Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já nick, já literát

Výběr: a2a2a
03. 02. 2009
30
160
4865
Autor
Vaud

Jsem internetový literát. Bez větších papírových ambicí. Publikuji, tedy jsem. K tomu, abyste psali na internet, stačí počítač s připojením na net. Není  taky od věci najít  spolek bláznů, jakým je Písmák…a vybrat si  nick. Určitě zde nemusím nikomu vysvětlovat o co jde. Literární pseudonym používají autoři odnepaměti. Dalo by se říci od neolitu do dnešního neto-litu.  Teprve se správným nickem máte šanci, že zaujmete a někdo vás zdarma a bez nátlaku očítá a případně se s vámi i seznámí. Za příznivé konstelace hvězd vám možná  nick  pomůže  překonat celostátní kopulační průměr v kategorii samotných-gramotných. Většina literárních serverů  slouží jako seznamka exhibujících introvertů, jejímž vedlejším produktem je internetová publikace. Výběr nicku je tedy zásadní. Řadu netových literátů jejich pseudonym natolik intelektuálně vyčerpá, že kromě originálního nicku již nic dalšího nevytvoří. Stávají se pak úspěšnými literárními kritiky.

 

Pokud se múza nedostavuje již při tvorbě nicku, jde o poměrně varovný příznak.  Je proto bezpečnejší použít  zkomoleninu svého občanského jména. Někteří autoři pojmou výběr nicku jako kód  pro vstup do celostátních rezerv zlata. Jejich nick je jedinečný ve své nezapamatovatelnosti. U jiných představuje takřka literární dílo – svým rozsahem často předčí výtvory v kategorii haiku.  Druhý extrém představují autoři s minimalistickým nickem, kteří šetří svůj tvůrčí potenciál na vlastní díla. Pokud bychom  převzali přezdívky ze svého nenetového života, tak by se většina literátů přihlašovala jako Sádlo, Brejloun, Bidlo  či Vyžle. Na netu mohou žít další virtuální život či životy. To podle počtu obhospodařovávaných nicků. Mnozí autoři se drží stále jednoho jmena, ale máme i početnou skupinu autorů promiskuitních. A to nejen množstvím nicků (poly-nick), ale i pohlavím  (travesti-nick). 

 

Pokud vám ve vašem okolí říkají Modelka nebo Don Juan, pak většinou po večerech máte na práci  něco jiného, než kompilace „Skákal pes přes oves“ do blankversu.  U mužů–netolitů platí - čím zakřiknutější individuum, tím drsnější je jeho nick. Naopak j_i_r_i_k bude zcela jistě hromotluk. Podobně tomu je i u žen a dívek. Váha internetové literátky je přímo úměrná množství  zdrobnělin   a zpravidla nepřímo úměrná velikosti živočicha sloužícího jako předobraz autorky (Kačenka bude spíš Kachna). Ale existuji samozřejmě výjimky z tohoto pravidla. Pokud si chcete od začátku dopisovat se spoustou lidi, pak udělejte v nicku gramatickou chybu  jako autorka publikující pod jménem mylenka. Seznámíte se tak se vzdělanci, kteří si pamatují některá vyjmenovaná slova po M.   Sázíte-li na ženy v domácnosti a rodinné typy čtenářů, pak používejte tzv.  žvatlanick - čučenka, žvíže, uohuík. Konkurenční výhodu mají i  literární jména slibujici určitý  sexuálni  podtext.  Čtenářky neznající švýcarský kanton Vaud,  považují můj nick za akronym vzniklý ze slov Velký a Úd, což nepochybně zvyšuje návštěvnost mých stránek.  Na tomto místě bych rád upozornil kolegu Květoně Zahájského, že  v tomto ohledu většině netových brouzdalek  nic  takového ani vzdáleně nenaznačuje. Ale nepochybně osloví jinou cílovou skupinu...

 

         Nicky se používají i při literárních srazech. Vzhledem k tomu, že si na netu všichni tykají, pak jako křestní jméno se u rozsáhlejšího nicku používá  první slovo z netového jména. Pohádkářce z pomerančových květů a Růži z masa tak můžete na srazech říkat Pohádkářko a Růže. Big_George oslovujeme Bigu, i když jeho  křestní jméno je snadno rozpoznatelné. Také písmácký kolega Něžný debil zvolil z tohoto pohledu správný slovosled svého nicku. Jen nevím, jak říkat autorovi 57188418432178751875?  Snad 57188418? Nebo trochu důvěrněji 5718? Na mou otázku odvětil, že na srazy nechodí, takže  mé obavy jsou liché.

    Napadá mě také dělení nicků do různých skupin. Bylo by zajímavé vědět, podle jakých pohnutek si lidé vybírají nick. Dá se z něj soudit na charakter literáta? Ale už vidím, jak mi hned vzápětí někdo napíše, že jako úvodník je to dlouhý a nick moc. Zpravidla mi to příznačně  píše jeden Domi-nick. Jen mě napadlo, že z používání nicků pramení možná trochu přehlíživý pohled literatury papírové. Tam  autor píše pod svým vlastním jménem nebo pseudonymem. My zdejší literáti jsme pro ně  jen ubohé internetové nicky…

 


160 názorů

..nezapomeň na ten epitaf..nejsem žádnej Wolker abych si ho psala sama..:))

Vaud
14. 10. 2010
Dát tip
ja jdu chvili zas drit!

:)))))))))))))))))))))stačí juknout ven!

Vaud
14. 10. 2010
Dát tip
provaz nachystanej - cili jasna znamka, ze podzim uz je tu :-)

..no.,.uvidím..ještě chvíli počkám...)) ..provaz mám nachystaný ať se to pak nezdržuje...)) ..piš epitaf..

Vaud
14. 10. 2010
Dát tip
Pot se v korunach a neves hlavu (ani telo)

:))nj..dnes nejsem žádný šepot ale pitomá mlha..:(( ..něco vtipného by to chtělo ale stejně to nepomůže..jdu se oběsit na tom stromě

Vaud
14. 10. 2010
Dát tip
Ok - muze to byt Sepot v korunach stromu, nebo taky Se pot v korunach stromu Za sebe jsem rad, ze tam neni diakritika Na me je to moc basnicky

no..čekala jsem nějaké lepšajší hodnocení...))))))))))))))))) ..mám hnusnou náladu dnes ani mi nejde psaní..

Vaud
14. 10. 2010
Dát tip
sorry, spatny avi

Vaud
14. 10. 2010
Dát tip
nick mas vybornej - trochu dlouhej,ale urcite vyraznej :-)

..jejda..jak hodnotíš můj originální..krásný a výrazný nick??????..:))))))))))))))))))

Vaud
16. 02. 2010
Dát tip
Taky jsem mohl byt Graubunden ;-)

FAE BOMB
16. 02. 2010
Dát tip
*Sice jsem si myslel, že slovo Vaud něco znamená, ale na vygooglování jsem byl příliš línej. Teď aspoň budu vo něco chytřejší...

Vaud
19. 06. 2009
Dát tip
Dikes za fajn hodnoceni

moorgaan
19. 06. 2009
Dát tip
jsem se velmi pobavil- fejetonek jako vysity a urcite chytajici za noc :-)) ...nick-Olaj by se v tom nasel - kazdopadne mas pravdu, ze nick je vstupni branou do virtualniho sveta, kde "přez-dívka" bez napadu nema sanci uspet ! - no nic,k tomuto dilku nejde nic jineho nez TIP/*

Augustus
15. 05. 2009
Dát tip
:-D

Vaud
15. 05. 2009
Dát tip
jsem poctěn mistře!

Augustus
15. 05. 2009
Dát tip
Zatím nejlepší zdejší úvodník. Nemohu nedat TIP!

Vaud
28. 03. 2009
Dát tip
Jirko, jsem rád, že jsi přečetl i takhle dlouhý úvodník :-))) Díky moc! Stejně by mě zajímalo, jaký původ má Tvůj nick :-).

a2a2a
28. 03. 2009
Dát tip
Michale, výtečný úvodník, původně jsem ho nechtěl číst, zdál se mi na úvodník dlouhý a navíc v této novince nespatřuji nic pro stálé návštěvníky objevného, ale samozřejmě máš jméno, to mne nutí neodbývat tě, a nezklamal jsi. Jsi prostě hýčkán.

Vaud
22. 03. 2009
Dát tip
:-)) tak nevím, jestli je to diskuse, co stojí za čtení :-)), ale užíj si to :-))

Honza_Princ
22. 03. 2009
Dát tip
zásah :))))) diskuzi si asi vytisknu a dočtu zítra v čekárně u holiče :))))))

Milly
20. 03. 2009
Dát tip
Kdo nezkusí, nezjistí. .-) Trapasy zlidšťujou.

Jsi pusinka :-)

j_i_r_i_k
19. 03. 2009
Dát tip
učekaná: Já nezapomněl. A dokud jeden nezapomněl, vesmír nic neztratil. :)

j_i_r_i_k
19. 03. 2009
Dát tip
Milly: No jo, ale taky kolikrát ty úplně vobyčejný věci bývají úplně vobyčejný. A co hůř, někdy i věci, který sou pro nás nevobyčejný, se druhým jeví býti úplně vobyčejnými - a vyprávět o takových už je docela trapas.

j_i_r_i_k
19. 03. 2009
Dát tip
Diana: No jasně, že jsem dostal strach, musím eliminovat každou možnost, že budu spatřen, aby se mi nezhroutila má zdejší reputace neviděného a tedy zajímavého. :) Třeba kdyby mě spatřil Vaud, těžko by mě mohl v úvodníku použít můj nick tak, jak ho použil. Naštěstí u něj je to pokryté, neb sídlí v končinách, kam jen tak nezavítám.

Diana
19. 03. 2009
Dát tip
Jéééé! Snad jsi nedostal strach, že si FAKT budu chtít osobně ověřit, jaký že jsi "miláček, zlatíčko, pusinka"??? No vida, to jsem ani nečekala ;-))) Potěšils.

Milly
19. 03. 2009
Dát tip
Sice mi zůstává rozum stát nad zjištěním, že bys nevypravoval nic, co by stálo za řeč, ale nevadí..- tím jsem zvědavější. Oni kolikrát ty úplně obyčejný věci jsou ty nejneobyčejnější.

Milly
19. 03. 2009
Dát tip
Jiřík: kdo ho čim švihnul? Kdy, jak a proč?? 8-) Tak vypravuj a nenech se prosit...

Jé, Jiříku, já úplně zapomněla na PŇU, to je škoda, měli bychom si tradici PŇU obnovit :-)

j_i_r_i_k
19. 03. 2009
Dát tip
Tak holky, držte si co uznáte za vhodné, jdu se pářit (pro předejití nevhodným asociacím - to je synonymum ke slovu naparovat). čekanka: pňu. :) A začínám se bát, že byla poslední, neb na zkazkách o mém zkažení může být pár koleček pohnojené pravdy. Janina6: "milé blbůstky, ale dost chytré kritiky" - chtěl jsem poděkovat, ale co to ale? To nazanačuješ, že ve dvojici "milé blbůstky" a "dost chytré kritiky" hodnotíš jedno pozitivně, zatímco druhé ne? Tak to teď mám dilema, zda bych měl zošklivit blbůstky nebo zhlupákovatět kritiky. A korektoři spíše nefungujou, mohl bych se vymluvit na nedostatečné technické zázemí, ale pravdou je, že když něco nefunguje, může za to vedení, takže je nejspíše čas to přenechat někomu, kdo by se tomu měl čas věnovat. Milly: Tak švihlej jiřík rozhodně je, párkrát jsem ho potkal a mohl bych vyprávět... tedy kdyby nebyl švihlej způsobem, který nestojí za řeč, uznej, že pak by to vyprávění pozbylo smyslu. Diana: Já bych ty glorifikující pomluvy uvedl na pravou míru - jiřík je (či býval) "miláček, zlatíčko, pusinka" v čistě virtuální podobě, osobní setkání tento dojem spolehlivě zruší (důkazem budiž to, že nikdo z písmáků, kteří mě kdy viděli na vlastní oči - a že bych je na prstech jedné ruky nespočítal (mně to s číslama nikdy moc nešlo) - tu na mě chvalozpěv nezapěl). A budovat si místo v cizí duši z výchozí pozice "přesvědčit, že jsem úžasný" mi přijde jako oboustranně neférová výzva, takže... tak. Vaud: Héééj, Ty sis toho sedmidenního savce vymyslel? Teda ulovit mě na moji ješitnost... Ale na co jiného chlapa lovit, že? Nicméně ještě jednou Ti zde veřejně děkuji za mé zviditelnění (to my introverti opravdu milujeme) a všem diskutujícím dámám vzkazuji, že pro mě rozhodně Vaud miláček i zlatíčko je, pusinku si musím ještě rozmyslet.

Milly
19. 03. 2009
Dát tip
Jiřík- a švihlej?? :-o No, to snad neni možný!!

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
In - to jsem rád :-)

In
18. 03. 2009
Dát tip
Nosit klobouk, tak ho smekám ;o)) Sqqqqvělé, jsem se pobavila.....

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
Tak proč tu ještě nenatřásá peří? Co když to s ním švihlo!?

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
uz jsem jirikovi prasknul, ze byl zvolen "krasnym savcem tydne"

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
Tos uhodil hřebík na hlavičku! Já si tě dala kvůli téhle intelktualni debatě - "kdo je na pusinku" do oblíbených ;-)

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
ja to delam taky tak - nekdy se podle diskuse rozhodnu, jestli to mam vubec cist a tahle intelktualni debata - "kdo je na pusinku" si myslim pritahne hodne nerozhodnutych ctenaru

Diskuze jsou mojí vášní. Ne že bych se jich účastnil, ale jejich četba mě vzrušuje. Často vynechám i dílo samotné, leč diskuzi nikdy.

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
uz jsem mu poslal avizo, tak se snad docte jake glorioly se s mym malym prispenim dockal :-))

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
A cos čekal, když ukážeš fotku? ;-))) Květoň: J_i_r_i_k fakt netuší a to je právě ta sranda! ;-)))) Řízená diskuze?! Ale dej pokoj? Nevíš, že z chaosu vznikají největší skvosty?

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
to to zacina hezky ten den ... :-)) a to jirika ani Jaru Cimrmana nikdo nevidel

ne :-)

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
??? tak ja nevypadam na pusinku ??? :-)))

no, Vauda glorifikovat nemůžu, páč ho neznám :-))))) chytrej teda bude, ale na pusinku nevypadá :-)))))

Koukám, pane kolego, že Vaše dílo, oproti původnímu záměru učinit jej úsměvným úvodníkem, stalo se vlivem vášnivé, monotematické diskuze glorifikací (patrně nic netušícího) J_i_r_i_k_a. Takovým "Evangeliem podle Vauda". Mám pocit, že na podobném principu vznikla i legenda o lenivém, zato však výřečném, rebelantském tesaři - Ježíši Kristovi. Tady vidíte, k jakým koncům spěje "Res publica". Holt diskuze, podobně jako nukleární střela, by měla být řízená.

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
proč o mě nikdo nepíše tak hezky?? :-))

Diana
18. 03. 2009
Dát tip
Jo! Už jsem si ho našla a přečetla. Máte pravdu - všechny. Jen mi ještě zbývá ověřit si, že je "miláček, zlatíčko, pusinka" - tak na to se teda těším ;-)))

Janina6
18. 03. 2009
Dát tip
J_i_r_i_k píše takové milé blbůstky, ale dost chytré kritiky. Naposledy tady organizoval něco jako klub korektorů, ale nevím, jak to dopadlo, jestli skutečně fungujou.

Milly
18. 03. 2009
Dát tip
Diana: jiřík je kůň- teda štěně.... s děsně vostrym jazykem... a chytrý! (Vaud promine)

Milly
18. 03. 2009
Dát tip
Hehe, já ho teda taky ještě neviděla.. se přiznam. .-) Ale tak myslim, že nemá moc co ztratit, když mě čte. :-)) (co se týče iluzí tedy) A co jsem ho četla, nevšimla jsem si, že by mu už prošla záruční lhůta. .o) Mu napiš, ne? .-))

Jiřík je miláček, zlatíčko, pusinka...a už jsem s nim vlastně několik let nemluvila, tak jestli se nezkazil :-(

Diana
17. 03. 2009
Dát tip
Holky, co je to za týpka ten j_i_r_i_k - něco mi uteklo? ;-)))

nepřidávám, mažu :-))))) a diskutuju jen pod cizíma dílama :-)))))

Janina6
17. 03. 2009
Dát tip
:-)) iluze jsou potřebný :-)) nemáš tu moc nových děl, přidej něco

janina: osobně bohužel ne, nebo bohudík, on by ztratil iluze :-)))))

Janina6
17. 03. 2009
Dát tip
Ahoj, mně avi nevadí, já k Vaudovi mrknu kdykoliv ráda, co se u něj děje, a na tebe už se taky chystám (mrknout), Čekanko :-) a jestli znáš jirika osobně, tak ti to závidím, protože ho považuju za chytrýho chlapa.

Marcela.K.
17. 03. 2009
Dát tip
Naštěstí lze použít funkci, že od tohoto autora nechci dostávat aviza ...tím myslím čekanku, protože mě opravdu nezajímá, co kde "uprdne" :-) pardón :-)

tak svolávám vás třeba proto, abyste všichni věděli, že jsem tady, rozhodla jsem se tady zase operovat a nikomu nedám nic zadarmo, ani vostrýmu Vaudovi, kterej si koupil mou knížku a já díky němu můžu bejt čekanečka, páč jsem si koupila sušenky clever Milly, poznámka o jiříkovi význa má kdykoliv kdekoliv, protože on je moje tajná láska už dlouhý roky a nic víc si poznamenat nedovolim :-( Diano: když už ji koupil, tak ať ji odnese, kam chce, už mám tantiémy :-))))) Marvin: neva příště mu ho teda zase nedáš :-)))))

Vaud
17. 03. 2009
Dát tip
jo :-)) moje oblibena autorka, knizku mam na cestnem miste a ani pul tipu nedostanu - to je skudlivost - priste si nic nekoupim :-)

Diana
17. 03. 2009
Dát tip
Čekanko, když už jsi mi poslala avi, tak se nechám slyšet: Dej tipíka Vaudovi,ale štandopede!, než tvou knížku odnese do antikvariátu. Už jen ten nápad napsat o niccích je bezva! Natož celý fejeton :-)

Milly
17. 03. 2009
Dát tip
čeky a myslíš, že kdo si toho nevšimnul u jiříka doteďka, toho to najednou trkne? .-) (a jestli tu nikdo takovej neni, tak Tvá poznámka už vůbec ztrácí význam. .-) Ledaže bys tím oznamovala, žes na to konečně taky přišla. :-))

Marcela.K.
17. 03. 2009
Dát tip
čekanko? a proč nás k tomu jako svoláváš? ...to fakt nechápu. Tak objevný není ani ten Tvůj koment.

Vaud
17. 03. 2009
Dát tip
ano, pred chvili tu byl Edison a nechal si to zapatentovat... cekanko - tip nedostanu ani za jirika ani za to, ze jsem si kdysi koupil Tvou knihu (a diky me si ted uzivas z vynosu??)

Marcela.K.
17. 03. 2009
Dát tip
čekanko? a proč nás k tomu jako svoláváš? ...to fakt nechápu. Tak objevný není ani ten Tvůj koment.

neřekla bych, že se používá k oslovení první slovo nicku, ale spíš podstatné jméno toho nicku ale to neni až tak podstatný, tohle tvoje pojednání se mi skoro líbí, je to jednoduchý a úderný, navíc pravdivý a j_i_r_i_k je úplně úžasnej chlap :-) ale hele, neni to zas AŽ TAK objevný, takže tip nebude :-)

Vaud
17. 03. 2009
Dát tip
my po sobe doma pyzama nededime, tak mi zadna kosilka po babicce nezbyla :-)) zrovna ted bych chtel mit nick "uz z prace doma a podperinkou"

no se nediv.. dávám za pravdu výše napsanému. Nyní mám košilku po babičce.. ale pyžamo? No.. mnoho let tomu, co jsem nějaké na sobě měla.

Vaud
16. 03. 2009
Dát tip
:-)) Ty nenosíš pyžamo??? :-))) a takovej máš vzornej nick :-))

Tak zde jsem se skutečně pobavila..:-) a jako správná potrefená husa se zamyslím, jestli bych skutečně neměla to pyžamo začít oblékat

Vaud
16. 03. 2009
Dát tip
díkes!! to jsem rád!

Diana
16. 03. 2009
Dát tip
Bezva fejeton. Ohromně jsem se bavila :-)*

Vaud
16. 03. 2009
Dát tip
tak aspon tip :-))

V tom případě se záměr při jeho vymýšlení vydařil:)

Vaud
14. 03. 2009
Dát tip
máš zvláštní nick - a líbí se mi moc - zní romanticky, ale stejně tak to může být nick nájemného vraha :-)) dal bych ho do skupiny s Bílá místa v akvarelu

Líbí* A co můj nick? Žádný ani trochu podobný zahrnutý nebyl.

Vaud
13. 03. 2009
Dát tip
Ja myslim, ze asi budes Morka :-))

Ahoj Vaude, inspirována tvým posledním fejetonem, moje křestní jméno je Morová? To se mi moc nezdá... Nebo jinak? Jak teda jednoslovně?

Vaud
09. 03. 2009
Dát tip
dikes, Neo!

Vaud
06. 03. 2009
Dát tip
uz se mi ozyvaji autori, ze maji "velky nick"a korespondujici s rozmery jejich tela, tak se treba v tehle casti fejetonu pletu...

Vaud
06. 03. 2009
Dát tip
Malinko - diky za pochvalu!

Vaud
06. 03. 2009
Dát tip
Wronski :-) me vzdycky dobre naladi jeden muj starsi fejeton http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=148501 palosacku - jestli romanticky nick, tak to je Kveton ten spravny (a pise moc dobre)

Wronski
06. 03. 2009
Dát tip
žádný balení po 4000, vždyť kam by pak člověk chodil se od srdce zasmát :o)*

palosacek
05. 03. 2009
Dát tip
Abych pravdu řekla, tvůj nick si nijak nepřekládám, nic mi neříká... Je pravda, že někdy se podívám na profil člověka, který má zajímavý nick. Většinou něco romantickýho,protože taková jsem. Ale více než nick mi řekne až profil toho člověka. Musí mě něčím oslovit, něčím zaujmout a to se tady stává opravdu zřítka kdy. A můj nick je pouze zdrobnělina mého jména, nekompenzuji si tím vůbec. To jak píši nechám na ostatních, ale věř mi, že si tím nic dokazovat nechci. Promlouvat budou moje činy, né slova...

jejdavilda
05. 03. 2009
Dát tip
nick + tel

Vaud
05. 03. 2009
Dát tip
20 nick je ceska obdoba 50 cent :-) (ja jsem si myslel nejdriv, ze je to zkratka od 50 centimetru, ale je to jen Padour)

jejdavilda
05. 03. 2009
Dát tip
20 nick

Vaud
05. 03. 2009
Dát tip
aha, ja jsem cekal, ze se mi sejdou bot-nick czu-nick K.O.nick P.O.nick a tak (mozna si autor dlouheho nicku kompenzuje nedostatek v jinych oblastech...)

jejdavilda
05. 03. 2009
Dát tip
no já nevím jestli je to dobrý nápad. Co chvíli tu dero píše, že z kapacitních důvodů něco nešlo a ty chceš soutěž o nejdelší nick. Docela si dovedu představit, že u návrhu extra vagana strávím víkend

Vaud
05. 03. 2009
Dát tip
mohli bychom udelat soutez o nejlepsi nick v kategorii zvire v kategorii cislo v kategorii slovo pozpatku v kategorii dlouhych nicku a taky bych si chtel zalozit poradnu pro navrhy novych nicku prihlaste se a pomuzu vam zmenit nick k lepsimu :-))

jejdavilda
05. 03. 2009
Dát tip
Dobře se to čte. Už nevím kde jsem viděl obraz "Podélně přejetý svatá Mikuláš, ale byl by to skvělý nick

Vaud
05. 03. 2009
Dát tip
:-)) klanim se a dekuji

Maška
05. 03. 2009
Dát tip
výborné čítanie :))

Vaud
05. 03. 2009
Dát tip
Zdroj BCN Dec 2008

Vaud
04. 03. 2009
Dát tip
makros - díkes :-)

makros
04. 03. 2009
Dát tip
:-)*

Marcela.K.
04. 03. 2009
Dát tip
Fakt? :-))) Ach jo, ten můj nick!!! Jsem si zkoušela založit mailovou adresu na seznamu...a nic mi to nechtělo vzít. Nevěděla jsem tehdy, že se dá třeba vymyslet nick s nějakou tečkou, číslem, či pomlčkou...pak jsem si vzpomněla na moje začátky v dětské ozdravovně, když mi tam malý Péťa napsal, že mě myluje a mému budoucímu muži se ta hrubka tak moc líbila, že pak všechny jeho dopisy začínaly Ahoj myláčku a myluju tě :-) tak jsem zkusila hrubku a seznam to spolkl, a současně mi tady na Písmáku nešlo zaregistrovat se jako marsé...už tu nějaká byla bez čárky nad e. Takže jsem použila nick z mojí mailové adresy. Tedy žádná mylenka, ani milenka...ale jen vzpomínka na to, jak mi psával můj manžel dopisy za svobodna...a o tom to vlastně všechno je... není vše tak, jak často zvenčí vypadá...

Marcela.K.
04. 03. 2009
Dát tip
Fakt? :-))) Ach jo, ten můj nick!!! Jsem si zkoušela založit mailovou adresu na seznamu...a nic mi to nechtělo vzít. Nevěděla jsem tehdy, že se dá třeba vymyslet nick s nějakou tečkou, číslem, či pomlčkou...pak jsem si vzpomněla na moje začátky v dětské ozdravovně, když mi tam malý Péťa napsal, že mě myluje a mému budoucímu muži se ta hrubka tak moc líbila, že pak všechny jeho dopisy začínaly Ahoj myláčku a myluju tě :-) tak jsem zkusila hrubku a seznam to spolkl, a současně mi tady na Písmáku nešlo zaregistrovat se jako marsé...už tu nějaká byla bez čárky nad e. Takže jsem použila nick z mojí mailové adresy. Tedy žádná mylenka, ani milenka...ale jen vzpomínka na to, jak mi psával můj manžel dopisy za svobodna...a o tom to vlastně všechno je... není vše tak, jak často zvenčí vypadá...

Vaud
04. 03. 2009
Dát tip
protoze tam mas gramatickou chybu a sexualni podtext :-)))

Marcela.K.
04. 03. 2009
Dát tip
nejen češtiny :-)) Ono to s tím mým nickem bylo trochu jinak...kdysi jsem měla vysvětlení na profilu...právě kvůli těm, co nepochopili natvrdlost autorky a mysleli si, že je to záměr jak nalákat mužský ;-) Není vše tak, jak se někdy zvenčí jeví...ale pravda je, že je to nick na který zareaguje "vtipně" i blb...bohužel pořád stejně :-))

Vaud
04. 03. 2009
Dát tip
urcite mas nekolik neodolatelnych nabidek na doucovani z Cestiny :-))

Marcela.K.
04. 03. 2009
Dát tip
:-) rozesmál jsi mě...a skoro to trefil u toho mého nicku :-)

Vaud
04. 03. 2009
Dát tip
díky, moc potěšilo!

Rimmer
04. 03. 2009
Dát tip
Zatím nejlepší úvod, co jsem tu četl :) *

Milly
04. 03. 2009
Dát tip
A čmelák sosá z pampelišky, jestli sis všim.. .-) Tož já Tě tu zanechám podnětným úvahám.

Vaud
04. 03. 2009
Dát tip
tak je v tom takový jemný náznak - čmeláci a kytičky...

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
A k jakým básním je vztahuješ? .-)

Vaud
03. 03. 2009
Dát tip
viděl jsem čmeláka a rododendron :-))

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
Dej vědět, na co přijdeš. .-)

Vaud
03. 03. 2009
Dát tip
To mě nenapadlo, že Pišta Hufnágl je maďarský matrimoniální Cimrman :-)) hledám fotky na Totému, abych zjistil jakým básním jsi pózovala :-))

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
K Píštovi- Píšta jest, dle svého nicku, dokonalým mužem, ne?? (viz "Proč jsem si, já nešťastná, nevzala Pištu_Hufnágla!!")

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
Ó, zajisté... Jak o tom můžete, Vaude, vůbec pochybovati?? Netuším však, zda níže zmíněným autorům, ovšem několika jiným ano. Tím jsem si jista.

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
(jo, a máme taky proč: jt a pozorovatel, například, jsou děsně nafoukaný...) ....a proto je tady ten Pišta, ne? .-)

Vaud
03. 03. 2009
Dát tip
stála jsi modelkou některým básním?? Pišta má dobrej nick, ale nevím, proč si ho přidělil

Vaud
03. 03. 2009
Dát tip
vy děvčata jste pořád s něčím nespokojený :-)

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
Hehe, vzpomněla jsem si na Pištu.... :-D (toho jsi moh taky zmínit) Hm, budu zde mlčeti o svém vztahu k množství jt básní.

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
Protivná ženská brble, že je ten úvodník moc krátkej....

Vaud
03. 03. 2009
Dát tip
Janino a Hrušni :-))) - díky za návštěvu a tip snad jsem úvodníkem poškádlil většinu :-)) čučenko - jo , dobrej nick máš

Janina6
03. 03. 2009
Dát tip
Zase fajn čtení :-)

Jaká to veselá a tipuhodná nořba do světa nicků! Jsem poučen i pobaven :-)

čučenka
03. 03. 2009
Dát tip
Tedy přiznám se, že jsem výběru svého nicku, o kterém je tu zmínka, věnovala asi tak minutu času a napsala jsem, co mě zrovna napadlo. Pravda je, že jsem netoužila po ničem pompézním ani detailně promyšleném a se svým sklonem k sebeironii použila výkřik poosmé inkarnovaného opata z jedné knihy o Zeměploše. Musím dále říct, že jsem ani nepřemýšlela o tom, kdo mě bude číst a jak na své budoucí čtenáře zapůsobit :-). Prostě mi to v tu chvíli přišlo legrační. A to je všechno.

byl jsem příznivcem Tvhead ...sledoval jsem často Václava Moravce, ale nenapadaly mě verše volné, naopak se mi poslední dobou dělá nevolno...

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
jeste musis byt priznivec (nebo se za nej vydavat) skupiny Radiohead /pripadne Psi vojaci. Kouknes jak maji poskladany volny vers, pokropis to svetabolem a nemuze to byt tak tezky :-))

Tak jsem nakouknul pod pokličky níže jmenovaných pomazaných autorů. Všichni píšou převážně volné verše. Odtud vítr věje! Žádný humor. Citový klystýr přitahuje fanynky! Okázalé flagelantství a transcendentální meditace, to jsou múzy pravého literáta! Kdepak lučba a silospyt! Heuréka, už vím jak na to!

nebo podle Jardy Duška...HARE KRČMA :o)

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
to je neto-lit jako netova literatura :-)) vsak on si Kveton zalozi brzy vlastni Harem Krisna

a ještě mě napadlo...od neolitu k neto-lidu :o)

Vaud: "...Tak jsem ziskal diky mezeram ve vzdelani asi polovinu tipu :-) " zdravá sebekritika? Květoň Z.: u tebe zas tvoří frontu chlapi...:o) Někteří autoři jsou tak rozpolceni, že počtem nicků dokáží založit i poslanecký klub :o)

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
nejvetsi haremy fanynek to maji kolegove jt, Octopus Syd, Rimmer a pozorovatel. Ja jsem mel/mam zase pestrejsi vyber vahovych kategorii, takze kdyby doslo na rvacku, tak moje fanynky hrave preperou fanynky zminenych kolegu... coz ma taky sve nesporne vyhody

Obsáhlou kolekcí fanynek jsi na mně učinil dojem. Skutečně opřekot upadaly do hormonální nestability jen pod vlivem četby tvých fejetonů? To mám sakra co dohánět.

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
se o Tobe mluvi, ze jsi bajecne tipozni :-)) a dokonce jsi stala modelkou tomuto fejetonu :-))

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
a moje skalnata fanynka se dostavila :-))

Vaud
24. 02. 2009
Dát tip
Big George je vyjimka z pravidla :-)) jinak jsi nezazil nektere me slavne nejskalnejsi fanynky... :-))

Mohu-li do toho mluvit Pohádkářce z těch citrusových záležitostí, tak mně jímá pochybnost, že podobnou "zapálenou" fanynku, která by ti naflákala 100 tipů, hned tak nenajdeš. Poslední prokazatelně "zapálená" fanynka byla Johanka zArku. Pokud se jedná o cílovou skupinu, kterou by můj nick měl oslovovat, tak zatím ani ťuk. Kdybych k této komunitě opravdu náležel, tak už si zoufám. Tím však nechci zpochybňovat pravdivost tvých bystrých úsudků. Jsem si jistý, že například Big George je tintítko a zagroškudla a díky tvému článku se mu mohu vysmívat bez obavy z trestu.

Vaud
14. 02. 2009
Dát tip
pak to tu zabalím :-))

Vaud
14. 02. 2009
Dát tip
tý jo - takhle to vypadá jako docela hodně :-)) díkes!!

máš pravdu VaUde, dnes již doba pokročila, je čas na 4D, možná i 5D-chleba

Vaud
05. 02. 2009
Dát tip
jeste jsem tam zapomnel dopsat, ze pokud chces, aby Ti psalo hodne lidi, tak udelej v nicku gramatickou chybu neco jako Moc pyju - s timhle nickem budes sympaticky vsem

Áááá, tak proto stojí všechny ženský ve tvý frontě! Budu se muset nad "Květoněm" zamyslet. Konec lyriky. Je čas inzerovat přírodní dispozice.

Vaud
05. 02. 2009
Dát tip
Debile (prece Ti nebudu rikat Nezny!) - 3D chleba by mi taky prislo famozni , ale nekdy v kolem osme tridy :-) Kvetoni - divky neznajici geografii povazuji muj nick za akronym vznikly ze slov Velky a Ud. Tak jsem ziskal diky mezeram ve vzdelani asi polovinu tipu :-)

Nápad zvolit si pseudonym přichází na člověka nejčastěji za tou příčinou, anžto se mu jeho pravé jméno pro daný účel nezamlouvá. K pseudonymům obvykle sahají umělci, ježto nejsou se svým jménem spokojeni. Druhdy tak činí, leč by mrzkou kvalitou a množstvím větším než malým svých děl, do lidských hub neupadnuli.

ano...a pozor na tzv. bezpohlavní nicky.... jinak já osobně fandím nickům 3D-chleba a Emoce a kofola (pravděpodobně jsem to nenapsal přesně, ale aspoň nikdo nemůže tvrdit že jde o reklamu :-D )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru