2001
Dát tip
Míwo, jsi ;-)))))))))))

Bacil
05. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Svitavy mám těžký případ lítavý prolil jsem vínem útroby což útroby vždy rozzlobí Od břehů řeky Ponávky pospíchá Romka pro dávky Protože nejsi, Romko, lepá, zahálet bude izolepa :)))))))))

Wopi
05. 09. 2001
Dát tip
:-))))))))))))))))))) jo, tady to žije, to je ta správná duše Písmáka :-)))))))))))))))))))

Vio
05. 09. 2001
Dát tip
Na břehu řeky Vltavy víno mi leze do hlavy díky, Karle, za Tvůj most zvracím si z něj pro radost ;-)))

Šminka
05. 09. 2001
Dát tip
aúúúú, vy jste banda děsná, já vás mám tak ráda :-))))))

zolli
05. 09. 2001
Dát tip
Kdo se na mě hrabe. To u řeky Labe.... Jo to zrovínka! Nic vám bando nepovím! Přijeďte se podívat ;o)

Tynic
05. 09. 2001
Dát tip
Dost dobré !!!! 100+1

Falka
04. 09. 2001
Dát tip
Lumpové, jste nádherná banda :o))) Všicí... Na břehu řeky Svratky rozmarýnka roste... :o) A Tadeáško... TADEÁŠKO!!!... * A vůbec... miluju vás, všechny :o)))

papouch
04. 09. 2001
Dát tip
jasněééééé rozmarýnka roste ó, jak je to prosté :-) Falčí ííí ííí í mám Tě uád :-) vítaj zpět, šluníško :-) ¤

zolli
24. 08. 2001
Dát tip
Šášo//Střekov??? Jo, a žumpa furt stojí, Chaloupka takýý a Hnáta, hned vedle kolejí je taky furt plná...INU staré dobré hospody přetrvávají!!!

Bacil
23. 08. 2001
Dát tip
Papí, bude-li srázek, těším se.

alina
23. 08. 2001
Dát tip
No, když už se tady tak hádáte o tom hantecu... :o)) Právě jsem narazila na kouzelnou a milounkou knížečku brněnských soudniček od Rudolfa Těsnohlídka. Tahle konkrétní soudnička pochází z data 27.5. 1913 a při četbě prvního odstavečku jsem si na váš spor, potažmo na brrrrrášku papouška, hnedka vzpomněla!!! "...Spodina brněnské společnosti má svou, možno-li tak říci, kulturu; vypěstovala si svou řeč obcovací, v které mísí se hantýrka zlodějů s německými i českými překroucenými slovy, vede zvláštní živobytí po zapadlých čajárnách a hospůdkách, má své slasti i strasti a má originální způsob zábavy..." ....soudím, že dále již citovati netřeba :o)))) *o*

MrSasa
23. 08. 2001
Dát tip
Danny: Potřeboval bych vědět, co je to Linux. Tdeáško: Pozdravuj sestru a Marka a že moc a moc děkuju!!! Papouchu: ...a nízká tráva :o) Zolli: Hejá Ústí! :o) Máte ještě na Střekově hospodu se Zlaťákem?

zolli
20. 08. 2001
Dát tip
Odvolávám Brno je mediální hvězda. Papí :o)))) dohadovat se s Tebou o PRAZE a tom Vašem brništi? NEééé!!! Klidně si na mne kdákej jak Ti zobák narost, jen budeš trochu monoNElogický! Z té Svratky...nemám moudro. Tadeáška mne poněkud jednosměrně namířila .... Tadíííí dadíííí se to vííííííííí :o) Těším se na Vás.

papouch
20. 08. 2001
Dát tip
zollinko no přece ROZRAZIL

Danny
19. 08. 2001
Dát tip
Papi, Abs: hmmm... začal bych tu mluvit v Céčku ale cítím, že se to jaxi nehodí :))

Albireo
19. 08. 2001
Dát tip
Zolli, a co takhle písničky o Brnisku? Jede Kudrna okolo Brna, ... až do Brna, až do Brna, až do Brna, Hvězdy jsou jak sedmikrásky na Brnem, Brno je zlatá loď ...

papouch
17. 08. 2001
Dát tip
Tade.: Správně! :-) První víkendec v říjenci? Úšššš si to du napísat do kulendáře! :-) to je..... to jééééé....... 6.-7. 10. .... ?

papouch
17. 08. 2001
Dát tip
Tade.: Správně! :-) První víkendec v říjenci? Úšššš si to du napísat do kulendáře! :-) to je..... to jééééé....... 6.-7. 10. .... ?

papouch
16. 08. 2001
Dát tip
praha má srce? Kde??? Takový to votporný kejvadlo, co stojí tam, kde by měl správně stát náš milovaný soudruh Stalin? :-))) vážně .... o Brně a jeho okolí jsou básní tisíce, to jen pražáci dělají, že je nevidí.... :-)))) Hádej, co roste na břehu řeky Svratky? :-) A na hantec mi nešahej. Nebo na Tebe začnu mluvit hantecem :-))

Tadeáška
16. 08. 2001
Dát tip
Zvratky!!!!

Tadeáška
16. 08. 2001
Dát tip
Papóchuj, sakra tak sem to nemyslela, nepapóchuj papóchu, svatba by měla bejt první víkend v říjnu někde kolem Prahy tak na to refleltoruj!!!!!!! Dík Tad a Tof a Stepís

Yeziiinka
15. 08. 2001
Dát tip
Ach jo......................ANI NEVÍTE, JAK MĚ TO MRZÍÍÍÍÍ!!! Místo z Vás jsem bláznila z práce, ale myslím, že úplně jinak...:( Ale příště už fakt....ALE UŽ FAKT přijedu!

Tadeáška
15. 08. 2001
Dát tip
Prosím tě Papiuchu opatrně s tím srazem, my se máme se Skorpilem tou dobou brát a vy tam musíte být nebo mě rozbrečíte!!!!!!! Sakriš už se mi dělá smutno )))))-...:

Tadeáška
15. 08. 2001
Dát tip
Prosím tě Papiuchu opatrně s tím srazem, my se máme se Skorpilem tou dobou brát a vy tam musíte být nebo mě rozbrečíte!!!!!!! Sakriš už se mi dělá smutno )))))-...:

papouch
15. 08. 2001
Dát tip
Tadeáška.: jojojo, vopatrrrrrně, šaxe domluvíme, kdy co jak a tak... :-)) Kastel.: V případě takovýchto nájezdů švédů jsou městské brány otevřeny zeširoka a nájezdníci se mísí s obránci za hlučného prozpěvování bohatýrských písní a popíjení moku zlatavého... :-)) Yeziinka.: nebul, příště to bude lepčííí :-))

Absurdian
15. 08. 2001
Dát tip
papouch


Když nemáš ánunk, ty baldo, tak necancej a necamrej se s hantecem, to byla fela jako Brno. Jsi snad inhaloval dekovou fusku. Já nejsu žádné pobóchané Švéd, ty gómáku, hecuj si morgoše. Házím kakáč na tvé šlehy a posílám cicmanec na zaplevelené ciferník.
:-) (-:

papouch
15. 08. 2001
Dát tip
Absurdistan.: Šak poslóché kemo, šak sem se nebóral do tebe, ale do Práglu, keré mám rád jak mesr v cemru. To, že néseš šved mi asi bliklo, ne, dyž gómeš hantec. Jinak na to taky házim bobana a du vyslopnót čechr na tvý zdraví. :-))

zolli
15. 08. 2001
Dát tip
Pashřivci se zkryplovatělým nářečím! Ani nevíte, ani netušíte!!! Ten Prágl!!! TEN PRÁGL!!! Proti němu je ta vaše stláskanina z několika vesniček...ale škoda mluvit se šovinisty! :o))))))

Absurdian
15. 08. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))

papouch
15. 08. 2001
Dát tip
zolinkóóó hantec NENÍ nářečí .... a co je vlastně praha? taky slepenec z více dědinek..... :-)))

zolli
15. 08. 2001
Dát tip
Jistě, ale to srdce...!!! SRDCE...ale Tobě něco vysvětlovat, no prostě mě tam počali a já jsem jí zkrátka plná... Navíc kolik je básní o Brně? Mám pocit, že jsem snad žádnou nečetla...krom pár písmáckých. :o))) Joóó není? Tak, ale na neartikulované zvířecí skřeky, je to docela melodický ;o)

Yeziiinka
15. 08. 2001
Dát tip
:))))))

zolli
14. 08. 2001
Dát tip
Touto cestou bych chtěla upozornit, že šťastným nálezcem onoho spacáku jsem byla JÁ! Milý Danny, nedělej si starosti s nálezným, jsem Ti povděčná, že jednu noc, díky Tvé skleróze, jsi mi zvýšil životní úroveň ve stanu. Je to prostě v pytli! S nezměrným díkem bych Ti za Tvou šlechetnost nechala zahrát písničku na přání…To ovšem neučiním, neb by se toho zhostilo místní Písmáctvo a nepochybně by chtělo zase hulákat onu, již milionkrát obehranou, tequillu. Tahle píseň mě víc než zklamala, protože se hrála a zpívala přes hrdla prolitá pouze nízkostupňovým Gambáčem. Takže opět jsem tento cizokrajný nápoj nemohla v plnosti vychutnat. /Možná, abych ilustrovala své znechucení z něj, vzpomenu zde, poslední můj gurmánský pokus. Naposled, co mi paměť sahá, se jakás bytost pokusila dát mi koštnout u Dědoucha. Pokapali mi celý obličej citrónem – od té doby mám ten kyselej škleb ve tváři – a sůl mi vysypali přímo do výstřihu, čímž jsem pozbyla veškerých svých milenců, neb si vyhledali sladší homoličky…/ Dále: Jooooo Tadeáško, to kafe, to ranní kafe nám chybělo až do konce pobytu! Ještě, že jste nám tam zanechali alespoň váš velkoplošný bazén ;o)) Sůvo, tu figurku a řemínky jsem vážně ukradla čistě omylem!!! Čestně vrátím Violátorskou poštou, jen co toho holoubka čapnu pod křídlo. Jinak, a to v NEposledku, chci poděkovat Papouškovi. Za jeho SVATOU trpělivost. /Já bych NÁS – všimněte si, jak jsem se z mnohých důvodů též zahrnula…- bando nemytá, už dávno hnala svinským krokem!!!/ Dík Vám všem! Byli jste prostě nádherně depkoidní, neukáznění, únavní a přitom TAK NESKUTEČNĚ BÁJEČNÍ! MVR!

zolli
14. 08. 2001
Dát tip
avi...

AZALIN
14. 08. 2001
Dát tip
Ech.. Zollinko...... ;-]]]

Danny
14. 08. 2001
Dát tip
zolli: :)

papouch
14. 08. 2001
Dát tip
Danny: ...............................................prosím, rádo se stalo. (................to je odpověď na tvé -Děkuji, že jsi ho přivezl a že jsi se ozval, že se našel spacák-.....(

hermit
14. 08. 2001
Dát tip
Absurdian: :-)))))))))))) a všem děkuju: těm co jste se mi nechali poznat a těm, které jsem mohl poznat znovu.....ĎĎĎ.....*.....a papouchu, tobě prvnímu....tvý nervy bych fakt nechtěl mít uvázaný kolem zápěstí.....takový dráty bych neuměl překousat..... ;-)))

Absurdian
14. 08. 2001
Dát tip
ztráty a nálezy... zvony a ptáci blátivé úsměvy ... (a už zas v práci...) ztráty a nálezy... písmácká víska střety i míjení ... (už se mi stýská...) ztráty a nálezy... komáři, klíště suvenýr ze stánku ... a zase příště!

papouch
14. 08. 2001
Dát tip
Absurdistan.: Brno je starobylé město vzniklé na křižovatce obchodních cest. Archeologické nálezy ukazují osídlení z dob, kdy o nějaké Praze nebylo ni vidu, ni slechu. Jméno Brno vzniklo zřejmě později z výrazu "brnje", což znamenalo močál, či slatina (ostatně v době dnešního Koliště byly bažiny do 1/2 19.stol.) , nebo z výrazu "brnja", což jest obrněný, opevněný. Z dějin mohu např. uvést, že Brno jako jedno z mála měst se ubránilo Švédům, čímž se praha pochlubit nemůže. (mám dobře interpunkci? :-) Jo, a tu větu už nikdy neopakuj, zvláště ne před Brňany a v Brně. Mohl by se ti stát úraz. Pravověrní štatlaři só na svý Brnisko hrdí a citlivý. A taky máme v Brně hantec, keré čehuni z práglu negómó.

papouch
14. 08. 2001
Dát tip
A díky za básničku :-)))))))

Kastel
14. 08. 2001
Dát tip
...no, Papouchu, já Ti nevím. Nám seveřanům (Liberec) říkali na vojně říkali Švédi a... Ja fakt, že Prahu jsem dobil vícekrát a dokonce jsem tam následně díky právu první noci i 2 roky setrval - leč... a tady se dostávám k jádru pudla (kdo tohle vymyslel) - Brno pod mými nájezdy za vydatné podpory spřízněných žoldnéřů rovněž nesčetněkrát padlo (především pivní bar v Kobližné a pak i další a další a další a ....a pak jsem všichni padli :o)

Bix
14. 08. 2001
Dát tip
suva: ostala nám Tvoja mapa a sprievodca z Telča - radi by sme Ti ju vrátili, ozvi sa ! :o))) ( Prepáč !!! :o( )

Naso
13. 08. 2001
Dát tip
a do Blavy na prvý slovenský Písmacky zraz sa nechystáš???

Wopi
13. 08. 2001
Dát tip
Je použitej? Možná, že je muj :-)

Wopi
13. 08. 2001
Dát tip
A co bude náplní brněnského srázku??? (Už se těším) :-))

Mahoney
13. 08. 2001
Dát tip
já mám nápad: co kdybyste brněnskej sraz zorganizovali do chebu? navrhuju o tom hlasovat :-))

hermit
13. 08. 2001
Dát tip
pojeďte radš do jihlavy, odtud je to blízko k nám domů a vy se taky odtud nějako už dostanete... ;-))) ...no tak dobře, no....-))

Naso
13. 08. 2001
Dát tip
a prídte radšej do Bratislavy.... :)

ViNiL
13. 08. 2001
Dát tip
Chtel jsem vas vsechny poprosit, behem pismackeho campu jsem prisel o panennstvi. Nenasel ho nekdo?

Miroslawek
13. 08. 2001
Dát tip
ViNiL: sakra ... a já pořád, co se mi to povaluje ve stanu. Nevadí, že jsem ho vyhodil spolu s odpadky v takovém velkém igelitovém pytli?

Wopi
13. 08. 2001
Dát tip
Tak muj neni.... nedalo by se to poznat podle krevního rozboru blech??? To vypadá na putovní sraz napříč Česko-Slovenskem :-)). Proč ne :-).

Wopi
13. 08. 2001
Dát tip
ViNil: když dívka přijde o věneček, může si jej dokoupit v cukrárně. Ale co dělají kluci, to nevím....

Wopi
13. 08. 2001
Dát tip
On tomu papouchovi nikdo nedal tip??? Z 50 lidí??? Šup!

Absurdian
13. 08. 2001
Dát tip
Já jsem tam ztratil iluze... byly pěkné, barevné, umně vyvedené, ruční práce... kdyby náhodou někdo...

papouch
13. 08. 2001
Dát tip
Naso.: do Blavy se chystám, jestli to klapne, přijedeme i s Viouškem autíčkem Trůdynkou

JiKo
13. 08. 2001
Dát tip
papouch taxi ho nech o jeden jsi přišel u lampáře jeden jsi našel...statisticky za pár let bude mít zase každej svůj spacák :-)

kafka
13. 08. 2001
Dát tip
Absurdian: já myslím, že mi jedna zůstala v baťohu... je taková háčkovaná, ale žádnej kýč! Nevím, jak se mi připletla... Tak jestli o ni ještě stojíš, vrátím ti ji, ale až na konci školního roku, jo? :))

Absurdian
13. 08. 2001
Dát tip
kafka: tak jo - hlavně ji opatruj... :-)

Danny
13. 08. 2001
Dát tip
spacák je muj někdy se stavím

Naso
13. 08. 2001
Dát tip
a ja som práve stratil náladu, že som na tom zraze nebol... Aspoň nás naše Písmačky zo SR dobre reprezentovali?

Bix
13. 08. 2001
Dát tip
papouch, radi sme tam boli !!! Bolo nám fajn ! Prosím, neprestávaj, :o))))

Pája
13. 08. 2001
Dát tip
do brna jedu!!!! je mi líto moc papouchu že jsem se neviděli ;-(((

husky
13. 08. 2001
Dát tip
nic sem neztratil, něco našel , takže jedu do Brna :)

alina
13. 08. 2001
Dát tip
Brrrrrrrrráškó, bylo to móc krásný....a já tam našla spoustu nádhernejch svítivejch lidiček. D*Ě*K*U*J*U všem!!!!......*....*....*....*...*.....*....*....*...........*o*

Absurdian
13. 08. 2001
Dát tip
Brno? Co je to? To je nějaké město? Proč má tak divné jméno?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru