Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nové číslo písmáckého časopisu Bezvedení

Výběr: pozorovatel
05. 02. 2009
0
199
6162
Autor
Narvah
Myslím, že by to sneslo další číslo časáku. Jak to vidí tvůrci vytvořené elektronické platformy pro časopis a další, kteří byli v tomto smyslu aktivní? Případně kdo by byl ochoten se zapojit do tvorby dalšího čísla? A je to vůbec reálné?

199 názorů

Anetté
13. 02. 2009
Dát tip
ou, tak to je smůla

Anetté
12. 02. 2009
Dát tip
to je ale fakt:) Já taky, hledala jsem náušnici a najednou mě něco začalo tlačit v botě a kouknu a ona ta naušnice tam.)) Já jenom, podívej se do bot.

Rejpale.

JiKo
11. 02. 2009
Dát tip
no on by tam dero pod ten obrázek (odkaz na bezvedení) mohl přidat nějaké to TITLE aby to tam nevypadalo jako hnědej flek

když něco ztratím, objeví se to v botách :-)

jsou v lednicce. hned vedle mych bot.

Na ksichtě. Máš je na ksichtě.

Kristepane, vidíš to???!!! :(

Ach jo...

Můžeš? Nene. Musíš. Ve jménu pruhovaného dítěte!

Garth
11. 02. 2009
Dát tip
Já můžu namalovat ilustrační obrázek k Pištovu článku.

Nicollette
11. 02. 2009
Dát tip
hodně štěstí s časopisem. jsem na to zvědavá.

StvN
11. 02. 2009
Dát tip
Niki, nepřijde ti, že toho plivání už bylo dost?

Hele nevykrucuj se, a kastuj. Šup šup.

Nicollette
11. 02. 2009
Dát tip
on každý ví, na čem je. někdo to ví víc a někdo to ví míň.

Nicollette
11. 02. 2009
Dát tip
ok, ale já řekla něco jinýho...

Bylo by dobré ony imbecily i inteligenty uvést jmenovitě, ať každý ví, na čem je. Nuže?

StvN
11. 02. 2009
Dát tip
Schopní jsou imbecilové a inteligenti jsou neschopní, tak už to bývá Niki.

Nicollette
11. 02. 2009
Dát tip
myslim, že další číslo je docela nereálné.... a ne proto, že by tady nebyli schopní lidé, ale proto, že jsou tady vyjímečně schopní imbecilové, bez nichž Písmák nemůže ani existovat...

Narvah
11. 02. 2009
Dát tip
viděl jsem je v koupelce

Co jako? Měl jsem říct "pod kolena"?

pozorovatel
10. 02. 2009
Dát tip
pravda, poslední reakce pišty nebyla z nejlepších...

Máš pravdu. Nikdo ti nesaháme ani po kotníky.

Delahaye
10. 02. 2009
Dát tip
Pišto, býval jsi nápaditější ... tohle je slabý odvar ... :-) stárneš, hochu, a Tvé pindy stárnou s Tebou :-)

Notreal
10. 02. 2009
Dát tip
kdyby jste chteli kousek trosku zatemnit, tak vite kde me hledat :)

Těším se na cizí nápady a podněty :)

deckart
10. 02. 2009
Dát tip
Já si počkám na cizí nápady, které následně podpořím větou "to jsem chtěl říct" :-)

pozorovatel
10. 02. 2009
Dát tip
dám nejpozději zítra vědět, co s časopisem zamýšlím těšim se na vaše nabídky a nápady

pozorovatel
10. 02. 2009
Dát tip
no konečně, dele, už jsem myslel, žes nám uschnul.. :)

Nečekáš, že se budu probírat tvými pindy, a kopírovat ti to sem, že ne? Sám víš, co jsi kam napsal.

Delahaye
10. 02. 2009
Dát tip
*mně (mi)

Delahaye
10. 02. 2009
Dát tip
:-) teď jste mě to ale dali, chlapi, trojnásobnej nášup ... je zajímavé, jak kromě Dera reagujete všichni na text určený někomu jinému ... tady bacha, to dělám výhradně já a uzurpuji si monopol v této oblasti ! a Pišto, hochu, reaguj smysluplně, když už Tě k tomu něco pudí :-) kdepak já jsem ve svém příspěvku předjímal něčí motivace, kdepak ? a japa si na tom dneska se sebereflexí svých výroků ? :-)

Del: "...kdy jsou Ti absolutně jasné motivace všech osob..." - tady si trochu kálíš do vlastního hnízda, chlapče... .))))

pozorovatel
09. 02. 2009
Dát tip
no dele, já si s tebe dělám srandu, to jo, ale z tvý přemoudřelosti ..a že pícháš do věcí, do kterých ti taky nic neni jsi nějaký podrážděný na to, že ti nepíšu nic jiného, než co děláš sám

Dero
09. 02. 2009
Dát tip
Delahaye: Odpověděl jsem ti, že o tom vím a že až se k tomu dostanu, tak se k tomu dostanu. Nedokážu říct, kdy to bude. pozo: Propagace na titulce, příp. vytažení konkrétních děl do tabulky "Zařazeno v časopisu", atp. Takové věci na straně Písmáka.

Delahaye
09. 02. 2009
Dát tip
pozorovatel : tolik času jsi mi věnoval, no to si ani nezasloužím .. a hlavně si klidně dál nechápej, Tobě jsem nic nepsal. A také si, prosím, ponech svá moudra pro sebe, kdy jsou Ti absolutně jasné motivace všech osob. Tím, myslím, můžeme společnou výmšnu názorů ukončit. Pochybuji, že by nás více mohla obohatit. dero : mohu jen opět opakovat, abys nevytrhával z kontextu. Netuším, proč bych měl uhýbat. Moje věta : "je to škoda, že skutečně Lyryk ani Dero nejsou schopni ukočírovat byť jen jednu debatu" se jasně vztahovala k vašim vzájemným debatám. A tady si za svým názorem stojím. Vaše osobní antipatie jsou prostě - vztaženo k Písmákovi - kontraproduktivní. Pokud se má věta dala vykládat obecně - t.j., že neukočíruješ žádnou debatu, pak se omlouvám - mohl jsem vložit slůvko "vzájemnou". P.S. Když už jsme u toho predikovatelného "uhýbání", mohu Tě zase já požádat o odpověď na moji cca 20x položenou otázku ohledně nefunkčního timeoutu odhlašování při nečinnosti ? Opět předem děkuji za odpověď.

pozorovatel
09. 02. 2009
Dát tip
dero, teď jsem zjistil, že nevim, co tou integrací máš přesně na mysli co tím máš přesně na mysli?

http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=22910

Kastel
08. 02. 2009
Dát tip
naopak, udělejte z toho bulvár a přibližte "umění" masám :o)

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
já napsal blbě slovo - "l" mělo být "m"

Kdo?

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
jednou o tom natočil velký autobiografický film

Neuvěřitelné. Teď ještě vlajku, přeživšho černouška - a máme tu klasický americký hepáč.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
šlo mimochodem, s tou ti můžu pomoci, když jsem ten student famu..he

Pozo: S přístupem ti pomůže buď Drassler, nebo Crawling, ten by ty údaje měl mít taky, jestli se nepletu. Jináč teda filmovou rubriku bych si s dovolením nechal, kdyby to šlo:)

Narvah
08. 02. 2009
Dát tip
dělej jak myslíš. hlavně sestav nějakej koncept a někde ho nahoď, ať je to vidět.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
narvahu, já nejdřív potřebuju přístup do časáku, abych si to taky prohlídl

Já jsem pro pozorovatele jakožto šéfredaktora zcela jednoznačně a bez výhrad

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
dero: jj, s tim i počítám integrace by byla skvělá ale hlavně bych si s tebou potřeboval na chvíli promluvit - icq?

Narvah
08. 02. 2009
Dát tip
rozjeď to. pišta se vyslovil, není nač čekat.

Dero
08. 02. 2009
Dát tip
Pozo, rád bych ti pomohl, ale nanejvýš přispěju tak integrací hotového časopisu do Písmáka. Času budu mít v nejbližších měsících málo.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
můj první krok by byl nábor programátorů - mám to teda rozjet veřejně nebo počkat, jestli je někdo proti mé koordinaci?

už jsem jak ten norskej :-(

pokud si vrbu nemůžeš z finančních důvodů dovolit, bude ti bezplatně přidělena soudem

pokud si vrbu nemůžeš z finančních důvodů dovolit, bude ti bezplatně přidělena soudem

Dobře. Specielně pro tebe vytvoříme výjimku. Můžeš kafrat do vrby, a to každou sudou sobotu mezi šestou a sedmou hodinou odpoledne.

Jen pro pořádek - kdyby měl někdo vůči předání časopisu Pozorovateli výhrady, tak nechť se ozve teď, nebo mlčí navždy.

Narvah
08. 02. 2009
Dát tip
fajn. až si budeš lukáši jistou svou pozicí, tak dej símtě vědět. případně někde zveřejni svůj plán.

Myslím, že v reakci z 08.02.2009 13:19:26 jsem víc než jen naznačil... :)

Narvah
08. 02. 2009
Dát tip
pokud se pišto rozhodneš někoho učinit koordinátorem, respektive šéfredaktorem, tak řekni kdo to bude a ten ať pak rozdělí časák podle obsahu a postupně se pod zpracování jednotlivých částí můžou hlásit lidé a být tebou určeným šéfredaktorem schváleni. za sebe potřebuju vědět hlavně kdo to je. na své participaci se domluvím osobně s ním. seš schopen to jméno v nějakým časovým horizontu nahodit símtě?

Se mi to nějak zamlžilo...

Ale ne, Pupiteli. To je právě práce k nezaplacení!

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
platit se bude pouze koordinátor

Finančně to nic nestálo. Nebo aspoň o nijakých výdajích krom dobrovolné práce několika lidí nevím. I to logo dělali v reklamce grátis.

StvN
08. 02. 2009
Dát tip
Peníze by byly.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
"ale nejdřív chci ty programátory" - to je množné číslo crawlingovi jsem poslal avi

Crawling kdysi pomoc přislíbil.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
jsem moc rád, že mi neříkáš šéfredaktor:) tak si to představuju ale nejdřív chci ty programátory, to jediná má podmínka pokud nebudou programátoři, nebude ani koordinátor-já

StvN
08. 02. 2009
Dát tip
Aha. No. Omlouvám se tedy, že jsem něco říkal. Už se to nebude opakovat. Syde, MLHA byla fajn, ale další číslo, pokud vim, nevyšlo.

Jsem pro ustanovit Pozorovatele hlavním koordinátorem časopisu. (a to nejenom proto, že to nikdo jiný dělat nechce:) )

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
hehe tak já se pro časák rozhodl teprve po pištově zprávě a kdybych tu rovnou črtal struktury, házel jména a popisoval fungování časáku, tak bych byl asi pěknej magor už jsem to sem napsal: nejdřív je nutný si pokecat s programátory nejvíc záleží na podmínkách... od těch se odvíjí motivace a účast těch nejschopnějších z písmáka doufám, že nechcete, abych lákal redaktory na své dobré jméno.. mám dojem, že tak to dělal pišta a já ho lituju:)) myslim v dobrym

Navážet? ehm.. Jak říkám - čekal jsem přesně tohle - radilů přehršel, ale nic víc. O tom, že neděláš nic, nepadlo ani slovo, tak se, prosím, drž faktů.

StvN
08. 02. 2009
Dát tip
Dal jsem ti radu, jak by ti to mohlo jít lépe, protože mi přišlo, že ji dokážeš zužitkovat. Nechápu, proč máš touhu se do mě zase navážet. Dělám Povídku měsíce, takže to neni tak, že bych nedělal nebo nechtěl dělat nic.

Pak nechápu, proč tu ta moudra trousíš. Situace, kdy má každý plná ústa řečí, ale nikomu se nechce hnout prstem, nijak růžově nevypadá. Nicméně musím přiznat, že jsem to čekal. Bohužel.

StvN
08. 02. 2009
Dát tip
O tomhle jsem se diskusi nevedl. Sorry.

Já mluvím o tom, stývne, že všichni (a ty specielně) naprosto přesně víte, jak to udělat, aby všechno fungovalo - a když se vám dá prostor, tak ejhle! Skočíte opět u planých diskusí. Tumáš časopis - a konej.

StvN
08. 02. 2009
Dát tip
Přijde mi přirozené, od té doby, kdy jsem jaksi zapřáhnut v pracovním procesu, připravit si konkrétní koncepci a tu prezentovat a od jejího schválení se všechno odvíjí. Ostatně kdybys předstoupil s konkrétní koncepcí, spíš bys na to někoho získal, protože by každý věděl, co se od něj čeká a mohl by dopředu zvážit, jestli na to má. Lukáši, když nemáš představu o tom, co chceš v časopise mít, tak jak tu redakci vybereš? Bude ti tam k něčemu někdo, kdo rozumí motorům, když nakonec zjistíš, že o motorech vlastně psát nechceš? Nechci vás o ničem přesvědčovat, na to bohatě stačí přiznat si, že to zatím nikdy nefungovalo a nefunguje to ani dnes. Nevím, jaký lepší důkaz potřebujete. Vždyť jste byli u toho.

A teď jsem zvědav:) Každopádně, máte co jste chtěli:)

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
stvn, tak pojď do toho napiš strukturu ale jak řikám, já bych jen určil redakce, to je celý

No, já se domnívám, že by to mělo být opačně, nicméně nikdo vám, kluci, nebrání, abyste mě a svět přesvědčili o opaku. Do toho.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
pokud si vzpomínám, tak si nevybíral členy otevřeně, ale jednotlivě jsi oslovoval.. a pokud se nepletu, tak obsah časáku byl v pořádku, spíš ještě zbytečně přecpanej a bavit se teď o nějakym základu je pitomost... strukturu, hiearchii, základnu, to všechno by se mělo dohodnout až budou lidi a hlavně programátoři.. já ani nevím, jak jsou udělaný diskuse redaktorů, jak se přidávají díla... něco málo si pamatuju, ale to nestačí jinak tys toho právě že moc nenapsal, když opomenu SÚKL a já nebudu předem avizovat něco, co se nedá zaručit a co se bude měnit radši bych se bavil nejdřív s programátory

StvN
08. 02. 2009
Dát tip
Jak to zatím pozoruji, stále se vám nepodařilo udělat ten krok od teorie k praxi. Pišto, když jsi říkal, že sepíšeš nějakou koncepci, měl jsem za to, že do toho pořádně hrábneš a napíšeš svou konkrétní představu (počet stran, rubriky, strukturu a podobně), aspoň tak bych to udělal já, kdybych chtěl dělat časopis. Mám za to, že tohle je důvod, proč to nikdy pořádně nevyšlo a vlastně nevyšla ani MLHA, na které jsem spolupracoval, právě proto, že se všechno řešilo za pochodu. Já vám fandim, ale mám vážnou obavu, že se tu budete takhle dohadovat ještě měsíc a pak to stejně zapadne.

Každopádně tebe na ono koordinátorské místo jsem ochoten podpořit.

Mno, když pominu že opakuješ to, co jsem právě napsal, tak si uvědom, že je potřeba ty týmy, co by se "starali" vytvořit na pevnějším základu než jen "kdo chce a má chuť", protože jinak se to rozsype jako posledně.

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
staraly* sakra, kde jsou korektoři?!

pozorovatel
08. 02. 2009
Dát tip
pokud by šlo o organizaci práce, tak bych to možná i vzal s tím, že bych do jednotlivých kategorií nezasahoval (ideově už vůbec ne), o to by se starali redakční týmy (každý aspoň trochu schopný, kdo chce a má chuť) ale to by museli nejdřív přislíbit účast na časáku programátoři jako CrawlingChaos, dero, jiko a další to je asi nejdůležitější o zaplnění časáku články a uměleckými díly se nebojim každý redakční tým by si zvolil vlastního šéfa, tzn. šéf Poetický redakce, Prozaický redakce, atd. doufám, že se účastněj ty nejvíc ukecaný jako je norsko a další aktivci jinak důvod, proč se hlásim, je jediný: studuju řízení podniku a i když je šéfredaktorství něco trochu jiného, tak metody jsou stejný

Poněkud blbá úprava textu je způsobena tím, že mezi sepisováním šarží jsem si tyhle poznámky dělal do WordPadu a pak to jen překopíroval. Pardon estétům .)

Nuže, co se onoho konceptu týče - předně je potřeba oddělit a nemíchat koncept tvorby časopisu - tedy vlastně technickou a personální stránku, a koncept obsahu (zaměření). Jedním z důvodů, proč se časopis zadrhl, bylo právě podcenění, resp. úplné odstavení toho prvního. Takže dle mého názoru nemá valného smyslu onanovat nad různými fantazijními představami o tom, jak časopis bude vypadat (zezačátku se koneckonců dá vycházet ze stávající podoby, která myslím nijak děsuplná není), ale je třeba se zaměřit na to, jak se bude dělat. Obsahová stránka se dá ladit za pochodu - pokud se podaří na ten pochod vyrazit. Podstatné je tedy utvořit strukturu (jak tu někdo trefně podotkl) "prudičů". Tedy těch, kteří budou mít na starosti náplň té části časopisu, které se ujmou. Pod sebou si každý prudič utvoří vlastní skupinku autorů, případně vlastní systém, kterak danou rubriku plnit. Nad těmito prudiči pak spočine prudič hlavní, který bude mít na starosti koordinaci všech ostatních, a k ruce mu bude grafik plus sazeč - v našem případě programátorský guru .) (jistý slovenský brat se k tomu kdysi uvolil, leč nevím, jestli se na to stále cítí). Toť idea. Praxe se bohužel ukázala složitější - těch pár uskutečněních "redakčních" schůzek bylo naprosto na dvě věci, původní nadšení a ochota podílet se na časopise vyprchala u 99% zúčastněných a první číslo by de facto nevzniklo, kdybych já nebyl pruzen Narvahem, s Dasslerem jsme se neprudili navzájem, kdyby gossenovi nezůstala špetka dobré vůle a pochopitelně kdyby Jiko a Dero neplnili úlohu udržovatelů ohně v době, kdy už časopisu nevěřil skutečně nikdo. A to celé mimojiné proto, že jsme se všichni soustředili na koncepci obsahu, a nikdo nevyřešil technickou strukturu. Proto navrhuju nově začít právě od té struktury tvorby, a vzletné myšlenky si nechat na později. P.S. Ano, vím že jsem se měl rozepsat už včera, leč kromě spousty pacientů v práci a nevrlého mimina doma jsem se dozvěděl, že budu mít další neočekávané rande se SÚKLem, čili se již pár roztomilých hodin bavím sepisováním tohoto typu: Alizin 30mg a.u.v. 10ml 17.11.2008 / 2 / 27U0 Amoksiklav tbl obd 21x375mg 23.10.2008 / 2 / AA2068 18.11.2008 / 3 / AA2068 21.12.200/ / 5 / AA2068 Amoksiklav tbl obd 21x625mg 6.10.2008 / 1 / AA4637 23.10.2008 / 2 / AA4637 18.11.2008 / 2 / AB1087 21.12.2008 / 4 / AB1087 Atropin Biotika 0,5mg inj 10x1ml/0,5mg 23.11.2008 / 1 / 020408 30.12.2008 / 1 / 030808 Atussin sirup 500ml 20.11.2008 / 1 / IG23 21.12.2008 / 1 / IG23 Aurizon gtt 10ml 5.10.2008 / 1 / 8A0229C 22.10.2008 / 1 / 8A0401C 26.10.2008 / 1 / 8A0401C 12.11.2008 / 2 / 8A0401C 30.11.2008 / 3 / 8A0401C ... a podobně. Vaud a podobně zaměření budou vědět .)

jaký pán, takový internet :-) možná, že jsem udělal chybu, ale rozhodně ne z nevědomosti, ale z nepozornosti. Odkaz ještě vložit umím

a jen tak mimochodem, proč to sem vkládám... 07.02.2009 18:21:42 pozorovatel kritik já bych se do té doby špičkoval a tužil vztahy chvilku nato Armin Tamzarrian Já raději ne. Už jsem se dneska špičkoval s norskem a on se chudák pomátl na rozumu. A pak jsem vložil odkaz, který směřoval na důkaz, že se norsko bláznil. Ten odkaz je níže.

juchůůůůůůůůůůůůůůů :-) Avi všem :-)

A jako důkaz vkládám odkaz znovu. Dám si bedlivý pozor na uvozovací značky a uvozovky. Here's it : text odkazu takto to vypadá, abych nebyl později opět neprávem obviňován z fušérství : [zobáček]a href=[uvozovky]http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=310540&cr=all[uvozovky][zobáček]text odkazu[zobáček]/a[zobáček]

Dero, já to vím :-( Vložil jsem to v takové podobě, v jaké to popisuješ níže, i s uvozovkami, i se zobáčkem, s každý uvozovacím znakem

Dero
07. 02. 2009
Dát tip
Armine, prosím, buď se nauč vkládat odkazy, nebo se do toho nepouštěj a uváděj adresy v plné podobě ke zkopírování. Správný formát pro vložení odkazu je: <a href="http://www.adresa.com/">text odkazu</a> Nevynechávej ani uzavírací značku, ani uvozovky.

Narvah
07. 02. 2009
Dát tip
třeba to nějakej admin opraví

I'm sorry :-(

Narvah
07. 02. 2009
Dát tip
hm, supr

a je to rozbitý :'-(

pozorovatel
07. 02. 2009
Dát tip
já bych se do té doby špičkoval a tužil vztahy

Souhlasím s narvahem

Narvah
07. 02. 2009
Dát tip
nic.. počkal bych na pištův koncept.. do té doby jako nic

Super, jmenuji tě zástupcem šéfredaktora, tedy mým :-) Hlaste se další, funkcí není mnoho

pozorovatel
07. 02. 2009
Dát tip
tak narvah nejdřív správně poznamená, že sem osobní věci nepatřej a pak si na oněch osobních věcech ještě přisadí delahaye nechápu.. co je mu do toho? neřekl bych, kdyby chtěl do časáku přispět a tohle mu logicky přispění znechutilo, ale on si jen hraje na chytrýho navíc mi přijde dost jasný, že si pišta schválně lyryka pošťouchl a že i čekal jeho reakci.. v tom je pišta expert zatímco dero napsal normální názor bez jakéhokoliv zabervení, zkrátka popsal svý zkušenosti s ním delahaye je mimo mísu

Dero
07. 02. 2009
Dát tip
Delahaye: Nevytrhávám. Napsal jsi, a teď cituji: je to škoda, že skutečně Lyryk ani Dero nejsou schopni ukočírovat byť jen jednu debatu A já se logicky ptám, jestli si to skutečně myslíš, protože mě tohle vyjádření zarazilo a nemyslím si, že je pravdivé. Prosím o odpověď, neuhýbej.

Narvahu, Delahaye dero zde zveřejnil jeden příspěvek, a to v 11:10:48, ve kterém antipatie nevyjadřoval, pouze vyjádřil svůj názor, což v diskuzi jest považováno za běžně viditelný jev. Také nechápu, proč by měli Dero nebo Akretit kočírovat nějakou debatu a kde bereš tolik jistoty pro tvrzení, že by to ani jeden nezvládl. ************ Zatím nepadl žádný koncepční návrh, není tedy o čem diskutovat. Zárověň si myslím, že diskuze o časopise by se měla přesunout z hlavní stránky na stránku klubu, což taky patrně není můj nápad...

Delahaye
07. 02. 2009
Dát tip
to slovíčko je kontext, en se mi někam zatoulalo, potvůrka

Delahaye
07. 02. 2009
Dát tip
:-) Dero, nevytrhávej věci z kotextu, prosím ... Narvah : je tomu tak ... ale jak pravila naše lektorka manažerských dovedností, pokud se dokážeme shodnout, že se neshodneme, je to v pořádku :-)

Narvah
07. 02. 2009
Dát tip
Bežte si, prosím, svoje osobní antipatie řešit jinam. Kdo se nechce aktivně zapojit do tvorby časáku, tak je tu ajko hodně zbytečnej. To je třeba mít jako na vědomí. Myslím jinak, že Delahaye docela vystihl i můj dojem z dosavadní diskuse.

Dero
06. 02. 2009
Dát tip
Delahaye, skutečně se domníváš, že nejsem schopen ukočírovat ani jednu debatu? Resp. že nejsem schopen konstruktivně diskutovat?

Pozo: Jo, taky mě to napadlo, když jsem to odeslal. Ale co už nadělám :)

Delahaye
06. 02. 2009
Dát tip
je to škoda, že skutečně Lyryk ani Dero nejsou schopni ukočírovat byť jen jednu debatu .. protože Lyryk by se na časopis hodil jako cibule na tlačenku (a to myslím to skutečně v dobrém) Pišto, sorry, ale ten příměr k německému lékaři byl velmi nevhodný a signalizuje zase, že ani Ty nejsi schopen něco ukočírovat, a to svůj sklon k exhibici typu whatever it takes ... být Lyrykem, už tenhle příměr by mě vytočil do běla

pozorovatel
06. 02. 2009
Dát tip
Mengele coby šéfredaktor lékařského magazínu:)) tak už vím, kdo bude na titulní straně nového Reflexu...

pozorovatel
06. 02. 2009
Dát tip
kdyby každý dostal nějaký prostor-rubriku a měl ji na starost, tak by nebyl nutný šéfredaktor, ale jen někdo, kdo bude obesílat redaktory, aby odevzdaly práce takže se hledá spíš koordinátor, organizátor a prudič:))

Kastel
06. 02. 2009
Dát tip
tys tu nesmazán? :o)

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
prostě něco nahoď, neboj se toho ;)

No tak já počítám že to nebude "můj" koncept, jelikož k tomu alespoň někdo pár rozumných vět vymyslí...

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
jo.. myslim, že pištův koncept je jako základ..

Vaud
06. 02. 2009
Dát tip
ne, sorry - myslel jsem to spis, ze nez sezvat vsechny do houfu (a muzou se Ti sejit ruzni autori) napsat predstava je takova a takova, potrebujeme tento typ lidi/autoru koukam, ze Pista bude psat koncept - a podle toho se bud chytnu nebo me to necha chladnym... na zurnalistiku jsem se neptal - to jsem ani nepredpokladal :-))

Fouraix
06. 02. 2009
Dát tip
n: jeden den se l. nedávno zbláznil a udělil zde asi tři reakce na dílko. zcela konkrétně jsem reagoval na jeho, dle mého názoru, poněkud pochybnou a pochybenou poznámku pod (myslím posledním) dílkem autora "křídlo" a poslal mu avi. vůbec neodpověděl, asi svůj názor považuje za svatou krávu, nebo o nějakou literární diskuzi přes ty svoje proklamace nestojí. s arogantem se spolupracuje blbě, chci vidět jeho redakci. už proto mu to dejte

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
f: já bych mu to taky dal, ty exhumátore ;)

Fouraix
06. 02. 2009
Dát tip
jen jestli je lyryk ještě trochu v obraze. řek bych že tady moc poslední dobou nepřečet. aby to nebyly eště větší exhumace než loni - ~ deset let starejch mrtvol, potažmo kamaládi, přespělým mrkwoslávkem počínaje. zkráceně: nuda no třeba né. jo. dejte mu to ať je nějaká ekšn

Budiž. Úhel pohledu.

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
myslím, že se nehádal, pišto.. pouze se vyjádřil.. normálka.. vůbec bych to nestavěl do této roviny.. řešil bych to z hlediska cíle..

No to je právě otázka, jak by to naplňoval, když se s polovičkou lidí pohádá dřív, než se vůbec cokoli začne. Zítra sesmolím ten koncept.

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
pišto, rozmysli si to, símtě, podrobně o tom víkendu a napiš, za jakých podmínek a komu bys šéfredaktorství časopisu předal.. pokud by akredit to, co proklamoval dokázal naplnit, třeba i pod tvým "dohledem", je myslím nesmysl to zase řešit na osobní úrovni..

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
vaude, nevím, jestli je tvá otázka patřičná. já se ucházím na tvorbě časopisu. nejde mi o post šéfredaktora. žurnalisitku mám vystudovanou, pokud tě zajímá tohle.

Řeším to, že aniž by k čemukoli došlo, už rejpeš do Dera, trousíš soudy typu "nesmyslné poznámky" a podobně. To opravdu není konstruktivní a jen mě to utvrzuje v tom, že bys nebyl dobrá volba. OK, konec debaty.

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
.) nevím, co pišto řešíš, já se zeptal, tys mi odpověděl; dal jsem jasně najevo, že osobní stránka věci je hloupost, ale má-li zde jasně přednost, tak prorokuji, že opět nebude nic .) v tom má jiko i já naprosto jasno;

Vaud
06. 02. 2009
Dát tip
Narvah - mas predstavu o tom, co takova spoluprace vyzaduje? Jak je to casove? Kolik lidi je tak ideal? Co bude napln jejich prace? Je asi rozdil byt grafoman a byt redaktor ;-) Hledas spisovatele, basniky, korektory, kritiky, tipy na clanky, fotografy, grafiky, Slovaky?

A pak mi řekni, jak bys chtěl šéfredaktorovat, když neukočíruješ ani sám sebe v týhle debatě....

A je vymalováno.

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
pišta: to už je teď jedno, odpusť si nesmyslný komentáře - na spolupráci s Derem a spol bylo času dost a nebylo a myslím, že ani nebude -> prostě nic .)

Teda obráceně. To s tím vlkem. Už blbnu.

akredit: Elegantnější by bylo, kdyby ses uvolil vzít si na starosti třeba sekci té reflexe jiných (neinternetových) literárních periodik. Protože sotvakdo to tak dobře sleduje. Čímž by se koza nažrala (čili zapojil by ses) a vlk by zůstal celej (výbušná směsice "ty+šéfredaktorování" by se zametla pod koberec). Co ty na to?

No, a než dopíšu jednu reakci, už abych doplňoval - přesně o tomhle mluvím. Sotva se o čemsi začalo jen UVAŽOVAT, a Lyryk se začne dohadovat s Derem, kdo že je větší pašák (včetně kousavých poznámek o tom, kdo že má u mě větší váhu). Šéfredaktor má stmelovat, a ne popichovat.

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
dobře pišto, stahuju svou nabídku, bylo mi potěšením, ať se to někomu jinému podaří;

Narvah: Když dovolíš, rozepíšu se o tom o víkendu. Přecijen nejsem student a přes den se od mé maličkosti vyžaduje jisté pracovní nasazení - a zrovna časopis by nebylo dobré uspěchat... Ohledně akredita jak vidno bohužel vyvstává to, co jsem naznačil - jeho osoba vyvolává dost výrazně negativních postojů právě od lidí, kteří mají jistý potenciál se tvorbě časopisu věnovat. Jsem dalek toho tvrdit, že šéfredaktora musí všichni milovat, leč (odpusťte mi hovadský příměr) zdá se, že Lyryk jako šéfredaktor písmáckého časopisu je podobně neprůchodná záležitost jako Mengele coby šéfredaktor lékařského magazínu. Ale třeba se pletu. ...sem se snažil být korektní, seč to šlo, ale čím víc o tom přemýšlím, tím jsem si jistější, že ani já ty negativní emoce neupozadím. Asi ještě nejsem dost starej :)

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
akredit: jasný.. bude záležet nejspíš na pištovi a gossenovi, řekl bych.. pokud v tebe nemají důvěru, dá se to taky domluvit tak, že si rozdělíte šéfredaktorství nebo něco v tom smyslu..

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
no.. jiko to myslím popsal dobře.. jde o výsledek a ne o nějaký osobní antipatie.. já nabízím udělat intervia a výběr (ne můj vlastní) toho nejlepšího z litery.. je mi jedno, kdo bude šéfredaktor, pokud bude nezaujatý, oteřený a pokud to bude schopen zvládnout organizačně tak, aby se to neprotahovalo..

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
Narvah: důvěru všech nebude mít nikdy nikdo .)

JiKo
06. 02. 2009
Dát tip
Prozac nebo nic? ... už se zase chlívkuje... a to vám asi ještě nedošlo že Bezvedení není jen o písmáckých věcech ale o umění napříč všemi servery... Každý kdo na předchozím čísle přispěl to dělal bez předsudků s ohledem na výsledek a né na vlastní slávu. ad nevole k akreditovi/lyrikovi... vezměte si příklad z pišťoucha... nakones spolupracoval i s Nicolettou..a proč? Protože časopis nadřadil žabomyším válkám, které tu mnozí předvádějí. Jediný výsledek je, že tu je jen málo lidí schopno férové spolupráce... Dokud nepadnou osobní ambice a egoistické výlevy, nic neutvoříte. Zůstanete zase jen u velkohubého plácání

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
Dero: .) no prosim, hlavně, že ses někde vyjádřil, že já nemám rád tebe, a ono je to naopak; literatura není o osobním postoji, to si klidně můžeme někde nafackovat na pozadí, ale pokud se literatury týče, nic proti nikomu, včetně tebe; ale jsi-li u pišty rozhodujícím hlasem - je to konec .)

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
jako tvoje vize vypadá akredite fajn.. a myslím, že bys byl jako schopen třeba do toho šlápnout tím způsobem, že se to nebude donekonečna protahovat jak minule.. problém je, že asi nebudeš mít zmíněnou důvěru..

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
nojo.. tož to bude složitý jak vidím..

Dero
06. 02. 2009
Dát tip
S akreditem spolupracovat nebudu a nepřeju si ho ani jako posledního nosiče vody časopisu s názvem "Bezvedení". Možná je to proto, že jsem mladý a nad osobní rozmíšky se povznést nedokážu, možná proto, že jsem měl tu pochybnou čest poznat akreditův vztah k mnoha různým lidem a vím, že se mu nedá v žádné situaci věřit.

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
narvah: určitě by neměly chybět -> recenze, rozhovory, próza, poezie, studie a kritiky nejen o literatuře, ale hlavně reakce i na neinternetová média -> Tvar, Host, apod. loyalitou k literatuře rozumím, že se příspěvky oprostí co nejvíc od osobního pohledu (rozuměj útoků na konkrétní osoby) a budou se třeba týkat věcné polemiky z literárního hlediska podle literárních pravidel ->> tedy ne podle vzorce líbí-nelíbí; jde tedy o to, že přispěvatelé se chtějí dobrat něčeho v literatuře, nikoliv podkopat osobní pozici kohokoliv;

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
pozorovatel: výhodou mého věku by mohlo být to, že už na osobní rozmíšky moc nedám, takže ačkoliv se mi např. tvoje prózy také nezdají nejkvalitnější, myslím, žejsou příkladem toho, co by v časopise zrovna uspělo i přes moji osobní nelibost; pokud jsi schopen postupovat stejně nezaujatě, můžeš se časopisu ujmout i ty sám .)

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
a jakou máš představu o těch rubrikách? a co myslíš tou loajalitou k literatuře?

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
ano, nabízím se coby šéfredaktor; přičemž moje představy jsou zhruba následující: šéfredaktor určuje rubriky, termíny a minimální hodnotovou úroveň příspěvků; spolupráce je otevřena a priori každému; žádná ideologie vyjma loyality k literatuře v nejširším slova smyslu;

pozorovatel
06. 02. 2009
Dát tip
nemyslim, že akredit jako šéfredaktor by bylo nejrozumnější řešení dost lidí by to odradilo a když čtu jeho události, tak by to odradilo i mě nejspíš

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
jinak myslím, že to bude s pištou poněkud složitější.. jako že to pude přes různý obstrukce.. ale třeba ne.. třeba se pišta rozhodne a nahodí nějakou smysluplnou vizi, aby se to posunulo vpřed..

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
myslím že akredit to začíná brát tak, že by jako aspiroval na to šéfredaktorství..

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
ok. nebudu teda participovat na próze ;)

pozorovatel
06. 02. 2009
Dát tip
mluví se tu o možnosti šéfredaktorství akredita nebo jen o jeho spolupráci na časáku?

pozorovatel
06. 02. 2009
Dát tip
ty narvahu, jak participovat? chci, aby se o to postaral klub a pokud by chtěl i někdo další, ať vstoupí do klubu nechci se dohadovat přes zprávy ale v otevřený diskusi se všema účastníkama takže za sebe (klub se celý ještě nevyjádřil) říkám, že buď se o prozaickou část bude starat jen klub Prozac nebo vůbec

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
pišta: bylo by dobré jasně a s konečnou platností stanovit nějaké předávací podmínky; např. s kým musím spolupracovat... apod. ať se ta diskuze a úvahy neprotahují na měsíce; to by pak bylo lepší založit bez podmínek něco nového;

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
zkus se, pišto, ještě vyjádřit k tomu, co jsem napsal

Armine, ty nemůžeš, ty jsi můj alternick. Pořád na to zapomínáš.

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
mně nedělá akredit problém.

Octopus: Tobě leda chapadlo.

akredite, jestli dokážeš přesvědčit lidi aby s tebou spolupracovali, neviděl bych to jako nemožné.

Narvah
06. 02. 2009
Dát tip
Pišto, myslím, že tvůj návrh je bezva. Své fungování vidím ve smyslu participace s klubem Prozak na výběru děl do prozaické části, dále bych pak mohl udělat několik interview (rád bych např. s dasslerem a derem). Pokud by nějaká skupinka byla ochotna vybrat to samé z poezie a multimediální tvorby, tak by nebylo od věci se do toho pustit. Ještě by sis měl rozmyslet, jestli je v tvých silách pak připravené části dát dohromady. Pokud na to nebudeš mít čas, nebylo by od věci vypsat jakési "virtuální výběrové řízení", ve kterém bys specifikoval nároky na tuto funkci a pak případného šéfredaktora vybral sám. Osobně do pozadí vzniku časopisu nevidím - myslím,že si to tehdy dával dohromady ty a Gossen. Takže si to, prosím, promysli a napiš sem, co je třeba. Až bude tohle rozhodnuté, můžeme to vypsat jaksi oficiálně i s rozdělením do sekcí - to bys také mohl specifikovat, aby tvá představa byla naplněna. A až budou potřební lidé, můžeme se do toho pustit. Myslím, že v tomhle ročním období je to ideální. Takže třeba z jara by mohlo být další číslo na světě.

Alexa : jo, korektor jsi opravdu výborný :-) Pišta : já bych se koordinace ujal, avšak problém je ten, že krom vzletné češtiny mám nijaké zkušenosti a v podstatě ani nevím, do čeho jdu, proto se hlásím (jako tenkrát na vojně... :-)) Rabbe : Já ten časopis znám, to byl vtip, ale díky :-)

akredit
06. 02. 2009
Dát tip
já bych to tedy pišto bral .)))) ale to mi asi nevyjde...

sRabbe:)

Rabb
05. 02. 2009
Dát tip
to bych chtěl vidět, jak já bych se toho ujal.. já ne pišto.. ale až bude číslo na světě, všude o něm budu mluvit!

Tohle je možná nejlepší cesta - ne že se nějakej Pišta bude de facto sám pinožit s celým obsahem, ale že se sleze několik skupin, které pak dají dohromady smysluplný souhrn textů. Redakční radu navrhuji ustanovit právě ze zástupců takových skupinek. A to s tím, že šéfredaktorování (t.j. koordinaci) jsem ochoten si ponechat do té doby, než se nalezne někdo, kdo se k tomu dobrovolně upíše. Najde-li se úpisný jedinec, obdrží okamžitě veškerá práva k časopisu, a to pod jedinou podmínkou - že bude časopis jednak průřezem toho nejlepšího na tomto i jiných literárních serverech, a druhak (bože, co je to za slovo?) se bude snažit rozvíjet nastíněná témata dál (tedy rozměrnější pohledy na umění jako takové, čili krom literatury i film, malířství či multimedia). V podstatě cokoli. Hlavně z toho nedělat bulvár, nedávat prostor malichernostem a nebrat ohled na "slávu" toho či onoho na tom kterém serveru. Najde se někdo, kdo si troufne ponechat mi čas na dceru, nebo zůstane písmácký časopis pouze u prvního čísla? Aby bylo jasno - v žádném případě nehledám omluvy. Na rovinu říkám, že jsem chtěl časopis dělat, vést a postupně kultivovat, a nezvládl jsem to. Důvody (miminko) mohou být skutečně každému uživateli lhostejné. Proto rád vyhlížím někoho, kdo bude lepší, než já (což zas takovou práci nedá, že:) ).

Rabb
05. 02. 2009
Dát tip
armine: http://bezvedeni.pismak.cz/

co je to za časopis ? :-) já jsem připraven přiložit ruku k dílu.

pozorovatel
05. 02. 2009
Dát tip
pokud by se většina členů klubu Prozac vyslovilo kladně, tak náš klub by časopisu mohl pomoci po prozaické části

Jéžiš, já budu líbat nohy každýmu, kdo se toho zkusí ujmout! Mimino mě zaměstnává víc, než jsem si dovedl představit...

Notreal
05. 02. 2009
Dát tip
Jsem ochoten se zapojit tematicky. Cas si udelam, protoze predpokladam ze to bude bez terminu :P

Fouraix
05. 02. 2009
Dát tip
co ročník, to číslo:) ale je fakt, že už dlouho jsme si nepřečetli nic o písmácích 8 let vkoprudlejících. tentokrát by mohl být třeba pino15;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru