Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztracený

22. 01. 2009
38
95
6160

Cítím tvůj dech
na svém zátylku
slyším tvůj tep
ve svém těle
je to tvůj pohled
v mých očích
tvůj hlas
v mém nitru
nejsem sám
ve tvém objetí
připadám si mrtvý
ve tvém životě
jsem tady pro tebe...
navždycky


95 názorů

Jonash
19. 02. 2013
Dát tip

*


wow moc krásné...

Hwi Nori
01. 07. 2010
Dát tip
Nádherné.

Bíša
29. 06. 2010
Dát tip
!!!

tessie
11. 06. 2010
Dát tip
a občas jsou dva jeden...

teď jsem všiml té sprostoty, co jsem vytvořil v předchozím dlouhém příspěvku...

simtě... a korektor jsem taky mizerný =)

Nuž, děkuji za obsáhlou kritiku =) Asi bych se měl naštvat, ale neudělám to, neb tvá kritika je vzkutku hluboká a nanejvýš trefná a já s ní nemohu nic než souhlasit. Skoro až lituji, že nepíši poezii, protože tvé rady a postřehy jsou velmi podnětné a konkrétní. Avšak: Vyjádření neopětoveného citu, kdy se lyrický subjekt snaží formou romantické rozporuplnosti deklamovat svůj nezáviděnihodný psychický stav. Tak blízko je, a přec daleká - no jéjé, kolikrát jsme to už slyšeli? Slyšeli jsme to mnohokrát, v básních se toto téma často objevuje už po mnoho staletí. Některý večer se podívám na tvém básně a pomstím se =)

Quaken
14. 05. 2010
Dát tip
Uh :) To je hrůza. Ale abych nebyl za nějakého uhranutého chudáka, který plive na ostatní, napíšu proč. Klišoidnost nad klišoidnost. Dechna zátylku mi vzal dech. Nemám nic proti často opakovaným obrazům, repertoár slov je přece jen omezený, ono ale většinou v básničce jde o to, co právě vysloveno nebylo: slova kolem mají nevyslovenému dělat cestu, aby jí čtenář mohl projít (nejlépe s výhledem do krajiny) Tady to je bohužel kličkování mezi topoly; tedy taková mozaika už vyprázdněných fráziček. A nyní si dovolím zainterpretovat. Netroufám se pouštět na vody typu "Christyne je metaforické vyjádření autorova ega", když se v prvé řadě nabízí ženská, že jo. Takže: Žena - alfa. Vyznání - omega. Rozporuplnost - druhá omega. Vyjádření neopětoveného citu, kdy se lyrický subjekt snaží formou romantické rozporuplnosti deklamovat svůj nezáviděnihodný psychický stav. Tak blízko je, a přec daleká - no jéjé, kolikrát jsme to už slyšeli? Tklivá slova v posledním dvojverší snad odkazují na touhu přivést recipienta k citově vřelé odezvě. A teď, co s tím? Proti tématu nic nemám - to je věčné. Ale zpracování je dosti ubohé; a jakkoli má tvá báseň a její zpracování smysl pro tebe, čtenář nemá (a snad ani nesmí) hledat podkladovou životní situaci či "záměr" - měl by spíše snažit se hledat sám sebe v cestě (a jejích křižovatkách), kterou mu autor naznačil. Bohužel, vyjádření téhle básně je spíše omezující, než evokující. Howg, domluvil jsem! Snad byla má kritika dost hluboká. Pokud ne, berme to jako kritické cvičení.

.
07. 03. 2010
Dát tip
vicemene bych na autorove miste toto nepublikoval, pac bych se obaval narknuti z plagiatorstvi ... :D muhehehe

kjkszpj2
14. 02. 2010
Dát tip
t*

jH
14. 02. 2010
Dát tip
navždycky? to je tak příšerně dlouhá doba :)

Annalis
11. 01. 2010
Dát tip
to je zvláštní, cítil jsi se mrtvý, ale přesto budeš tady navždycky pro...? Trochu rozporuplné, ale zřejmě jenom ty víš, oč kráčí. Každopádně to není zlé.-)

Pišmi
08. 12. 2009
Dát tip
pěkné - Tip

nějaká myšlenka se vytratila

Makoves
22. 10. 2009
Dát tip
Je to pěkné, teda až na tu angličtinu v úvodu :-) Ne že by to bylo špatně napsáno, ale já nemám angličtinu rád... jsme Češi ne?

ach ..t

si to řekni nahlas... jinak díky :-)

tajenka
02. 08. 2009
Dát tip
nemá být "v tvém objetí"..."v tvém životě?"...jinak dobrý..

mi se líbí:o)*

scorpina
16. 07. 2009
Dát tip
zajímavé, někdy si taky tak připadám-ztracená.

To máš sice pravdu, ale v těchto případech bych raději žil v nevědomosti :-)

solomon
07. 07. 2009
Dát tip
aspoň rychle odhalíš kdo je idiot

Já taky ne, ale někteří to tak dělají. Pohaníš jim dílo a namnoze tě měsíce pronásledují (např. Michael Alexa)

solomon
07. 07. 2009
Dát tip
já nevěřim v pomstu

tak jsem se podíval na tvoje dvě básničky... připadá mi to, že máš spoustu věcí na srdci, ale nedokážeš myšlenku formulovat. Píšu to sem, abys neřekl, že jsem se pomstil na tvém veledíle.

no, taky názor...

solomon
06. 07. 2009
Dát tip
příšerně ohraná písnička

raja
26. 06. 2009
Dát tip
si piš, mám okósaný nehty normálně:))Ale beru na to prášky...

závidíš, viď :-)

raja
26. 06. 2009
Dát tip
ježkovi voči, kdes nabral tolika tipu za toto?!:D

Elleanor
15. 06. 2009
Dát tip
dojalo mě...*

Marlav
11. 06. 2009
Dát tip
krásné. kdybys tohle uměl říct nahlas milované ženě, ale jako báseň?m

tenhle stav pořád trvá...

montigue
09. 06. 2009
Dát tip
asi ti nebylo do skoku,když jsi to psal,co?je to smutné snad i procítěné

dobré :) *

vyznani? priznacne vymluvne *

Děkuji, Týno :-)

děkuji. asi přestanu s prózou a začnu s poezií :-)

Fairiella
05. 06. 2009
Dát tip
je tam podle mého moc "tvůj, svém, mém, tvém" atd a to se mi nelíbí, i když to má vyvolat asi pocit toho souznění. Má ale docela dobrý vnitřní rytmus. Chybí silnější místo, které by mě nějak oslovilo (celá báseň mě taky vyloženě nesmetla). Ale špatné... špatné to není.

děkuji. Chtěl jsem zaujmout i písmem. Ale máš pravdu, je velké :-)

ano, to je správné. je ti dvanáct, nikdo od tebe nemůže čekat úžasnou poezii, ale učený z nebe nespadl. psát můžeš, ale dávej sem jen to, čím jsi si opravdu jistá. p.s.: když píšeš někomu pod jeho dílo, nemusíš mu posílat avízo, objeví se mu to jako nová kritika :-)

no, tak toho musím využít :-)

děkuji velice :-) možná ještě něco napíšu :-)

nejen srdce, ale i duši. Děkuji

Lorainne
17. 05. 2009
Dát tip
nemyslím, že mi přísluší soudit autory... ale přesto... hezké vyjádření pocitů a citů... do těchto veršů jsi nejspíš vtiskl srdce...

25veronika3
16. 05. 2009
Dát tip
Není zač, je to takové..no, sice neznám Chabala, ale pochybuju, že by se tekl tvých špiček bot:)

děkuji velice :-)

25veronika3
16. 05. 2009
Dát tip
Pěknýýý

foto
14. 05. 2009
Dát tip
hezké vyznání-T

Děkuji. Ale ono to je navždycky.

ROMYNIKA
04. 05. 2009
Dát tip
navždycky je silný slovo.Nic není navždycky.Jinak se mi to líbí...

avi

já o tom nespím

no mě to nějak nezaujalo, něco tomu chybí

Rani
23. 03. 2009
Dát tip
v tvém objetí si připadám mrtvý... no... zatváram oči a znovu to prežívam... :D tip...

macecha
25. 02. 2009
Dát tip
ty pocity velmi dobře znám ... ***

anette, děkuji. Ale nemyslím si, že by měla radost... vlastně je jí to celkem jedno :'-(

Anetté
15. 02. 2009
Dát tip
mě teda osobně přijde celkem děsivý to písmo, ale zas jestli je to vyjádření takovýho citu...) tak tomu asi neni žádný písmo dost barevný a velký:))) No, každopádně Christyne musí mít radost :)

jsi sice hezká holka, ale znám hezčí :-) minimálně jednu :-)

myslím, že jsi to vystihla úplně přesně :-) žel, báseň není určena tobě :-)

26.01.2009 21:53:14 Michael.Alexa Jo už si vzpomínám... kdybys to aspoň zkritizoval! Tys to jen poplival, požvejkal, oslintal a vyflusl zpátky. Na tohle chceš odpověď ?

ty už jsi tu zas ?

Mám na mysli kritiku u díla, které kritizoval i Chabal. A že máš negativní kritiky nejen ode mě... to mě nepřekvapuje :-)

Water Lily
25. 01. 2009
Dát tip
Christine :-) http://cz.youtube.com/watch?v=UIwmRTqN2eg

že ty jsi pořád nerozdýchal tu negativní kritiku, kterou jsem ti zanechal pod tvým veledílem ?

Neboj, tu čest přenechávám jen tobě :-)

A.H.
22. 01. 2009
Dát tip
obvyklostí je zde plno

souhlasím :-) ovšem já si na nekonvence nepotrpím :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru