Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpusť mi, lásko

23. 01. 2009
11
12
2637
Autor
reinka
Odpusť mi, lásko
 
Že toužím vlastnit patent
Na tvé sny
 
 
 
O mně

12 názorů

reinka
23. 01. 2009
Dát tip
no... máš pravdu, ale tahle mě napadla spontánně, takže tam patří, aspoň pro mě teda :o))))))))))))

jH
23. 01. 2009
Dát tip
myslim to tak, že mi na barvě nezáleží do tý míry, dokud to neni trapný, kdyby tady někdo publikoval dejme tomu smyšlenou lesbickou pornokorespondeci mezi hillary clintnovou a dášou veškrnovou, tak by ta barva asi měla něco do sebe, u tohohle vyznání, který bych já osobně radši svý ženě řek (přeci jenom, když už bych jí něco psal, tak bych nepublikoval jakousi zpověd, maximálně nějakou endorfínama zmaštěnou erotickou poezii nějaký mý múze, kterou sem včera třikrát vohnul). sem by se podle mýho hodila spíš rudá, růžová je patetická, radostná, poskočná, veselá, tím, zdá se, k tomuhle nepasuje...

reinka
23. 01. 2009
Dát tip
myslíš, že zelená, by byla nadějná? nebo černá důstojná a neutrální? Vidím to takhle... vyzývavě nežadoucí :o)))))))))))

jH
23. 01. 2009
Dát tip
ta barva ach ta barva :( jinak soucítim...

neroušek
23. 01. 2009
Dát tip
*********************

reinka
23. 01. 2009
Dát tip
no, já bych si snila svý, přece,.. to krásný... a snila bych si, že je to i jeho sen... a tím pádem...

A.H.
23. 01. 2009
Dát tip
Zasněnost - krásný útěk z reality

reinka
23. 01. 2009
Dát tip
Sny si sice nevybírám, ale sním si, že se mi budou zdát :o)))))))

A.H.
23. 01. 2009
Dát tip
překné TIP

A.H.
23. 01. 2009
Dát tip
jde o to, kolik těch snů je, člověk si sny nevybírá .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru