Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dopravně bezpečnostní úvaha

02. 02. 2009
9
13
1705
Autor
aleš-novák

pomáhat a sloužit?

poslední zlepšovák

policejního sboru:

nasadí chameleony

místo semaforů...


13 názorů

trávil jsem dva měsíce služebně v Itálii, tam se semafory vnímají velmi "flexibilně". Ale když si na ten způsob chování řidičů zvykneš, zjistíš, že je to velmi efektivní a provoz je plynulý...

Edvin1
03. 02. 2009
Dát tip
To byla narážka na předešlého komentátora. V zemi, kde žiju, se smí ještě sekundu poté, co naskočí červená, projet. Jezdím tak často - a ještě jsem neplatil.

tohle náhodou nevzniklo z nudy. Někde jsem četl, že v Praze mají speciálně nastavené semafory, aby oranžová jen provblikla a hned byla červená, takže se snadno dá vyfotit řidič, jak jede do křižovatky na červenou. je to samozřejmě sprostá past. To by se asi s chameleonem místo semaforu přihodit nemohlo... :o)

Edvin1
03. 02. 2009
Dát tip
Někdo z nudy blbůstky vymejšlí jinej na to čumí jak panák v zelí

Diana
02. 02. 2009
Dát tip
A uniformy vyladí tón v tónu podle zabarvení chameleonů. :-)*

sloužím Vlasty...

Ó
02. 02. 2009
Dát tip
...děkuji za aktuální a vrušující informace...

děvčata pomáhají, ostatní jen jebou :o)

Ó
02. 02. 2009
Dát tip
...a jsou tam zaměstnány i děvčata?...

to mají na autech :o)

Ó
02. 02. 2009
Dát tip
...proč tam máš napsané...pomáhat souložit?....

avox
02. 02. 2009
Dát tip
synchronizovaně jako akvabely budou měnit barvy jak polda velí? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru