Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anton Horák

31. 01. 2009
7
11
3176

Anton Horák - najvýznamnejšia osoba ktorá prežila podstatnú časť svojho života v obci Norovce, v ktorej bývam a ktorú mám rád. Anton Horák - duchovný správca farnosti Norovce v rokoch 1971 - 1994, kedy vo veku 83 rokov zomrel. Svoj večný spánok odpočíva na miestnom cintoríne v obci Norovce. Bol to človek, ktorého si vážili ľudia nehladiac na náboženskú príslušnosť pre jeho vzdelanosť, úprimnosť a ľudskosť.

Šedé vlasy v spomienkach pred dreveným krížom a štyroch chladných stien ohrievané do tepla Tvojím vľúdnym hlasom aj napriek času stále hrejú ma ! Dotykov roztrasených rúk nežné pohľady aj napriek mramorovej Tvojej doske v tieni z cintorína líp tesajú mi – dušu do spásy.

11 názorů

Vďaka..za tvoje slová

Kuchot
13. 03. 2009
Dát tip
konec hodně útočí, ale tak nějak zdravě, pěkné* i fučík byl občanským jménem horák... :)

ďakujem za slová

Toscana
01. 02. 2009
Dát tip
jooo, kdyby každá láska měla tuhle trvanlivost, to by bylo fajn... *t

macecha
31. 01. 2009
Dát tip
pekná vzpomienka ....***

hunllef
31. 01. 2009
Dát tip
Takových lidí je málo...máš velké štěstí, žes někoho takového potkal.

hunllef...áno ten človek si to zaslúži...naučil ma mnoho...a nielen s oblasti náboženstva...ale dokonca som sa aj mariáš od neho naučil..hrával ho s ocom a ešte dvomi ľuďmi a každu sobotu hrávali vždy u jedného s tých ľudí, raz na fare, raz u nás a tak podobne aj u tých dvoch...a pritom sa rozprávali na rôzné témy a ja ako malý chlapec som ich mohol počuvať a dívať sa tak som sa naučil okrem iného aj ten mariáš....vždy som sa tešil na druhú sobotu v týždni...to hrávali u nás...preto nech odpočíva v pokoji. Inak ten človek Ti vedel poradiť ohľadom záhrady, elektriky, stavbarčiny....nebol to len kňaz zahladený do svojho breviara a starého zákona, ale aj do problematík bežného života...

moorgaan
31. 01. 2009
Dát tip
/*..beze slov

hunllef
31. 01. 2009
Dát tip
důstojné a citlivé...*t

ale oni sú s Večkom a nie s Učkom...ale to len tak na margo.

Norsko
31. 01. 2009
Dát tip
norouce ma berú

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru