Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panák ...

23. 01. 2009
8
7
931
Autor
Fart

celý život dychtivě očekáváme věci příští, ... a zároveň se jich ukrutně bojíme ...

. * Panák to má blbý … nemůže skákat panáka i kdyby chtěl ale na druhý straně může koukat děvčatům pod sukně a může mít při tom roztodivný představy třeba že není vůbec starej když ho teprve předevčírem nakreslili a taky že je docela přitažlivej poňváč ho ty dívky tak nadšeně obskakují a může se i zamilovat a z některou z nich se pak i zasnoubit tak jak to dělají vduchu ony s princi z pohádek Prostě být panákem je skvělé, pokud je ve hře a určitě kdyby neměl placatou namalovanou hlavu mohl by být i šťastný jenže dívky jednou dospějí … a odejdou a potom, nebude na světě nic smutnějšího, než opuštěný ...... starý ... ... ... panák ... * ---------------------------------------------------- * Comment pro \"Pokusný králík s melounovou náplní\" ..... ... .... dílko \"Nechci\" * .

7 názorů

guy
19. 09. 2011
Dát tip
fajn *

romale
27. 01. 2009
Dát tip
dobrý

reinka
23. 01. 2009
Dát tip
tipuji pro panáka,ráda jsem ho skákala :o)))))))))))))

A.H.
23. 01. 2009
Dát tip
pěkné, pravdivé, kdyby to bylo obratnější, bylo by to hezčí, přesto TIP

Tag to je hezký! Dávám tííííp

avox
23. 01. 2009
Dát tip
panák to má dobré, stačí chvíli počkat, zase přijdou jiné dívky... :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru