Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hviezda

03. 02. 2009
2
10
2080
Z jasného svetla na nočnej oblohe nová sa zjavila vedúca z jednej na druhú stranu cez púšť karaván. Priamym do mesta do biednych zo slamy a ovečiek jaslí.

10 názorů

ale idem sa prejsť trošku z relaxovať dušu a večer tu možno ešte nejaké nové básničky vymyslím...pre túto chvílu so sedmičkou na krku - pre túto chvíľu končím

Toscana
03. 02. 2009
Dát tip
Jsi přičinlivý mraveneček teda. :o)

Vieš keďže aj mne sa hľadajú niekedy ťažko námety tak som si pomohol námetom na celý rok v jednom prípade...kde síce meškam je to zbierka Kalendár 2009.... a potom som si pomohol námetmi žalmov ktoré mám rozrobené....a keďže tých je stopädesiat tak to mam v podstete jedenu báseň na pol roka, ale chcel by som to spraviť tak za jeden mesiac....možno skôr...tak v podstate som dopísal báseň Catolicum...ta je obsahovo hotová. Treba robiť na nej len grafiku takže sa môžem venovať len Knihe žalmom a Kalendáru 2009.. a samozrejme Knihe k.o.u.l ale tá je skladaná zo súťažných básni ktoré sú v súťaži K.O.U.L.E takže tam tam to neurýchlim....potom pracujem ešte na básnickej zbierke Otcová rodná - dedina svätá ktorú by som chcel tento rok tiež dať na papier...

Toscana
03. 02. 2009
Dát tip
No vzhledem k tomu, že ze mě vypadne něco tak 1-2x za rok, tak 12 za den, to už je fakt na obrovský údiv...

Toscanka moc krát ďakujem....darovala si mi na tvár úsmev....na chvílku som zabudol na zdravotné problémy...keď som sa díval na toho smajlika s otvorenými ustami, a krútiacou sa hlavou...je to zlate a stále sa na to neviem prestať dívať...veľmi si ma tým potešila....naozaj..

Toscana
03. 02. 2009
Dát tip
12???? no páááánajáááána

No kométa je jedna, ale na obzore a vo vesmíre je ich niekoľko..ale myslel som na hviezdu (v podstate podľa zobrazenia v biblii - tiež kométa) ktorá zjavila trom múdrcom, ale i pastierom, že sa v Betleheme narodil Ježiš Kristus...a ohladom toho predchádzajúceho vzkazu - však dnes som napísal len 6 nových básni...včera to bolo lepšie včera ich bolo sa mi zdá 12

Toscana
03. 02. 2009
Dát tip
myslela jsem, že míníš takovou tu hvězdu s chvostem - no a to je jen kometa, ne???

no nielen kométy

Toscana
03. 02. 2009
Dát tip
No jo, tohle už tak komety občas dělávají... *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru