Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

4%

17. 01. 2009
1
6
2151
Autor
Pecy

Nemám předsudky, toleruji menšiny..

Už jako malej
jsi byl jiný
cítíl si ten
jinej mozek
nevěděl jsi
však - co -
tím tvé
hormony asi
myslí...

...ale až-
pak...

Objevil jsi svět
ve kterým vynikáš
klečící kamarád
polyká tvé sperma


6 názorů

nerrti
19. 01. 2011
Dát tip
Hej ten závěr má určitej potenciál, stejně jako celé dílo, ale prostě mi NELADÍ. Chci tím říct... Tón a celková melodie mi nesedí. Buď bych něco připsal nebo jinak formuloval poslední dva řádky. Jinak by se mi to líbilo. ;-)

Pecy
17. 01. 2009
Dát tip
Johan:Díky, promiň za tu růžovou, ale ja si nemoh pomoct. Patcheesa: dík za připomínku opravím... hunllef:až budu chtít, ať mi kritizuješ pravopis dam ti vědět kamo...mě zajíma obsah.. Drayer:dík, tak snad příště;-)

Drayer Baba
17. 01. 2009
Dát tip
Hmmmpfff... Napsané je to dobře. Ten obsah mně nebere. promiň snad příště.

hunllef
17. 01. 2009
Dát tip
Já myslím, že ta růžová je dost hrozná...a příště si raději pozvi na konzultaci Pravidla českého pravopisu, než něco vypustíš do světa...

Patcheesa
17. 01. 2009
Dát tip
objevil se nepíše s ě, páč je to od slova ob-jev...

No není to špatné len mi trošku vadila nevýrazná ružovučká farba slov, ale inak by sa dalo..malo to atmosféru aj dobrý záver.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru