Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

05 ***

23. 01. 2009
5
21
1980
Autor
hunllef
ta noc byla jako popel vymetený z krbu
byla jako altová flétna
jako pryskyřník
jako Austrálie
a tys byl jako tisový luk

oč jsem teď bohatší?
o vyhaslý oheň
o temnou melodii
o vůni země
o celý kontinent
o vystřelený šíp

21 názorů

hunllef
28. 01. 2009
Dát tip
ano ano, jenom jedna, zato tisíckrát ;) Děkuju!

moorgaan
28. 01. 2009
Dát tip
noc tisickrat jinak.-)) /* velmi prijemne!.-))

hunllef
27. 01. 2009
Dát tip
To nevadí, aspoň si nezkazím iluze o Tvém bezelstném kukuči :D

hunllef
26. 01. 2009
Dát tip
lag-n.lol: Chápu, ale zatím to prostě neumím...v tomto případě. Básně z téhle sbírky pro mě strašně moc znamenají, jsou pro mě důležité, a možná si z nich něco vezme i někdo jiný. Občas píšu i věci, které až tak osobní nejsou, ale tohle je prostě moje srdeční záležitost. Až budu starší a ty vzpomínky nebudou tak živé, tak to možná předělám, rozvinu, ale teď ještě ne. Děkuju Ti za zastavení, za kritiku a za "nakopnutí" ;)

jH
25. 01. 2009
Dát tip
no ta silná citovost, emotivnost u tebe je velká, tohle se dá prostě dobře zapracovat do balady, obalit to příběhem a ejhle, rázem bys byla o velkej krok vejš, tyhle citovánky pak totiž většinou chápeš jen ty!

hunllef
25. 01. 2009
Dát tip
lag-n.lol: Pár plačících slov? Vyšší ambice jsem nikdy neměla ;) A co máš pořád s těma baladama?

jH
25. 01. 2009
Dát tip
jako prolog by to obstálo, jako první dvě strofy balady s příběhem by to obstálo, jako prolog přemejšlivý básně s "pointou" by to obstálo, jako samostatná práce to stojí za prd, je to jen pár plačících slov...

hunllef
25. 01. 2009
Dát tip
Díky, Tangens! Hele, jak Tě mám vůbec skloňovat? Je tangens, bez tangenty, ne? Dyť jsi chlap ;) Jo a máš hezkou fotéčku na autorské stránce ;)

hunllef
24. 01. 2009
Dát tip
A sakryš, teď jsem to vyzradila a mám po zábavě ;)

Bíša
23. 01. 2009
Dát tip
t.

dajakbol
23. 01. 2009
Dát tip
Nie nie nie! - neber mi ilúzie o Tvojom neovládateľnom libide:D Ach, ta naša samčia obmedzenosť:D Ale nie... v kontexte básne to zemně zachvění bolo len jednou z možností. Aj keď favorizovanou:D

hunllef
23. 01. 2009
Dát tip
dajakbol: ten chlap taky byl pěkně jedovatý...uštknul mě tak, že jsem z toho musela napsat celou sbírku... Jo a hrozně mě baví, jak si tady všichni myslí, že moje Jediná noc byla jedna z těch, kdy se země zachvěla...no znáte to... a ono to přitom tak vůbec není, hihi :D

dajakbol
23. 01. 2009
Dát tip
...Tak myslím - 6. verš by som asi osamostatnil. A ona je to vlastne celkom dobrá báseň, len by asi lepšie vyznela v (podobne ladenom) kontexte zbierky. A... heh... tak tipujem, že ta Jediná noc musela mať dačo do seba:) Len bacha: prirovnávať chlapa k tisovému luku je výstižnejšie, než možno tušíš - tis je okrem dužiny plodov kompletne jedovatý; áno,aj drevo:)

hunllef
23. 01. 2009
Dát tip
Tak přesně ten jsem měla na mysli ;)

dajakbol
23. 01. 2009
Dát tip
A.H.: Veru áno, anglický dlhý luk z tisového dreva bol v temnom stredoveku pokrokovou zbraňou.

hunllef
23. 01. 2009
Dát tip
Edvin1: Ani jsem žádný příběh nezamýšlela, chtěla jsem přesně jenom ta hezká slova, která by dostatečně výstižně popsala tu Jedinou noc. A.H.:No...já myslím, že se vyrábí i z tisu, ne? reinka: Děkuju za zastavení a za tip ;)

reinka
23. 01. 2009
Dát tip
líbí se mi to... *

A.H.
23. 01. 2009
Dát tip
Luk z tisu?

Edvin1
23. 01. 2009
Dát tip
Pěkná srovnání, k nimž chybí příběh, myšlenka, nějaké téma. Jsou to útržky. Jak bys nám sem přepsala své poznámky k plánovanému dílu. Více než jako hezká slova to nevnímám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru