Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svědek

20. 01. 2009
8
12
4178
Autor
dajakbol

Déšť se spouští korunami jilmů;
tiše šlapu domů v němém filmu.
U kaple mě míjí divný chlápek –
na kápi mu nepřibývá kapek.

12 názorů

byl by to tak krásný začátek k epické horrorové básni. fakt jsi mě navnadil, škoda, že báseň nijak nepokračuje. jdu plakat na cizí hrob:)

dajakbol
19. 02. 2010
Dát tip
Ďakujem, rabi.

rabia
19. 02. 2010
Dát tip
senza..

Marcela.K.
04. 03. 2009
Dát tip
Jsem si myslela, že nesl kosu :-) Kdyby nesl kosu, tak je to jasný :-) Hlubší ode mne nečekej, ale přečtu si Tě :-)

hunllef
25. 02. 2009
Dát tip
No tak v tom případě tedy ať žijí duchové ;)

a já že svědek od Jehovy... :oD takže ono to dráma! já si říkala že je to jak úryvek z něčeho většího... ;o)

dajakbol
25. 02. 2009
Dát tip
Čo s Vami, dievčatá:( Naozaj to musím takto lapidárne vysvetliť: VIDEL SOM DUCHA!!! "Na kápi mu nepřibývá kapek.", aj keď "Déšť se spouští"... "Nepřibývá", pretože prší skrze neho! Ale to je dnes už asi úplne banálny zážitok... čo nestojí za zmienku... nieto ešte za rozsiahlu štvorveršovú báseň:)))

zní to dobře, je to ok formálně ale nevím co s tím... ani název mi nepomohl... su mimo jak ta hunllef... :o)

hunllef
22. 01. 2009
Dát tip
Spíš ta pointa...nějak mi to hlava nebere, což ale nemusí být nutně chyba básně, ani autora, nýbrž moje :)

dajakbol
21. 01. 2009
Dát tip
hunllef: máš pocit, že je to (ideovo, významovo, formálne... akokoľvek) nedomknuté? Nedokončené? Pretože Tvoja otázka sa dá chápať aj ako sklamané očakávanie (pointy?), aj ako trýznivé filozofické zamyslenie. Čo je, uznaj, rozdiel.

hunllef
20. 01. 2009
Dát tip
A kde je konec toho všeho?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru