Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi moje eskymo

20. 01. 2009
14
20
2658

K.O.U.L.E

Jsi zmrzlá návnada lék s kokosovým mlékem na můj žár na můj vzdor k vítězství nad člověkem v kakau smáčený od temene až k patě jsi bílé laskání patra mých mlsných úst sotva kdy odolá jazyk co ochutná tě

20 názorů

Bíša
27. 01. 2009
Dát tip
T.

Neviem tak sa pozri na moje Eskimo...a budem rád keď mi povieš svoj názor... áno je tu mnoho začinajúcich autorov a nemôžeš chcieť aby podávali kvalitu autorov ktorí tvoria poviem 10rokov

a popravdě, čím déle to čtu, tém víc se mi z toho chce zvracet

To, co píšeš, je pravda. ale zatím jsem v kouli nepotkal písmáka, který by si na tenhle styl psaní mohl troufnout. většina z nich to může číst a přepisovat třeba stokrát a výsledkem bude kýč. tohle mi připadá jako bohapustá obhajoba neumětelství.

Jasné chápem čo chceš povedať...s tým Wolkerom som sa netrafil - dúfam, že sa oni páni za to nepobijú na onom svete., ale naozaj si myslím, že umenie básnika je sadnuť, prečitať zadanie a napísať a v konečnom dôsledku keď to je dobré...tak je to pán básnik ak je to brak, tak je to začiatočník...ktorý sa môže časom zlepšovať a meniť na básnika, alebo zistí že na to ten človek nemá a sám to po čase zabali, alebo sa s neho stane polo-básnik a to tak že si vytvorí jednu sféru a tej sa bude venovať a zdokonalovať...ak chceš tak si pozri, čo som na danú temu vytvoril ja...a tiež som si len sadol, neuvažoval a písal riadok po riadku....tak ako pri každej svojej básni..., lebo v tom nevidím rozdiel akurát v tom že buď mi zadá tému niekto iny alebo ta téma napadne mňa - nepíšem básne na nečisto...a potom robim korektúru a nakoniec dokresávam do vysledného efektu, tak som začínal kedy si.

o poštovní schránke písal Wolker, pokud tedy myslíme tutéž schránku :-) zpětná reflexe je užitečná věc, zvláště když báseň, povídku chceš zveřejnit. nejde o to, přečíst zadání, sednou, napsat, publikovat, jak je tomu bohužel v mnoha soutěžích pravidlem. kuchař také musí přemýšlet nad tím, co vaří a jaké ingredience používá. to, že včera s úspěchem použil v základu omáčky cibuli, neznamená, že jí dneska nacpe do dortu. parafráze s verši je zřejmá.

Armin nesúhlasím s Tebou... umenie básnika nie je tvoriť na určitú temu...poviem príroda....a postupopom času sa vyprofilovať na kvalitného básnika, ale čisto v oblasti básni o prirode.. básnik by mal dokázať napísať báseň na akukoľvek tému.. a v tomto prípade sa autori cvičia v tomto umení..., lebo napísať báseň na vopred nepoznaný námet v určitom čase je umenie...a v tom je pozitívum tejto súťaže....aj keď nejde o žiadné ceny (vecné, alebo finančné)...ide o samozdokonaľovanie... a keď si spomenieš na básnika teraz neviem presne ale zdá sa mi že to bol Erben a napísal báseň o poštovej schránke - tak isto o nehmotnom výtvore človeka , tak ako teraz bola téma nanuk , resp. ESKIMO.

jsi si jistý, že jsi pochopil význam slov amatérské literární umění ?

mašinfíra
22. 01. 2009
Dát tip
Armine : Když nejde o život tak nejde přece o nic A toto je soutěž volná, každý má právo si napsat co a jak chce dle dané situace, nálady a momentu, proto je to K.O.U.L.E. ! Cena pro vítěze je tady opravdu závratná a pro někoho Nevyčíslitelná...

tohle je obraz toho, proč podobné soutěže nemají smysl. zadá se téma a výsledkem je básnička o nanuku. je to příšerné, otřesné, hrozné, nechutné, slabomyslné, nevyzrálé :-(((((

jejdavilda
21. 01. 2009
Dát tip
Malibu*

moorgaan
21. 01. 2009
Dát tip
jazycek chlupaty od hlavy na paty zraly k ochutnani ... pozor! ..az po roztani../**

johanne
21. 01. 2009
Dát tip
No nevím, trochu moc přímočaré (nebo jsem chtěla říct natvrdlé?).

Edvin1
21. 01. 2009
Dát tip
Ale - kdo nebo co je předmětem těchhle laskomin? Tedy, žádná jména!

macecha
21. 01. 2009
Dát tip
Rampouši- špatně jsi se vyspal?

mašinfíra
20. 01. 2009
Dát tip
jéééééééééééééé kokosový, ten mám nejradši kdes to koupil rampouši ? jo u Mooooooooosovýýýýý ? a ona to vííííííííííííí ?

Rampoušek
20. 01. 2009
Dát tip
no jasně Johanko nepredbíhaj... :))

Rampoušek
20. 01. 2009
Dát tip
Tak to pro mě nejní...nesnáším mlíko a kokosové už vůbec...mám rád zmrzlinu z čisté vody ale čokoládovou polevu to já můžu... Mášo tady je pro tebe Nanuk! dej mi padesátník na ESKYMO...


neroušek
20. 01. 2009
Dát tip
Jarmila má tedy zmlsaný jazíček.*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru