Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

USPÁVANKA

14. 01. 2009
17
27
3923
Autor
Horavin

Za vodou, za vodou

za vodičkou studenou

za vodou za vodou

housátka jdou cestou svou

 

Za vodou…

 

…ovečky jdou za sebou

...a hříbata taky dou

 

…kravičky tam dávno sou

 

…slůňata už taky dou

 

…a tak dále (v případě potřeby se přidružují další zvířátka, nejlépe dětem známá, domestikovaná a přístupná jejich představivosti)


27 názorů

Horavin
23. 07. 2011
Dát tip
Vesuvanka, Šepotka: díky za milou návštěvu! :)

vesuvanka
23. 07. 2011
Dát tip
pěkně a nápaditě napsané, zní mi melodicky :-))) TIP

..jeee..to je pěknéé.:.))

Horavin
24. 01. 2011
Dát tip
Díky :)

pěkná uspávanka... dovolil jsem si zařazení do klubu "slabikář" .

Marlav
18. 06. 2009
Dát tip
pěkná, pro děti jak dělaná, je hezká*

vesuvanka
25. 02. 2009
Dát tip
moc hezká uspávanka :-))) TIP

Bíša
23. 01. 2009
Dát tip
:o))

Horavin
16. 01. 2009
Dát tip
Jó takhlé, jsi pěkná mrška :o) ale já bych se na Tebe fakt nezlobil, ani dybych si toho fšimnul. Ale díky za tip od Tebe :o)

Horavin
16. 01. 2009
Dát tip
Ale je! A co bys měla provést?

ale já provedla - já ti včera chtěla dát tip a koukám že sem nedoklikla :o( napravuju

martinez
16. 01. 2009
Dát tip
já nevím esi je zač díky... šak sem nic neprovedla :o)

Horavin
16. 01. 2009
Dát tip
Díky, Marti, avi :o)

Horavin
16. 01. 2009
Dát tip
avi :o)

Horavin
16. 01. 2009
Dát tip
Díky za návštěvy :o) LAKROV: Díky za výborný postřehy: Ano voda stále stoupá, i když zvířata jsou v tom nevinně. Slůňata nejsou zdrobnělá snad právě proto, že jsou tak velká :o) Miniaturizovat není dnes jenom velkou módou, ale i jedna z vlastností známé ohebnosti českého jazyka na kterou jsme jako Češi někdy poněkud až komicky hrdí - pyšní na titěrnost, která se nepozorovaně vplížila do národní povahy. VILDA: Díky moc, od Tebe to beru jako velkou poklonu a musím skromně přiznat, že mně taky nejvíc pobavila představa, jak děti sní o zvířátkách, kerý dou a nebo "jsou už za vodou." Největší vtip je ovšem v tom, že SEN UŽ JE REALITA :o) MARTI: Ve tvym časoprostoru je krásně, někdy bych až řekl, že líp než na světě - a proto se moc rád do něho vracím :o) AVOX: díky, ano je tam navíc určitá představa občerstvující vody jako uklidňující konstanta :o). ROBI: o to v uspávance vlastně jde, ale nelze si nevšimnout, jak nesnadnej úkol byl už jenom to zadání přijmout. Řada účastníků téma odmítla a raději se s tím vypořádala zástupně, jinak a po svém :o)

Lakrov
16. 01. 2009
Dát tip
A voda stále stoupá? Tip za slůňata. Proč nejsou taky zdrobnělá (když jsou tak velká). Miniaturizovat je přece dnes módou :-)

jejdavilda
15. 01. 2009
Dát tip
:-)))). Takhle jsem se dlouho nepobavil *

martinez
14. 01. 2009
Dát tip
a jo, já byla v nějakým jiným časoprostoru asi... tak to je fajn... :o)

Robinia
14. 01. 2009
Dát tip
Tak to věřím, že děti uspí. Nápadité a lehké na zapamatování... hezké

Horavin
14. 01. 2009
Dát tip
Díky za přihlášení - jsi mě povzbudila .o)

Marcela.K.
14. 01. 2009
Dát tip
Ještě není pozdě...už jsem napsala řádkovi. Soutěž končila až ve 20.30 :-)

avox
14. 01. 2009
Dát tip
je milá, místo nekonečného počítání oveček, nekonečný zástup různých zvířátek :-) */

Horavin
14. 01. 2009
Dát tip
Jéjda, díky za pochvalu, hlemejžď si nepřispášil, protože chodí pozdě :o) no.

martinez
14. 01. 2009
Dát tip
ta je milá... ale že sis nepřispíšil do soutěže?

Horavin
14. 01. 2009
Dát tip
Díky neroušku, uspávanka by měla bejt písnička, a se slovy vznikla i melodie, tady do sebe zapadá jako dvojitej kánon. Kdyby tohle byl pouhej text bez melodie, byl by spíš asi nudnej, ale dyž si to teď zpívám, zní to docela konejšivě.

Marcela.K.
14. 01. 2009
Dát tip
skvělý...to je fakt skvělý... tu určitě přidám do repertoaru :-)

neroušek
14. 01. 2009
Dát tip
To je skoro písnička,ještě chybí pastýřská flétnička.****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru