Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

8.

04. 02. 2009
8
10
1330
Autor
Paulart

 

Bachova Badinerie –

zvedám o překot

sešit za sešitem

 


10 názorů

Paulart
04. 02. 2009
Dát tip
Deepness, haiku by si mělo ponechat jisté tajemství, není dobré, když je všechno řečeno doslova. Kdybych v tomhle haiku použila slovo "mobil", třeba takto: Vyzvání mobil - zvedám o překot sešit za sešitem. bylo by po dílku, už by čtenáři nezbylo nic k objevování.

moorgaan
04. 02. 2009
Dát tip
tohle prece neni haiku...za chvili budes psat jako haiku i to, ze se to rozbehla rulicka toaletnoho papiru po koupelne..!!§

Deepness
04. 02. 2009
Dát tip
Ak by som si pod prvým veršom dokázala pri čítaní predstaviť, že je to znelka v mobile, tak by to bolo ok. Ale bez Tvojho komentára by som nato asi neprišla. Len preto sa mi vidí trocha ako hádanka. Naozaj mať Tvoje haiku bez komentárov, asi by som vôbec neprišla na to, o čom to je... S vysvetlením sa mi to páči. A k tomu smeruje moja otázka, či by haiku nemalo byť jednoznačnejšie, čo sa týka obsahu... Pýtam sa Teba, pretože si v haiku zbehlejšia ako ja.

Paulart
04. 02. 2009
Dát tip
Není to až tak hádanka. Vždyť mobil není pod nepořádkem na stole vidět. Slyšíš jen tu znělku a začneš hledat pod sešity. A tuhle chvilku jsem se snažila zachytit.

Deepness
04. 02. 2009
Dát tip
Neviem, či to nie je skôr hádanka ako haiku. Po prečítaní som vôbec netušila o čom je. Až keď si vysvetlila, že sa jedná o znelku mobilu som pochopila. Sama teraz neviem, či je možné aby bolo haiku takouto "hádankou"?

Paulart
04. 02. 2009
Dát tip
adonis, já hudbou žiju, studuju flétnu, zpěv, Bach se mi líbí. Ale tady tě trochu zklamu, tahle Badinerie se ozvala v komerční podobě - z mobilu :-)

čaro
04. 02. 2009
Dát tip
Očarovaná :-)

Houmeles
04. 02. 2009
Dát tip
Hezká odpověď! :-)

Darmo-šlap
04. 02. 2009
Dát tip
Tohle se mi líbí hodně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru