Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Místní podivín

31. 01. 2009
1
17
2114
Autor
Micro

Místní podivín je black metalový nezávislý filmový úlet Radka Langa (režie) a Jana Klímy (scénář), který byl natočen v roce 2008. V hlavních rolích třiadvacetiminutového snímku diváci uvidí Ondřeje Garguláka (místní podivín), Martina Wessnitzera (první týpek (s brýlemi)) a Jana Tesárka (druhý týpek (s vousy)).

Oficiální stránky, kde si mimojiné film můžete i stáhnout (tady konkrétně: http://www.mistnipodivin.cz/download.html ) a podívat se na něj: www.mistnipodivin.cz

A proč to je tady? Abyste se na film podívali a okomentovali ho, za jakékoliv názory budeme rádi :)

 


17 názorů

j. nick
02. 03. 2009
Dát tip
lol, konečně dílo, který stojí za to:-DDDDDDD

Micro
31. 01. 2009
Dát tip
P: Ok, budu rád za názor :) A: no a to ho neznáš live, to je možná ještě drsnější než v tom filmu :-D každopádně sem zvědavej na pocity :) C: svym způsobem... i jo... ;)

ceder_john
31. 01. 2009
Dát tip
art noire?

ale toho garguláka bych nechtěl potkat ve dne, natož v noci :-)

stahuje se to patnáct minut... běda vám, jestli se mi to nebude líbit :-) ale jelikož právě poslouchám Johanna Strause, tak se mi to líbit nebude :-) ostatně devadesát devět procent amatérských filmů stojí za ....

...a všichni budou spokojený:) Mrknu na to.

Micro
31. 01. 2009
Dát tip
P: ok, máš pravdu... trochu to vylepším :)

Mno, čekal bych, že když už chceš aby se na to někdo kouknul, uděláš pro to víc, než že to sem jebneš jak kus starýho chleba... Ale koneckonců je to tvoje věc, máš recht.

Micro
31. 01. 2009
Dát tip
N: Tak si ho stáhni http://www.mistnipodivin.cz/download.html

Norsko
31. 01. 2009
Dát tip
pusť mi ho micro. máš deset minut

Micro
31. 01. 2009
Dát tip
Myslim že neni potřeba něco dodávat, nechci ohodnocení keců okolo, ale samotnýho filmu, to je objekt kritiky, a k tomu tu cesta je.

A že bys, umělče, k filmu taky něco dodal?

Micro
31. 01. 2009
Dát tip
To neni reklama, to je prostě film, kterej jsme udělali, a já chci na něj názory. Proto je to v rubrice film, divadlo blablabla... Asi jako když sem vložim cokoliv jinýho (rádoby) uměleckýho.

Norsko
31. 01. 2009
Dát tip
Ale pravdivé

Neuvěřitelné.

Norsko
31. 01. 2009
Dát tip
né, pišto. To je reklama

To jako reklama, tohleto???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru