Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozumíš?

25. 01. 2009
10
19
2456
Autor
Water Lily

Lokty se bořím do tofu, vím, předstírat požitek je lež největší.

V černých kadeřích tvých šustí lístky habru. Co teprve ta vůně.

Struny mám provlečené obočím a rty, jazykem pak brousím tón.

A ta hudba hraje jenom pro tebe a naše společné ticho.

Rozumíš odmítání?

Rozumíš tomu, proč se stmívá?


19 názorů

dva roky není tak dlouho :) čekal jsem s hrůzou co na mě zas někdo vytáhne za pseudohardcore...a vida, ty po mně házíš legendou positive s Xe v Čechách...to bych teda na Písmáku nečekal..

Hehe :) Skrz avízo po dvou letech jsem ani nevěděl, že bych tu něco komentoval :-D Třeba teď bych si k tomu pustil nějaký HC http://www.youtube.com/watch?v=MZ7OwUazlzo

mně to o sexu moc nepřijde...ale kdo ví...

Wincent
10. 02. 2011
Dát tip
pěkné obrazy =) T

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
*

Water Lily
04. 02. 2009
Dát tip
Díky moc:-).

velice zajímavé.. nevím, jestli tomu úplně rozumím.. nejspíš to nechápu správně, ale chápu to tak, jak já chci a to mi stačí:) *

Water Lily
29. 01. 2009
Dát tip
Tak jo:-) medvídku Pú :-)a díky za návštěvu.

Dnes jsem to četl podruhé a máš asi pravdu. Pocit jsem z toho měl zas o něco jinej :-) Já moc osobně nemusím ty mnohoznačný díla,kde těch více významů vyznívá spíš samolibě,ale tahle báseň o tom není. Jen tak sem chtěl tohle připsat skrze to vykrucování..

Water Lily
28. 01. 2009
Dát tip
Dobře, pro Tebe to je o sexu, pro někoho možná ne, třeba pro mě. Mám ráda mnohoznačnou literaturu, a tím pádem si za tím, každý může hledat a vidět cokoliv.:-)

sakra,já tak nemám rád vykrucování ;-)

Water Lily
26. 01. 2009
Dát tip
Díky moc:-)

Water Lily
26. 01. 2009
Dát tip
Pú: Může a nemusí. Sssyčáku: alegorie je jedním z výrazů krásy, literatura bez nich je jako jídlo bez soli. hunllef a Bíšo díky:-).

sssyčák
25. 01. 2009
Dát tip
zadnej jinotaj....jasny jak facka:) furt sem necpete naky alegorie jen proto ze se precenujete(najdete v tom jinotak:)

Bíša
25. 01. 2009
Dát tip
Krásné jinotaje...

Je to o sexu? Nerozumím=netipuju

hunllef
25. 01. 2009
Dát tip
Nerozumím, ale stejně se mi líbí ;) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru