Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čítanie 7.2 /plagát, obsadenie, čas, popis trasy/

04. 02. 2009
1
3
2113


Dámy a páni,

dňa 7.2.2009 sa o 13,00 v priestoroch Miestnej knižnice Petržalka na Vavilovovej ulici číslo 26,uskutoční autorské čítanie Vám známych aj neznámych autorov. Vstup dobrovoľý v podobe jedla a nealkoholických nápojov.

Účasť predbežne prisľúbili
patagonia
jt
bufo bufo
Boris Lilov
Aššurballit
#posledny
Háber
uran235
Hasdrubal

+ 3 autori z literárneho klubu Generácia

Okrem čítania sa máte reálnu šancu dočkať aj uranovho spevu a obrázkov od Joža Melichára a urana235. 

Ako sa tam dostať:


Z autobusovej zastávky Mlynské nivy.

1) Lacnejšia varianta pre tých čo majú radi vychádzky:
Hneď v čakárni si kúpite 15 minútový lístok, potom vyjdete hlavným vchodom von. Priamo pred sebou uvidíte veľkú budovu /VÚB/, prejdete po ľavej strane okolo tej budovy. Dostanete sa na križovatku so semaformi. Na ľavo uvidíte pub Koník. Pôjdete smerom k nemu a od neho asi 10 minút veľmi pokojnej chôdze popri hlavnej ceste. Sledujte dianie po ľavej ruke, keď sa dostanete na veľkú križovatku so semaformi, na ľavej strane budete mať Umeleckú záhradu /Umelka/ a po pravej ruke budete vidieť niečo ako parčík a tri zastávky, pôjdete na tú najbližsie položenú k stánkom a nastúpite na 95. Vystúpite potom hneď na prvej zastávke a pôjdete do ľava smerom k budove TPD. Na ľavo od nej budete vidieť červený panelák s terasou. Vyjdete na najbližsie schody a nemôžete minúť.

2) Drahší variant
Kúpite si hodinový lístok. Z hlavného vchodu pôjdete do ľava. Nastúpite na autobus č. 50. Vystúpite na Šafarikovom námesti tam sa dostanete v momente keď autobus prvý raz zabočí do prava. Vyzerá to tam trochu ako na konečnej. Tam prestúpite na autobus č. 95. A pokračujete už podobne ako tí s lacnejším variantom.

Z Hlavnej stanice:

3) Lacnejšia varianta.

Kúpite si 15 minútový lístok. Nastúpite na autobus č. 93. Vyveziete sa až na zastávku Dvory /druhá zastávka za po prejdení mostu/. Pôjdete chvíľu rovno až k druhému východu z mostu smerom doľava. Keď zídete dolu uvidíte veľké parkovisko a za nim garáže. Vy sa budete držať smerom takým aby ste mali po pravej ruke garáže a po ľavej krčmu a škôlku. Potom pôjdete na chodík bližšie k škôlke a odtiaľ stále rovno pomedzi zelené domy. Až k takemu červenému domu s terasou. Výjdete na terasu. Neminiete.

4)Drahšia varianta
a) Kúpite si hodinový lístok. Nasúpite na trolejbus číslo 210. Pôjdete na konečnú - Autobusová stanica Mlynské nivy. Postupujete podobne ako v bode 1. alebo 2.
b) Nastúpite na električku číslo 13. Vystúpite na Jesenského ulici. a Pôjdete smerom k OD Tesco a odtiaľ stále rovno až sa dostanete k prvej zastávke kde stoja aj autobusy. Nastúpite na č. 95 a postupujete tak ako v bode 1. a 2.





3 názory

pub Koník! ten sem minule snad aj viděla... škoda že se nemožu dostavit podívat na vás všechny... bych ráda... tak někdy jindy - a urana si poslechnu aspoň na netu :o) ať všecko klapne a pozor na klavíry!!! :o)

jt
05. 02. 2009
Dát tip
super

salomesr
04. 02. 2009
Dát tip
zaujimavy obrazok majte sa tam pekne a opite sa aj za mna

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru