Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

24. 01. 2009
3
11
2204

samotná...

Hodiny v tikotu písek přesívají,
a čas pomalu plyne.
Chvíle ať dlouhé samy nebývají,
samota se zemí splyne

11 názorů

animovaný medvídek Pú:...cítím vnímám oprašuji písmenka....snad ano snad ne...díky.byla to momentka

Je to asi spíše momentka,když teďka přemítám. Jestli jsi začátečník a cítíš,že se můžeš něco naučit,tak to je jenom dobře :-) těším se na další díla..

aleš-novák: jj, v pohodě

já ti to nevyčítám. jen mě to praštilo do očí...

aleš-novák: splyne má své opodstatnění...vpije se...a zmizí

plyne/splyne...škoda.

moorgaan
07. 02. 2009
Dát tip
samota rovu tam nekde na krchove to ale neni pribeh tvuj ...tve "sama" ja vidim snově a v noci z toho nejsem svuj../*

hunllef: díky dík, občas mi jazyk český přeskakuje písmenka...něco vymyslím, nevím kdy, a až ano poletí to rovnou na dané místo...

animovaný medvídek Pú: neznáš staré hodiny, co se obrací a písek se sype až se dosype...nebylo to myšleno jako nesmysl....prostě se mi to tam zalíbilo...a děkuji za kritiku, jsem začátečník, co se učí...:-)a někde začít musí...

V tom prvním řádku mají být ty hodiny jako nonsens? Jinak krátké,výstižné,žel trochu otřepané téma. Fajn,že si báseň umístila napravo - už jsem si říkal,že to je fakt samota :-)

hunllef
25. 01. 2009
Dát tip
viz první řádek: patří tam "přesýpají" nebo "přesívají"? Každopádně je to dost otřepaný obraz, chtělo by to neěco kapku nápaditějšího...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru